Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja IV (Czytany 4956 razy)
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« : 03 Kwietnia 2009, 21:19:57 »



Cele:

    * Znajdź i pokonaj Cyrusa
    * Markal musi przeżyć

Misja ta jest dość krótka. Lądujesz w podziemiach wraz ze swoimi smokami.Misję rozpoczynasz na północy. Twoim zadaniem jest odnalezienie kluczy aby przejść przez bramy. Aby je zdobyć musisz przejść całe podziemia. Za ostatnią żółtą bramą znajdziesz portal, który przeniesie cię do groty w centrum mapy. Spotkasz tam kilku Tytanów, pokonaj je i idź dalej.Przejdź przez kolejną bramę a staniesz przed władcą Magów. Pokonaj go. Ma dosyć silną armię ale przy dobrej taktyce, nie powinieneś mieć wiele kłopotów z wygraniem bitwy. W ten sposób zdobędziesz ostatni artefakt.



« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2009, 22:11:44 wysłane przez Khaziu » IP: Zapisane
pjusza97

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 21

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 03 Lipca 2011, 14:17:13 »
Witam mam mały problem z tą misją idę sobie przez te podziemia i staram się walczyć tak aby nie tracić żadnych jednostek poza tym przyłączam wszystkie jednostki, które chcą i pod koniec mapy mam coś koło:
-1050 szkieletów
-255 szkieletów łuczników
-209 zombie
-198 ożywieńców
-15 liszy
-24 smoki
-5 kostuch

i tu się pojawia problem, ponieważ cyrus jednym strzałem gremlinów niszczy mi łuczników, tytany rozwalają lisze a resztę rozwalają rakszasze lub magowie i nawet gdy chce coś zrobić hipnozą to cyrus ją odbije na kogoś innego a następnie ją zdejmie pomocy co mam zrobić?


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 03 Lipca 2011, 15:29:57 »
Masz tylko 255 kościanych łuczników?! Człowieku przecież oni są podstawową siłą twojej armi. Ty najwidoczniej albo nie wziełeś talentu zamieniającego zwykłych kościanych wojowników na strzelców, których dostajesz po bitwie z twoich przeciwników albo nie wiem co. Musisz jakoś to naprawić bo ja np. jak byłem pod koniec kościanych łuczników miałem więcej niż zwykłych szkieletów.


IP: Zapisane
pjusza97

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 21

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 03 Lipca 2011, 19:46:38 »
No cóż ja mam takie zdolności:

-Ekspercka Magia Zniszczenia  (a w niej mistrza lodu i ognia)
-Ekspercka Magia Mroku (a w niej mistrza bólu oraz zepsutą ziemię)
-Eksperckie Dowodzenie (a w nim finanse, dyplomacje oraz zwiastun śmierci)
-Eksperckie Oświecenie ( a w nim inteligencje)
-Eksperckie Szczęście (a w nim szczęście żołnierza oraz szczęście umarlaka czy coś takiego co zmniejsza o jeden szczęście przeciwnika)


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 03 Lipca 2011, 20:24:25 »
Co prawda nie podałeś jednego potrzebnej informacji, czyli talentu i zdolności rasowych (jeśli nie masz wśród nich zdolności Kościani Łucznicy to radzę zacząć rozwój bohatera od nowa, bo drugi tak ogromny błąd obok tego, który zaraz napisze nie przejdzie) ale mam już jeden kategoryczny błąd. Dowodzenie out!!!!!!!!!!!! Nieumarli nie reagują na morale!! Wbij to sobie do głowy i nie zapominaj bo inaczej ciężko Ci będzie grać tą frakcją.


IP: Zapisane
pjusza97

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 21

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 03 Lipca 2011, 21:04:15 »
Wiem że na nieumarłych nie działa morale, ale nie mogę tego zmienić, bo od pierwszej misji mam dowodzenie i dyplomacje.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 03 Lipca 2011, 21:30:20 »
Przepraszam zapomniałem o tym fakcie. Dawno nie grałem w tą grę... Jednak skoro to wiesz to po co rozwijasz ten talent? Każda zdolność lepsza niż ta. Poza tym prosiłem Ci byś sprawdził i napisał jak masz rozwinięty talent rasowy i wszystkie zdolności rasowe.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 03 Lipca 2011, 23:46:39 »
Moim zdaniem jednak zrobiłeś kilka błędów. Ogółem radziłbym rozpocząć od nowa grę i robić tak:
-NIE brać Magii Zniszczenia, lepiej też nie brać nic z Dowodzenia.
-Z Magii Mroku zamiast Mistrza Bólu i Zepsutej Ziemi wziąć Mistrza Umysłu, Mistrza Klątw i jedną dowolną zdolność.
-Szczęście + Szczęście Wojownika i Klątwę Umarlaka
-Oświecenie + Inteligencja + dowolne zdolności

Reszta dowolnie, proponuję Talent Magiczny lub Magię Przywołania. Można by też spróbować Magię Światła, Mistrza Łask, Odwołania i Zmierzch.

Jaka taktyka na Cyrusa? Na start grupowe Cierpienie, Osłabienie a następnie Spowolnienie. Potem już różnie. Reszta zależnie od umiejętności:

Z Magią Przywołania:
-Przywołać Feniksa, Żywiołaki a następnie rzucać naprzemiennie Wskrzeszenie Umarłych i Widmowe Zastępy (na jakiś mocny oddział np. Arcylisze czy Kostuchy). Reszta zależna od sytuacji, np. jeśli obok Gremlinów czy Magów będzie spory oddział Rakszas to można rzucić Szał/Hipnozę. Lepiej jednak nie rzucać na start mocnych klątw, gdyż Cyrus szybko zdejmie je Oczyszczeniem.

Z Magią Światła:
-Po rzucaniu klątw pora zmienić rodzaj zaklęć i rzucić grupową Wytrzymałość, Boską Moc, Prawą Moc i ew. Odbicie Pocisku. Następnie - jeśli będzie miejsce - warto rzucić Teleportację na Zombie/Widma. Jeśli to drugie, warto szybko zaatakować Arcymagów.

Aby któreś z obydwóch taktyk się przydały, należy skupiać się na takich jednostkach (względem ilości):
-Arcylisze
-Zombie
-Kościani Łucznicy
-Widma bądź Kostuchy (najlepiej obydwa)

Nie warto inwestować w Magię Zniszczenia a tym bardziej w Dowodzenie. Dowodzenie wiadomo, Magia Zniszczenia też nieopłacalna, gdyż Cyrus jest świetny w odbijaniu zaklęć a takie czary jak Kula Ognia/Lodowy Krąg też średnio. W walce trzeba będzie oszczędnie gospodarować turami rzucając grupowe błogosławieństwa/klątwy.
Jeśli nie będzie "wiele do roboty" bohaterem po tym rzucaniu błogosławieństwami, klątwami i czarami przywołań można spróbować rzucać (jeśli się ma Mistrza Bólu) grupową Wrażliwość/Rozkład. Ogółem jednak rzucanie takich czarów jak podane w wariantach taktykowych powinno zająć całą bitwę.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.071 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry