Heroes V > Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East)

Wybór Ulepszenia: Loch

(1/23) > >>

Boski:
Podsumowanie informacji na temat Lochu


Kolejnym miastem, które chciałbym omówić (a o które wielu graczy prosiło) jest Loch.

Loch:

* 1.
- Zabójca
- Prześladowca
Prześladowca ma o 1 pkt ataku, obrony, obrażeń, życia i prędkości więcej. Zamiast ataku na dystans może stawać się niewidzialny.

* 2.
- Krwawa Furia
- Krwawa Siostra
Krwawa Furia ma o 2 wyższą inicjatywę i minimalnie lepsze obrażenia (średnio 0,5), jednak Krwawa Siostra ma 1 obrony i 5 PŻ więcej oraz przy większej różnicy obrażeń jest niepodatna na osłabienie.

* 3.
- Minotaur Strażnik
- Minotaur Nadzorca
Minotaur Nadzorca ma 1 pkt ataku, obrażeń, prędkości, 3 pkt obrony oraz 5 PŻ więcej oraz odwagę rozciągającą się na wszystkich sojuszników. Strażnicy jednak wykonują podwójny atak.

* 4.
- Posępny Jeździec
- Czarny Jeździec
Posępny Jeździec ma o 2 wyższe maksymalne obrażenia, zaś Czarny Jeździec ma 2 pkt ataku więcej oraz o 1 wyższą inicjatywę. Poza tym mają różne zdolności szarży.

* 5.
- Hydra z Głębin
- Kwasowa Hydra
Hydra z Głębin poza regeneracją posiada 1 pkt obrony więcej oraz o 2 wyższe maksymalne obrażenia. Kwasowa Hydra ma o 1 więcej inicjatywy oraz zdolność kwasowa krew.

* 6.
- Matrona Cienia
- Dama Cienia
Dama Cienia zadaje 3 pkt obrażeń więcej, ma 10 PŻ więcej oraz o 1 wyższą prędkość i inicjatywę. Potrafi stać się niewidzialna, jednak nie posiada zdolności walki na odległość. Umiejętności rzucania czarów obie mają takie same.

* 7.
- Czarny Smok
- Czerwony Smok
Czarny Smok ma 5 PŻ więcej, zaś jego obrażenia maksymalne są o 10 wyższe. Jest niewrażliwy na wszelką magię. Czerwony Smok natomiast posiada o 1 wyższą inicjatywę oraz zdolność podpalenia.

Samemu na razie powstrzymałem się od jakichkolwiek ocen i sugestii. Chcę najpierw wysłuchać Waszych zdań. Proszę o konstruktywne wypowiedzi (koniecznie z uzasadnieniem swojej opinii). Nie musicie w swoich postach zamieszczać wyboru wszystkich jednostek, o wiele lepiej zamieścić trafną uwagę odnośnie jednej z nich. Proszę o nierobienie wyliczanek.
Proszę także o niecytowanie całych wypowiedzi. Powoduje to nieczytelność tematu.
Liczę na owocną dyskusję.  :)

Nekro_L:
No dobra... Szczerze mówiąc to zwykle grając Lochem stosuje jeden wariant, który postaram się tu przedstawić.

Poziom 1
Zabójca i Prześladowca. Oboje zatruwają przeciwnika, ale Prześladowca ma dużo lepsze staty. Posiada zdolność ukrycia, czy niewidzialności nieważne, w każdym razie bardzo przydatną. Za to Zabójca strzela. Lecz marny z niego strzelec, raczej jego głównym zadaniem jest zatrucie jak największej ilości istot. Wolę Prześladowcę, głównie ze względu na mocniejsze staty i słaby strzał Zabójcy, ale obie te jednostki są na najwyższych miejscach poziomu pierwszego.

Poziom 2
Furia czy Siostra? Hmmm...
Siostra! Dlaczego? To proste. Furia ma lepszą inicjatywę, lecz Siostra i tak ma bardzo wysoką. Obrażenie są większe. Ale Siostra posiada większą obronę i wytrzymałość, a trzeba pamiętać, że zwykle przeciwnik stara się wykończyć Krwawe i one niezwykle szybko padają. Wolę więc minimalizować straty w moim wojsku.

Poziom 3
Mimo podwójnego ataku wybieram Nadzorcę, gdyż z moim stylem gry najważniejsza jest przede wszystkim obrona. Nadzorca ma praktycznie każdą statystykę lepszą od Strażnika + morale, a Strażnik posiada tylko podwójny atak.

Poziom 4
Patrząc na same staty pewnie wybrałbym Czarnego Jeźdźca. Ale (według mnie) jego zdolność jest całkowicie nieprzydatna i niepraktyczna w walce dlatego biorę Posępnego Jeźdźca.

Poziom 5
Tu ciężki wybór. Hydra z Głębin ma lepsze staty i regenerację, ale Kwasowa Hydra posiada kwasową krew. Powiedziałbym, że wybór ulepszenia jest uzależniony od taktyki gry: gracze nastawieni ofensywnie powinni brać Hydrę z Głębin, a nastawieni defensywnie Kwasową Hydrę. Ja wybieram Kwasową, bo wolę się bronić.

Poziom 6
Tutaj za wiele nie powiem. Nigdy nie grałem jeszcze Damą Cienia, ponieważ wcześniej nie wybierałem Zabójców i starałem się, żeby w mojej armii był przynajmniej jeden strzelec. Dlatego zawsze biorę Wiedźmy.

Poziom 7
Tutaj jak większość biorę Czarnego Smoka. Lepsze statystyki Czarnego i jego zdolność przemawiają do mnie bardziej niż podpalenie Czerwonego, którego nie może zawsze użyć.

Cebulak:
Hura! Wiwat!
<Tańczy Kankana>
Z chęcią podzielę się moją opinią o najlepszym zamku w 5.
Oto ona:

1.Zabójca i Prześladowca- Prześladowca, czemu? ponieważ niewidzialność przydatna jest i dzięki niemu mam super strategię, zwłaszcza jeśli mamy koło siebie ten wodospad co dodaje manę powyżej poziomu. ;D

2.Furia, czy Siostra?- O dziwo siostra zdaje się być dla mnie lepszą rodzinką lochu niż furia styczna ciotka  :lol: Nie umiem tego poprzeć faktami, gdyż widzę, jak mnie gromią zwykłe siostry 2 poziomu, gromią mi anioły.

3.Nadzorca, a może Strażnik?- Nadzorca, odwaga potrzebna, a te 2 ataki, ehh niezbyt mi się przydały.

4.Czarny Jeździec kontra Posępny Jeździec- Czarny jeździec bez dwóch zdań, jego umiejętność chyba bardziej mi się przydaje.

5.Hydra z Głębin, a Kwasowa Hydra- Głębinowe są dobre na początek, a kwasowe są dopiero opłacalne jak masz ich koło 60. Taka prawda bolesna, ale prawdziwa. Regeneracja górą nad kwasową krwią, grając chociaż, by orkami, ludźmi, czy nekromantami to widziałem jak mało zadaje krew, bardzo mało.

6.Dama Cienia oraz Wiedźma Cienia- Dama, dla mnie lepiej, taką mam strategię, 1 strzelec i mi starczy. Wiedźma może zniknąć, jeśli mamy tragiczną sytuację to nasz ostatni strzelec porzuca wzmocnionymi strzałami i bach po rozgrywce. A jak nie ma strzelców, to na kogo się rzucą, zazwyczaj na hydry, lub minotaury, lub jeźdźców


7.Czarny Smok, a jednak może Czerwony Smok?- Oczywiście zależy z kim gramy, bo Czerwony Smok nadaje się do walki z Przystanią i Twierdzą, a do reszty Czarny Smok, ponieważ jego zdolność odporności na wszelkie klątwy na niego nie działają, a to przydatne, zwłaszcza przeciwko demonom lub nieumarłym.

A i od razu mówię co chciałbym zobaczyć następne:
Nekropolis!

Boski:
Cytat: Hadrian>>>>3.Nadzorca, a może Strażnik?- Nadzorca, odwaga potrzebna, a te 2 ataki, ehh niezbyt mi się przydały.<<<<
Odwaga sprawia, że wszystkie Twoje jednostki mają morale minimum +1. Jeśli mamy jednolitą armię to bez żadnych artefaktów czy zdolności, te morale będą właśnie tyle wynosić... A obniżenia morale możemy się obawiać chyba jedynie przy starciu z Nekropolią.

Cytat: Hadrian>>>>Dama Cienia oraz Wiedźma Cienia- Dama, dla mnie lepiej, taką mam strategię, 1 strzelec i mi starczy. Wiedźma może zniknąć, jeśli mamy tragiczną sytuację to nasz ostatni strzelec porzuca wzmocnionymi strzałami i bach po rozgrywce. A jak nie ma strzelców, to na kogo się rzucą, zazwyczaj na hydry, lub minotaury, lub jeźdźców <<<<
Tak namieszałeś, że już nie wiem co masz na myśli... Po pierwsze, jeśli mówisz o ulepszeniu to mamy do wyboru damę i matronę. Wiedźma to podstawowa wersja. Po drugie - nie wiem o jakim strzelcu mówisz. Skoro głosujesz za prześladowcą i damą to nie pozostaje Ci żaden łucznik. I jaki znowu ostatni strzelec postrzela wzmocnionymi strzałami???? :D Czy to o bohaterze jest, czy o kim? ... bo tego już totalnie nie rozumiem :D

Cebulak:
Sorki, nie Wiedźma, a Matrona ^_^
Ja grając lochem brałem tylko nadzorców, muszę wypróbować strażników.

Każda nacja ma jeszcze jednego łucznika, jest nim BOHATER, który strzela z czarów, lub wręcz. Jak wiadomo, bohater lochu ma świetne wzmocnienie czarów, wystarczy, by oni znikli, a on dokończy zabawę.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona