Tawerna.biz - Forum

Inne gry => Pozostałe => Komnata Disciples => Wątek zaczęty przez: Łowca Dusz w 14 Kwietnia 2009, 07:25:00



Tytuł: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 14 Kwietnia 2009, 07:25:00
Tutaj proszę o zadawanie wszystkich pytań dotyczących jak przejść jakąś tam misję w jakiejś tam kampanii Disciples 2.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 14 Kwietnia 2009, 11:28:58
Ehhh ubiegłeś mnie też już miałem taki temat założyć  ;D
Obecnie utknąłem w 4 misji hord. Jak bym nie dobierał jednostek do królowej liszy i tak mnie pokonują po pewnym czasie :( Niezależnie czy wezmę wilkołaki czy zombiaki i tak dostaje łomot. Czy ktoś mógłby mi opisać jak przejść tą misję?
Na jakim poziomie trudności grasz i w czym konkretnie masz problem?


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 14 Kwietnia 2009, 11:47:05
Dokładnie nie pamiętam kolejności tych misji ale kojarzy mi sie że to ta misja gdzie trzeb zabić Betrezena?


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: xytras w 20 Kwietnia 2009, 22:37:41
Wybaczcie Panowie że nie odpisywałem - problemy z netem :-\ Misję już ukończyłem. Obecnie utknąłem w ostatniej misji kampanii. Czarodziejka, która ma w armii smoka, podrasowanego władcę elfów i laskę od uzdrawiania jest jak na razie za mocna dla mnie. Gram na łatwym bo dopiero od niedawna mam grę i właściwie to się jej uczę. Moja armia to 3 wilkołaki z przodu (po 200 pkt życia), z tyłu królowa liszy  (194 hp, 159 dmg), arcywampir, odcień. Mnóstwo eliksirów, artefakty, czary, zwoje i niestety mi się nie udaje :( Raz byłem blisko gdy......... miałem sojusz z imperium ;) Zerwałem go przy mojej turze i ruszyłem ze wszystkim co najlepsze. Niestety odporna na umysł czarodziejka zdołała uciec, a w następnej turze wraz z wskrzeszonymi jednostkami i przywróconym hp nie dała mi szans :( Poproszę o jakieś sugestie.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 20 Kwietnia 2009, 23:06:43
No to już Ci powiem ze wilkołaki to był wielki błąd  :-\ . Może na początku użyteczne ale do finalnych walk są za słabe zamiast nich miałbyś trzech potężnych Widmowych wojowników, którzy znacznie lepiej by się spisali. Jeśli ona Ci ucieka to musisz ja zaatakować tak by w razie jej ucieczki móc zaatakować jeszcze raz a podczas walki skup cała silę rażenia na niej. Dawno Hordami nie grałem ale chyba maja jakiś czar obniżający inicjatywę jeśli tak to wal w królową bo sama dość szybka jest. Możesz też przed walka rzucić na nią kilka czarów ofensywnych osłabiona nie będzie uciekać a podejmie walkę. Końcowi bossowie kampanii są łatwi do pokonania zabawa jest dopiero w dodatkowych misjach z Powrotu Galleana.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 21 Kwietnia 2009, 11:31:35
Na najpierw rozwal po malutku całą mapę a potem idź na finałowego bosa.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 21 Kwietnia 2009, 13:43:33
Taka mała porada jeśli gracie Klanami i zamierzacie podbijać stolice to chyba najlepszym składem jaki się do tego nadaje to Arcydruidka, 2xSyn Ymira i dowódca
(http://img135.imageshack.us/img135/8937/96244672.jpg)
Naprawdę stolice padają równie łatwo jak zwykłe miasta, a każda zdobyta dodaje poziom synowi i kolejne 15 obrażeń od odmrożenia.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: xytras w 21 Kwietnia 2009, 19:21:32
Cóż wybór padł na wilkołaki bo są odporne na oręż. Po drodze do czarodziejki jest mnóstwo oddziałów i obawiam się że zabrakło by mi eliksirów by dotrzeć tam bez strat :(


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 21 Kwietnia 2009, 21:05:08
W przypadku Hord podbijanie miast i leczenie w nich wojsk to podstawa. Nie musisz się spieszyć tak jak pisał Łowca warto przed walka z nią wyczyścić całą mapę wraz z niszczeniem stolic, dzięki czemu oddział się rozwija i rośnie w siłę.
Urok disa polega na tym ze tam nie można się spieszyć


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 22 Kwietnia 2009, 10:04:53
Dokładnie nie trzeba się spieszyś tak naprwadę jest tylko kilka misji które trzeba szybok wykonać.
A co do twojej taktyki (syn irma itp.) ta ja radzę zamiast arcydruidki alchemika daje on dodatkowy atak a max obraźtnea moźna zdobyć przez czar krasnoludów kantyczka wotanaczy jakoś tak +50% obrażen i jest jakiś jeszcze słabszy nie pamiętam nazwy który zwiększa +10% i do tego 43 pancerza.

Jak ja grałem alchemikiem to w ostatniej misji miałem ok. 47 pioziom doświadczenia nie pamiętam dokładnie mam sava z buntu elfów jak będę miał czas i okazję to wrzucę i pokarzę wam potęgę klanów. My dream team to 2xsyn yrma alchemiczka i bohater wojownik.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 22 Kwietnia 2009, 11:38:29
Jednak to wymaga wyboru jako głównej profesji Mistrza magów i sporych pokładów many. Arcydruidke po trzech turach możemy zablokować zwiększając jej szanse na przeżycie w przypadku niepełnego pancerza. W przypadku gdy braknie nam magii lub eliksirów by oddział zadawał max ilość obrażeń przydatność alchemika jest znikoma. Choć w przypadku zwykłych walk bywa bardziej użyteczny.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 23 Kwietnia 2009, 09:39:46
Gdy zdobywamy stolicę to większość silniejszych wrogów na mapie jest pokonana i można swobodnie po opuszczać kilka kolejek aby uzbierać trochę many, rekrutować złodziei, pokraść eliksiry, opracować czary itp...
Więc nie widzę problemu w zdobywaniu many i opracowywaniu czarów.
A co do mistrza magów to ja nim zawsze gram i czary są stosunkowo tanie...


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: xytras w 23 Kwietnia 2009, 21:46:09
Posłuchałem Waszych wskazówek i się udało :) Cierpliwość + podbijanie stolic i czarodziejka była bezradna. Udało mi się nawet wyszkolić wilkołaki (jakoś mam do nich sentyment ;)) by ostro czesały armie wroga. Czas na kampanię przymierza :)


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 24 Kwietnia 2009, 09:49:37
Polecamy się na przyszłość. A wilkołaki najbardziej nadają się do Różdżkarzy.

Poprawka co do poziomu alchemika 65  ;D ;D ;D.

Ps: powie mi ktoś jak wrzucić sava na forum???


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 24 Kwietnia 2009, 10:38:44
Wrzuć na jakiś serwer może SendSpace (http://www.sendspace.pl) i potem podaj link.

Ja wilkołaków w ogóle nie używam są zbyt drodzy.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 28 Kwietnia 2009, 08:46:00
Thx.

Proszę oto link nie wiem czy wszystko jest dobrze ale patrzcie http://www.sendspace.pl/file/h80yRBNY/

« Wiadomość doklejona z: 24 Kwiecień 2009, 11:03:46 »

Czy ktoś ściągną tego sav-a czy nie bo jestem ciekaw opinii na ten temat. Mam nadzieję że ten sav działa... jeżeli nie to piszcie wrzucę jeszcze raz.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 28 Kwietnia 2009, 10:02:12
Ja go sprawdzałem i działa, bardzo ładne lv nabite .


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 28 Kwietnia 2009, 13:15:58
To dobrze. Apeluję tez do innych fanów Disciples: jeśli macie jakieś fajnie rozbudowane drużyny coś fajnego odkryliście w grze dawajcie savy ect.

Jak dobrze pójdzie niedługo wrzucę też coś extra...


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: xytras w 23 Maja 2009, 18:57:12
Mam pytanie do starych wyjadaczy ;): jaki skład drużyny klanów i legionów proponujecie? Gram na łatwym poziomie, chodzi o kampanie. podajcie jakiego dowódce wybrać i jakie jednostki mu dobierać. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 27 Maja 2009, 15:15:23
Ekhm...

Klany
Jeżeli jesteś początkujący bierz rycerza (bohatera)
Pierwsze misje bierz czarodziejkę do wzmocnienia ataków i 2xwojownicy krasnoludów.
Gdy grasz kampanię to po jednostki są zablokowane: odblokowują się po przejściu misji.
Gdy olbrzymy będą mogli awansować na Syna YMIRA to rozbudowuj ich i ich bierz.
Yeti nie polecam a jak będziesz grał ostatnią misją i będziesz miał dowodzenie na 5 to proponuję 2xSyn Ymira i alchemika sprawdzony prze mnie sposób na bardzo łatwe przejście misji.


Co do legionów to bohater taki sam.
Diabła radze rozwijać jak będą do blokowane dalsze poziomy a mag przydaje się...
Najpierw należy brać zwykłych wojowników a potem diabła ect.


Czekam na dalsze pytanie...


PS. Sory że tak późno ale dopiero teraz zauważyłem post... ;)


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 28 Maja 2009, 09:51:56
W kampanii na łatwym poziomie to każdy skład jest dobry i da się radę przejść grę.

Co do gry klanami najłatwiej grać Komesem lub Mistrzem magów choć przy tym drugim trzeba się liczyć z częstszym bieganiem do miast po leczenie. Jeśli jednak jesteś raczej początkującym graczem to ja bym polecał skład na początek taki jak podał łowca, jednak czyli Strażnik królewski, Nowicjusz i 2xKrasnolud. Już w drugiej misji jednak Nie obejdzie się bez Strażnika kuźni a najlepiej nawet dwóch. Potem oczywiście Syn Ymira w drużynie to podstawa choć ja zamiast Alchemika preferuję Arcydruidke ze względu na to ze nawet jak ona zginie to rzucone przez nią wzmocnienia działają nadal.

Co do Legionu to tu ja osobiście już od początku gry polecam Diabła w drużynie lub Gargulca ale to może dla tego, że drzewko wojowników mi w ogóle nie podchodzi. W późniejszym etapie gdy już będzie pełen skład polecam taki układ:
Włodarz
Demonolog|Książę (demonolog z zablokowanym awansem)
Inkub|Rycerz piekieł

Ja wkrótce o ile mi się sytuacja uspokoi biorę się za kampanię Legionu na najtrudniejszym poziomie grając Baronową jako głównym dowódcą.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 29 Maja 2009, 09:49:24
Nie wiem czy wiesz ale piekielni rycerze (najwyższy poziom podstawowego woj.) ma dużą regenerację ptk. życia a diabły owszem są dobre ale maja słabą inicjatywę i warto je rozwiać jak się będzie miało najwyższy poziom ulepszenia czyli włodarza zgłębiczarta zwierzaka nie polecam...


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 29 Maja 2009, 13:17:24
Wiem o ich regeneracji ale osobiście nie znoszę tej jednostki. Zgłebiczart jest opcją jakiej wybór nie ma najmniejszego sensu ze względu na małe (w stosunku do Włodarza) obrażenia i niskie szanse na skamienienie. Bestia a potem Tiamanth nie są taka zła opcją jednak ilość wymaganego doświadczenia do ich awansu jest strasznie zawyżona.

Ciekawie gra się składem Zgłebiczart, Onyksowy gargulec, Inkub i Książe ale trzeba uważać na gargulca który mocno w takim składzie obrywa.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 30 Maja 2009, 11:09:04
Ja kiedys grałem w ostatniej misji tak:

Rycarz piekieł (bohater)
2x włodarz
Pandemoniusz grało się zawaliście polecam taką kombinację.
W dodatku jak się zdobędzie bohaterem umiejetność korzystania z talizmanów i taliaman który paraliżuje jednostki to naprawdę stolice fajnie padają...


Ciekawe jak bysię grało np. 1 Syn Ymira Alhemik i bohater w ostatniej misji... albo włodarz inkub + bohater chyba kiedyś tak sprubuję grać...


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 30 Maja 2009, 12:53:04
Inkub jest bardzo potężnym paralizatorem ze względu na wysoką skuteczność i źródło ataku. W mojej opinii do druga, zaraz po Meduzie, najlepsza tego typu jednostka i uważam ją za niezbędną w oddziale.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: gbywalec w 21 Sierpnia 2009, 22:45:30
Witam! Mam problem w kampanii Legionów w misji "Podpora". Mam znaleźć Hrabiego Flamela Crowley'a ale nie mogę. Po prostu go nie ma. W raporcie jest napisane, żeby iść na południe aż się skończą góry a potem na wschód aż do wodospadu. Szukam i szukam i nic... Przeciwnicy praktycznie spacyfikowani. Nic mi nie grozi. Pokonałem Poskramiacza Bestii i tego "Roztropnego" ale nie ma dalej drogi. Nie wiem kompletnie co robić. Z góry dzięki za pomoc :)


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: krzysio767 w 09 Sierpnia 2010, 23:10:31
Witam. Ja z kolei mam problem z 2 misją kampanii umarlaków (Krew Uthera). Mam w niej rozwalić Uthera, który pójdzie sobie do swojego zamku, potem pójdzie na bezpieczny obszar koło mojego zamku i wtedy przegram misję. Muszę go rozwalić nim tam dojdzie, ale jak ? On sam z inicjatywą 60 niemal zawsze pierwszy wykona ruch, ma 300 życia, ochronę przed wszystkim poza orężem, wali mi w dowolną jednostkę 100 obrażeń i jeszcze ma 90% szansy na wejście długiego paraliżu. W dodatku ma do pomocy berserkera, czarownicę i demona. Jako, że to druga misja to bohatera nie mam zbyt rozwiniętego (wojownik), ma 2 poziom i brakuje mu 500 do 3 poziomu :P. Większego lvla mi się nie udało nabić w poprzedniej misji. Co prawda mam na początku 6 oddziałów, lecz one nie mają z nim żadnych szans... Nawet go nie drasnę. Co do oddziału głównego bohatera to udaje mi się zmienić wtajemniczonego w czarownika i nabić mu 150 pd nim Uther będzie turę od mojej porażki :-\. Da się jakoś przejść tą misję ? Jeśli to coś zmieni, to gram na poziomie średnim w D2 Bunt Elfów.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 12 Sierpnia 2010, 11:17:50
Ja przechodziłem tą kampanie kilkukrotnie na najwyższym poziomie i powiem Ci że to jeszcze jedna z prostszych misji.
Jako, że to druga misja to bohatera nie mam zbyt rozwiniętego (wojownik), ma 2 poziom i brakuje mu 500 do 3 poziomu :P.
To nie wiem jak Ty grałeś skoro w pierwszej misji spokojnie da się rozwinąć 2-3 oddziały do poziomu trzeciego, a po przeniesieniu go do drugiej misji to nim przyjdzie nam walczyć z Utherem powinieneś mieć poziom co najmniej 4, choć i piąty da się wbić.
Co do jego pokonania to nie jest to wcale aż takie trudne gdy się odpowiednio przygotujesz. Przejmuj możliwie najwięcej źródeł many śmierci i opracowuj czary osłabiające statystyki i te zadające obrażenia którymi potem wyrównasz szanse.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Łowca Dusz w 21 Sierpnia 2010, 11:21:22
Ja wykombinowałem jakiś sposób na zatrzymanie go w zamku ale nie pamiętam już jaki bo to było dawno :PP

Pyriel dobrze radzi ;] więcej many śmierci, śmierci, śmierci.... no i czary zadające obrażenia, graj mistrzem magów polecam...


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: krzysio767 w 25 Sierpnia 2010, 18:21:25
Zapomniałem o tym temacie ;).

Jak 3x przegrałem to zauważyłem że gdy posyłałem nosferata od Uthera na zwiady pod zamek legionów to pojawiał się komunikat, że on ucieka tam na północy w bezpieczne miejsce. Tak więc nie poszedłem tam nosferatem i komunikat się nie pokazał w 5 turze lecz w 65 turze ;). Przez 2 tury jako wódz wojowników jak mu nawaliłem z czarów to został tylko on i jego moloch z odrobinką życia ^_^. Poza tym właśnie przed chwilą przeszedłem całą kampanię hord ^_^.


Tytuł: Odp: Poradnik do Discipes II
Wiadomość wysłana przez: Pyriel w 27 Sierpnia 2010, 15:19:15
Jak 3x przegrałem to zauważyłem że gdy posyłałem nosferata od Uthera na zwiady pod zamek legionów to pojawiał się komunikat, że on ucieka tam na północy w bezpieczne miejsce. Tak więc nie poszedłem tam nosferatem i komunikat się nie pokazał w 5 turze lecz w 65 turze ;).
Bo pojawienie się pod jego stolicą jakimkolwiek dowódca sprawiało, że uruchamiał się event z jego ucieczką. Pamietaj o tym bo w kampanii Legionu są jeszcze chyba dwie misje w tym stylu.