Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
To czym chcemy grać ;) (Czytany 18142 razy)
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« : 03 Listopada 2008, 09:37:57 »
Wojownik , zwiadowca czy mag, z może różdżkarz ?? Jak sądzicie czy taki różdżkarz na poziomie 15 jest silny?? ;D Temat o bohach wszelkie wypowiedzi w środku ,zachęcam śmiało  ;) Ja od zawszę grałem wojownikiem nie wiem czemu  8) Tak już się przyzwyczaiłem


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Asir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 718


God Killing Spear

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 03 Listopada 2008, 09:57:39 »
Ja też w zasadzie gram klasami skupiającymi się na walce w wręcz ale wyjątkowo Wowie zagrałem magiem dobrze mi się nim gra.
Z klas wojowniczych dobry jest paladyn ma dobre aury wzmacniając statystyki.


IP: Zapisane
Fan anime Bleach.
egzeq
Inkwizytor Tawerny

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 941


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 03 Listopada 2008, 12:22:06 »
@Asir: Ja Cię zaraz zarąbię, popatrz na dział.

Ja wybieram wojownika. Najważniejszym aspektem jest brnięcie do przodu- dzięki zwiększonej regeneracji moje wojska szybciej awansują. Czary- po cholerę mi 5 poziom, rzadko ich używam. A woj na początku się przydaje.


IP: Zapisane
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 03 Listopada 2008, 13:59:09 »
Woj jest po prostu lepszy,magiem ew możemy zrobić poboczna armie majac drugi zamek...


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 03 Listopada 2008, 14:56:32 »
Dla mnie najlepiej gra się wojem ponieważ podczas walk pod-expiony wojownik nie jest atakowany przez jednostki przeciwnika tylko ataki są skupione na jednostki pomagające a bohater co turę masakruje po 1 jednostce, regeneracja życia sobie i jednostka jest bardzo fajną cechą gdyż nie musimy fatygować się do miasta i leczyć jednostki albo siedzieć w nim i ostatnie podstawowa umiejętność mianowicie używanie artefaktów które są bardzo przydatne jako wzmacniacze ataku bohatera jak i dodające różne efekty np Zatruwanie przeciwników.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 03 Listopada 2008, 16:27:39 »
No ja tutaj raczej nie mam co napisać gdyż koledzy wszystko wypisali :)
Oczywiście wolę wojowników ze względu na dwie rzeczy
- NA 15 poziomie robi masakrę z większości stworów
- Prawie w każdej rasie mogę sobie zrobić dla niego silną armię nie zastępując przy tym któreś z istot.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 03 Listopada 2008, 19:52:24 »
A jeszcze można w tym temacie uwzględnić profesję bohatera  ;) znaczy się to co się wybiera przy zaczynaniu kampanii\misji czyli wiecie o co mi chodzi?? ;p


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 02 Stycznia 2009, 09:40:17 »
A ja jak gram kampanię to wolę maga bohatera i główną umiejętność wybieram mistrz magów.

Ale jak gam wolą misję to przeważnie biorę rycerza i mistrza magów.


W pbu bohaterach bioręjak awansują na początku maszturownie, dowodzenie, artefaky, umiejętność na buty magiczne. Potem ochrony talizmany sztandar.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Diraen

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


No ja myślę, że nie myślę...

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 17 Stycznia 2009, 20:43:33 »
Ja przeważnie gram Mistrzem Gildii. Dzięki niemu taniej rozbudowuję stolicę i bohater podstawowy ma więcej ruchu. Często gram też Wodzem Wojowników z wiadomych powodów. Mistrzem Magów nie gram, bo czarów nie używam.


IP: Zapisane
Nie każdy może, nie każdy umie, nie każdy chce. Ale można umieć, wystarczy chcieć. Można chcieć, lub umieć chcieć. I można chcieć wszystkiego...
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 14 Lutego 2009, 09:06:41 »
Jak sądzicie czy taki różdżkarz na poziomie 15 jest silny??
Polecam grę Czempionem krasnoludów (różdżkarzem) na poziomie najtrudniejszym przy wyborze głównym Mistrza magów. Czempion dostaje na każdy poziom 10HP i 10 DMG więcej do podstawowych. Problemy tylko w drugiej misji mogą być ale też do przejścia.
Ja tak zagrałem i świetnie się przy tym bawiłem.



IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #10 : 24 Lutego 2009, 15:43:10 »
Tylko pominąłeś jedną najważniejszą rzecz on ma dowodzenie 1 więc trzeba kilka poziomów wyłożyć dodatkowo na dowodzenie... :(  :rolleyes:


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 15 Marca 2009, 10:52:45 »
Wybór zależy od nacji jaką gramy. Nie ma większego sensu gra Komesem kampanii Imperium skoro w oddziale mamy jednostkę leczącą. Ja wczoraj ukończyłem kampanię Imperium jako Mistrz magów od pierwszej misji jako głównego dowódcę mając Archanioła (różdżkarza) i to na najwyższym poziomie trudności.
Pare sxreenów
Śmierć strażnika stolicy Klanów

Zniszczona stolica Hord


Walka z końcowym bossem kampanii:




IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 07 Kwietnia 2009, 15:44:14 »
Moim zdaniem różdżkarze są źli do przechodzenia kampanii mają mało dowodzenia, mało ataku tak na prawdę to tylko czempion krasnoludów atakuje, pozostali bohaterowie maja inne zdolności zależne od rasy, np. najgorszą wg mnie umiejętnością jest strach u bohaterki demonów a najlepszą przyzwanie enta u elfów i paraliż u nieumarłych (raz pokonałem smoka bohaterką i zombi xD  ;D) nie wiem ma co się przyda np. przyzwanie enta jak będziemy mieli 5 jednostek dodatkowych i nie będzie miejsca na przyzwanie.

Ja preferuję walić wszystkich po mordach z moją zasavowaną bohaterką elfów nikt nie ma szans wali prawie 300ptk obrażeń ma wszystkie umiejętności ogromną inicjatywę i szanse trafienia na max. (ale ja nie chcę się przechwalać...).


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Szałas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 525


Cień tego co było i mrok tego co będzie

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 07 Kwietnia 2009, 16:46:36 »
zawsze łucznik. Ma więcej pkt ruchu, stoi z tyłu więc większa szansa na przeżycie plus korzysta z Butów... nie ma nic lepszego tylko u demonów głupio wygląda... grubas taki...


IP: Zapisane
snajper92

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 69


Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 07 Kwietnia 2009, 20:41:02 »
zawsze łucznik. Ma więcej pkt ruchu, stoi z tyłu więc większa szansa na przeżycie plus korzysta z Butów... nie ma nic lepszego tylko u demonów głupio wygląda... grubas taki...

Ja też wolę łucznika, ale zawsze stawiam go na przodzie. Lepszy od woja bo ma dużo ruchu i może walić na dystans. Poza tym dzięki temu można wystawić aż 3 jednostki z tyłu. Ja kiedyś tak grałem elfami - z przodu łucznik i 2 dzikich centaurów, za nimi 3 wartowników. Wartownicy atakują pierwsi ze względu na wysoką inicjatywę, po nich bohater... Masakra, a poza tym taką armię bardzo szybko można wyexpić.

W przypadku tego grubego demona jest jeszcze przyjemniej, bo tłuścioch lata ;)

@Ostatnio jakoś się zrobiło sporo tematów o Apostołach... Narobiłem sobie na nich ochoty, ale nie mogę płyt odszukać :/


« Ostatnia zmiana: 07 Kwietnia 2009, 20:43:25 wysłane przez snajper92 » IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry