Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 15 16 17 [18]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Disciples III Renaissance (Czytany 93594 razy)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #255 : 27 Lipca 2011, 13:35:41 »
Pisałem już wcześniej, że mają w planie tego jakiegoś projektu rozszerzyć całą fabułę.


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #256 : 28 Lipca 2011, 12:53:22 »
Dobrze, że zajrzałem do tego tematu bo już chciałem zamawiać sobie DIII bo jest w promocji za 30 zł. A tu jeszcze mają wprowadzać masę zmian itp itd. to już mi się odechciało xD


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #257 : 12 Sierpnia 2011, 17:43:42 »
Ktoś ma ten najnowszy dodatek?
Kampania w nim jest również z podstawki czy trzeba każdą część z osobna kupować? Osobiście grałem w podstawkę trochę i ilość błędów tej gry jest porażająca... Naprawili m. in. błąd znikających jednostek czy takie sytuacje?:
Gram sobie Legionami, komputer ma Imperium. Nagle okazuje się ,że mogę rozbudowywać stolicę wroga, osłabiać czarami swoich, wzmacniać przeciwnika a do swoich miast mogę wejść tylko bezpośrednio bohaterem na mapie.
Ogólnie moje wrażenia odnośnie gry pomijając błędy nie są złe.
Rzeczywiście AI gra kiepsko i na trudnym wygrywa ze mną tylko dlatego, że w 10 turze atakują mnie jednostkami o 13-15 poziomach kiedy ja mam 1. Nie podoba mi się tylko balans. A mianowicie wystarczy mieć w armii dwie jednostki leczące i każdą walkę rozgrywamy na auto. Legiony przez to sporo tracą. Bardzo dobre moim zdaniem jest wprowadzenie strażników granic. Oszczędza to zachodu w wybijaniu dziesiątek różdżkarzy komputera. Jedyne co to czary są za mocne moim zdaniem. Wystarczy wybrać maga i już zaklęciem zadającym 500 dmg ubijamy praktycznie całą armię wroga.
Moje wrażenia pozytywne a kampania... Cóż przynajmniej bardziej się wysilili niż Ubisoft przy tworzeniu H5.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Strony: 1 ... 15 16 17 [18]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.049 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry