Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Poradnik do Discipes II (Czytany 23734 razy)
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 28 Kwietnia 2009, 08:46:00 »
Thx.

Proszę oto link nie wiem czy wszystko jest dobrze ale patrzcie http://www.sendspace.pl/file/h80yRBNY/

« Wiadomość doklejona z: 24 Kwiecień 2009, 11:03:46 »

Czy ktoś ściągną tego sav-a czy nie bo jestem ciekaw opinii na ten temat. Mam nadzieję że ten sav działa... jeżeli nie to piszcie wrzucę jeszcze raz.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 28 Kwietnia 2009, 10:02:12 »
Ja go sprawdzałem i działa, bardzo ładne lv nabite .


IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #17 : 28 Kwietnia 2009, 13:15:58 »
To dobrze. Apeluję tez do innych fanów Disciples: jeśli macie jakieś fajnie rozbudowane drużyny coś fajnego odkryliście w grze dawajcie savy ect.

Jak dobrze pójdzie niedługo wrzucę też coś extra...


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
xytras

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 33

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 23 Maja 2009, 18:57:12 »
Mam pytanie do starych wyjadaczy ;): jaki skład drużyny klanów i legionów proponujecie? Gram na łatwym poziomie, chodzi o kampanie. podajcie jakiego dowódce wybrać i jakie jednostki mu dobierać. Z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 27 Maja 2009, 15:15:23 »
Ekhm...

Klany
Jeżeli jesteś początkujący bierz rycerza (bohatera)
Pierwsze misje bierz czarodziejkę do wzmocnienia ataków i 2xwojownicy krasnoludów.
Gdy grasz kampanię to po jednostki są zablokowane: odblokowują się po przejściu misji.
Gdy olbrzymy będą mogli awansować na Syna YMIRA to rozbudowuj ich i ich bierz.
Yeti nie polecam a jak będziesz grał ostatnią misją i będziesz miał dowodzenie na 5 to proponuję 2xSyn Ymira i alchemika sprawdzony prze mnie sposób na bardzo łatwe przejście misji.


Co do legionów to bohater taki sam.
Diabła radze rozwijać jak będą do blokowane dalsze poziomy a mag przydaje się...
Najpierw należy brać zwykłych wojowników a potem diabła ect.


Czekam na dalsze pytanie...


PS. Sory że tak późno ale dopiero teraz zauważyłem post... ;)


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 28 Maja 2009, 09:51:56 »
W kampanii na łatwym poziomie to każdy skład jest dobry i da się radę przejść grę.

Co do gry klanami najłatwiej grać Komesem lub Mistrzem magów choć przy tym drugim trzeba się liczyć z częstszym bieganiem do miast po leczenie. Jeśli jednak jesteś raczej początkującym graczem to ja bym polecał skład na początek taki jak podał łowca, jednak czyli Strażnik królewski, Nowicjusz i 2xKrasnolud. Już w drugiej misji jednak Nie obejdzie się bez Strażnika kuźni a najlepiej nawet dwóch. Potem oczywiście Syn Ymira w drużynie to podstawa choć ja zamiast Alchemika preferuję Arcydruidke ze względu na to ze nawet jak ona zginie to rzucone przez nią wzmocnienia działają nadal.

Co do Legionu to tu ja osobiście już od początku gry polecam Diabła w drużynie lub Gargulca ale to może dla tego, że drzewko wojowników mi w ogóle nie podchodzi. W późniejszym etapie gdy już będzie pełen skład polecam taki układ:
Włodarz
Demonolog|Książę (demonolog z zablokowanym awansem)
Inkub|Rycerz piekieł

Ja wkrótce o ile mi się sytuacja uspokoi biorę się za kampanię Legionu na najtrudniejszym poziomie grając Baronową jako głównym dowódcą.


IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #21 : 29 Maja 2009, 09:49:24 »
Nie wiem czy wiesz ale piekielni rycerze (najwyższy poziom podstawowego woj.) ma dużą regenerację ptk. życia a diabły owszem są dobre ale maja słabą inicjatywę i warto je rozwiać jak się będzie miało najwyższy poziom ulepszenia czyli włodarza zgłębiczarta zwierzaka nie polecam...


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #22 : 29 Maja 2009, 13:17:24 »
Wiem o ich regeneracji ale osobiście nie znoszę tej jednostki. Zgłebiczart jest opcją jakiej wybór nie ma najmniejszego sensu ze względu na małe (w stosunku do Włodarza) obrażenia i niskie szanse na skamienienie. Bestia a potem Tiamanth nie są taka zła opcją jednak ilość wymaganego doświadczenia do ich awansu jest strasznie zawyżona.

Ciekawie gra się składem Zgłebiczart, Onyksowy gargulec, Inkub i Książe ale trzeba uważać na gargulca który mocno w takim składzie obrywa.


IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 30 Maja 2009, 11:09:04 »
Ja kiedys grałem w ostatniej misji tak:

Rycarz piekieł (bohater)
2x włodarz
Pandemoniusz grało się zawaliście polecam taką kombinację.
W dodatku jak się zdobędzie bohaterem umiejetność korzystania z talizmanów i taliaman który paraliżuje jednostki to naprawdę stolice fajnie padają...


Ciekawe jak bysię grało np. 1 Syn Ymira Alhemik i bohater w ostatniej misji... albo włodarz inkub + bohater chyba kiedyś tak sprubuję grać...


« Ostatnia zmiana: 30 Maja 2009, 11:13:30 wysłane przez Łowca Dusz » IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #24 : 30 Maja 2009, 12:53:04 »
Inkub jest bardzo potężnym paralizatorem ze względu na wysoką skuteczność i źródło ataku. W mojej opinii do druga, zaraz po Meduzie, najlepsza tego typu jednostka i uważam ją za niezbędną w oddziale.


IP: Zapisane




[img width=3
gbywalec

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 21 Sierpnia 2009, 22:45:30 »
Witam! Mam problem w kampanii Legionów w misji "Podpora". Mam znaleźć Hrabiego Flamela Crowley'a ale nie mogę. Po prostu go nie ma. W raporcie jest napisane, żeby iść na południe aż się skończą góry a potem na wschód aż do wodospadu. Szukam i szukam i nic... Przeciwnicy praktycznie spacyfikowani. Nic mi nie grozi. Pokonałem Poskramiacza Bestii i tego "Roztropnego" ale nie ma dalej drogi. Nie wiem kompletnie co robić. Z góry dzięki za pomoc :)


IP: Zapisane
krzysio767

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 09 Sierpnia 2010, 23:10:31 »
Witam. Ja z kolei mam problem z 2 misją kampanii umarlaków (Krew Uthera). Mam w niej rozwalić Uthera, który pójdzie sobie do swojego zamku, potem pójdzie na bezpieczny obszar koło mojego zamku i wtedy przegram misję. Muszę go rozwalić nim tam dojdzie, ale jak ? On sam z inicjatywą 60 niemal zawsze pierwszy wykona ruch, ma 300 życia, ochronę przed wszystkim poza orężem, wali mi w dowolną jednostkę 100 obrażeń i jeszcze ma 90% szansy na wejście długiego paraliżu. W dodatku ma do pomocy berserkera, czarownicę i demona. Jako, że to druga misja to bohatera nie mam zbyt rozwiniętego (wojownik), ma 2 poziom i brakuje mu 500 do 3 poziomu :P. Większego lvla mi się nie udało nabić w poprzedniej misji. Co prawda mam na początku 6 oddziałów, lecz one nie mają z nim żadnych szans... Nawet go nie drasnę. Co do oddziału głównego bohatera to udaje mi się zmienić wtajemniczonego w czarownika i nabić mu 150 pd nim Uther będzie turę od mojej porażki :-\. Da się jakoś przejść tą misję ? Jeśli to coś zmieni, to gram na poziomie średnim w D2 Bunt Elfów.


IP: Zapisane
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #27 : 12 Sierpnia 2010, 11:17:50 »
Ja przechodziłem tą kampanie kilkukrotnie na najwyższym poziomie i powiem Ci że to jeszcze jedna z prostszych misji.
Jako, że to druga misja to bohatera nie mam zbyt rozwiniętego (wojownik), ma 2 poziom i brakuje mu 500 do 3 poziomu :P.
To nie wiem jak Ty grałeś skoro w pierwszej misji spokojnie da się rozwinąć 2-3 oddziały do poziomu trzeciego, a po przeniesieniu go do drugiej misji to nim przyjdzie nam walczyć z Utherem powinieneś mieć poziom co najmniej 4, choć i piąty da się wbić.
Co do jego pokonania to nie jest to wcale aż takie trudne gdy się odpowiednio przygotujesz. Przejmuj możliwie najwięcej źródeł many śmierci i opracowuj czary osłabiające statystyki i te zadające obrażenia którymi potem wyrównasz szanse.



IP: Zapisane




[img width=3
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 21 Sierpnia 2010, 11:21:22 »
Ja wykombinowałem jakiś sposób na zatrzymanie go w zamku ale nie pamiętam już jaki bo to było dawno :PP

Pyriel dobrze radzi ;] więcej many śmierci, śmierci, śmierci.... no i czary zadające obrażenia, graj mistrzem magów polecam...


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
krzysio767

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 26

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 25 Sierpnia 2010, 18:21:25 »
Zapomniałem o tym temacie ;).

Jak 3x przegrałem to zauważyłem że gdy posyłałem nosferata od Uthera na zwiady pod zamek legionów to pojawiał się komunikat, że on ucieka tam na północy w bezpieczne miejsce. Tak więc nie poszedłem tam nosferatem i komunikat się nie pokazał w 5 turze lecz w 65 turze ;). Przez 2 tury jako wódz wojowników jak mu nawaliłem z czarów to został tylko on i jego moloch z odrobinką życia ^_^. Poza tym właśnie przed chwilą przeszedłem całą kampanię hord ^_^.


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.094 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry