Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Disciples III Rebirth (Czytany 21411 razy)
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 22 Kwietnia 2012, 12:19:31 »
Cytuj
Zaś co do zawartości tego dodatku to tam jest podstawka, dodatek z hordami i kilka usprawnień?

D3: 'Rebirth' (Gold Edition = D3 + 1. Expansion in one)

Wygląda na to, że to "Gold edition", ale w postaci podstawki i dodatku z klanami wyłącznie. Potem zapewne dojdzie Mega Platynowa edycja Cool gdzie będzie podstawka, hordy, karasie i może   some features from D2 are back!!! coby ludzie wywalili 3x kasę na to samo.

Po prawie sam nie jestem w 100% pewien tego dodatku, ale myślę, że z prawdą zbytnio się nie mijam.

Chyba, że Akella wyda teraz dodatek z karasiami, a potem Rebirth czyli całą serię wraz z usprawnieniami... zagmatwane to wszystko.

Cytuj
Jak przeczytałem o skopaniu inicjatywy podczas walki i pozwalanie na kilkukrotny atak w jednej turze... Mam nadzieję, że wrócą do tradycyjnej inicjatywy.

Że też zapomniałem o tak istotnej wadzie...
Fakt. Inicjatywa również była super skopana. Dochodziło do sytuacji kiedy to jedna jednostka mogła zaatakować 3 razy, a to prowadziło do kosmicznych absurdów >.<

Tak czy inaczej osobiście wróciłbym do --->
- progów doświadczenia i statystyk z DII Bunt Elfów. O ile się nie mylę balans w tej części gry był naprawdę dopieszczony. Każda nacja miała swoją ofiarę i swojego oprawcę (tj. np. imperium radziło sobie na luzie z nieumarłymi, ale już np. nie z klanami, a te radziły sobie z kolei z nieumarłymi itd....*).
- systemu inicjatyw z podstawki
- no i skoro już tak sobie wyliczam, to dodałbym - stary wygląd jednostek.

*To tylko takie hipotetyczne założenie. W tej chwili nie mam ochoty na wyliczanie wad i przewag konkretnych ras oraz tego, jak się wzajemnie "uzupełniały".


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 22 Kwietnia 2012, 14:08:36 »
Kampania rzeczywiście fascynująca nie jest a i te zawyżanie doświadczenia na wysokich poziomach trudności irytuje (skąd ten pomysł nie mam pojęcia bo w drugiej części a przynajmniej u mnie tego nie było) jednak gra tak całkowicie do bani nie jest, bardzo ładnie wydłużono rozgrywkę dzięki czemu na wyższych poziomach nie ma już kilku strzałowych walk.
Trudność gry zmienia właśnie tylko i wyłącznie ilość potrzebnego doświadczenia do awansu. Nie wiem, czy to nie był taki desperacki krok by gracze mieli choć trochę trudności przy tak badziewnym AI, bowiem .dat na lepsze pewno nie mieli i ludzi i funduszy.
Co do tych wydłużonych walk to pograj sobie trochę dłużej i zobaczysz jak ta zmiana jest wystrzałowa w kosmos, gdy musisz kolejną walkę z rzędu toczyć 10 minut ;)

Cytuj
no i skoro już tak sobie wyliczam, to dodałbym - stary wygląd jednostek.
A ja nie. To ma być w końcu Disciples III z własną stylizacją jednostek, nawiązujących klimatem do poprzednich części, nie Disciples 2 w nowej szacie graficznej. Po co nam to co było? W ten sposób te jednostki jak i gra nam się znudzi, jeśli wszystko będzie takie same. Powinni się wziąć za siebie i stworzyć oryginalne i fajne jednostki, stworzone z własnych pomysłów. Dodam tylko, że przydałoby się parę nowych, a nie kopiowanie tych z poprzednich części, no i nowa grywalna rasa.


« Ostatnia zmiana: 22 Kwietnia 2012, 14:13:06 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 22 Kwietnia 2012, 17:47:46 »
Cytuj
A ja nie. To ma być w końcu Disciples III z własną stylizacją jednostek, nawiązujących klimatem do poprzednich części, nie Disciples 2 w nowej szacie graficznej. Po co nam to co było? W ten sposób te jednostki jak i gra nam się znudzi, jeśli wszystko będzie takie same. Powinni się wziąć za siebie i stworzyć oryginalne i fajne jednostki, stworzone z własnych pomysłów. Dodam tylko, że przydałoby się parę nowych, a nie kopiowanie tych z poprzednich części, no i nowa grywalna rasa.

Biorąc pod uwagę Twoje kryteria:
- własna stylizacja
- oryginalność przez duże OOOOOO
- wykreowanie jednostek z własnych pomysłów
- + "parę" nowych

...Wszystko poszło zgodnie z planem. Tylko w tej chwili zastanawiam się czy jako przykład potwierdzający mam podać gargulca; księcia demonów czy może krakena, albo wilkołaka.

Cytuj
Trudność gry zmienia właśnie tylko i wyłącznie ilość potrzebnego doświadczenia do awansu. Nie wiem, czy to nie był taki desperacki krok by gracze mieli choć trochę trudności przy tak badziewnym AI, bowiem .dat na lepsze pewno nie mieli i ludzi i funduszy.
Co do tych wydłużonych walk to pograj sobie trochę dłużej i zobaczysz jak ta zmiana jest wystrzałowa w kosmos, gdy musisz kolejną walkę z rzędu toczyć 10 minut
 

Ewentualnie możesz przeklikać kilka pierwszych tur, pokupować wilkołaki i "przechodzić przez grę, jak nóż przez ciepłe masełko".


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 22 Kwietnia 2012, 18:11:12 »
Biorąc pod uwagę Twoje kryteria:
- własna stylizacja
- oryginalność przez duże OOOOOO
- wykreowanie jednostek z własnych pomysłów
- + "parę" nowych

...Wszystko poszło zgodnie z planem. Tylko w tej chwili zastanawiam się czy jako przykład potwierdzający mam podać gargulca; księcia demonów czy może krakena, albo wilkołaka.
Fast to już było złośliwe, a wręcz obraźliwe przekręcać tak moje słowa. Po pierwsze, ja miałem na myśli te wszystkie cechy, który wymieniłeś w pozytywnym względzie, nie negatywnym. Do tego zapomniałeś, że pisałem, iż powinny nawiązywać klimatem do poprzednich części. Poza tym gdzie ty masz nowe jednostki? Tylko nie mów mi o dowódcach, bo Ciebie uznam za osobę nie poważną.

Zaś co do przykładów to bez urazy ale mi się nie chce nawet podawać przykładów jak by wyglądało DIII według twojej wersji, bo jak pisałem moim zdaniem nie potrzeba mi tej samej gry w nowej oprawie. Jest po prostu w świecie najzwyczajniej nudne.

Cytuj
Ewentualnie możesz przeklikać kilka pierwszych tur, pokupować wilkołaki i "przechodzić przez grę, jak nóż przez ciepłe masełko".
Po co? Wystarczy sukkub i wygrałeś.


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 22 Kwietnia 2012, 18:26:15 »
Cytuj
Fast to już było złośliwe, a wręcz obraźliwe przekręcać tak moje słowa.

Tak ogromne pokłady negatywnej energy zawdzięczamy Akelli. Tym niemniej sorry.

Cytuj
Po pierwsze, ja miałem na myśli te wszystkie cechy, który wymieniłeś w pozytywnym względzie, nie negatywnym.


Ciężko mi takowe odnaleźć. Jedyne co, to podoba mi się nowy obrońca wiary (nawet jeżeli jego piórko jest idiotyczne).

Jeżeli zaś chodzi u zupełnie nowe jednostki to faktycznie nie ma ich zbyt wiele. Nie zmienia to jednak faktu, że każda została reinterpretowana.


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 22 Kwietnia 2012, 18:52:54 »
Cytuj
Fast to już było złośliwe, a wręcz obraźliwe przekręcać tak moje słowa.

Tak ogromne pokłady negatywnej energy zawdzięczamy Akelli. Tym niemniej sorry.

Cytuj
Po pierwsze, ja miałem na myśli te wszystkie cechy, który wymieniłeś w pozytywnym względzie, nie negatywnym.


Ciężko mi takowe odnaleźć. Jedyne co, to podoba mi się nowy obrońca wiary (nawet jeżeli jego piórko jest idiotyczne).

Jeżeli zaś chodzi u zupełnie nowe jednostki to faktycznie nie ma ich zbyt wiele. Nie zmienia to jednak faktu, że każda została reinterpretowana.
Ale ja mówiąc swoją wizję nawet nie tykałem kijem jednostek z D3. Dopiero po twoim porównaniu jednym z argumentów przeciw temu był fakt, że w grze nie ma nowych jednostek i na dodatek jest mniej niż w poprzedniej części.

Ale fakt, chyba oboje nadinterpretowaliśmy własne słowa.


IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 22 Kwietnia 2012, 19:25:56 »
Cytuj
Co do tych wydłużonych walk to pograj sobie trochę dłużej i zobaczysz jak ta zmiana jest wystrzałowa w kosmos, gdy musisz kolejną walkę z rzędu toczyć 10 minut
Chodziło mi głównie o ważniejsze walki. W dwójce strasznie szybko mijały, w trójce można się trochę pobawić. Zaś ja zazwyczaj większe ilości walk banalnych typu złodziej czy mniejsza armia na auto walkę wstawiam. Jak coś oberwie to zaklęcie leczenia i jazda dalej. Jedyne co irytuje to to że skamienienie dodaje jakieś 90% pancerzu i albo stracimy całą armię albo będziemy godzinę zabijać strażnika bo jednostki kąsają go po jakieś 5-10 dmg.

Co do tych jednostek to mnie się podoba ich dziwaczny klimat. Może jest kilka jednostek, które niezbyt mi się podobają ale większość mi się podoba. Są oryginalne i mają to coś co intryguje (można się zastanawiać co brali twórcy kiedy je tworzyli :P).


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 24 Kwietnia 2012, 20:28:23 »
http://www.youtube.com/watch?v=yBy1dLFgX5M

Przykładowa walka. Jeżeli ktoś ma ochotę może przyjrzeć się co z inicjatywami. Na pewno walka jest sztucznie wydłużona ("ale ciekawe statystyki nono... pooglądam przez chwilę"); tak czy inaczej zrezygnowano z systemu osłon.

Ponadto dodali jakieś dziwaczne efekty siatki - trochę chaotycznie to się prezentuje. Pozdro.


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 30 Kwietnia 2012, 17:21:09 »
W przerwie od "wyczekiwania" na Disciples III Rebirth polecam zaoszczędzenie trzech-czterech dyszek* i kupienia Disciples II Gold Edition :) Podejrzewam, że rzuca się w oczy na empikowskich pułkach. Powrót do DII jest nader przyjemny.






*No chyba, że ktoś woli te piniążki przeznaczyć na Diablo III...


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 24 Maja 2012, 18:30:08 »
http://nevendaar.com/news/2012-05-23-436
Studio Hex przestało istnieć. No cóż, teraz jedyne pytanie to: co dalej z całą sagą?


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 25 Maja 2012, 22:18:58 »
Jak to co? Idzie coraz lepiej. Progres niemiłosierny.
Z szacunku dla gry odsprzedałbym prawa do marki jakiemuś normalniejszemu studiu, lecz w tej chwili żadne mi nie przychodzi na myśl.
Kolejnego Might of Heroes też bym nie chciał.

BTW: ZNALAZŁEM GRAFIKĘ, KTÓREJ TYYYYYYYYYLE SZUKAŁEM ^_^ ALE RADOCHA, AŻ NORMALNIE CAPSLOCKA NIE WYŁĄCZYŁEM.
http://nevendaar.com/_ph/53/187482231.jpg



« Ostatnia zmiana: 25 Maja 2012, 22:32:39 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 25 Maja 2012, 23:16:47 »
Jak to co? Idzie coraz lepiej. Progres niemiłosierny.
Z szacunku dla gry odsprzedałbym prawa do marki jakiemuś normalniejszemu studiu, lecz w tej chwili żadne mi nie przychodzi na myśl.
Kolejnego Might of Heroes też bym nie chciał.

BTW: ZNALAZŁEM GRAFIKĘ, KTÓREJ TYYYYYYYYYLE SZUKAŁEM ^_^ ALE RADOCHA, AŻ NORMALNIE CAPSLOCKA NIE WYŁĄCZYŁEM.
http://nevendaar.com/_ph/53/187482231.jpg

Fast myśl... jeśli Akella byłaby rozsądnym studiem to by zrobiła dobrą grę, bo by mogła na tym nieźle zarobić. Dlaczego zakładasz, że są na tyle rozsądni by odsprzedać prawa do Disa?

Up, Fast łapaj to:
http://alldisciples.ru/modules.php?name=Gallery&pg=ViewPic&id=1561&cid=72


« Ostatnia zmiana: 25 Maja 2012, 23:26:02 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 25 Maja 2012, 23:46:49 »
Daj link do galerii, z której to wyjąłeś.

Cytuj
Fast myśl... jeśli Akella byłaby rozsądnym studiem to by zrobiła dobrą grę, bo by mogła na tym nieźle zarobić. Dlaczego zakładasz, że są na tyle rozsądni by odsprzedać prawa do Disa?

Zrobić dobrą grę to nie to samo co zrobić smaczną bułkę czy pączka ;]
W Hexie np. byli zatrudnieni fani, którzy też "żyli" dissem. Kwestia jest jednak taka by mierzyć siły na zamiary.
Nawet grupa największych zapaleńców bez dobrego szefa marketingu i pienionszków za wiele ciekawych rzeczy nie stworzy. Prawa do marki mogłyby w tej chwili odrobinę podreperować budżet tego - podejrzewam, że już i tak - lekko zgniłego studia.

Oczywiście to tylko takie luźne dywagacje, coby mnie jakiś specjalista od branży gier komputerowych i ekonomii nie zdissował brutalnie.   


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 26 Maja 2012, 11:11:58 »
http://alldisciples.ru/modules.php?name=News&file=view&sid=862
Wywiad z przedstawicielami Akelli, w skrócie mówiący tyle, że firma wycofała się z Disa ze względu na to, że jest on nie opłacalny, jednak na szczęście "łaskawie" wypuściła Rebith, który w mordę nie dość, że nie jest darmowy, to jeszcze raczej nie pojawi się w Polsce.


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 26 Maja 2012, 23:26:26 »
Cytuj
jednak na szczęście "łaskawie" wypuściła Rebith, który w mordę nie dość, że nie jest darmowy, to jeszcze raczej nie pojawi się w Polsce.

Ufff... całe szczęście. Już normalnie myślałem, że Akella - nie wiem skąd ten pomysł - traktuje fanów i graczy niepoważnie.


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.046 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry