Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Disciples III Rebirth (Czytany 21413 razy)
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 21 Września 2013, 19:35:41 »
Wiem, że lekki odkop, jednak w sumie w końcu nie skwitował nikt jak dodatek ostatecznie wypadł. Szkoda, że dopiero teraz i to za dodatkowe pieniądze można sobie pozwolić na o wiele lepsze D3. Z tego co czytałem naprawdę dużo się zmieniło. Zacznijmy od kampanii, gdzie przebudowano całkowicie mapy, by były ciekawsze i lepsze. Nie wiem jak z głównym wątkiem, jednak pobocznych zadań doszło od groma. Do tego uwaga, podobno są one ciekawe ;> Co do rozgrywki to też zmieniono dużo. Po pierwsze można podróżować po morzu, dodano parę nowych jednostek, dodano wiele obiektów. Tak więc jest na plus. Ostatecznie jak dobrze wiemy niestety nie dodano rasy karasi. Wprowadzono możliwość zakładania sprzętu nie tylko skierowanego pod własnego dowódcę, choć jestem ciekawy jak to wygląda, bo nie wyobrażam sobie jakiegoś demona popierdzielającego w ubraniach driady :> No i zapomniałbym, a w końcu można grać w multi przez neta, choć niewiadomo jak długo serwery potrzymają..
Jeśli chodzi o walkę to po pierwsze podobno już nie ma multum życia u jednostek. Większość aktywnych umiejętności zamieniono na pasywy, np. jeżeli kościotrup jest pod wpływem klątwy to zadaje zwiększone obrażenia o 10%, a efekt się kumuluje. W sumie jest to krok w dobrą stronę, jednak te kumulacje i losowość lekko to psują. Poza tym ograniczono możliwość używania run. Od teraz nie można nimi dowolnie spamować. No i niestety nie polepszono AI. Jeżeli chodzi o arenę to zmiany dość pozytywne, bo zmniejszono pole walki. Do tego magowie i łucznicy (choć tu w znacznie mniejszym stopniu) mają ograniczony zasięg, więc muszą się nieraz wystawić pod miecz. Z tego co wiem, choć polepszono inicjatywę, to nadal łucznicy są trochę zbytnio wykokosowani. Powrócono do starego systemu osłon z podstawki.
No i dochodzą takie smaczki, jak np. z tego co zrozumiałem nie zawsze gra muzyka dla danej frakcji (czytaj wejdziesz na tereny truposzy, to słyszysz muzykę ich nacji).

No czyli podsumowując zmiany są jak najbardziej na plus, szkoda, że dopiero pod koniec wzięto się za tą grę na poważnie, jednak co poradzić. Być może jeżeli ktoś by wykupił markę, mógłby to dalej podreperować i dodać klany... no ale to są już odległe przemyślenia.

Co do ceny tej edycji to wynosi około 50 zł. Mamy do dyspozycji wszystkie nacje razem z kampaniami. Można to pobrać chyba ze steama, a klucze można poza samą platformą kupić np. na Muve.pl. Tak jakby kogoś korciło, bo podobno w końcu warto. Ja gdybym wcześniej nie wydał ponad stu złotych na podstawkę pewno bym się skusił. No ale wydałem ;D

Swoją drogą ostatnio wziąłem się za podstawkę i grzebię w edytorze map. Co prawda stara wersja ale co tam. Robię taką swoją ograniczoną wersję kampanii. Jak do tej pory jest jedna minimisja, jedna taka już porządniejsza (48x48 z tego co pamiętam), teraz zaś pracuję nad trzecią misją, w końcu trochę większą, bo 80x80. Trochę to zachodu kosztuje jednak efekty są fajne. Jak skończę robić kampanię demonów to może się wezmę za ludzi, czy elfy...



« Ostatnia zmiana: 21 Września 2013, 19:40:26 wysłane przez Reuel » IP: Zapisane
Pyriel

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #31 : 15 Marca 2014, 10:29:30 »
Link do spolszczenia najnowszego dodatku http://disciples.pl/viewtopic.php?p=54839#54839

Ruscy obiecali, że posiadacze wcześniejszych wydań poprawiona wersje otrzymają za darmo po przesłaniu im skanów klucza. Z tego co wiem (sam też próbowałem) nikt nie otrzymał nawet odmowy, po prostu klucze poszły w próżnię.

Z tego co wiem zmieniły się statystyki bohaterów, którzy z koksów ciągnących oddział do przodu stali się kotwica hamującą marsz armii. Nie poprawiono też naliczania PDków przez co nadal chcąc czerpać jakąś przyjemność z gry trzeba patchować i patchować.

Mod poprawiający balans http://disciples.pl/viewtopic.php?p=54838#54838


A jeszcze co do wartości fabuły.

W DII Gallean przejął piecze na Mrocznymi Elfami, które w tajemniczych okolicznościach zniknęły ze świata. Prawdopodobnie odjechały na Centaurach skoro i Ci gdzieś wybyli.

A tak bardziej na poważnie. W poprzednich disach fabuła dotyczy całych nacji i to nie tylko tych grywalnych. Morludzie, Zielonoskórzy a nawet Lud Moczar ma swój udział tam. A tu dostajemy kilku szlachetnych wojowników, zapewne dziewic, i całość opowieści toczy się w zasięgu ich wzroku. Twórcy nie pokusili się nawet o urozmaicenie, dając na start trzech identycznych bohaterów.


« Ostatnia zmiana: 15 Marca 2014, 10:45:15 wysłane przez Pyriel » IP: Zapisane




[img width=3
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 15 Marca 2014, 13:33:28 »
Cytuj
A tak bardziej na poważnie. W poprzednich disach fabuła dotyczy całych nacji i to nie tylko tych grywalnych. Morludzie, Zielonoskórzy a nawet Lud Moczar ma swój udział tam. A tu dostajemy kilku szlachetnych wojowników, zapewne dziewic, i całość opowieści toczy się w zasięgu ich wzroku. Twórcy nie pokusili się nawet o urozmaicenie, dając na start trzech identycznych bohaterów.

Podpisuję się ręcyma i nogyma i jeszcze ogonem.
To jedna z największych zbrodni dokonanych na Disciples III. Coś, co przeszło by w każdej, innej grze strategicznej tutaj jest gwoździem do trumny. Przełknąłbym nawet nowy dizajn jednostek, (będę się tego czepiał, za każdym razem kiedy tylko będę zabierał głos w sprawie DIII, nie ma przebacz) gdyby pozostałe elementy nie były tak skopane.

Osobiście nie mam już zbytniej chęci na bawienie się w kupno lub pobieranie tego dodatku. Tak naprawdę DIII; DIII: Wskrzeszenie i DIII: Rebirth różnią się od siebie mechaniką i nie widać tu żadnego progresu. W jednej części skopane to, w drugiej to, w trzecie znowu słyszę, że to i to. Nie mam najmniejszej ochoty na obcowanie z tworem Akelli, Hexa, czy łorewer, ktokolwiek to tam robił.

Co z tą marką? Jak jeden z najsilniejszych konkurentów Heroes III mógł się tak stoczyć? Co się stało?

Swoją drogą dostrzegam tu pewną ironię losu. Świat, którego fundamentem była groźba jego całkowitej destrukcji, ostatecznie upadł [krach DIII] dlatego, że... nie upadł [oś fabularna]...


« Ostatnia zmiana: 15 Marca 2014, 13:40:15 wysłane przez Fast » IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.082 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry