Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Multiplayer w HVI - problemy, pytania, dyskusja (Czytany 38162 razy)
lejsik175

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #60 : 05 Lutego 2012, 15:37:26 »
Siema chciałbym się dowiedzieć czy gra ktoś jescze multi w HVI szukam kogos do pogrania gram w godzinach od około 15 do 17 czasem dlużej posiedze dośc przeciętny ze mnie przeciwnik


IP: Zapisane
Fleszu

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 145


Zobacz profil
« Odpowiedz #61 : 05 Lutego 2012, 15:51:19 »
Zanim założysz nowy temat wysil się trochę. W dziale w którym piszesz masz co najmniej dwa tematy w kwestii multi:

http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,7756.0.html

http://www.tawerna.biz/forum/index.php/topic,8400.0.html

Ten drugi dotyczy turnieju ale masz tam nicki graczy i możesz ich łatwo odnaleźć na Confluxie.

ps. Prośba do adminów - Przenieście te posty do tematu o multi (pierwszy link), żeby niepotrzebnie nie tworzyć wątków na forum.


IP: Zapisane
Zodiak180

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 80


Zobacz profil
« Odpowiedz #62 : 27 Lutego 2012, 09:45:00 »
Zapraszam wszystkich do nowego oficjalnego turnieju!

Dział TURNIEJE.


IP: Zapisane
Luciu

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #63 : 15 Kwietnia 2012, 14:01:20 »
Jak się dodaje ziomków sterowanych przez komputer na multi? Chcę grać razem z przyjacielem vs. komputer na multi (nie hot seat) i się nie da:s


IP: Zapisane
elvis.piotr

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #64 : 15 Kwietnia 2012, 20:43:16 »
hej czy miał ktoś problem z przejściem do trzeciej planszy w M&M H6 bo mam właśnie taki problem i nie mam pojęcia co źle robię chodzi mi o tryb kampanii po przejściu drugiej planszy nie mogę rozpocząć trzeciej tylko mogę zacząć drugą od początku byłbym wdzięczny za pomoc dopiero poznaje tą grę pozdrawiam


IP: Zapisane
Albionis
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 18

Zobacz profil
« Odpowiedz #65 : 10 Maja 2012, 16:21:44 »
Chciałbym poruszyć ciekawy temat, a mianowicie Kody, które były w poprzednich częściach. Mi się wydaje, że twórcy nie chcieli ich dodać, bo kampanie pojedynczego gracza wpływają na statystyki w multi np. bronie rodowe, poziom bohatera itd. Co o tym sądzicie?


IP: Zapisane
JackWolfsong

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 193

Zobacz profil
« Odpowiedz #66 : 10 Maja 2012, 18:26:26 »
Że to sensowne zagranie.

Ja zadam inne pytanie: W Prologu mamy do dyspozycji tylko Pretorian, Kuszników i Westalki, co o tym sądzicie? Może powinienem założyć nowy temat żeby każdy mógł się wypowiedzieć? Wielce interesująca i paląca kwestia, już nie mogę się doczekać, tylko pojawia się problem - jak ja sformułuję tytuł tego wątku?! AHHHHH! Chyba dziś nie zasnę!


« Ostatnia zmiana: 11 Maja 2012, 01:00:10 wysłane przez Rozkurwiciel » IP: Zapisane
Dawny nick: Rozk*rwiciel
Albionis
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 18

Zobacz profil
« Odpowiedz #67 : 11 Maja 2012, 17:59:30 »
Mi chodzi o to, czy wy zgodzilibyście się jakby w jakimś z Patchy pojawiły się kody.


IP: Zapisane
Matir18
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #68 : 11 Maja 2012, 18:36:54 »
Ja nie chcę chatów, bo zniszczyłyby rozrywkę, ale w sumie pomogłyby w kampanii, która jest strasznie długa.


IP: Zapisane
Albionis
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 18

Zobacz profil
« Odpowiedz #69 : 11 Maja 2012, 18:41:54 »
Ja tam kodów używałbym z umiarem, kilkanaście jednostek tylko by wygrać na wyższych poziomach trudności.


IP: Zapisane
Spromultis

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 223


Zobacz profil
« Odpowiedz #70 : 12 Maja 2012, 13:08:36 »
Ja wypalam się ze złości z powodu braku kodów. Chciałbym dogłębnie poznać wszystkie jednostki i całą mechanikę gry. Z kodami wystarczyłaby godzina dla jednej nacji, ale bez nich trwa to całe wieki, tym bardziej że w HoMM6 bardzo ograniczyli prędkość rozwoju wiecznym niedoborem surowców.

Powiedziałem swoje, i stwierdzam, że zamiast robić rój małych tematów jak ten, czy np. "Tr41n3rY M1 nI3 Dz14łAj0M, C0 rOp1Ć???//1/!!!1!! H3lp" należałoby zrobić jeden, spójny, lub nie robić ich w ogóle.

End.


IP: Zapisane
tomczyslaw4

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #71 : 19 Czerwca 2012, 11:45:19 »
7845589 gg
nic w grze tomczyslaw4 zapraszam


IP: Zapisane
eviltiger

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 45


Zobacz profil
« Odpowiedz #72 : 15 Lipca 2012, 12:49:22 »
Kto ma ochotę zagrać ? :P


IP: Zapisane
Przemo19811

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #73 : 24 Lipca 2012, 22:30:28 »
Chętnie z kimś zagram. Mam dużo wolnego czasu. Mój nr gg: 3634724


IP: Zapisane
TusiaX

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #74 : 30 Lipca 2012, 16:27:37 »
jeśli ktoś ma wolną chwile niech piszę gg 44080936, przeważnie gram kampanie albo solo ale już się nudno zaczęło robić :)


IP: Zapisane
Strony: 1 2 3 4 [5] 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.099 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry