Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Kampanie (Czytany 4378 razy)
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« : 24 Czerwca 2009, 00:14:32 »
Czyli: Jakie kampanie lubicie, jakie są ich wady i zalety?
Ja dam tak:
Życie:
Kampania fajna, ale bardzo duża wada: Za łatwa! Pierwsza misja... Łatwizna. Druga mniej łatwa, ale i tak w miarę prosta. Trzecia znów łatwizna, czwarta najtrudniejsza, co nie zmienia faktu, że i tak łatwa. Piąta... Jak misja trzecia i pierwsza.
Zalety:
Fabuła
Dopracowane środowisko misjii (tzn. krajobraz)
Wady:
Poziom trudności.
Za dużo bohaterów.
Ocena: 3/6
Moc:
Bardzo, ale to bardzo fajna kampania, ale znów: bardzo łatwa! Tylko na ostatniej misji się pomęczyłem, ale w pozostałych: zaniża poziom gracza chyba. Rozwijamy Waerjakiem walkę wręcz i łucznictwo, kupujemy drugiego bohatera, i nim też to rozwijamy. Jak mamy dwóch bohaterów z łucznictwem i walką wręcz na arcymistrzu - wygaliśmy.
Zalety:
Dopracowane misje.
Fajnie się gra.
Wady:
Tylko 4 mapy.
Łatwa, ale trudniejsza od pierwszej kampani.
Ocena: 4+/6
Ład:
Długa i ciekawa. I trudna. Jedna z najlepszych kampanii, gwarantuję, że nie znudzimy się nią, poza tym nie jest to typ "Arcymistrzowka walka wręcz i łucznictwo/magia ładu lub chaosu i się wygrało". Szkoda tylko, że są małe błędy.
Zalety:
Dużo misji.
Poziom trudności.
Dobra ilość bohaterów. (tzn. Nie tak mało jak np. u barbarzyńców, i nie tak dużo jak u ludzi)
Wady:
Drobne błędy (np. gdzieś krajobraz mało realistyczny, w misji z Landrewem nasi właśni lordowie są przeciwko nam, choć powinni być sojusznikami, itp.)
5/6
Natura:
Fajna kampania, poziom średni, jeśli chodzi o trudność. Bardzo grywalna, chociaż według mnie misja 2 jest trochę nudnawa.
Grywalność.
Trafna ilość bohaterów.
Krajobrazy.
Wady:
Niektóre misje są nudne.
Ocena: 5-/6
Śmierć:
Mało grałem, bo szybko się zniechęciłem. Misja pierwsza: łatwizna, jak u ludzi, misja druga trudniejsza, ale dalej łatwa. Potem wyłączyłem kampę.
Oceny nie będzie, bo całej nie przeszedłem.
Chaos:
Mua...! Według mnie najlepsza kampania ze wszystkich innych. Coś jakby połączenie piratów z czarnoksiężnikami. Po godzinie wyszukiwania minusów znalazłem jeden: Chociaż kampania jest "piracka", to jednak mało jest piratów. Tylko jak walczymy ze Swiftem/Petem znajdziemy sporo piratów, poza tym w misjii pierwszej są na początku niezbędni. Potem jednak mamy ich niewielu, a misja ostatnia jest trochę dziwna. Ale przynajmniej trudna.
Zalety:
Dużo fajnych bohaterów.
Fabuła.
Orginalność.
Mapy.
Wady:
Ostatnia misja ma dużo błędów.
Jak na piracką kampanię mało piratów, poza bohaterami i pierwszą misją.
Ocena: 5+/6
Więc według mnie najlepsze kampanie to Emilia i Tawni.


IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Fehu
Pożeracz Kamieni

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 489


To tylko sen. Nikt nam go nie odbierze...

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 24 Czerwca 2009, 12:06:35 »
Moim zdaniem fabuła kampanii była najsilniejszą stroną HoMM IV. I choć sporo w niej niedociągnięć, bardzo mi się podobały. I tyle...


IP: Zapisane
Maxus

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 20 Sierpnia 2009, 14:44:36 »
Dla Mnie fabuła kampanii ogólnie wymiata. Kokoju, szkoda, że nie dokończyłeś kampanii Naturą, gdyż u mnie gra wyłącza się podczas wczytywania 3 misji, a mam pełną wersję nie wiem dlaczego tak jest. Zgadzam się w zupełności z Twoją opinią co do Emilii oraz Tawni - rzeczywiście najlepsze kampanie pod każdym względem xD


IP: Zapisane
Gildurf

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3


"Poczytalność jest jak pająk..."

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 09 Grudnia 2011, 13:27:37 »
Mnie fabuła kampanii śmierci wciągnęła na maksa! Postać Gauldotha uważam za jedną ze swoich ulubionych w całym świecie gier. Potem kampania Ładu mi się jeszcze podobała bardzo. Ogółem do dziś grywam w Herołsów ze względu na ten klimat z kampanii i sentyment. To była moja pierwsza gra z cyklu i właśnie dzięki Gauldothowi zostanie zawsze lubiana.


IP: Zapisane



davvv

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 04 Stycznia 2012, 16:21:40 »
Dobra a ja mam pytanie na które mam nadzieję, że ktoś mi odpowie. Czy jest ktoś taki na forum co przeszedł pierwszą misję w Heroes IV(podstawowa wersja) kampanii barbarzyńców: Chwała dni minionych -> 1. Nowy porządek(po polsku, po angielsku nie wiem) gdzie, startujemy Waerjak i żeby zająć miasto, musimy popłynąć na wyspę i zabić pirata by zdobyć wóz rudy i odwiedzić namiot klucznika a potem podbić kolejne zamki I TERAZ UWAGA: NA NAJTRUDNIEJSZYM POZIOMIE? TYM OSTATNIM OCZYWIŚCIE? Jest ktoś taki? Jak jest to bardzo proszę o odpowiedź bo próbowałem chyba już ją przejść z 20 razy i nic, no kompletnie nie wiem, nie potrafię zabić piratów na tej wyspie, no nie wiem jakim cudem, mam wziąść tyle wojska by ich zabić, uważam, że jest ona nie do przejścia, producenci się pomylili i zrobili to za trudne. Bardzo proszę o odpowiedź.


IP: Zapisane
Vivian

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 07 Czerwca 2019, 11:11:39 »
Moim zdaniem fabuła kampanii była najsilniejszą stroną HoMM IV. I choć sporo w niej niedociągnięć, bardzo mi się podobały. I tyle...

Tez tak sadze. Ogolem z perspektywy lat mam coraz wieksze pokaldy sympatii do czwóki.


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.047 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry