Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Leśna Świątynia (Czytany 20236 razy)
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #30 : 07 Października 2018, 13:08:59 »
A więc tak nazwa fajna, próżnia chce zgładzić Ashan, bohater to Portens i będzie troche urozmaicony, tylko nie wiem w co.


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #31 : 11 Października 2018, 19:22:15 »
to czas na wrogów miast:
l.ś - próżnia
historia Próżni:
W uniwersum heroes  jest wiele wymiarów. Jednym z nich jest Nicość.
Kiedy przywołano Awatara Śmierci, ten otworzył portal(będzie to w kampanii nekropoli). Teraz chcą żeby w Ashan było tak samo jak w Nicości.

Wiadomość doklejona: [time]12 Październik 2018, 15:28:44[/time]
jeszcze tylko tier 3 i będą gotowe jednostki ^_^. ktoś ma pomysł(najlepiej żeby strzelała)?


« Ostatnia zmiana: 12 Października 2018, 18:33:49 wysłane przez akademek » IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Gowar Abatoc

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 38

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 14 Października 2018, 10:02:34 »
Nie wiem czy prośba jest jeszcze aktualna, ale mam pewien pomysł. Może taki chochlik (podobny do impa) który pluje czymś w rodzaju energii Nicości?

Poza tym odnośnie historii, to mam parę słów:
1.Jest skromna jeśli chodzi o Próżnię ale to w porządku. Tyle dla niej pasuje. Natomiast wypadałoby choć odrobinę rozwinąć historię Leśnej Świątyni.
2.Zabawnie się złożyło bo tak wyobrażałem sobie motywy i zamiary Próżni  ;)
3.Portens to bohater kampanii, więc dobrze by było gdybyś przedstawił go. Chodzi o to że na chwilę obecną mamy jego wygląd i imię. Ja bym chętnie dowiedział się więcej o nim.

No ale nic na siłę ;)
A tak z innej beczki: jest już bohater/bohaterka Leśnej Świątyni?


IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #33 : 14 Października 2018, 12:44:09 »
O bohaterze l.ś sobię przez przypadek  zapomniałem XD.
Portens to pomagier Al-hara (smoka który stworzył próżnie) jest on także pierwszym którym tam powstał. Al-har uważał, że dał mu za dużo oczu więc następnym usunąl parę i zostały 6, 4 lub 2.

Chochlik to dobry pomysł.

Leśna Świątynia to miasto o którym nikt nie wiedział, do czasu kiedy próżnia nie zaatakowała pewnego lasu(pojawi się to w 1 misji l.ś). Z zemsty Leśna Świątynia postanowiła ich pokonać. Znawcy natury wiedzieli że nie dadzą rady więc poprosili o pomoc Freyde, Findana oraz Alhara syna Zehira.


Wiadomość doklejona: [time]14 Październik 2018, 14:44:45[/time]
tier3

Wiadomość doklejona: 15 Października 2018, 19:07:35
ulepszenie t3
* T1_Quasit-Quasit_orb.(Texture).png (22.06 KB - pobrany 168 razy.)


« Ostatnia zmiana: 15 Października 2018, 19:07:35 wysłane przez akademek » IP: Zapisane
Leśna Świątynia
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #34 : 31 Października 2018, 10:35:45 »
dawno mnie tu nie było
więc oto alternatywa tieru 4


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #35 : 21 Listopada 2018, 15:57:48 »
Bohater Próżni, czyli Powiernik.


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #36 : 28 Grudnia 2018, 19:29:50 »
Oto i ikony bohaterów.



IP: Zapisane
Leśna Świątynia
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #37 : 30 Marca 2019, 19:54:21 »
Siedliska próżni


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 03 Kwietnia 2019, 15:18:59 »
Nareszcie wyszła Próżnia!!!1!!11!!!
http://www.mediafire.com/file/zvr3eree623h0m6/Voidmod.zip/file


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Arczi94GG

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 06 Kwietnia 2019, 01:11:22 »
fajny  ten zamek powiem nawet że lepszy niż leśna świątynia bardziej dopracowana pozmieniane statystyki potworów są bardzo fajne umiejętności też świątynie powinieneś trochę dopracować po pierwsze zmniejszył trochę siłę wilków i dał im skowyt i grupowy łowca bo wilk bez tego to nie wilk feniksy wzmocnić dać zamiast tęczowego oddechu podmuch ognia a z 2 feniksa zrobić feniksa np burzy by człowiek miał między czym wybierać i oczywiście burzy oddech błyskawic i obrażenia o polowe niszy niż w rzeczywistości bo błyskawice biją podwójnie i oczywiście odrodzenie dla obu bo fajny zamek tylko właśnie nie dopracowany ja np zamiast dać tu elfy dałbym jakieś zwierzęta np samego niedźwiedzia, białego niedziadzienia i np opancerzonego niedźwiedzia na 3 lvl by to była naprawdę leśna świątynia to jest tylko mój taki pomysł bo z tych twoich wilków na 4 lvl 1 forma jest mocna i 3 a ta 2 jest najsłabsza pomimo ze ma statystyki wysokie ale nie ma ani skowytu ani grupowego a nie ograniczony kontratak to szit dla wilków które są jednostkami ofensywnymi jak by tam był brak kontrataku wroga by był silny a tak to on nie ma nic do zaprezentowania jest jednostką szybka a nie defensywna jak np rakshasa raja czy postać  jak niedźwiedzi jeździec  w fortecy jak dobrze zrobisz postać to niedźwiedź ma odporność podobną do czarnego smoka bo to postać defensywna odepchnięcie łapą zależne od szczęścia. Wybacz że napisałem kilka nie miłych rzeczy bo wiem ze dużo pracy Cię to kosztowało i świątynia była 1 ale popraw ją i będzie bardziej optymalna i silniejsza niż teraz jest bo te feniksy s słabe.
Czekam na kolejny twój projekt, bo próżnia widać że była przemyślana jako zamek powiem tak jak mas zrobić postać np bez kontrataku a np kwasową krew i jad to każdy wybierze bez kontrataku wroga bo woli zakatować i nie oberwać niż zakatować  Przystań bo wiadome że przystań jak skont atakuje to głupi chłop robi pogrom. Trzymam w kciuki i żebyś się nie zniechęcił tym co pisałem to jest tylko moja luźna sugestia ja bym pomyślał zamiast tej świątyni byś zrobił a raczej przerobił Sylwan na zamek zwierzołaków taka luźna koncepcja:) Życzę Ci powodzenia w tworzeniu kolejnych modów :)



« Ostatnia zmiana: 06 Kwietnia 2019, 01:25:52 wysłane przez Arczi94GG » IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #40 : 06 Kwietnia 2019, 14:53:19 »
To od początku
Strzelców nie zastąpię na niedźwiedzie, bo lś nie miała by jednostek strzelających. To nie są feniksy tylko smoki. Co ogień ma wspólnego z naturą  (Po za tym, że to żywioł). to co napisałeś o wilkach może sie przydać(to z skowytem, to błąd). Krytyka nikomu nie zaszkodziła. I polecam używać kropek.

Wiadomość doklejona: 07 Kwietnia 2019, 17:39:10
Wrota Żywiołów:


« Ostatnia zmiana: 07 Kwietnia 2019, 17:39:10 wysłane przez akademek » IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Arczi94GG

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 07 Kwietnia 2019, 18:33:16 »
Przepraszam za brak kropek nie używam ich gdy pisze szybko i w nocy a co do smoków to wyglądają jak feniksy bardziej niż jak smoki dlatego tak napisałem. Po za tym popraw umiejętności w lś bo te jednostki są zrobione tak ze jedna jest zawsze silniejsza niż druga bez większego wyboru, o to mi chodziło a nie że są złe tylko np jak mam wybrać między dwoma wilkami to bojowy to nic nie reprezentuje oczywisty wybór to wilk kwasowy gdybyś mu chociaż zamiast nie ograniczonego kontrataku dał brak kontrataku wilk  automatu zyskuje i dorównuje wilkowi kwasowemu. Jak chcesz mu dodać  skowyt i grupowego zmniejsz minimalnie statystyki obrażeń bo będą za silne jak na bestie 4 lvl.  :) Chce by zamki były bardziej z balansowane wtedy wybierasz jak chcesz grać jakim zamkiem :)

PS: Masz plan zrobić z przystani zamek żywiołów bardzo fajny pomysł tylko nie przesadź z zdolnością rasową bo będzie zbyt silny życzę Ci powodzenia


« Ostatnia zmiana: 07 Kwietnia 2019, 18:36:51 wysłane przez Arczi94GG » IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #42 : 07 Kwietnia 2019, 18:35:49 »
Ok, spoko, rozumiem zmniejszyć obrażenia i dać inną zdolność.



IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Arczi94GG

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 07 Kwietnia 2019, 18:38:11 »
tak by były coś znaczące ale by nie były tak silne że zrobisz ich 100 sztuk i same całą grę wygrywają
 bo tu nawet jest taki mod na wilki zrobione jako 1 jednostka nekromancji i cała grę nimi wygrywałeś
tak osobiscie brakuje mi wilków w miastach w heroes V


« Ostatnia zmiana: 07 Kwietnia 2019, 18:40:57 wysłane przez Arczi94GG » IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #44 : 07 Kwietnia 2019, 18:39:53 »
akurat ja chce, żeby wilki nie były znaczące, bo to najsłabszy tier 4
Ps: Wrota żywiołów nie podmieniają przystani, lecz na niej sie opierają.
I WŻ zostały już wydane, ale trzeba je samemu postawić na mapie.(Zostały wydane w Void mod)


« Ostatnia zmiana: 07 Kwietnia 2019, 18:45:48 wysłane przez akademek » IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Strony: 1 2 [3] 4 5    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.085 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry