Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Miasto Gildia (zastępuje Przystań (Czytany 5163 razy)
Gowar Abatoc

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 38

Zobacz profil
« : 26 Września 2018, 18:50:58 »
Ogólnie to już od jakiegoś czasu mój drugi mod istnieje. Poza tym, parę osób już wie o jego istnieniu :P. Przejdźmy jednak do rzeczy.

GILDIA to miasto, które podmienia Przystań. Podczas gdy oryginał walczy w imię światła, dobra i tak dalej, Gildia jest przeciwieństwem. Jest to zły kult, którego szaleństwo dorównuje demonicznemu.

Bohaterem Gildii jest Egzekutor a zdolność rasowa to Brutalność. Jego wygląd pochodzi od Wampirzego Lorda z wersji beta gry (jakoś go lubię... i pasuje do klimatu).

Jednostki są następujące:
1. Łucznik Gildii -> Snajper <-> Strzelec
2. Najemnik -> Agent <-> Szpieg
3. Mag Gildii -> Czarodziej Gildii <-> Rytualista Gildii
4. Mumia (pochodząca z neutralnych jednostek) -> Przeklęta Mumia <-> Piekielna Mumia
5. Doktor Plagi (twórcą pomysłu jest widz mojego kanału na YT) -> Czyściciel Plagi <-> Mistrz Plagi
6. Łowca Głów -> Zbieracz Głów <-> Szukający Zemsty
7. Skrzydlaty Pomiot -> Skrzydlaty Sługus <-> Skrzydlaty Potwór

Mumia jako jednostka neutralna, została zastąpiona przez jednostkę zwaną Wyrzutkiem.


Link do pobrania:
http://www.mediafire.com/file/eab5k8ech6hbuch/Guild.zip/file

Muzyka walki Gildii:
https://www.youtube.com/watch?v=PdOLNMQf5uM&t=1s&list=PLzt4Ia2hyjQ67Z-SwvAX_6nsj9S07LJRa&index=7

Powiedzmy, że "zwiastun" modyfikacji:
https://www.youtube.com/watch?v=ebrStUr2jGw&index=5&list=PLzt4Ia2hyjQ67Z-SwvAX_6nsj9S07LJRa


IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1 : 26 Września 2018, 18:55:56 »
uuuuunubunbu nareście twój mod na tawernie uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu x 200000000000000
jak chcesz to do nich też moge zrobić zlepki ;>


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 26 Września 2018, 21:15:13 »
Offtopic: skąd wziąłeś model beta Wampira? Czy może jest taki sam, ale jakieś inne kolory ma?


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 26 Września 2018, 21:34:51 »
pobierz gildie to będziesz miał beta model wampira  ;)


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Gowar Abatoc

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 38

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 27 Września 2018, 15:46:07 »
Offtopic: skąd wziąłeś model beta Wampira? Czy może jest taki sam, ale jakieś inne kolory ma?

Istnieje modyfikacja która podmienia wygląd Wampirzego Lorda na ten z wersji beta.

Tekstura została "nałożona" na model Lorda Giovanniego i... wyszedł całkiem sympatyczny rezultat.


IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #5 : 27 Września 2018, 16:21:31 »
czy ta gildia to ulepszona czy ta aktualna? 


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Gowar Abatoc

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 38

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 28 Września 2018, 07:21:12 »
czy ta gildia to ulepszona czy ta aktualna?

Ta aktualna.


IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 28 Września 2018, 15:04:04 »
ok


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Gowar Abatoc

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 38

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 03 Listopada 2018, 11:44:02 »
Ostatnio zacząłem trochę się bawić edytorem map i myślę, że mogę potwierdzić... że zaczynam tworzyć kampanię Gildii!

Głównym bohaterem kampanii jest niejaki Armand.

Niegdyś akolita ze Srebrnych Miast zajmujący się balsamowaniem martwych magów, by zostali wskrzeszeni jako straszliwe Mumie. Widząc codziennie śmierć i zgniliznę, żyjąc w strachu i przekonaniu o bliskim upadku Srebrnej Ligi, uległ namowom straszliwego Smoczego Boga Veshatha. Veshath obiecał Armandowi kontrolę nad śmiercią i rozpaczą oraz królestwo, które nie upadnie. Armand zaczął jednoczyć ludzi i bestie by razem z nimi stworzyć Gildię, kult oddany Veshathowi.

Natomiast sam Veshath...

...jest Smoczym Bogiem, który istniał od samego początku razem z Ashą. Podczas gdy Asha była kochającą matką, Veshath był ojcem spod najciemnejszej z gwiazd. Żywił się on na nienawiści, rozlewie krwii i szaleństwie. Zanim pozostałe Smoki zdołały dorosnąć, Asha, kazała Veshathowi odejść najdalej jak się da i nigdy nie ważył się postawić łapy na ziemiach Ashanu.
Tak się stało, lecz Veshath po jakimś czasie stanął do walki ze wszystkimi Smokami i poległ. Przez długi czas tułał się po świecie jako niezauważalna, wściekła dusza. Dopiero po stuleciach, jego głębokie rany się zagoiły i był w stanie objawiać się śmiertelnikom w postaci astralnej.

Na chwilę obecną mam gotowe 2 misje i "zarys" 6 scenek dialogowych.


IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 03 Listopada 2018, 12:36:01 »
kampania superererererererer
A Veshath jest czego smokiem? (nie może być smokiem śmierci ponieważ Asha nią jest)
Ten mag wygląda super!
Czekam z niecierpliwością.
A tak przy okazji będą kampanie innych frakcji, które opowiadały by te historie?


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Gowar Abatoc

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 38

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 03 Listopada 2018, 13:29:46 »
Veshath jest Smokiem nienawiści, szaleństwa oraz rozlewu krwi. Można go porównać do Urugasha, z tym że Veshath jest opanowany i bardziej podstępny.

Możliwe że inne frakcje też dostaną swoje misje. Przejście mogłoby być zaraz po Gildii i doszłaby jeszcze trzecia, ale ponieważ brakuje mi pomysłu na jednostki, trudno jest mi stworzyć nowe, unikalne miasto (chyba że stworzyłbym "hybrydę" złożoną z gotowych pomysłów na jednostki ;) )


IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 03 Listopada 2018, 13:33:41 »
nie do końca mnie zrozumiałeś. chodzi o kampanie dla istniejących ras np:
sylvanu.


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Gowar Abatoc

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 38

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 03 Listopada 2018, 14:12:17 »
Szczerze mówiąc nie myślałem o tym. Owszem, oryginalne frakcje pojawią się w kampanii Gildii, ale nie planuję tworzyć np kampanii dla Fortecy. Więc raczej nie będą.


IP: Zapisane
akademek

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 97


Żywiołak z innego wymiaru

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 03 Listopada 2018, 14:18:32 »
A jak się nazywa państwo gildii?


IP: Zapisane
Leśna Świątynia
Gowar Abatoc

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 38

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 03 Listopada 2018, 14:28:03 »
Gildia nie posiada swojej krainy. Podczas kampanii, Armand zdobędzie władzę nad pewnym księstwem, które stanie się "kolebką" Gildii.

Swoją drogą, akcja kampanii dzieje się podczas wydarzeń z Kuźni Przeznaczenia. (kiedy Zehir zakończył swoją podróż do wymiaru Pierścienia Nieskruszonych ale wydarzenia z "Dylematu Freydy" jeszcze się nie wydarzyły)


IP: Zapisane
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.029 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry