Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 13    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Homm5: Cytadela v2.0 Mod (Czytany 99206 razy)
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« : 29 Sierpnia 2011, 11:15:12 »
Długo zwlekałem z tym tematem, bo prace postępują całkiem wolno i nie wiem kiedy będzie skończone, ale podzielę się z wami tym co zdążyłem zrobić i co jest na stronie Serca Ashan :P

Cytadela to miasto, które w przyszłości będzie zastępowało Twierdzę orków. Będzie mieszaniną bagiennych istot typu jaszczuroludzie, reptilony, gnolle i inne bagienne pomioty.



JEDNOSTKI
(aktualnie największy problem z nimi to tekstury, dlatego jeśli jest jakaś osoba która bardzo dobrze radzi sobie z PSem lub GIMPem i ma wolny czas i chęci może przygotować inne wersje tekstur dla jednostek; oczywiście zanim zostanie włączona do projektu będzie musiała zaprezentować jakieś dzieło ^_^)

1. Gnoll


2. Reptilon


3. Znachor


4. Bazyliszek


5. Gorgona


6. Coatl


7. Gorgoryczyn


Jeśli macie jakieś propozycje co do wyglądu brakujących jednostek lub macie pomysł na dodanie efektu do jednostki piszcie.

BOHATEROWIE



(od lewej random model, model króla jaszczurów, jego syn, główna wiedźma)









Siedliska na mapie:


I parę dodatkowych screenów ;D

Wiedźma Wody, która przejęła miasto krasnoludów i zrobiła sobie z niego nową siedzibę:


Wiedźma Ognia, która jak widać skumplowała się z Kha-Beletem;)


Co te demony znowu chcą;/


Widać jaszczury lubią podróże...


"Co rozkażesz Pani"


Gdzieś na bagnach.


Kto podniesie rękę na Cesarza Jaszczurów?!


Post będzie stopniowo aktualizowany

Dzięki Biny za przygotowanie statów;)


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2013, 13:14:30 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 29 Sierpnia 2011, 14:11:29 »
Nie chciałem się specjalnie tam logować, by to komentować, ale wystarczyło trochę poczekać, aż samo przyszło tutaj :D Na wstępie wielki podziw, super że w końcu powstają porządne mody, takie jak Cytadela, czy Uzurpator, bardzo się ciesze! Jednostki klimatyczne, super, a nawet jest podmiana miasta! Mam tylko jedno zastrzeżenie, a mianowicie Gorgoryczyn, ten od lewej trzeba by było trochę poprawić, bo ma przed szyją zbyt jasne i wygląda to jak doklejone, radzę trochę przyciemnić.
P.S.
Ja się pytam jak i z czego zrobiłeś model Bazyliszka!?
P.S.2 Pokaż też na HC (HeroesCommunicaty) wyniki swojej pracy!


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
GGnat

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 46


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 29 Sierpnia 2011, 14:25:52 »
A tak w ogóle  to jeśli będę miał tego moda to nie będzie już orków (w sensie frakcji z zamkiem i jednostkami)?
Z góry dziękuję za odpowiedź


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 29 Sierpnia 2011, 14:31:24 »
Cytuj
P.S.
Ja się pytam jak i z czego zrobiłeś model Bazyliszka!?
P.S.2 Pokaż też na HC (HeroesCommunicaty) wyniki swojej pracy!

Model Bazyla to połączenie tułowia hydry, trochę przerobionej i głowy cyklopa. Pewnie się trochę dziwne połączenie ale jak widać pasuje;)

A co do hc to pewnie wstawię link jak będzie projekt skończony i powstanie angielska wersja.

A tak w ogóle  to jeśli będę miał tego moda to nie będzie już orków (w sensie frakcji z zamkiem i jednostkami)?
Z góry dziękuję za odpowiedź

No tak miasto podmienia zamek orków (jak do tej pory nikt nie potrafi zrobić nowego zamku), ale nie wykluczam że jednostki pozostaną (zapewne kilka tylko) i jako neutralne jednostki. Mam nadzieje że to jednak nie zniechęci...


IP: Zapisane
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 29 Sierpnia 2011, 14:33:03 »
the textures are decent overall. some of them can obviously been improved, but it looks good overall. not sure if I could do better. it depends, sometimes I can get it right and sometimes not.

maybe there should be less trees in the town, it's hard to see the buildings.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 29 Sierpnia 2011, 14:51:56 »
Wolałem poprzednią wersję bazyliszka. Ta jest oryginalna, lecz.... nie pasuje do niego. Wolałem tą jaszczurczą wersję. Łeb cyklopa pasowałby, gdyby było dwoje oczu, a nie jedno. Co do gorynyrycza nie mam zastrzeżeń, choć w ulepszeniu tors powinien być przyciemniony.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 29 Sierpnia 2011, 19:09:46 »
Fajnie, że teraz mogę wysłać komentarz na temat tego modu w tawernie  :D

Mod nawet ciekawy, jednostki i budynki też. Cytadela to było jedno z moich ulubionych miast w Heroes III i jest szansa, że będzie w Heroes 5.


IP: Zapisane
Dharak

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 44


Shadow Dragon

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 31 Sierpnia 2011, 19:16:01 »
Jednostki ci najlepiej wyszły, ale Gorgoryczyna trzeba troche poprawić. Ciekawie wygląda, budynki też i ten Cotal (czy jakoś tak), to zamiast niego powinna być Wiwerna, bo ona akurat pasuje do Cytadeli.

Edit: Jestem pod wielkim wrażeniem twojej pracy sylan. Gratuluje  :D


« Ostatnia zmiana: 01 Września 2011, 11:19:09 wysłane przez Dharak » IP: Zapisane
Unfortunately, life is nothing but trouble and worry.
Fauch

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 42

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 01 Września 2011, 10:06:34 »
there might be the possibility to add new towns soon (quantomas says it is possible, but it's all up to him it seems) so in this case, you won't want wyverns in 2 different castles.

there are 4 models for the hero? the 1st one is the best imo.

1st tiers : maybe you could alter the weapons and armours to make them look used, rusty maybe. in particular the 3rd lizard. that armour looks too clean for something which has been in a swamp.


« Ostatnia zmiana: 01 Września 2011, 10:26:10 wysłane przez Fauch » IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 875


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 01 Września 2011, 11:12:35 »
Osobiście jestem pod wielkim wrażeniem twojej pracy Sylan, kawał naprawde wielkiej roboty. Jednostki są bardzo fajne, co prawda poziom 7 takie nie bardzo ale reszta całkiem fajna (zwłaszcza duże wrażenie robią na mnie Reptilony). Tylko nie łapię czemu gorgona to byk ;D Jednak najbardziej podoba mi się sam zamek, który jest przefantastyczny. Jest o niebo fajniejszy o miasta orków :)


IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 03 Września 2011, 13:01:52 »
Zamek prawie na ukończeniu, zostały ikonki i ew estetyczne poprawki;D








IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 03 Września 2011, 13:21:42 »
Mam dla siebie soundtrack, który mógłbyś wykorzystać (np: jako theme miasta, no chyba, że zostawiasz orkowe, ale brzmi niezbyt klimatycznie)
http://www.youtube.com/watch?v=rVSGXhdTX6E

Miasto i budynki wygląda dobrze, nawet bardzo dobrze! Miejmy nadzieję, że znajdziesz jakieś ciekawe pomysły na nazwy dla miast.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Rakszasa Maciej

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 175


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 03 Września 2011, 14:00:53 »
Kiedy będzie ten niezwykle piękny modzik do pobrania możliwy ?

Proszę o pisanie bardziej rozwiniętych postów. Tak skromne wypowiedzi będą usuwane./Menelag

wybacz.


« Ostatnia zmiana: 04 Września 2011, 20:00:10 wysłane przez Rakszasa Maciej » IP: Zapisane
Matio12345
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 36


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 03 Września 2011, 20:55:01 »
Mod interesujący, nie wiem cy dobry czy nie, powiem jak ocenie

Proszę o pisanie bardziej rozwiniętych postów. Tak skromne wypowiedzi będą usuwane./Menelag
Sorka, postaram się pisać więcej


« Ostatnia zmiana: 05 Września 2011, 15:28:25 wysłane przez Matio12345 » IP: Zapisane
sylan

*

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 528


:D:D;D

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 04 Września 2011, 13:41:27 »
I wracamy znowu do jednostek;P

Gorgoryczyny, bestie rodem z bagien;P



Nowa rodzinka Coatlów...




« Ostatnia zmiana: 04 Września 2011, 15:39:51 wysłane przez sylan » IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 13    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.154 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry