Tawerna.biz - Forum

Mody & modowanie => Heroes III - Modyfikacje => Wątek zaczęty przez: WaruiYami w 06 Kwietnia 2012, 15:01:44



Tytuł: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: WaruiYami w 06 Kwietnia 2012, 15:01:44
Ostatnio przeglądam i przeglądam internet i widzę coraz więcej projektów reaktywacji Forge. Sam jednak nie znam zbytnio angielskiego ani tym bardziej rosyjskiego, a google tłumacz tłumaczy na chiński zamiast polski  :P.
Stąd mam pytanie czy ktoś wie dokładnie coś o premierach albo ogólnie o tych projektów?
http://heroes3towns.com/?town=factory&page=arts
http://heroes3towns.com/?town=forge_3&page=arts
http://heroes3towns.com/?town=forge&page=arts


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 06 Kwietnia 2012, 18:13:04
Tak więc ten projekt: http://heroes3towns.com/?town=forge_3&page=arts według ostatnich informacji zostanie wydany w najbliższej wersji hota w której pojawi się nowe miasto. Nie ma jeszcze konkretnej daty ale to daje spore szanse, że zostanie wydany. Reszta to raczej tylko projekty. Nic przynajmniej oficjalnie nie wiadomo więcej


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 16 Kwietnia 2013, 08:47:04
(http://c.wrzuta.pl/wi10308/1847042200291889516024e3/mino2)

Oto testowa wersja forge pod VCMI stworzona przeze mnie z materiałów dostępnych w necie:
http://www.speedyshare.com/2JxVY/forge-0.2.rar

Całość wykorzystuje prace polskiego forge teamu w którego skład wchodził między innymi Sower i Chad. Po za ich pracą w modzie pojawiają się czołgi zrobione przez Axalotla, gobliny i pyro Alexandera, Ogry, minotaury i Tritha, ekran miasta udostępniony przez wydawców, Zombie i temat miasta Hobbita, Bohaterowie i balans społeczność kwasowej grot, puzzle StasPv, siedliska Obserwatora, miasto na mapie zaczerpnięte z ukraińskiego projektu forge.


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: eska204 w 16 Kwietnia 2013, 09:02:58
Super,ale niezbyt zrozumiałem.To "The Forge" jaki miał wyjść ale z niewielkimi zmianami?To zastępuje Conflux,czy daje nowe miasto?


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 16 Kwietnia 2013, 10:36:35
Daje nowe miasto. Działa pod VCMI.


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: rtx w 24 Kwietnia 2013, 08:00:57
Tak na to patrze i myśle - Gdzie jest haczyk? Trzeba wykupić premium na speedyshare... (A tak ściślej - guzik 'utwórz konto' odsyła do strony 'kup premium').
Mógłbyś to zreuploudować na innej stronie? Najlepiej 4shared.
@Down: Dziękować.


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 24 Kwietnia 2013, 12:19:26
Proszę bardzo: http://www.4shared.com/rar/qMtb6uQz/forge_03.html


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: rtx w 24 Kwietnia 2013, 14:19:45
Grałem. I oto moje wrażenia - wszystko jest genialne, poza Nagą. Ja rozumiem, że naga jest naga (gdyby sie inaczej nazywała to bym tego nie zrozumiał) i że taki jest szkic NWC, ale proponuje dorobić jej stanik.
BTW - Fajny juggernaut, widać że wzorowany na smoczym golemie z h4. Ulepszenia niestety jeszcze nie widziałem (vcmi jednak nie zmienia rozdzielczości tak dobrze jak powinno i przy zmianie na inną niż 800x600 lub rozdzielczość ekranu crashuje przy następnym włączeniu).

Edit: Grałem na "Full wypas" (czyt. Good to Go, fajna mapa z RoE) i znalazłem takie oto błędy i niedociągnięcia:
 -Ulepszona naga ledwo różni się od nieulepszonej.
 -Dreadnought  nie pasuje do reszty, jest złoty i bardziej przypomina czysto magicznego golema niż maszyne.
 -Juggernaut jest za jasny.
 -Tesla Coil nie nazywa sie Tesla Coil (a to była jedna z niewielu oficjalnych nazw budynków).
 -Goblin wydaje odgłos zbyt podobny do bonusu szczęścia. I nie ma pocisku.
 -Ikonka ulepszonego zombiego jest... Dziwna. I zielona.
 -Stinger i jego ulepszenie mają dziwne ikonki i błędną animacje strzelania. Pocisk wylatuje w innym czasie niż powinien.
 -Wydaje mi sie, że grunt samo w sobie oznacza żołnierz bądź sługa. W takim bądź razie proponuje zmienić nazwe Grunt Soldier na Grunt.
 -Pyro i Pyromaniac wyglądają tak samo. Hota Team zrobił chyba pełną animacje jego ulepszenia. Na stronie heroes3towns jest około połowa. Atak w góre i w dół można zrobić poprzez użycie opcjii 'perspektywa' w gimpie, ale to metoda bardzo łopatologiczna i niezbyt dobra. Na obrone dorobić tarcze z loga h3 etc.
 -Na mapie przygody i w specjalizacjach bohaterów pojawiają się jednostki z Preserve.
 -Na polu bitwy, gdy ide sobie nagą a nad nią są jakieś przeszkody terenowe, głowa jej sie chowa pod owe przeszkadzajki.
To były błędy. Teraz propozycje:
 -Ulepszonej nadze dorobić włosy. Ładniej by wyglądała, nie jak damski dres.
 -Zmienić dreadnoughta na coś ciemiejszego i mniej złotego.
 -Nazwa Grunta, jak wspomniałem wyżej.
 -Tesla Coil, jw.
 -Przyciemnić juggernauta.
 -Zmienić zombiaka, tak aby miał jakieś kości/flaki na wierzchu. Ulepszenie wygląda tak jakoś nijako. Pewnie przez te obcisłe lateksowe spodnie.
 -Do ikonki nanomedica (czy jakoś tak) dodać tek fragment kuźni, o który to sie opiera, gdyż bez niej wygląda jak z painta.
 -Subtelnie zwiększyć szybkość chodzenia juggernauta i dreanoughta.
 -Poprawić balans. Siódmy poziom buduje w drugiej turze bez żadnego zbierania zasobów.
A cała reszta jest genialna. Po poprawkach ten mod będzie bardzo dobry.
Jaka jest sznasa na dodanie zawartości tego moda do edytora map?
Edit: Ty w ogóle masz dostep do oryginalnych modeli i możliwość oraz umiejętności do ich edycji?


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: WaruiYami w 24 Kwietnia 2013, 23:41:31
Ludzie, wiem że to jest wasze forum ale zajrzyjcie czasami na inne by się dowiedzieć czegoś więcej o projekcie. Większość innych ikonek jest spowodowana wymianą modeli na nowe - stworzone przez Tritha Stringery (wraz z ulepszeniem) i Jupmery (minotaury wraz z ulepszeniem).
Wichking ma duże umiejętności w zakresie tworzenia modeli 3D i animacji jednostek jednak w tym mieście skorzystał z gotowych już zrenderowanych defów (jako że to defy 2D składające się z klatek musiał by każdą osobno przekolorować co jest bardziej pracochłonne niż zmiana tekstury w blenderze) różnych twórców pomijając Hota Crew którzy tworza własne forge. Pyro i Pyromaniac mają ten sam def o tym też jest informacja. Niektóre budynki mogą być zmienione czy coś ponieważ nie o wszystkim mamy informacje od twórców, w kwestii balansu, czy nazw (bądź tworzenia bohaterów) wiele do powiedzenia mieli gracze wystarczyło napisać na Kwasowej Grocie, Kuźni (forum Modern Forge i Zigguratu - miast tworzonych łącznie z modelami przez grupę właśnie Wichkinga),bądź innym forum na którym było o tym więcej informacji (ja akurat najwięcej śledzę tamte dwa).
Ogólnie przydało by się rozszerzyć dział o H3 i modyfikacjach bo tawerna ma straszne tyły (nie żebym chciał urazić tylko zwrócić uwagę).


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 25 Kwietnia 2013, 01:05:49
Dzięki za sugestie;) Należy nadmienić, że to dopiero wersja 0.3 i cały czas się rozwija. Część problemów jest jednak trudna do przeskoczenia. Przykładowo problem z "wchodzeniem" jednostki pod przeszkodę leży po stronie VCMI. Zmiany defów to raczej sprawa problematyczna i strasznie czasochłonna. W przyszłości być może stworzone zostaną nowe modele bo do obecnie wykorzystanych dostępu nie mam a użyłem tylko ogólnie dostępnych defów.

Niemniej dzięki wielkie za sugestie i na pewno wezmę je pod uwagę. Dzięki też za zgłoszenie błędów w przejrzystej formie to sporo ułatwia:)


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: rtx w 25 Kwietnia 2013, 07:54:38
Problem z przeszkodami sprawdziłem i każda jednostka tak robi. Jedyne, pod co nie wchodzą, są rozpadlina i wzniesienie. Oba na magmowym terenie, na pustynnym już sie buguje. W sumie to nie sprawdziłem wszystkich.
Tych błędów rzeczywiście jest dość sporo i w miare jak gram, średnio co 20 minut odkrywam jakiś nowy. Np. minotaur (ulepszony, zwykłego nie testowałem) podczas ataku w tył, nie odwraca sie tylko nawala przed siebie. A obrywa cel ataku będący za jego plecami.
Jest jeszcze jeden błąd logiczny (nie wpływa na gre) - stinger ma beret US Army, który noszą raczej tylko weterani, podczas gdy jego ulepszona wersja ma kapelinder zwykłego wojaka.
Edit: Byłbym zapomniał - gdy wybieram bohatera losowego bądź zaczynam z dwoma a jeden jest losowy, zawsze pojawia sie ten sam. W dodatku wcale nie  forge. On sie nazywa bodajże Orin i jest rycerzem.
@Witchking - jak masz te tekstury, mógłbyś mi przesłać teksture heavy tanka, pyromaniaca, dreadnoughta i juggernauta?


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 25 Kwietnia 2013, 09:44:21
Tekstury czy defy? Tekstur nie posiadam bo nie jestem twórcą modeli 3d w tym wypadku.


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: rtx w 25 Kwietnia 2013, 10:00:31
Ok, Fandor coś gadał.
Te antenki od ulepszonego zombiaka są półprzezroczyste...
A tak swoją drogą - Forge jest niezbalansowane. Jednostki są strasznie drogie, ale jak już je kupię to jest po prostu rzeźnia. Wszystkie bitwy z armiami w teorii podobnymi (np. przyrost forge z 1 miesiąca vs. przyrost zamku z 1 miesiąca) można wygrać z minimalnymi stratami, no chyba że ktoś stosuje taktyke 'torba na łeb i za ojczyzne'.


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 25 Kwietnia 2013, 12:19:44
Balans to najtrudniejsze zadanie które mnie czeka:) Masz jakieś sugestie? Albo zapis konkretnych bitew? Jeśli nie to mógłbyś zrobić kilka takowych. Zapisać z czy zaczynasz, przeciw czemu i jak bitwa się kończy. Analizy takich informacji pomogą mi jakoś sensownie całość zbalansować.


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: rtx w 25 Kwietnia 2013, 17:24:16
Rezultat bitwy:
[attachthumb=1]
Czołgi straciłem tylko dlatego, że podjechałem pod 200 goblinów.
Gdybym analizował każdy ruch jak w szachach nic bym nie stracił.
Użyte czary:
-Berserk na behemota, który stał koło hydry (bug VCMI, berserk nie działał, ale behemoth tracił ruch).
-Słabość na hydre (nie zauważyłem, że była tylko 1).
-Krąg Mrozu na Behemota (to mu w ogóle coś zrobiło? I tak zdechł na hita od dreadnoughtów).
Gildia magów też jest zbugowana, na mapie Good To Go jest 5 poziomowa, ale czary powyżej poziomu 3 nie są w niej wyświetlane. Co nie zmienia faktu, że je miałem.
Tak, możesz mi podesłać DEFy. Chciałbym je przekolorować, żeby wyglądały inaczej. Szczególnie ten ulepszony czołg, pyromaniaca, obu zombich i obie 7 poziomu.
Czołga jakoś naprawie (bo niczym sie nie różni).
Pyromaniaca tak samo.
Zombiaka przerobie, żeby dowódca wyglądał inaczej niż coś co nim nie jest.
Ulepszonemu zombiakowi poprawie antenki, bo są półprzezroczyste.
W Gimpie oczywiście, nie zamierzam kaleczyć waszych dzieł paintem.
W VCMI nie mogę wyłączyć dowódców, a w forge dowódcą jest wyjątkowo twardy zombiak. To zamierzone?


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 26 Kwietnia 2013, 09:19:29
Dzięki:) o na pewno pomoże w balansie. Co do samego dowódcy to rozwiązanie tymczasowe;) Wszystkie defy masz w mods\forge-creatures\content\sprites\forge\battle


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: rtx w 28 Kwietnia 2013, 20:56:04
W kwestii defów - nie moge nic zmienić, Gimp odmawia posłuszeństwa. Ale robie scenariusz, w którym forge ma występować (ale nie można go wstawić w edytorze, więc będzie do ustawnienia). Nie ma to być związane z kampanią, którą jak mi wiadomo tworzy kastore_pl na acidcave. Będzie to scenariusz na poziomie trudności 'impossibru', bogaty w opisy. Wbrew pozorom, tworzony pod multi, ale każdy gracz ma ustaloną frakcję. Na pewno nie będzie inferno i może confluxa albo czegoś innego. Nieomalże skończyłem wysepkę startową cytadeli, ale prawdopodobnie będe musiał robić wszystko od nowa, bo to mapa L. A więc zdecydowanie za mała.


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 07 Maja 2013, 14:51:04
Wersja 0.3a:
http://www.speedyshare.com/4At5f/forge-0.3a.rar
Zmiany:
-Siedliska by Obserwator
-Bohater na mapie by Trith
-Drobne poprawki w bohaterach

Macie może jakieś propozycje na neutralne stworzenia? Jeśli tak to prosiłbym o wstawianie defów i propozycji statystyk.


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 09 Lipca 2013, 11:23:45
http://zgop.net/viewtopic.php?f=23&t=21

Krótko i konkretnie o forge:) Zapraszam
(http://www.wog.acidcave.net/sphinx/for11.gif)


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Amicus w 20 Listopada 2014, 16:19:20
Najpierw chciałbym się przywitać z szanownym gronem Tawerny, zatem: czołem! Znacie mnie pewnie pod nickiem Hobbit z Kwasowej Groty i Jaskini Behemota.

Do rzeczy: prace nad Forge wciąż trwają, co prawda ostatnio zwolniły, ale mam nadzieję że w najbliższym czasie będziecie mogli zagrać pełną wersją miasta. Zaś teraz, na pocieszenie, garść starych artów, by móc czym nacieszyć oko:

(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/town.jpg)

(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/n_forge_10.jpg)
(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/n_forge_11.jpg)
(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/n_forge_12.jpg)
(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/n_forge_08.png)

(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/n_forge_23.png)
(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/n_forge_21.png)
(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/n_forge_22.png)
(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/n_forge_24.png)

(http://heroes3towns.com/towns/forge_4/unit_4_1.gif) (http://heroes3towns.com/towns/forge_4/unit_5_2.gif) (http://heroes3towns.com/towns/forge_4/unit_3_2.gif)

(http://oi57.tinypic.com/29kpfzk.jpg)

Po resztę starszych ciekawostek polecam zajrzeć tutaj: http://heroes3towns.com/?town=forge_4&page=buildings (http://heroes3towns.com/?town=forge_4&page=buildings)


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Laxx w 20 Listopada 2014, 16:59:00
Witaj :)

Szczerze mówiąc, nigdy jakoś nie przepadałam za klimatami SF w HoMM, ale jeśli takowy mod ujrzy światło dzienne, to na pewno się z nim zapoznam z czystej ciekawości. Screen miasta wygląda interesująco.


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Hadras w 20 Listopada 2014, 18:28:48
Ejo Hobbit. :3

Forge to moja niespełniona fantazja, ale mam jedno pytanie:
CZEMU KRAB?!?
Wiem, że macie własną wizję tego miasta, która różni się od oryginału i ma kilka ciekawych smaczków, ale serio? Krab?


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Amicus w 20 Listopada 2014, 18:32:11
To nawiązanie do jednego z niewykorzystanych easter eggów z pierwszej wersji RoE - Lobstrosity. Stwierdziliśmy że taki stwór będzie o wiele bardziej klimatyczny od proponowanego od lat mecha czy robota i że będzie ciekawszą interpretacją Juggernauta.

(http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20090919211900/mightandmagic/en/images/a/ad/Lobstrosity.png)


Tytuł: Odp: The Forge!
Wiadomość wysłana przez: Witchking w 01 Września 2015, 17:23:39
Forge to miasto które próbowało odtworzyć już naprawdę wiele zespołów. Sower lubi wspominac o klątwie która nad tym miastem wisi od czasów gdy nie pojawiło się a AB. Tyle słowem wstępu a poniżej The Heavenly Forge:
https://www.dropbox.com/s/2t5uwozzazqzp5r/The%20Forge.rar?dl=0

Poniżej kilka screenów:
(http://www.hota.acidcave.net/sphinx/zrzut_ekranu_2015-08-31_22.27.23.png)
(http://www.hota.acidcave.net/sphinx/zrzut_ekranu_2015-08-31_22.27.44.png)
(http://www.hota.acidcave.net/sphinx/zrzut_ekranu_2015-08-31_22.28.20.png)


Chciałbym w tym miejscu podziękować mojemu wspaniałemu zespołowi

Hobbit - człowiek który właściwie wspierał mnie od samego początku, stworzył liczne szkice i współtworzył zestaw jednostek. Jest też twórcą muzyki, grafik 2d i 3d. Bardzo wiele pracy włożył też w statystyki i wszystkie liczby które pojawiły się w grze.

Trith - wielkie ukłony dla Tritha który przygotował właściwie wszystkie jednostki i wiele innych grafik 3d. Odezwał się do mnie jak tylko zacząłem składać pierwsze wersje Forge pod VCMI.

Sower - pracował nad Forge jeszcze długo nim ja się za to zabrałem. Pierwotna wersja bardzo wiele czerpała z pracy jego zespołu. Znakomity grafik 2d i 3d. W trakcie gdy razem pracowaliśmy nad Forge rozwinął się do zdumiewającego poziomu co zapewnia głównie własnej pracy.

Mitlandy - zaczął swoją przygodę z grafiką 3d właściwie przy tym projekcie i bardzo szybko w tym kierunku się rozwijał. Szczerze cenie sobie jego pomoc przy budynkach i zaangażowanie.

Drwal - cenie sobie jego zdanie które przy tym projekcie bardzo mi pomagało i dziękuje za pomoc przy grafice 2d.

Bacus - grafik 2d którego współdziełem są portrety, bardzo nam pomógł na końcowym etapie tworzenia.

The Doom - grafik 2d który włożył dużo pracy przy końcowym etapie tworzenia.

Shin0bi - tester i znakomita pomoc przy balansowaniu, wybitny specjalista w dziedzinie równoważenia a także sprowadzania naszych pomysłów odrobinę bliżej ziemi.

Witchking - czyli ja, Lider zespołu, trochę grafik 3d i oczywiście osoba która wklepała do pod VCMI.

Wielkie podziękowania też dla Kuririna i Nephretesa którzy byli wielkim wsparciem przy tym projekcie i z którymi mam nadzieje zawiązać ścisłą współprace w przyszłości.

No i oczywiście podziękowania dla całej społeczności kwasowej groty.

A na koniec jeszcze kilka słów. To nie koniec naszej działalności, Forge to dopiero początek. W przyszłych wersjach chcemy poprawiać Forge, dodać alternatywne jednostki, kilka nowych artefaktów i może coś więcej. Prace już trwają:

Tryton:
(http://i57.tinypic.com/11uwyag.png)

Wilkołaki na polu bitwy:
(http://i60.tinypic.com/10xajgk.png)

Nowe siedlisko do bastionu:
(http://i57.tinypic.com/2q8zrfc.png)

Wszelkie błędy proszę zgłaszać tu:
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2830&pid=112465#112465

Najnowsza wersja moda pod likiem:
https://www.dropbox.com/s/brjvk4hlv04422b/Mod%20Design%20Team.rar?dl=0