Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
The Forge! (Czytany 16645 razy)
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 26 Kwietnia 2013, 09:19:29 »
Dzięki:) o na pewno pomoże w balansie. Co do samego dowódcy to rozwiązanie tymczasowe;) Wszystkie defy masz w mods\forge-creatures\content\sprites\forge\battle



IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 28 Kwietnia 2013, 20:56:04 »
W kwestii defów - nie moge nic zmienić, Gimp odmawia posłuszeństwa. Ale robie scenariusz, w którym forge ma występować (ale nie można go wstawić w edytorze, więc będzie do ustawnienia). Nie ma to być związane z kampanią, którą jak mi wiadomo tworzy kastore_pl na acidcave. Będzie to scenariusz na poziomie trudności 'impossibru', bogaty w opisy. Wbrew pozorom, tworzony pod multi, ale każdy gracz ma ustaloną frakcję. Na pewno nie będzie inferno i może confluxa albo czegoś innego. Nieomalże skończyłem wysepkę startową cytadeli, ale prawdopodobnie będe musiał robić wszystko od nowa, bo to mapa L. A więc zdecydowanie za mała.


IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 07 Maja 2013, 14:51:04 »
Wersja 0.3a:
http://www.speedyshare.com/4At5f/forge-0.3a.rar
Zmiany:
-Siedliska by Obserwator
-Bohater na mapie by Trith
-Drobne poprawki w bohaterach

Macie może jakieś propozycje na neutralne stworzenia? Jeśli tak to prosiłbym o wstawianie defów i propozycji statystyk.


IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 09 Lipca 2013, 11:23:45 »
http://zgop.net/viewtopic.php?f=23&t=21

Krótko i konkretnie o forge:) Zapraszam



IP: Zapisane
Amicus

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4


Taki Hobbit

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 20 Listopada 2014, 16:19:20 »
Najpierw chciałbym się przywitać z szanownym gronem Tawerny, zatem: czołem! Znacie mnie pewnie pod nickiem Hobbit z Kwasowej Groty i Jaskini Behemota.

Do rzeczy: prace nad Forge wciąż trwają, co prawda ostatnio zwolniły, ale mam nadzieję że w najbliższym czasie będziecie mogli zagrać pełną wersją miasta. Zaś teraz, na pocieszenie, garść starych artów, by móc czym nacieszyć oko:

















Po resztę starszych ciekawostek polecam zajrzeć tutaj: http://heroes3towns.com/?town=forge_4&page=buildings


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 20 Listopada 2014, 16:59:00 »
Witaj :)

Szczerze mówiąc, nigdy jakoś nie przepadałam za klimatami SF w HoMM, ale jeśli takowy mod ujrzy światło dzienne, to na pewno się z nim zapoznam z czystej ciekawości. Screen miasta wygląda interesująco.


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 20 Listopada 2014, 18:28:48 »
Ejo Hobbit. :3

Forge to moja niespełniona fantazja, ale mam jedno pytanie:
CZEMU KRAB?!?
Wiem, że macie własną wizję tego miasta, która różni się od oryginału i ma kilka ciekawych smaczków, ale serio? Krab?


IP: Zapisane
Amicus

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4


Taki Hobbit

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 20 Listopada 2014, 18:32:11 »
To nawiązanie do jednego z niewykorzystanych easter eggów z pierwszej wersji RoE - Lobstrosity. Stwierdziliśmy że taki stwór będzie o wiele bardziej klimatyczny od proponowanego od lat mecha czy robota i że będzie ciekawszą interpretacją Juggernauta.




IP: Zapisane
Witchking

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 32


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 01 Września 2015, 17:23:39 »
Forge to miasto które próbowało odtworzyć już naprawdę wiele zespołów. Sower lubi wspominac o klątwie która nad tym miastem wisi od czasów gdy nie pojawiło się a AB. Tyle słowem wstępu a poniżej The Heavenly Forge:
https://www.dropbox.com/s/2t5uwozzazqzp5r/The%20Forge.rar?dl=0

Poniżej kilka screenów:





Chciałbym w tym miejscu podziękować mojemu wspaniałemu zespołowi

Hobbit - człowiek który właściwie wspierał mnie od samego początku, stworzył liczne szkice i współtworzył zestaw jednostek. Jest też twórcą muzyki, grafik 2d i 3d. Bardzo wiele pracy włożył też w statystyki i wszystkie liczby które pojawiły się w grze.

Trith - wielkie ukłony dla Tritha który przygotował właściwie wszystkie jednostki i wiele innych grafik 3d. Odezwał się do mnie jak tylko zacząłem składać pierwsze wersje Forge pod VCMI.

Sower - pracował nad Forge jeszcze długo nim ja się za to zabrałem. Pierwotna wersja bardzo wiele czerpała z pracy jego zespołu. Znakomity grafik 2d i 3d. W trakcie gdy razem pracowaliśmy nad Forge rozwinął się do zdumiewającego poziomu co zapewnia głównie własnej pracy.

Mitlandy - zaczął swoją przygodę z grafiką 3d właściwie przy tym projekcie i bardzo szybko w tym kierunku się rozwijał. Szczerze cenie sobie jego pomoc przy budynkach i zaangażowanie.

Drwal - cenie sobie jego zdanie które przy tym projekcie bardzo mi pomagało i dziękuje za pomoc przy grafice 2d.

Bacus - grafik 2d którego współdziełem są portrety, bardzo nam pomógł na końcowym etapie tworzenia.

The Doom - grafik 2d który włożył dużo pracy przy końcowym etapie tworzenia.

Shin0bi - tester i znakomita pomoc przy balansowaniu, wybitny specjalista w dziedzinie równoważenia a także sprowadzania naszych pomysłów odrobinę bliżej ziemi.

Witchking - czyli ja, Lider zespołu, trochę grafik 3d i oczywiście osoba która wklepała do pod VCMI.

Wielkie podziękowania też dla Kuririna i Nephretesa którzy byli wielkim wsparciem przy tym projekcie i z którymi mam nadzieje zawiązać ścisłą współprace w przyszłości.

No i oczywiście podziękowania dla całej społeczności kwasowej groty.

A na koniec jeszcze kilka słów. To nie koniec naszej działalności, Forge to dopiero początek. W przyszłych wersjach chcemy poprawiać Forge, dodać alternatywne jednostki, kilka nowych artefaktów i może coś więcej. Prace już trwają:

Tryton:


Wilkołaki na polu bitwy:


Nowe siedlisko do bastionu:


Wszelkie błędy proszę zgłaszać tu:
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2830&pid=112465#112465

Najnowsza wersja moda pod likiem:
https://www.dropbox.com/s/brjvk4hlv04422b/Mod%20Design%20Team.rar?dl=0


« Ostatnia zmiana: 09 Grudnia 2015, 21:11:13 wysłane przez Witchking » IP: Zapisane
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.063 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry