Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 21 22 23 [24]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepsze/najgorsze, ulubione jednostki (Czytany 121714 razy)
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #345 : 27 Grudnia 2011, 12:38:18 »
Statystyki statystykami, ale siła behemotów ujawnia się w grupie, kiedy prowadzimy zmasowane natarcie armią Twierdzy. Oczywiście przydaje się też wypakowany atakiem bohater.
Kiedy Twierdza rusza do ataku behemot jest główną osią natarcia. Może nie jest szybki, ale jest wyjątkowo wytrzymały, jak na jednostkę ofensywną. A przede wszystkim zadaje miażdżące obrażenia, dzięki wyczupistej zdolności, która jak słusznie zauważył Matikun koksi na prawo i lewo. Behemoty to jedyny młot na Cytadelę, która stawia wszystko na obronę. Niemniej jednak nie są najlepsze. Archanioły i tytany biją lepiej. Ale jak dla mnie behemoty pojawiają się na podium egzekwo z czarnymi smokami.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #346 : 27 Grudnia 2011, 15:44:02 »
Cytat: Nnonitra napisał/a:
No dobra, ale są za wolne
Co za problem rzucić przyśpieszenie? Wtedy w da ruchy dochodzą spokojnie, a wróg ich nie zdąży raczej zabić przez duże hp. I powiem ci, że nawet bez przyśpieszenia ulepszona wersja może pokonać spore pole, a tak w ogóle dlaczego masz takie wonty do twierdzy?


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #347 : 28 Grudnia 2011, 09:41:02 »
Mam, bo kiedyś był to mój ulubiony zamek, ale wielkimi wojskami z kox bohaterem (ok. 25 ataku) moje wojska padły na bocie z 2x mniejszym wojskiem i bohaterem średnim ale... Miał on 13 mocy i wiedzy, co czyniło właściwie przegraną od razu. Dodam tylko tyle że grałem na super trudnym, więc raczej co dziwić się nie ma.


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #348 : 29 Grudnia 2011, 13:46:17 »
No wiesz, jak grałeś na niemożliwym(bo gdy mówisz "super trudny" uznaję to za najwyższy poziom), a bohater wroga miał tyle mocy i wiedzy to armią każdego zamku miałeś małe szanse, no ale to jeszcze zależy jakie miał czary, bo jak słabe to nic mu po manie i sile czarów, ale przypuszczam, że musiał je mieć potężne. Nie samą armią wygrywa się bitwę ;D. Więc co masz do twierdzy? Tylko tyle?


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #349 : 30 Grudnia 2011, 09:32:16 »
No ogólnie chodzi mi o to , że twierdza ma denne spelle, no chyba że jakimś cudem na magu bitewnym mamy dużo wiedzy to coś tam tymi piorunami i spowolnieniem zdziałamy, ale co to w porównaniu do takiego nekromanty, albo chociaż alchemika ( który swoją drogą jest fizycznym bohaterem fortecy). Kalectwo w magii u twierdzy trochę ją dyskwalifikuje jako najlepszy zamek. A super trudny to przedostatni, na niemożliwym mamy bodajże 5k golda i 0 surowców ;d.


IP: Zapisane
matikun

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 166


Spiralny

Zobacz profil
« Odpowiedz #350 : 30 Grudnia 2011, 13:42:18 »
Ty masz chyba inną wersję h3, ja mam gold i nie ma takiego poziomu jak super trudny.U mnie jest łatwy, normalny, trudny, bardzo trudny i niemożliwy. A co do czarów niestety masz rację, cienko. Ale ze względu na szybką rozbudowę miasta na małej mapie możemy już w drugim tygodniu ruszy na wrogie miasto z lepszą gildią magów. Oczywiście wiąże to się z pewnymi konsekwencjami, np: nie wybudujemy kapitolu w pierwszym tygodniu, gdyż trzeba się skupi na armii. Jak najszybciej kupujemy gniazdo na urwisku, by mieć jednostkę latającą i ruszamy do boju! Ale na większych mapach faktycznie twierdza może być nienajlepsza. I tak ją lubię  ;D


IP: Zapisane

Żeby wstać, trzeba upaść.
tomus88888888

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 26


Zobacz profil
« Odpowiedz #351 : 22 Listopada 2012, 14:01:17 »
Ulubiona jednostka to oczywiście Gryf Królewski :rolleyes:


IP: Zapisane
'Sprawiedliwym jest to, że silni mnożą się i rosną, a słabi giną. Inaczej świat stałby się domem inwalidów, co dopiero byłoby niesprawiedliwością'
S. Wokulski
'Pepe to najlepszy stoper we współczesnej piłce nożnej.'
Niedziel
Oto moja forumowa hejtlista:
Menelag (x2), jareQ, Luc, Nikt (x2), MOD_ELITE, Grownock

Opuścili:
Freezon

Mój blog:
Taktowlasniewyglada.blogspot.com
Loczek xD

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10

Zobacz profil
« Odpowiedz #352 : 04 Czerwca 2013, 22:26:52 »
1)Centaur
2)Strzelec Wyborowy
3)Ważka
4)Mag
5)Gorgony/Dżin (Ale bardziej gorgony)
6)Jendnorożce
7)Czarne Smoki


IP: Zapisane
niedoceniony

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 107


Ja nie byc taki ork!

Zobacz profil
« Odpowiedz #353 : 05 Czerwca 2013, 18:09:40 »
Najlepsze:
1. Kościeje - sztuka nekromancji sprawia, że jest ich od groma
2. Krasnoludy większe - jednostki piechoty wytrzymałe i odporne na magię częściowo
3. Wysokie elfy - dwukrotny strzał
4. Wampirzy lord - uniwersalna, jak zawsze: lata, nie ma ujemnych morale, wysysa punkty życia i nie przyjmuje kontrataku
5. Arcylisze - atak na kilka pól to nie byle co!
6. Ifryty - latają i mają tarczę ognia
7. Czarne smoki - wiadomo

Najgorsze:
1. Chłopi - ale to nikogo nie zdziwi
2. Ożywieńcy - wyścig żółwi?
3. Piekielny ogar - nic specjalnego w porównaniu z resztą potworów 3. poziomu
4. Demony - silne, lecz powolne
5. Dżiny - latają i czarują, jednak delikatne są jak piórka
6. Wiwerna - wprawdzie latają i trują, ale są mało wytrzymałe
7. Gigant - ma najmniej do zaoferowania ze wszystkich pozostałych jednostek swego poziomu




IP: Zapisane
http://teslicus.blog.pl/

ZAPRASZAM NA BLOGA O FILMACH!!!
Tazari

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #354 : 28 Września 2013, 18:04:56 »
Ulubione jednostki według mnie z każdego poziomu.
1. Centaur Bojowy
2. Reptiliony
3. Smocze ważki
4. Wampirzy lordowie
5. Wielkie Gorgony
6. Rycerze śmierci
7. Hydra Chaosu


IP: Zapisane
Viliorre

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 3


Kogóż diabli nioso?

Zobacz profil
« Odpowiedz #355 : 06 Października 2013, 21:39:20 »
Z ulubionych zdecydowanie strzelcy, u których w kwestii obrony szału nie ma, ale odrabiają to z naddatkiem podczas ataku, błękitne smoki, chyba najsilniejsze istoty w grze (bez WoGa), rycerze śmierci, gorgony i królewskie meduzy.
Nigdy nie zastanawiałam się nad najbardziej znienawidzoną jednostką, ale teraz myślę, że w moim przypadku jest to wilczy jeździec, czy jakoś tak się to nazywało, dawno nie grałam, to i nazw nie pamiętam. Przydawali się tylko na samym początku walki, a później ich liczba drastycznie malała i nadawali się już tylko na mięso armatnie.


IP: Zapisane
Śmiercionośne słoneczniki - najnowszy wynalazek czelabińskich naukowców.
adrian12543

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 24


Zobacz profil
« Odpowiedz #356 : 23 Sierpnia 2014, 18:22:03 »
Najlepsze:
1 poziom - Centaury bojowe: najsilniejsze jednostki 1 poziomu. W dodatku dosyć szybkie.
2 poziom - Kusznicy: świetni strzelcy z podwójnym strzałem.
3 poziom - Wysokie Elfy: podobnie jak kusznicy posiadają podwójny strzał. Ale oprócz tego mają niesamowite obrażenia i są jedną z głównych sił Bastionu.
4 poziom - Arcymagowie: mało wytrzymali, ale zadają wielkie obrażenia i obniżają koszt zaklęć bohatera.
5 poziom - Minotaury: wolne, ale dosyć wytrzymałe i potrafiące nieźle "walnąć". Do tego ich topór świetnie wygląda :).
6 poziom - Królewska Naga: Bardzo wytrzymałe, zadające potężne obrażenia jednostki. Ponadto powstrzymują kontratak, co jest wielką zaletą.
7 poziom - Tytani: Dosyć szybkie jednostki. Posiadają aż 300 pż (tylko Czarne Smoki i Behemoty im dorównują), zadają ogromne obrażenia z dystansu i nie mają ograniczeń w walce wręcz. Jednostka wręcz idealna.

Najgorsze:
1 poziom - Gnolle: mięso armatnie, nic więcej.
2 poziom - Gargulce: jednostka nieprzydatna w każdym momencie gry. Na początku korzysta się z liczebności gremlinów, a potem i tak są lepsze jednostki. Są mało wytrzymałe i zadają małe obrażenia.
3 poziom - Tutaj nie ma jednoznacznie najgorszej jednostki.
4 poziom - Rogate Demony: bardzo przeciętne jednostki. Wolne i nieprzydatne. Zadają całkiem niezłe obrażenia, ale odstają od innych jednostek 4 poziomu.
5 poziom - Czarty: Niestety, dalej pastwić się będę nad Inferno. Poważnie odstają od innych.
6 poziom - Wiwerna: pomyłka totalna. Ich liczba pż to kryminał. Obrażenia w porównaniu z innymi jednostkami tego poziomu są niskie. Tych wad nie rekompensuje nawet szybkość.
7 poziom - Upiorne Smoki: mają najmniej punktów życia ze wszystkich jednostek 7 poziomu (do spółki z Arcydiabłami i Feniksami), ale Arcydiabły i Feniksy nadrabiają to specjalnymi umiejętnościami, a Upiorny smok nie. Także wybór oczywisty.

Ulubione ze względu na wygląd i pomysł:
-Czarne Smoki
-Archanioły
-Krzyżowcy
-Meduzy
-Ogry
-Ptaki Gromu
-Żelazne Golemy
-Krasnoludy
-Złote Smoki
-Czempioni
-Arcylisze
-A także wszystkie wymienione wśród najlepszych.




IP: Zapisane
Strony: 1 ... 21 22 23 [24]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.118 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry