Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nowy Nekro (Czytany 2349 razy)
Byczejaja

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« : 09 Lutego 2014, 13:43:10 »
Witam, na imię mam Mateusz, Chciałbym was prosić a szczególnie Nekromantów o pomoc ;)
W Bohatery grałem w dzieciństwie, ale wiecie to było bezmyślne klikanie od jakiegoś czasu  (tak bardziej na poważnie) zacząłem grać w HoMM 3.
Postanowiłem skupić się nad grą Nekropolią. Prosił bym was o kilka rad w kierunku Rozbudowy, wyboru umiejętności dla Boha i jaki był by takim sensowniejszym w wyborze. Nie wiem, Taktycznie jak ustawiać jednostki co jest zaletą Nekro jakie ma dziury nekro w walce z dajmy np. Inferno bądź czymkolwiek. :)

Z góry dziękuję za rady i czas poświęcony na pomoc :)


« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2014, 13:54:01 wysłane przez Loczek » IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 09 Lutego 2014, 23:48:18 »
 Dawniej lubiłem grać Sandro, no bo Sandro i jego skill do siły czarów. Teraz przerzuciłem się na bohaterów mocy niż magi, więc wybór padł na Tamikę. Umiejętność dla czarnych rympcerzy +1 do szybkości oraz podwyższona obrona i atak dają moc. Nie raz przesądziły te jednostki o wyniku bitwy plus szansa na podwójne obrażenia. U mnie podstawą na jako takki odział jest mięcho armatnie (kościeje), wampiry i lisze. Rycerze dochodzą z czasem pod Tamikę, reszta jest do uzupełnienia w trakcie gry.
 Skille wiadomo, nekromancja. Atak, płatnerstwo, przydatne dla naszych podopiecznych. Dla czarów magia ziemi obowiązkowo, dla wskrzeszenia i spowolnienia, deszcz meteorów, implozja. Mądrośc dla nauki każdego lvlu czaru. Powietrza tez się nieraz przydaje do przyśpieszenia, błyskawica na początek, morowe powietrze, lub teleporty, lot na mapie świata. Czasem można pokusić się na magię ognia, grupowy berserk to jest to. Jak chce się mieć jeszcze dużo many mozna zainwestować w inteligencję. Z pozostałych umiejętności przydatne bywają logistyka i znajdowanie drogi, zwłaszcza przy dużych mapach. Jak ktoś lubi lisze to może wziąć łucznictwo, acz to jest jedyna jednostka strzelająca, więc to kwestia wyboru. No chyba ze zbierzemy amulet grabarza, buty strupa i kaptur wampira, no to wtedy możemy poszaleć z ilością liszy. Polecam poskładać też zbroje przeklętego. W skompletowaniu setu, zawsze moze nam pomóc czarny rynek, lub podbicie miasta w którym jest sprzedawca artefaktów.
 Co do rozbudowy miasta, pierwsze kroki to rozbudowa kapitolu. Nastepnie polecam dążyc do mauzoleum, im wcześniej coś strzelającego tym lepiej, potem wampirki. Im ich więcej tym lepiej, w końcu się wskrzeszają na polu bitwy z żywych jednostek. No i rzecz jasna nekromatron dla nekromancji. Dalej pozostawiam wolną rękę.


« Ostatnia zmiana: 09 Lutego 2014, 23:54:58 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Byczejaja

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 10 Lutego 2014, 14:24:53 »
Dziękuję za pomoc, z pewnością wykorzystam nowo nabytą wiedzę :)


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.022 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry