Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 6 7 8 [9]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Dyskusje o Warcrafcie (Czytany 38787 razy)
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #120 : 12 Lutego 2015, 21:12:27 »

A gdyby nie przerażały Was zmobilizowane, zdyscyplinowane szeregi orkowych żołnierzy... Tak. Tam w tle jest gobliński czołg.

Niech elfy się boją. Bardzo się boją.


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 871


Zobacz profil
« Odpowiedz #121 : 16 Lutego 2015, 17:50:19 »
#PIĘKNE

#ALE_TO_NIE_WARHAMMER

Jak już robisz mody to podmień też koniecznie ścieżkę dźwiękową. Wisz na co.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #122 : 21 Lutego 2015, 13:53:52 »
Oto tutaj prezentuję pierwszą dwójkę bohaterów Klanów Azzinoth. Nie będą to jednak już takie piękne rozwlekłe opisy jak dla Przymierza Elfów (czas, fundusze, tłumaczenie Ubilim, rozumiecie)... ale za to podciągnąłem się technicznie.


(PPM -> Pokaż obrazek -> Większy, czytelny ekran)




IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #123 : 21 Lutego 2015, 18:41:28 »
Znowu mnie zaskoczyłeś Hellsiu, widać chce Ci się dłubać w Edytorze by wyszły takie efekty. Mam tylko takie pytanie odnośnie Pogromcy; Czy zestaw jego skillów nie będzie IMBA bądź OP? Bo czytając opisy działania ich po prostu jest On machiną która w end game jest nie do zatrzymania szczególnie jak się odpowiednio skille odpali + artefakty typu Orby.


Niemniej Good Job ;)


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #124 : 22 Lutego 2015, 12:24:28 »
Dzięki, dzięki. ;) Muszę jednak przyznać, że nie musiałem zbyt wiele dłubać w WE* aby osiągnąć zamierzone efekty. Najbardziej rozbudowaną (z punktu widzenia ilości skryptów/komend/wyzwalaczy) zdolnością z wyżej zaprezentowanych jest Shunpo, gdyż musiałem manualnie rozpisać teleportację, animacje, zadawanie obrażeń... A i tak było to o wiele krótsze i mniej problematyczne niż mechaniki przywoływania Archonta.

Co do Pogromcy - myślę, że jego moc wynika z głównej mierze z "normalizacji" którą wprowadziłem do atrybutów bohaterów, tj. każdy z nich startuje z 60 punktami statystyk i zdobywa 6 na poziom (do rozdziału na 3). Zamierzonym stylem gry dla Pogromcy był bardzo agresywny semi-tank - miał największą pulę punktów życia, bardzo wysokie obrażenia, do tego dochodził bash. Wyrównywało to zwiększenie otrzymywanych obrażeń, które z kolei gracz miał manualnie skontrować poprzez ciągłe używanie Rozpłatania. Faktem jednak jest, że zastosowanie combo Szał Bojowy + Furia Pogromcy na 15 poziomie nawet bez żadnych przedmiotów kreuje nam posiadającego niemal 3000 punktów życia, bardzo szybko uderzającego za 240 pkt obrażeń potwora.
Myślę, że za wiele odpowiada Obezwładnienie. 2 sekundowe ogłuszenie (1.5 sekundy dla bohaterów) na 30% szansie nie jest aż tak przegięte (domyślna zdolność Uderzenie jest potężniejsza), jednakże jeśli zostanie sparowane z 4. poziomem Szału Bojowego, Pogromca uderza tak szybko, że często stun-lockuje przeciwników mających nawet tysiąc punktów życia.

Ze zdolności niewymagających triggerów myślałem jeszcze o splashu (% obrażeń wokół głównego celu). Jeśli będę chciał to triggerować, to po głowie chodziło mi coś analogicznego do bashu ze spowolnieniem zamiast ogłuszenia, albo zdolność dająca określone bonusy w zależności od poziomu życia.

Wszystko do zmian. Podobnie nie jestem też zadowolony z ultimate Archonta, które mogłoby być czymś ciekawszym niż tylko obszarową nuką.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 6 7 8 [9]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.026 sekund z 14 zapytaniami.
                              Do góry