Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
jak dobrze rozbudowa miasto krasnoludów (Czytany 6877 razy)
tomalo12

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4


Zobacz profil
« : 30 Kwietnia 2009, 16:56:41 »
w jakiej kolejności budowac budynki w fortecy? Pomurzcie ! prosze :)


IP: Zapisane
ani101

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 83


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 30 Kwietnia 2009, 17:18:46 »
<Nie do tematu: Pomóżcie się pisze a nie pomurzcie :/ >
A teraz do tematu: Na początku najlepiej zbuduj budynek, gdzie się rekrutuje jednostki 1 p. W kolejnej turze ulepszyć. Zbudować jeszcze tą strzelnicę czy jakoś tak. Potem najlepiej ulepszyć ratusz. Od tego zawsze rozbudowywałam budynki rekrutacyjne, nieważne w jakiej kolejności, ratusz i mur. Jak się ma jednostki 4 p. najlepiej zbudować gilidię magów. A na koniec ulepszyć ten budynek rekrutacyjny smoków, kapitol i to już :) no chyba, że można zdobyć Łzę Ashy, to wtedy na koniec najlepiej budynek Łzy Ashy.
NIe wiem, czy dobrze napisałam, ale dawno nie grałam w Heroesy ;) ...


IP: Zapisane

Nie ma mnie, umrzyłam. Produkuję temperadełka na Malcie.
tomalo12

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 30 Kwietnia 2009, 17:41:58 »
dzięki



IP: Zapisane
Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 30 Kwietnia 2009, 18:00:32 »
Taktyka rozbudowy miasta zależy od bohatera początkowego, liczby surowców na mapce, rodzaju przeciwników i w ogóle jest zależna od startu. Nie da się stworzyć optymalnej opcji, która będzie działać wszędzie. ;'d


IP: Zapisane
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 30 Kwietnia 2009, 22:36:11 »
W każdym bądź razie można mniej-więcej jakoś ustalić rozbudowę.

Ja polecam tak (po kolei dniami):

1. Karczma -> bohater -> przekazanie armii -> podzielenie obowiązków
2. siedziba istot 1lvl -> jednostki -> dołączenie ich do armii przez 2 bohatera
3. aula harcowników/gildia runiczna/gildia magów 1lvl (zależnie od potrzeb)
4. aula harcowników/gildia runiczna/gildia magów (ważne żeby była aula harcowników)
5. kuźnia (daje nam rozbudowę do rady miasta) -> wóz z amunicją -> dla bohatera z harcownikami
6. rada miasta (możliwa jej budowa dzięki kuźni, bardzo się nam przyda)
7. plac walki/zagroda niedźwiedzi (zależnie od zasobów surowców i gustu: misie i awanturnicy są podobnej siły).

(zaczynając z miastem na 1 poziomie nie da się wybudować siedzib 4 rodzajów istot do końca pierwszego tygodnia, więc ten build jest wg. mnie optymalny)

Drugi tydzień:

1. plac walki/zagroda niedźwiedzi (zależy czego wcześniej nie zbudowaliśmy) - ewentualnie można się z budynkiem rekrutacyjnym wstrzymać na potrzeby innego budynku, który akurat się nam przyda (np. jeśli nie wybudowaliśmy wcześniej gildii magów to teraz mamy okazję, albo jeśli potrzebujemy sprzedać artefakt lub wymienić zasoby to targowisko)
2. ratusz (koniecznie w tej kolejności!)
3. teraz to już budujemy co chcemy, pod warunkiem, żeby wybudować jak najwięcej siedzib istot i KONIECZNIE cytadelę przed końcem tygodnia. Ważne, żeby nie iwestować w ulepszenia budynków rekrutacyjnych w zamian za nowe budynki rekrutacyjne, bo na dłuższą metę to się nie opłaca (mniejszy przyrost istot)

Trzeci tydzień: jeśli mamy dużo kasy to rozwijamy się do kapitolu (choćbyśmy mieli poczekać kilka tur). Jeżeli nie to oszczędnie kasę wydajemy i już w następnym tygodniu kupujemy jak najszybciej kapitol. Jest to ważne, ponieważ kapitol da wielkiego power-upa naszej gospodarce i już w kilka tur nadrobimy wszystkie zaległości w budynkach.

Czwarty tydzień: przed końcem tygodnia budujemy jak najwięcej siedzib jednostek i zamek.

Piąty tydzień: dobudowujemy wszystkie siedziby istot opróćz 7lvl

Szósty tydzień: budujemy siedzibę smoków.

Oczywiście w międzyczasie jak nam starczy zasobów (złota akurat krasnoludy mało wydają, ale surowców może zabraknąć, m.in. przez zużywanie ich do nakładania znaków runicznych) budujemy też inne budynki jak np. przydatny magazyn zasobów. Także w zależności od warunków zmieniamy swoją strategię (możemy np. dobudować strażnicę gdy czeka nas oblężenie, lub - jeśli dysponujemy tak wielkimi złożami zasobów - budujemy siedzibę smoków w piątym tygodniu itd.)

Strategia już przeze mnie sprawdzona kilka razy. Mam nadzieję, że trochę pomogłem. Nie wiem czy pod koniec tego planu strategii wszystko będzie się zgadzać, bo rzeczywiście dużo zależy od mapy, ustawień początkowych, bohatera, neutralnych oddziałów strzegących zasobów...).


« Ostatnia zmiana: 30 Kwietnia 2009, 22:40:05 wysłane przez Mantykor » IP: Zapisane
dziecioludek

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 104


HoMM Maniak

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 30 Kwietnia 2009, 23:30:15 »
hmmm 

ja znowuż najpierw buduję siedzibę 1-ego poziomu  a potem radę miasta -> siedzibę 2-go poziomu -> karczmę -> rekrutuję bohatera i przekazuję armię -> kapliczka runiczna -> gildia magów lvl 1 ->siedziba 3-go poziomu -> ratusz.

dalej już się samo układa ;D


IP: Zapisane
''If I tear you open wide, take a look inside
Are you pretty?
Can I get inside your mind, see what I can find?
Are you pretty?
So just take off that disguise, everyone knows that you're only
Pretty on the outside''
Agrael-Raelag

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 01 Maja 2009, 08:30:30 »
UUU Mantykor ładnie napisane.Ale ja jednak buduje wszystko tak.
Kuznia
1Rada Miasta
2siedziba istot 1lvl
3ulepszam siedzibę istot 1lvl
4aula harcowników
5aula harcowników 2
6Glidia magów lub runiczna
7zagroda niedzwiadków
Tak wygląda pierwszy tydzień w drugim skupiam się na Kapitolu i Zamku.W trzecim jednostkami a w czwartym ty co zostało.


IP: Zapisane
Nieszczęśliwie zakochany
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 01 Maja 2009, 10:36:32 »
Agrael-Raelag: To chyba zaczynasz z 5 poziomem miasta. Żeby zbudować Radę Miasta potrzeba 6 poziomu miasta. Ta strategia jest możliwa do wykonania tylko na specjalnych scenariuszch. I nie obraź się (każdy ma swoje upodobania) ale wg. mnie jest słaba. I to bardzo.

dziecioluek: podziwiam cię, że potrafisz zbudować radę miasta nie mając kuźni. No po prostu szacun. Jakich używasz kodów?  ;D  Nie no joke. Widocznie też grasz jakieś dziwne scenariusze co automatycznie kuźnie masz i kilka innych budynków, bo rada miasta potrzebuje, jak już mówiłem 6 poziomu miasta. Taka jest przykra rzeczywistość.


IP: Zapisane
dziecioludek

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 104


HoMM Maniak

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 01 Maja 2009, 19:01:04 »
oj wiem ze trzeba kuźnię.. :/ po prostu zapomniałem o tym napisać ;)


IP: Zapisane
''If I tear you open wide, take a look inside
Are you pretty?
Can I get inside your mind, see what I can find?
Are you pretty?
So just take off that disguise, everyone knows that you're only
Pretty on the outside''
Agrael-Raelag

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 01 Maja 2009, 21:44:35 »
Mantykor.Tak tak od 5 poziomu to napisałem.


IP: Zapisane
Nieszczęśliwie zakochany
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 02 Maja 2009, 10:52:35 »
Jak tam sobie chcecie, ale na większości map zaczyna się z 1 poziomem miasta inaczej to chyba tylko w kampanii jest albo scenariuszach typu "pojedynek". Więc nie ma sensu pisać do nich strategii, bo się nie przydadzą.


IP: Zapisane
Nightin

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 470


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 02 Maja 2009, 10:56:03 »
Tygodzień 1:


1. Kuźnia(w najpierw proponuję, tylko zakup wozu)
2. Siedziba 1(no chyba, że masz, to ulepszaj)
3. Aula harcowników
4.  Gildia...obojętnie jaka, najlepiej magów. Run używaj, gdy będziesz mieć dużo zasobów.
5. Rada miasta
6. Targowisko
7. Miśki! Awanturnicy, nie. Padają jak muchy.

A reszta, nieco podobne co Mantykor powiedział


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.092 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry