Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Czy uważasz, że Forteca jest dobra?
Tak. - 177 (76%)
Nie. - 12 (5.2%)
Taka sobie. - 37 (15.9%)
Nie mam zdania. - 7 (3%)
Głosów w sumie: 232

Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Co sądzicie o fortecy? (Czytany 68573 razy)
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #180 : 27 Stycznia 2010, 13:14:15 »
@UP:

Ale to tylko losowy żywioł ;p i w takim razie wystawił bym tylko jednostki pierwszego i 3 poziomu dodatkowo ^^ bo 2 i 4 nie za szybko by zginęły jak by mi się nie trafił ogień ;/


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Lord_Mergoth

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 17

Zobacz profil
« Odpowiedz #181 : 14 Marca 2010, 17:18:08 »
Mi w fortecy najbardziej podobają się jednostki:

poziom 1: Dobre
poziom 2: Niezłe
poziom 3: Mogli by się postarać przy alternatywnym ulepszeniu z Dzikich Hord
poziom 4: Fajne miny
poziom 5: Bardzo Poważnie
poziom 6: Silni i mocni w walce
poziom 7: Najlepsze jednostki - Magmowy wymiata
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Edit.Cepek: Ograniczaj buźki widzę że używasz ich za dużo , już trzecie ostrzeżenie dla Ciebie , radzę poczytać regulamin , życzę miłej lektury


« Ostatnia zmiana: 15 Marca 2010, 11:01:00 wysłane przez Cepek » IP: Zapisane
"Let's not bicker and argue over who killed who." - Monthy Python and The Holy Grail
Wlazio68
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 7


Zobacz profil
« Odpowiedz #182 : 04 Kwietnia 2010, 07:54:33 »
zgadzam się z Lordem_Mergoth  ;) co do jednostek i jeszcze zamek jest fajny 8)


IP: Zapisane
Wielki Krasnolud

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil
« Odpowiedz #183 : 13 Sierpnia 2010, 11:50:33 »
świetny zamek, klimat zimy, runy, ulepszenia dla mnie średnio się podobają ale alternatywy są ekstra, jednostki :
poziom 1:jak na ten poziom to nawet nawet
poziom 2:w dużej ilości wymiatają
poziom 3:średni tyle ze jak atakują to przeciwnik odsuwa się od nich
poziom 4:świetni
poziom 5:atak obszarowy ;D
poziom 6:dla mnie najfajniejsza, najładniejsza naj naj naj... jednostka z całej gry
poziom 7:powolne ale zanim zabijesz choć jednego to dojdzie do końca obszaru bitwy



IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #184 : 13 Sierpnia 2010, 19:25:07 »
chyba jeszcze nie oceniałem
1poz: A tak 5/10 wygląd niczego sobie, taka sobie moc
2poz. to samo co 1
3poz. A tak 6/10, fajny wygląd, niezły power.
4poz. A tak 5.10 dość dobry wygląd, fajne zdolności itd.
5poz. to samo co powyżej
6poz. Bardzo fajna jednostka, mocna, dobrze wygląda 7/10
7poz. Co tu dużo gadać, mocny, fajny wygląd, nie jedna walka dzięki niemu wygrana 7/10

ogólna ocena miasta: 6/10 miasto niczego sobie, nieco więcej niż przeciętne, gdy jeszcze nie było hord, to było moim ulubionym


IP: Zapisane
WMS

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 321


Zobacz profil
« Odpowiedz #185 : 30 Sierpnia 2010, 18:18:26 »
Zamek ogólnie fajny ale zimowy klimat i w wulkanie(tak jakby)mogli by to jeziorko zrobić mniejsze i dorobić bardziej wioskę na śniegu daje 7,4/10,0


IP: Zapisane
Psychol55
Ja słyszę a ty słuchasz

******

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Wiadomości: 441


Krytyk Fasta

Zobacz profil
« Odpowiedz #186 : 30 Sierpnia 2010, 18:24:55 »
Najpotężniejszy zamek w herosie, klimat świetny wygląd jednostek miasta ,Naj. jednostka 7poz. Magmowy Smok, świetni bohaterowie ze świetnymi zdolnościami no i Runy ^_^


IP: Zapisane
http://emikozinska.wix.com/emi-kokoz-art

Sprawdźcie co robi moja siostra!
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #187 : 30 Sierpnia 2010, 22:41:17 »
@Up

Chwila...

Cytat: Psychol55
Najpotężniejszy zamek w herosie

Że co? 2 i 4 poziom jednostek to jedne z najsłabszych w HoMM5, rozbudowa miasta na poziomach hard+ jest kosztowna i długa, talent rasowy także nie jest tani, a te surowce by się przydały miast,u w przeciwieństwie do Lochu czy Nekropolii traci całkiem sporo wojska na neutralach, wojsko te musi być długo odbudowane żeby mógł być jakimkolwiek zagrożeniem, a ty mówisz że to najpotężniejszy zamek?

O ile znajdziesz kogoś kto będzie przedłużał grę to może i będzie potężny, ale nie sądzę :P


Dodam że to co napisałem powyżej nie jest tylko moimi wyimaginowanymi przypuszczeniami, grałem nią i tak było, do tego nie ja jeden tak sądzę, czytałem opinie o tym zamku.


@Topic

Nie twierdzę że Forteca jest beznadziejna, ma fajne jednostki, wygląd alternatywy niedźwiedzia i obrońcy mi się podoba, runa zmartwychwstania jest bardzo przydatna, berserkera także, ale nie potrafię grać aż tak wolno rozwijającym się zamkiem.

W kampanii jest świetny, klimat północy, nieprzebytych gór północy, mi się podoba, kampania Fortecy to moja ulubiona w HoF.

I ranking jednostek:

1. Twarde suk...ny, nie dość że dużo to na strażników szarża w pewnym sensie nie działa, fajny wygląd. 7/10
2. Tacy sobie, nie umieją walczyć na odległość, gdyby nie wyniszczające rany to całkiem byliby bezużyteczną jednostką. 3/10
3. Są ok, dużo życia, w pewnym sensie powstrzymują kontratak, nie lubię mieć ich za przeciwnika jako neutrali. 7/10
4. Biegający gdzie popadnie pijak, nachla się i do walki, weźmiesz na cel i ich nie ma, to nie Loch gdzie walka kończy się w 1 turę. 3/10
5. Sam nie wiem, są ok... 5/10
6. Bardzo dobra jednostka. Łańcuszkiem piorunów można porządnie dowalić, runa ''2 ataków'' (berserkera bodajże) i na wroga ;D miałem chyba jak pamiętam w sumie 3-4 razy więcej obrażeń z tym, raz się zdarzyło :D Do tego po kontrataku nie pada, więc 2 atak też jest silny... 8/10
7. Silne, trudno ubić, dobra jednostka, jedynym mankamentem jest to że ma mały zasięg ruchu, choć runa szybkości to naprawia. 7/10

Ogólnie 5,5/10 dla mnie za użyteczność, 8/10 za klimat i kampanię.

Rozgadałem się, ale Cepek nie będzie się mnie czepiał

Edit.Cepek: Ależ nie skądże ? Za co? Na takich wypowiedziach ludzie powinni się wzorować , to aż cieszy moją buźkę... : - )

Jak miło Cepku...:)


« Ostatnia zmiana: 08 Września 2010, 23:25:43 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #188 : 08 Września 2010, 22:58:33 »
forteca wymaga zupełnie innej strategii niz loch, sylwan, czy przystań. Dobrze, że chocia zamki i kapitole są tańsze. Trzeba na poczatku wypracowac armię z bohaterów by zdobyc njpotrzebniejsze surowce, ale potem jest gorzej.. bo te najotrzebniejsze bronią najtrudniejsi przeciwnicy. Jedynym wyjście jest czekać, z się go przygwoździ liczebnoścą, ale i to wymaga surowców.

Tylko eksperci powinni się brac za fortecę.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

krzysio_misio_xd

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 36

Zobacz profil
« Odpowiedz #189 : 09 Września 2010, 11:59:22 »
Moim zdaniem forteca to silny zamek, ale bardzo wymagający pod względem kosztu budynków. Ja fortece uznaje za odwrotnośc lochu;
forteca-loch
silny pod względem defensywy- silny pod względem ataku
wymagający dużo surowców-mało wymagający surowców
jednostki wytrzymałe wolne nie zadające dużo obrażeń- jednostki zadające dużo obrażeń niezbyt wytrzymałe szybkie
średni przyrost jednostek-mały przyrost jednostek
armia pózno atakuje-armia szybko atakuje

bardzo lubie grac nią na heroicu bo jest wtedy prawdziwym wyzwaniem dla gracza nią sterującego.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #190 : 09 Września 2010, 14:44:39 »
Cóż ale Forteca nadrabia to runami oraz umiejętnościami specjalny,mi np. Formacja Obronna, Przygotowanie, lub Formacja Ofensywna, dodatkowo zaklęcia np. Magii Światła to wtedy mamy prawdziwe tanki ale i też zadające dużo obrażeń jednostki.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #191 : 09 Września 2010, 14:54:59 »
Niby tak.... ale jak trafiąna mistrza magii mroku... to inna bajka, wtedy są bardzi słąbi i podatni na wszelkie ataki.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #192 : 09 Września 2010, 15:08:49 »
Dlatego trzeba nie siedzieć na du*ie, tylko atakować zanim Forteca i inne zamki raczkują.

Nadrabia runami, oraz trochę czarami, choć w mniejszym stopniu niż Loch. Ale zanim będą surowce do tego, lvl do czarów to trzeba czekać, a tak 2 miech:

Loch: 15-20 lvl
Forteca 10-15 lvl

Co prawda nie grywam (z) Fortecą często, ale gdzieś taki lvl mogą mieć, może trochę większy ale Loch powinien ZAWSZE mieć wyższy lvl. Można też zaatakować później niż 2 miech, ale na heroicu zauważyłem że to dobry czas na atak, ni za późno, ni za wcześnie ^_^

@Down
Cytuj
Pomijając temat Loch jest bardzo podatny np na Sylvan lub Przystań(jednostki dystansowe) lub na Twierdzę która ma w swych szeregach jednostki odporne na magię lub bohater posiada umiejętność Roztrzaskania danej magii.

Przystań można zaatakować w 1 turze zanim ona wykona ruch, atak oczywiście może się załamać ale to zawsze jakieś wyjście, a jeśli się nie załamie to powinno być po walce.

Z Twierdzą może być problem, i to całkiem spory, ale mimo że czary są teoretycznie bardzo osłabione Istnieje też zniewalająca magia to jednak jednostki Twierdzy są słabe póki nie wbiją szału, a takich okazji w walce z Lochem jest najmniej.

Z Sylvanem to pech, bo ich pobratymcy dzięki wyższej inicjatywie zaatakują ich zanim Loch się ruszy, przez co impet ataku nie będzie tak wielki po ''1 szarży'' Sylvanu. Jedyne co mogę radzić to nie grać z Sylvanem Lochem tylko Nekropolią...


« Ostatnia zmiana: 09 Września 2010, 15:57:00 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #193 : 09 Września 2010, 15:47:28 »
Zwykle tak jest ale dajmy na to, mamy Helmara który już na starcie jest dobrym bohaterem a na większym levelu kosi.
Krasnoludy mają o tyle fajnie że mają tańsze budynki ale dużo surowców zużywają na budynki siedliskowe a pozostałe nacje mają stałe ceny takich budynków jak Kapitol(10000) a Forteca(8000).

Pomijając temat Loch jest bardzo podatny np na Sylvan lub Przystań(jednostki dystansowe) lub na Twierdzę która ma w swych szeregach jednostki odporne na magię lub bohater posiada umiejętność Roztrzaskania danej magii.


IP: Zapisane
PaoDak
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« Odpowiedz #194 : 10 Sierpnia 2011, 09:19:36 »
Według mnie Forteca to mocny zamek z przydatnymi rzeczami np. Magia Runów czaszami się przydaje, jednostki mają mocną obronę  :) . Ale ten zamek ma swoje wady. Wada jest taka, że mają niski atak  :P . Ale magmowe smoki i władcy burz są przydatnymi jednostkami.

I jeszcze coś o magmowych smokach  :)
Jak dla mnie powinni je nazwać magmowe dinozaury, bo tak wyglądają  :P .


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 10 11 12 [13] 14    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 26 zapytaniami.
                              Do góry