Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Recepty na zwycięstwo (Czytany 125315 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #300 : 10 Czerwca 2010, 07:39:09 »
Pfff.... kody, też mi coś. To odbiera całą cheć grania. To tak jak dostać na sprawdzianie test z odpowiedziami. Żenada. Niech twój kolega zrobi to co poradziliśmy, być też może jest tak, że garnizony są za silne bo nikt z lazurowych bohaterów ich nie atakował, czerwony woli dobijać pozostałych w garnizonach.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

kierklas

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #301 : 09 Sierpnia 2010, 22:19:05 »
Witam. Ja mam pytanie do taktyki Lochu z 1 strony. Mam problem z dojściem do napisanych tam umiejętności. Jak Wy to robicie, że wychodzi Wam taki bohater jakiego chcecie. Przykładowo : mam 28 lvl (wszystko odprócz empatii i czegoś tam z oświecenia), awans po walce o 2 lvle. Z tych co mnie interesują wyskakuje dyplomacja a po niej finanse (mam juz werbunek) - czyli empatia nara. Można się wkurzyć, bo w tym wypadku dowodzenie nic mi nie da.Podobnie jest ze szczęściem wojownika (albo pomysłowość albo klątwa umarlaka się trafia ciągle :/) Grałem już tą taktyką 5 razy. Ani razu nie udało mi się dojść do opisanego buildu (w najlepszym wypadku nie udało się tylko odwrócenie uwagi co nie jest takie bolesne bo talent magiczny i tak sie przyda). Macie może jakieś rady jak rozdawać te talenty - np. 10 lvl wysakuje mi pożądany talent i zdolność. Co brać itp. Poza tym taktyka zawalista i super opisana :)


« Ostatnia zmiana: 09 Sierpnia 2010, 23:51:17 wysłane przez kierklas » IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #302 : 09 Sierpnia 2010, 22:36:07 »
No niestety na to nie mamy wpływu. Mi np. rozkład taki, jaki chcę wchodzi raz na dziesięć razy. Jedna zła zdolność i może wszystko popsuć.
Trudno powiedzieć, co wziąć, zależy jak masz rozdane inne rzecczy.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Mantykor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 435


Zobacz profil
« Odpowiedz #303 : 10 Sierpnia 2010, 00:28:16 »
Jeżeli nie potrzebujesz koniecznie szybko jakiejś zdolności czy talentu (jak np. logistyka czy potężny cios albo inne co pomagają na początku bardzo) to najpierw bierz te talenty, które normalnie mają najmniejsze szanse na trafienie, czyli np. obrona dla akademii, magia przywołania dla fortecy itp. oczywiście jeżeli są one w twoim buildzie.


IP: Zapisane
Ganja-lff
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 68

Zobacz profil
« Odpowiedz #304 : 31 Października 2010, 00:58:10 »
   Witaj Kierklasie.

   Nigdy nie chciało mi się ustalać, ile to właściwie % gier jest spier... przez niefart w losowaniach, jednak zjawisko to występuje na tyle często, że się pamięta.
   
   Ażeby uzyskać all co się chce, trzeba mieć szczęście. Prócz tego ważne jest ograniczanie ilości skili - mniej skilli = więcej szans na np. boskie przewodnictwo = więcej szans na kompletny rozwój . Uzyskujemy efekt zwiększenia prawdopodobieństwa wystąpienia danego skilla przy levelowaniu, gdy mamy ich mniej ( losuje, którego podnieść nie np. 1 z 5, a 1 z 3), a zatem i na talent nam łatwiej trafić kiedy częściej losuje jego skilla-matkę.
   Nawet tak proste układy jak chwytność nie wchodzą, bywa, przez naście leveli.
   Na L z heroic i hard monster, jak szczęście masz i jesteś dobrym taktykiem, dasz radę meet-a zrobić przed końcem 3tygodnia na 90% powiedzmy ( wcześniejszych wariantów bym nie wykluczał a nawet je postuluję :) ), tak więc takie - jak to się zwie tutaj - build-y to w buty raczej polecam włożyć.
   
   rmg grywam sporadycznie, jednak ustawienia size max co można, immposible potwory w miejsce hard - tysiące tytanów, smoków...  ( jak art się znajdzie ) pada w 3-4 tygodniu w pojedynczych bitwach, bo inaczej postoje. Miesiąc z hakiem i meet możliwy. Pomyśl o L w tym kontekście :)

                                                                             
                                                                                                                  Pozdro


« Ostatnia zmiana: 31 Października 2010, 01:01:23 wysłane przez Ganja-lff » IP: Zapisane
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #305 : 31 Października 2010, 17:52:29 »
Witam. Ja mam pytanie do taktyki Lochu z 1 strony. Mam problem z dojściem do napisanych tam umiejętności. Jak Wy to robicie, że wychodzi Wam taki bohater jakiego chcecie. Przykładowo : mam 28 lvl (wszystko odprócz empatii i czegoś tam z oświecenia), awans po walce o 2 lvle. Z tych co mnie interesują wyskakuje dyplomacja a po niej finanse (mam juz werbunek) - czyli empatia nara. Można się wkurzyć, bo w tym wypadku dowodzenie nic mi nie da.Podobnie jest ze szczęściem wojownika (albo pomysłowość albo klątwa umarlaka się trafia ciągle :/) Grałem już tą taktyką 5 razy. Ani razu nie udało mi się dojść do opisanego buildu (w najlepszym wypadku nie udało się tylko odwrócenie uwagi co nie jest takie bolesne bo talent magiczny i tak sie przyda). Macie może jakieś rady jak rozdawać te talenty - np. 10 lvl wysakuje mi pożądany talent i zdolność. Co brać itp. Poza tym taktyka zawalista i super opisana :)

Może masz np. taktyka i szał, zaaw atak, chcesz moc szybkości, ale żeby mieć 3 talenty potrzeba eks ataku. Sprawdź czy może to wina tego.


IP: Zapisane
Don Clemente

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 8


Zobacz profil
« Odpowiedz #306 : 31 Grudnia 2010, 01:23:52 »
Kwestia szczęścia jest nierozłączną częścią tej gry, co nie zmienia faktu, że irytująca jest sytuacja gdy nie możemy wybrać żadnego interesującego Talentu lub Umiejętności. Jednakże, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia tejże sytuacji, należy w pierwszej kolejności wybierać potrzebne nam Talenty, a nie Umiejętności. Zapobiega to "zamykaniu się" Talentów, dzięki czemu w późniejszej części rozgrywki - gdy nie dostaniemy do wyboru tego czego chcemy - zapewnia nam przynajmniej Talenty, które chcieliśmy. 


IP: Zapisane
.....

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil
« Odpowiedz #307 : 16 Lutego 2011, 15:53:55 »
Wg. mnie na początku gry walki trzeba wygrywać bez większych strat, bo na małych planszach powoduje to duże problemy, jeśli zaatakuje nas przeciwnik. Bardzo ważny jest rozwój ekonomiczny, trzeba szybko dojść do Kapitola, a w pierwszym/drugim tygodniu należy podbić minimum 3 miejsca produkcji surowców (oczywiście zależy to również od rodzaju planszy). W podbitych zamkach należy umieszczać silne garnizony, a nie pojedyncze jednostki 1-2 levela, jeśli nie chcę się walczyć w nieskończoność z przeciwnikiem. Bohaterów trzeba rozwijać z pewnym schematem: 1-2 bohaterów silnych, którzy radzą sobie w bitwach z przeciwnikiem, 1 bohatera-zbieracza (często również zwiadowcy), kilku bohaterów strażników zamku, którzy nie mogą zatrzymać się na 1 levelu. To chyba tyle...


IP: Zapisane
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #308 : 16 Września 2011, 15:33:15 »
Napiszę to tutaj, bo wydaje mi się, że ten temat najbardziej pasuje do mojego problemu.

Otóż odstawiłem na razie kampanię na bok i wziąłem się za pojedyncze scenariusze (hordy), żeby doszlifować umiejętności  ;) .
Grając na poziomie normal, niezależnie od rasy, najpierw skupiam się na zdobyciu surowców i rozbudowie miasta. Dopiero po zebraniu sporej armii, ruszam na wroga i praktycznie w tym momencie nie ma na mnie mocnych. Po kolei zajmuje miasta i wygrywam.
Teraz na hard próbuje tej samej taktyki, tylko staram się ograniczać straty walcząc przeciwko neutral.
Pytanie: Jakim cudem przeciwnik CPU w drugim/trzecim tygodniu jest w stanie mnie zaatakować na moim terytorium i do tego ma większą armię od mojej?!
Powinien być przynajmniej wyczerpany starciami z potworami. Nie mówiąc już o tym, że pomiędzy mną a nim były przynajmniej dwie grupy neutral o wskaźniku śmiertelny...A tu bez trudu mnie masakruje...Raz uciekałem i broniłem się w zamku. Udało mi się zmusić go do ucieczki (ja mag, przeciwnik nekromanta). Nie minął jednak tydzień, a on znów mnie zaatakował z nową armią podczas gdy ja powoli odrabiałem poniesione straty.
Czyżbym był aż tak beznadziejny...?



IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #309 : 16 Września 2011, 16:00:09 »
W starciu z nekromanta, masz ten problem- że im częściej on walczy, tym szybciej zwiększa swą armię. Na poziomie hard, to wróg ma przewagę nad Tobą, minimalną ale ma.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #310 : 16 Września 2011, 16:10:24 »
Zdaje mi się, że na poziomie hard wróg ma chyba więcej zasobów i chyba już zbudowane jakieś budynki. Nekros im dłużej gra tym jest lepszy, więc jego trzeba rozwalić na początek.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #311 : 18 Września 2011, 00:05:42 »
Eh, chyba sobie daruje i wrócę do normal  :zarumieniony:. Próbuje i próbuje, ale niezależnie od tego jak i kim gram przeciwnik nieodmiennie jest silniejszy. Zarówno w kampanii, jak i na pojedynczych mapach.
Wróciłem dzisiaj do kampanii - misja 3/2 "Podbój". Zdobyłem pierwsze miasto elfów. Zdobywam kopalnie i rozbudowuje miasto. A tu nagle z obu stron ruszyło na mnie dwóch Zielonych, obaj oznaczeni jako "trudny". Myślałem ,że się załamię w tym momencie...
Naprawdę podziwiam graczy którzy przechodzą tą grę na heroicznym :).


IP: Zapisane
Ganja-lff
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 68

Zobacz profil
« Odpowiedz #312 : 21 Września 2011, 03:48:12 »
   Witam.
   

   Hm, jest tak, że jak nie dajesz rady vs komp, toś klomb:) Albo kwiat - taki świat.

   Lecz jest nadzieja na polepszenie sytuacji, w jakiej się znajdujesz -  z tego impasu wydobędziesz się zaniechawszy gry na dobre, nie tylko prób na hard.

    A teraz już bez wygłupów, więc posłuchaj: wybierz mapę standardową, najlepiej graną powszechnie ( o nie, nie tu, bo tutaj - najogólniej mówiąc - używanie planszy specjalnie pod kątem balansu przygotowanej uważane jest za mało pro ) na ubi dajmy na to, niech to będzie .....hm, niech posłużą nam Podziemne Skarby za podstawę twego rozwoju, skontaktuj się ze mną na gg  i .... masz gwarancję, że - na realia kilku serwerów i lig - staniesz się mocnym graczem ( o ile nie jesteś wręcz tępy, podkreślam).
    Jeżeli się zaweźmiesz i poświecisz temu trochę czasu ( a nie jesteś tępy ), gwarantuję tobie, że zaczniesz cisnąć na przynajmniej średnim poziomie każdy typ gry ( prócz modów różnorakich, których , sobie przedstaw, jest nasrane wręcz wszędzie, bowiem się wielu wydaje, że wiedzą jak zrobić, by było naj, a nieliczni później w te ich mody grają na ogół, stłoczeni na ciasnej półeczce z betonowym wręcz, zamienionym w skamielinę oglądem sprawy :) ), a więc także rmg, skutecznie do tego stopnia, że tutejsze tuzy staną się jak małe łobuzy.

    Abyś nie uważał, że to jakaś ściema, daj info na gg z nr tel., zadzwonię wstępnie się porozmawia...
    Dostałeś poważną propozycję, od teraz twoje życie może się zmienić !!!!@:)))) Ale ja to lubię, grrrrr.


                                                                                          Pozdrawiam gorąco



   Co do modów, hm, jak dasz radę średnio ze standardami, każdy mod będzie właściwie już tylko przyczynkiem do małej korekty gameplanu :)


« Ostatnia zmiana: 21 Września 2011, 03:52:31 wysłane przez Ganja-lff » IP: Zapisane
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #313 : 21 Września 2011, 10:00:20 »
Właśnie wygrałem w czwartej misji kampanii Inferno z przeciwnikiem, który był znacznie silniejszy ode mnie :). Znaczy uczę się  :D.
Chciałbym aby ktoś obejrzał nagraną powtórkę i napisał co zrobiłem źle. Ktoś będzie na tyle miły i poda meila bym mógł wysłać powtórkę :)?


IP: Zapisane
Ganja-lff
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 68

Zobacz profil
« Odpowiedz #314 : 21 Września 2011, 10:34:53 »
   :)

   Zostaw te kampanie, przynajmniej o il chcesz grać multi. Rozsądniej pomęczyć się trochę w fazie wdrożenia ze mną i .... nadspodziewanie szybko okazałoby się uczyć tyś zdolen.



   5622245 i neutralne potwory to dawcy expa po kilku dniach.

                                                               


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 18 19 20 [21] 22    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.129 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry