Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 16    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wojny o Sukcesję w Heroes 5 (Czytany 62023 razy)
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 20 Maja 2014, 18:43:34 »
Przepraszam za podwójny post, ale edycja zapewne nie zostałaby zauważona :P

Chciałbym ostatecznie zapytać, czy chcecie, żebym zrobił ten mod, czy dać sobie z tym lepiej spokój? Bo, wiecie, to sporo roboty, a nie chciałbym, żeby poszło to potem na marne :/


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 20 Maja 2014, 19:02:15 »
Jak dla mnie, możesz zrobić tego moda i tak jak mówiłem wcześniej, pomogę w miarę swoich możliwości. Ogarniam photoshopa, więc mogę Ci poprawiać teksturki no i jak mi wyślesz pliki tekstowe ze statystykami jednostki to mogę się pobawić w podmienianie numerków ;)
You have my swords.


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 20 Maja 2014, 19:36:12 »
Chciałam wyrazić swoją opinię na ten temat :)

Pomysł jak dla mnie fantastyczny - popieram go całym sercem ;) Tym bardziej, że ostatnio namiętnie pomykam w HoMM II :D

Jednakże zdaję sobie sprawę, ile to wymaga czasu i poświęcenia... :/ Trzymam kciuki a najgorszy jest słomiany zapał, pamiętaj.

Swoją drogą, mod na temat HoMM 3 też byłby niezły ale to takie moje małe niespełnione marzenie :D ;)


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 20 Maja 2014, 20:21:22 »
Jak najbardziej jestem za, a nawet za. To będzie coś wielkiego, wiec warto. Mogę ogłosić pomoc jeśli chodzi o mapki. You have my editor.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 31 Maja 2014, 18:42:58 »
@Laxx o H3 - może, może...

Tak w ogóle to w ciągu ostatnich dwóch tygodni z dziesięć razy się załamałem myśląc, że nie skończę (xD), ale w międzyczasie zrobiłem Zbrojnych i już pracuję nad Kawalerią :)




IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 31 Maja 2014, 20:50:51 »
O kurde :D
Chłopcy jak ta lala :D

Nie mogę się doczekać wyglądu modeli Rolandinio i Archiego! ;)


IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 31 Maja 2014, 22:16:00 »
Fajni zbrojni utrzymani w baśniowej konwencji heroes 2, podobają mi się. A tekstury są niezłe, musze przyznać.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 02 Czerwca 2014, 17:44:57 »
No i skończyłem Konnych :) Tutaj chodziło głównie o tekstury, ale pracy z tym trochę było. No i nie obyło się bez małego klejonka ;)




IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Niebieskooki Smok

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 114


Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 02 Czerwca 2014, 18:50:03 »
Dobra robota  :ok:. Konni nieźle wyglądają tak kreskówkowo ale muszę się przyczepić do oczu ich wierzchowców. Za bardzo przypominają mi oczy ryby. I to takiej która dość długo leżała poza zbiornikiem wodnym   :).
Jednakże to tylko moje zdanie.
Ogół projektu prezentuje się zacnie i jestem ciekaw efektu końcowego tego przedsięwzięcia.


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 02 Czerwca 2014, 19:16:33 »
Konni nieźle wyglądają tak kreskówkowo ale muszę się przyczepić do oczu ich wierzchowców. Za bardzo przypominają mi oczy ryby. I to takiej która dość długo leżała poza zbiornikiem wodnym   :).
Hmmm, coś w tym jest ;)

Mi również przypadli do gustu :) No, no, oby tak dalej :) Wszystko zapowiada się naprawdę ciekawie!


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 11 Czerwca 2014, 20:57:20 »
Już zrobiłem Paladynów, a na prośbę użytkowników Heroes Community i Jaskini Behemota będę pracował nad nowym modelem dla Zbrojnych, ponieważ nie podoba im się "orkowa japa". Trudno, jeśli zainteresowanie modem będzie wystarczające, to zrobię.

O jakim zainteresowaniu mówię? A mówię o tym, że z dniem dzisiejszym wypuszczam pierwszą wersję modyfikacji, mocno niegrywalną i niezbalansowaną, ale w sam raz żeby ogarnąć, czy podobają się Wam moje modele i jak się one sprawują w grze.

Możecie też zobaczyć efekt moich wstępnych prac nad ekranem werbunku, ale podkreślam, że to dopiero wstęp do prawdziwych zmian w interfejsie ;)

Wojen o Sukcesję wersja 0.01a

Jeśli chcecie zagrać mapę, to polecam jakąś randomową, rycerz kontra rycerz, w przeciwnym razie gra będzie mocno niezbalansowana, bo statystyki już zmieniłem, a koszty budowy siedlisk nie ;)

Jeżeli chcecie podejrzeć to w edytorze map, to wypakujcie plik .h5u do folderu data w folderze z grą.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #26 : 12 Czerwca 2014, 15:16:39 »
Pomysł na modyfikacje świetny, szczerze uważam, że niepotrzebnie wypuściłeś tak wczesną wersję (mam nadzieję, że nie będziesz aktualizował miasta i np wypuszczał kolejne wersje moda z np dwiema nowymi jednostkami, to moim zdaniem popsuje efekt końcowy), same screeny czy np filmik powinny wystarczyć.
Same jednostki wyglądają ok, chodź powinieneś jeszcze poprawić to i owo.. szczególnie chodzi mi tu o lvl 3 i broń(te piki), która wygląda trochę groteskowo.. moim zdaniem jest zwyczajnie za cienka. :)
Ze wszystkich jednostek najbardziej spodobała mi się kawaleria. ;)
Trzymam kciuki za projekt, mam nadzieję, że uda Ci się go skończyć. POWODZENIA! ;D


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 12 Czerwca 2014, 15:21:08 »
Tak, chodziło mi póki co tylko o wypuszczenie wersji "pilotażowej", żeby orientacyjnie sprawdzić, ilu będzie chętnych graczy ;)


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 21 Czerwca 2014, 11:48:09 »
Prezentuję screeny z postępami w tworzeniu moda i zamieszczam listę pytań, na które potrzebuję odpowiedzi - dotyczą one głównie mechaniki, choć nie tylko.

Oto nowe modele Zbrojnych i poprawieni Pikinierzy oraz Krzyżowcy:



...i Gobliny :)



A oto wspomniana lista rzeczy, co do których zachowania mam wątpliwości - i od razu podaję własną opinię (OK - zostawić/zrobić bardziej w stylu H5, nie - wyrzucić/zrobić dokładnie tak jak było w Heroes 2):

1. "Dymek" powstający kiedy bohater ma dużą armię - OK
2. Wirujące kółka pod stworami (nie) i bohaterami (OK)
3. Skillwheel - OK, ale zupełnie nowy :)
4. Zaklęcia - nie
5. Miasta - nie
6. Alternatywy - nie
7. Interfejs - taki jak w H2
8. Klasy - 6 klas bohaterów, barbarzyńca będzie rzucał normalnie zaklęcia (ale osłabiony dostęp do Mądrości), klasy mocy dostaną więcej umiejek do walki, a magiczne do magii. Będą premie za teren, jak w H5:

Rycerz - trawa
Barbarzyńca - goła ziemia/pustynia (jeszcze się zastanawiam jak to wszystko rozplanować :P), ale myślę, że da się zrobić żeby goła ziemia była zamiast krasnalskiego podziemia, pustynia zamiast lawy, lawa zamiast gołej ziemi a bagno zamiast podziemia - wystarczy podmiana tekstur
Nekroś - lava
Czarnoksiężnik - bagno
Czarodziejka - trawa
Czarodziej - spękana ziemia
Podobnie w przypadku premii dla jednostek.

9. Specjalizacje - nie
10. Biografie - tutaj sam nie wiem :P
11. Muzyka - taka jak w H2, ALE z paroma wyjątkami, do tego parę utworów z M&M
12. Miasta - następujący styl rozbudowy:

Rada Osady
|            |
|            |
R. M-sta  Fort
|     |      |  |
|     |      |  Siedliska (z własnymi wymaganiami)
|     |      |
|     |     Cytadela --- Zamek - tylko dla Rycerza i Barbarzyńcy
|     |
|     Struktury miejskie (karczma, gildia magów itp.
|
Ratusz (jako Loch dla Czarnoksiężnika)

13. Bohaterowie - czy tylko zaklęcia, czy i walka, i zaklęcia (zależnie od tego zbuduję nowy skillwheel)
14. Artefakty - tylko te z H2
15. Zestawy artefaktów - nie
16. Okrzyki bojowe - nie, bo nie mają racji bytu
17. Menu główne - OK, ale przerobione na to z H2
18. Scenki dialogowe zamiast niektórych wiadomości
19. Ile slotów w armii - 5 (jak w H2) czy 7 (żeby zachęcić do mieszania jednostek z różnych zamków)?
20. Nekromancja - Mroczna Energia unlimited + tylko szkielety
21. Modele bohaterów - klasyczne z podziałem na płeć (nie chcę tutaj Dawn-Conchity :P), czy indywidualne?
22. Jaki sposób tworzenia ikon dla stworów? Od zera, wycięte ze screenów jednostek, przerobione ze starych?
23. Czy pisać opisy jednostek?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 427


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 21 Czerwca 2014, 12:22:29 »
Cytuj
13. Bohaterowie - czy tylko zaklęcia, czy i walka, i zaklęcia (zależnie od tego zbuduję nowy skillwheel)
14. Artefakty - tylko te z H2
15. Zestawy artefaktów - nie
16. Okrzyki bojowe - nie, bo nie mają racji bytu
17. Menu główne - OK, ale przerobione na to z H2
18. Scenki dialogowe zamiast niektórych wiadomości
19. Ile slotów w armii - 5 (jak w H2) czy 7 (żeby zachęcić do mieszania jednostek z różnych zamków)?
20. Nekromancja - Mroczna Energia unlimited + tylko szkielety
21. Modele bohaterów - klasyczne z podziałem na płeć (nie chcę tutaj Dawn-Conchity :P), czy indywidualne?
22. Jaki sposób tworzenia ikon dla stworów? Od zera, wycięte ze screenów jednostek, przerobione ze starych?
23. Czy pisać opisy jednostek?

Ad.13) Myślę, że i walka i zaklęcia :)
Ad.14) Tylko z 2? W sumie niezły pomysł, ale chyba czasochłonny ;)
Ad.15) i 16) Też jestem za tym, aby nie
Ad.17) O! Ale to nie będzie to samo menu, bo nie będzie drzwi do M&M VI ;)
Ad.18) Jestem jak najbardziej za! ;D To może być ciekawe urozmaicenie :)
Ad.19) Powiem wprost: 5 slotów irytuje mnie w 2 części jak diabli ;P Ale na jej realia 7 to może za dużo. Ja proponuję optymalną 6 ;D
Ad.20) Pozostawiam to Twojej wizji ;D
Ad.21) Myślę, że dla Rolandinio i Archiego możnaby postarać się o własny model o ile dobrze rozumiem pytanie ;D
Ad.22)  :niepewny: trudne pytanie. Może przekolorować te z 2 części po prostu?  :niepewny:
Ad.23) Myślę, że opisy są bez sensu :) Aczkolwiek byłby to ciekawy smaczek w grze. Uważam jednak, że nie są konieczne potrzebne, aby grać w grę ;D

Teraz postaram się ocenić modele:

Zbrojni - jak dla mnie mogą być :) są dość podobni do tych z 2 ;)
Pikinierzy - tutaj niestety trudno powiedzieć mi coś więcej, ponieważ stoi bokiem :(
Krzyżowcy - kolorystycznie i modelowo bardzo dobrze odtworzeni :) tylko dlaczego jeden z nich ma aureolkę a drugi nie? :niepewny:
Gobliny - wyszły Ci zdecydowanie najlepiej. Żeby było śmieszniej, to wczoraj grałam w kampanię i akurat były w mojej armii ;D stąd je zapamiętałam z wyglądu ;D


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 16    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.13 sekund z 23 zapytaniami.
                              Do góry