Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 16    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wojny o Sukcesję w Heroes 5 (Czytany 62325 razy)
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 21 Czerwca 2014, 12:54:03 »
Oczywiście modele dla bohaterów kampanijnych tak czy tak będą oddzielne :P

A pikiniera miałem lepsze ujęcie na innym screenie, chodzi tylko o to, że teraz pika jest większa.

A aureolka pojawia się tylko przy ataku :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Niebieskooki Smok

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 114


Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 21 Czerwca 2014, 19:01:34 »
Trochę czasu minęło odkąd grałem w Heroesa 2 ale z chęcią ocenię twoją pracę.
Najpierw modele:
-Pikinier; trochę słabo go widać bo stoi bokiem ale jak najbardziej przypomina tego z dwójki;
-nowa wersja Zbrojnych niezła (może nawet lepsza od poprzedniej, aczkolwiek tamtych też mi szkoda nie byli tacy źli z tym, że bardziej przypominali awanturników/takich co z chęcią w gębę dołożą  :D);
-Krzyżowcy to cud, miód i orzeszki (mam nadzieję, że będą tak samo potężni jak ich pierwowzór ;) ), aureolka podczas ataku mi nie przeszkadza wręcz mi się podoba, niezły efekt, może zostać  8).
-Gobliny, bardzo podobne do swojego pierwowzoru jak zauważyła Laxx, wyszły Ci najlepiej.
Co do wersji beta to niestety z braku czasu i niezainstalowanych heroesów na razie jej nie sprawdzę.
Resztę dopiszę później...

EDIT

Jeśli chodzi o punkty to wyraże opinię na te które mają dla mnie znaczenie:
Cytuj
2. Wirujące kółka pod stworami (nie) i bohaterami (OK)
Myślę, że te kółka powinny być i pod stworami i pod bohaterami.
Cytuj
3. Skillwheel - OK, ale zupełnie nowy
Zgadzam się z tym, że skillwheel powinien być ale nowy.
Cytuj
10. Biografie - tutaj sam nie wiem
Rób, rób (wiem cwany jestem łatwo oceniać  ;) ).
Cytuj
11. Muzyka - taka jak w H2, ALE z paroma wyjątkami, do tego parę utworów z M&M
Dobry pomysł  :ok:
Cytuj
12. Miasta - następujący styl rozbudowy
Rozumiem, że miasta i zaklęcia z piątki zostaną zamienione na miasta i zaklęcia z dwójki tak? Może trochę głupie pytanie ale wyżej w punkcie 4 i 5 napisałeś cytuję:
Cytuj
4. Zaklęcia - nie 5. Miasta - nie

co trochę mnie zmyliło i nie wiem za bardzo o co Ci chodzi  :niepewny:?
Styl rozbudowy miast mi pasuje.
Cytuj
17. Menu główne - OK, ale przerobione na to z H2
Jestem za. Jak Ci się będzie chciało grzebać w plikach to możesz dla lepszego efektu dodać takie drzwi jakie były w menu Heroesa 2, tylko zamiast odnośnika do filmiku Might and Magic VI możesz zrobić odnośnik do Might and Magic X  ;D To byłoby ciekawe.
Cytuj
19. Ile slotów w armii - 5 (jak w H2) czy 7 (żeby zachęcić do mieszania jednostek z różnych zamków)?
Tak jak Laxx myślę, że 6 będzie jak najbardziej optymalną i neutralną liczbą  ;)
Cytuj
23. Czy pisać opisy jednostek?
Byłoby ciekawie moim zdaniem. Nie trzeba od razu pisać o jakiejś jednostce nie wiadomo ile, wystarczą dwa góra trzy zdania  ;).

To tyle ode mnie.
Modzik prezentuje się zacnie więc trzymam kciuki, powodzenia życzę i czekam na kolejne nowinki  :)


« Ostatnia zmiana: 21 Czerwca 2014, 20:10:50 wysłane przez Niebieskooki Smok » IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 21 Czerwca 2014, 20:16:12 »
Co do miast to chodziło mi tylko o to, że będzie ich tylko 6 :P

A w menu głównym to myślę, że da się załatwić to jako przycisk interfejsu, ale pewności nie mam.


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 08 Lipca 2014, 15:17:19 »
Po przydługiej przerwie mam dla Was dwie jednostki - orki i wilki :)





Głowy orków użyte za pozwoleniem Autora, moddera o nicku Psatkha, autora licznych istot NCF, w tym Nalstaga, z którego zostały wzięte te głowy.

UWAGA! Jeśli zainteresowanie modem będzie wciąż tak niskie, zwijam interes :P


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 08 Lipca 2014, 15:23:33 »
Jestem pod wrażeniem :)

Orkowie wyszli naprawdę świetnie! To wierne odwzorowanie tych uroczych istotek z II części sagi :)
Co do wilków... po prostu genialne :) Już sobie wyobrażam, jak kąsają przeciwników 2 razy. Super, po prostu super!

Btw.: wprawdzie odinstalowałam HoMM V, ale czuję, że je zainstaluję niebawem znowu i spróbuję WoS :)
Muszę mieć z dodatkami czy sama podstawa czy jak?


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 08 Lipca 2014, 15:29:47 »
DAT ORKS!! xD
Świetne, po prostu świetne. Wspaniałe odwzorowanie i prawdopodobnie powód dla którego będę miał dzisiejszej nocy koszmary. :D

Wilki natomiast są wręcz idealne. Po prostu tyle, nic więcej mówić, ani pisać nie trzeba, a mimo to to właśnie robię. :)
UWAGA! Jeśli zainteresowanie modem będzie wciąż tak niskie, zwijam interes :P

Groźba? Podoba mi się. :D


IP: Zapisane
Niebieskooki Smok

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 114


Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 08 Lipca 2014, 17:37:41 »
Wow!
Nie wiem jak miałbym inaczej skomentować te Orczysławy  :D
Extra model, chyba Twój najlepszy.
Ten zielony ork przypomina mi trochę Linka z the Legend of Zelda  :)
Wilki też  :ok:.
Do tej pory wszystkie jednostki oddają ducha Wojen o sukcesję, ale te Orki to mistrzostwo  8)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 08 Lipca 2014, 19:04:59 »
@Laxx - póki co myślę o instalowaniu na Dzikie Hordy, ale zapewne wypuszczę też fixa pozwalającego na instalację bezpośrednio na podstawkę (kwestia paru dodatkowych szkieletów, geometrii i animacji - być może nawet wypuszczę wersję po prostu ultrakompatybilną :P).

@Hadras - tak, to była (jest) groźba :D

EDIT:

Poprawiony Ork:




« Ostatnia zmiana: 08 Lipca 2014, 19:15:15 wysłane przez Hayven » IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 08 Lipca 2014, 19:37:16 »
Jeju ta zielona tekstura jest śmieszna xD Musze to poprawić chyba, ale tak ogólnie to fajni orkowie.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 08 Lipca 2014, 19:44:24 »
Tekstura jest zielona, bo w H2 taka była więc musi zostać przynajmniej zielonkawa :P

A tak w ogóle to proszę bardzo - proponuję jednak zacząć od już dostępnych jednostek - chłop, łuczniczki itp. :)


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 08 Lipca 2014, 20:24:55 »
Ale te orki są smutne. :(
Dajcie im trochę błotka, bo biedaczki się zanudzą. :niepewny:

BTW. Smoku ma rację, wyglądają jak Link, wystarczy dodać jakiegoś przerośniętego świetlika latającego wokół nich i może jeszcze tarczę na plecy i można ruszać w Hyrule. :D

No ale świetna robota, trzymać tak dalej. :)


IP: Zapisane
Hunter

***

Punkty uznania(?): 6
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 242


Śmieszny człowieku, czy pamiętasz ciemność?

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 08 Lipca 2014, 21:27:59 »
Orki są epickie, śmieszne nieco i epickie :D Do tej pory jedne z najlepszych jednostek jakie stworzyłeś, najlepsze według mnie są gobliny :D

Wilki, no cóż szału nie ma, ale są po prostu ładne. Porządne.


IP: Zapisane
"Żyją ludzie, którzy wierzą w złote smoki"

Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 08 Lipca 2014, 21:44:52 »
Skoro orki tak Ci wyszły, to zaczynam się zastanawiać jak stworzysz minotaury ;) A czy lisze będą oddawały takie efektywne "łeeeee"? ;)


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 09 Lipca 2014, 10:39:23 »
Na minotaury już mam pewien pomysł - i nie będzie w nim brał udział Minotaur z H5 :P

Tak, lisze będą robiły "łeee" bo dźwięki spróbuję zaimportować. Strzał z ciemnej masy też postaram się załatwić :P

No dobra - jedna z gorszych jednostek, ale co tam :P Może andre to uratuje xD




« Ostatnia zmiana: 09 Lipca 2014, 14:39:30 wysłane przez Hayven » IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 09 Lipca 2014, 15:35:15 »
Jakie... one... piękne! xD

Ja nie mogę, normalnie padłem. :D
Jeżeli zostaniecie z tymi ciałami to radzę zmniejszyć głowy, bo wyglądają póki co jak kozłołaki na sterydach po wyprzedaży w sklepie "Wszystko za 10 gr " xD

No ale widzę, że kreatywności nie brak, a to bardzo dobrze. :D


IP: Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 16    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.103 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry