Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 53    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Moje wrażenia z gry w H6 (Czytany 232934 razy)
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« : 04 Października 2010, 19:18:28 »
Te same zasady. Jak macie jakieś nowe pomysły na tryby multi to dajcie znać.


« Ostatnia zmiana: 23 Sierpnia 2011, 13:13:50 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 04 Października 2010, 20:51:55 »
Ja oczywiście byłbym za hot-seat czyli przesławnymi gorącymi krzesłami, jak i nieco lepszym rozwiązaniem na necie, niż duchy, jeśli byłoby możliwe, jasno określonego pomysłu na to po prostu nie mam ;/


IP: Zapisane
kolcz8P

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 62


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 05 Października 2010, 23:53:10 »
Dobrym pomysłem było by dodanie możliwości gry w mini gierki w trakcie tury przeciwnika, aby umilić oczekiwanie na turę.


IP: Zapisane
Izbor

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 12 Października 2010, 11:02:48 »
Osobiście brakowało mi większych możliwości w walkach z sojusznikami. Przydałoby się, aby było można przekazywać swój zamek kolegom z drużyny. Tak to jak się traciło zamek, a sojusznik odbijał, to zostawało się bez zamku, bo ani nie można było zaatakować, ani przekazać go (No chyba, że o czymś nie wiem XD). Powinno się też dać wejść do zamku sojuszniczego i pomóc w obronie zamku.


IP: Zapisane
ghul333

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Jutro będzie lepiej.

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 05 Listopada 2010, 17:15:33 »
Przed rozpoczęciem gry powinno dać się dobrać sojuszników jakich i ile chcemy, a nie narzuconychprzez mape.

I jeszcze pomysł na tryb:
Kilku wrogich bohaterów zostaje umiezczonych na mapie bez zamku, za to z dość pokażną armią. Na star dostają doświadczenie, żeby awnsować na 15-20 lvl i wybrać skile. Na mapie są budynki dające różne modyfikatory podczas walki oraz artefakty. Wygrywa ten kto przeżyje.


« Ostatnia zmiana: 05 Listopada 2010, 17:24:19 wysłane przez ghul333 » IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 05 Listopada 2010, 17:34:24 »
Moim zdaniem powinni, wszystkich bohaterów(oprócz tych z kampanii) do trybu pojedynków, pomiędzy nimi. Ulepszyć trochę losowanie map, powinien też byc dodany tryb oblężenia, bardzo ciekawe by było takie rozwiązanie.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Alarick
Użytkownik jest zbanowany i nie może wysyłać wiadomości Wyciszony
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 14 Grudnia 2010, 22:21:40 »
mało grałem w multi ale tego chyba nie było. Według mnie powinni dać możliwość zawierania sojuszy i wypowiadania wojen w czasie rozgrywki.



IP: Zapisane
Wagant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 11


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 05 Lutego 2011, 15:29:33 »
mało grałem w multi ale tego chyba nie było. Według mnie powinni dać możliwość zawierania sojuszy i wypowiadania wojen w czasie rozgrywki.

Trochę lipa wiesz ze względu że mogą się na Ciebie zgrać ludzie i nie masz szans np 3na1. Zresztą to motyw ze wszystkich strategi ogólno wojennych


IP: Zapisane
arturgo

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 06 Lutego 2011, 17:47:00 »
Jeśli nie jest za późno to jak dla mnie to przez internet ,ale ni tak jak w poprzednich częściach tylko wybieramy ulubiony zamek i robimy własnego bohatera chodzi o jakąś podstawowa umiejętność tak jak np w h5 Zehir miał ,że pojawiało się ileś żywiołaków po śmierci sojusznika.

A popieram to z oddawaniem zamków przez sojusznika raz tak sam miałem i przegrałem przez to.


IP: Zapisane
Artkor

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 15

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 06 Lutego 2011, 19:59:45 »
Moim zdaniem w trybie multiplayer powinno się też dać przekazywać artefakty sojusznikom . Lub nawet sprzedawać je wrogom , według przez siebie wybranej ceny (nawet bardzo wysokiej ;D) .


IP: Zapisane
Rumun96

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10


Ice ice baby ...

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 05 Marca 2011, 12:14:27 »
Według mnie najlepszy był by tryb '' Gorących krzeseł '' , a w czasie ruchu innego gracza jakieś mini gierki albo pojedynek losowy z komputerem . I możliwości zawierania sojuszy z innymi graczami  :D


IP: Zapisane
REGGAE
Draupnir

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 160


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 06 Marca 2011, 10:37:40 »
Ja z kolei mam nadzieję na małą rewolucje w tej kwestii.

Po pierwsze- konta internetowe, za pomocą których możemy z graczem o takim a takim nicku rozpocząć grę, zawiązywać sojusze(i tutaj można by było grać np. 2vs2) , zbierać punkty (reputacji itp.) zarówno osobistych jak i sojuszy. Innymi słowy- ułatwiona interakcja miedzy graczami, podobna do przeglądarkowych gier MMO i urozmaicenie gry.   

Po drugie- Udostępnianie map, które prosto z okienka gry można byłoby pobierać. Tak jak np. w Spore.

Po trzecie- w tak zmultiplayeryzowanej (ależ ciekawe słowo) grze, można by było wprowadzać aktualizacje, bezpośredni zakup i pobieranie dodatku/ dodatków. Może, żeby na takim ruchu się odkuć, wprowadzenie Heroes store, skąd kupować można byłoby nowe obiekty, wierzchowce itd. Może nawet jakieś konta premium.


Ruch taki byłby, a jakże, rewolucyjny nad wyraz, niemniej przedłużyłby żywotność gry, zainteresowałby graczy, którzy po sagę HOMM nie sięgali lub czynili to rzadko i przede wszystkim zachęciłby twórców do ciągłego ulepszania i urozmaicania gry. Czy byłby to zatem zły ruch?


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 06 Marca 2011, 11:01:04 »
Ja pragnąłbym goracych krzeseł by pzostały, bowiem grając w HIII często tak z bratem grałem. Raz ja wygrywałem, a raz on. Pamiętam jeszcze, że po mojej druzgocącej wygranie zywiołakami nad wojskami bastionu brat uznał że już nie będziemy grać wrotami żywiołów.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Rumun96

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 10


Ice ice baby ...

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 08 Marca 2011, 15:21:56 »
Ja z kolei mam nadzieję na małą rewolucje w tej kwestii.

Po pierwsze- konta internetowe, za pomocą których możemy z graczem o takim a takim nicku rozpocząć grę, zawiązywać sojusze(i tutaj można by było grać np. 2vs2) , zbierać punkty (reputacji itp.) zarówno osobistych jak i sojuszy. Innymi słowy- ułatwiona interakcja miedzy graczami, podobna do przeglądarkowych gier MMO i urozmaicenie gry.   

Po drugie- Udostępnianie map, które prosto z okienka gry można byłoby pobierać. Tak jak np. w Spore.

Po trzecie- w tak zmultiplayeryzowanej (ależ ciekawe słowo) grze, można by było wprowadzać aktualizacje, bezpośredni zakup i pobieranie dodatku/ dodatków. Może, żeby na takim ruchu się odkuć, wprowadzenie Heroes store, skąd kupować można byłoby nowe obiekty, wierzchowce itd. Może nawet jakieś konta premium.


Ruch taki byłby, a jakże, rewolucyjny nad wyraz, niemniej przedłużyłby żywotność gry, zainteresowałby graczy, którzy po sagę HOMM nie sięgali lub czynili to rzadko i przede wszystkim zachęciłby twórców do ciągłego ulepszania i urozmaicania gry. Czy byłby to zatem zły ruch?
Co do punktów reputacji to się zgadzam bardzo fajny pomysł :D


IP: Zapisane
REGGAE
Mikstry

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 6

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 25 Czerwca 2011, 17:04:21 »
Jest gdzieś link do bety? Mam klucz ale nie wiem skąd ściągnąć grę, czy w ogóle można ją ściągnąć? Mam nadzieję, że będzie do ściągnięcia przed 28, jeśli jeszcze nie ma linków.


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 53    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.048 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry