Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Który żywioł jest najlepszy?
Ogień
Woda
Powietrze
Ziemia

Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepszy/najgorszy czar, umiejętność (Czytany 36631 razy)
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« : 21 Lutego 2009, 14:09:08 »
Jeśli był taki temat, to przepraszam. Wierzcie mi, szukałem. Ale chciałbym poznać wasze opinie, co do najbardziej przydatnej umiejętności dla bohatera w H3. Piszcie jaka jest waszym zdaniem i dlaczego.

Dla mnie oczywiście najbardziej ważna i przydatna jest Mądrość. Dzięki niej można poznać naprawdę potężne czary np. Implozja, Wskrzeszenie, Armageddon i inne. ;D


IP: Zapisane
jarosss

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 25 Lutego 2009, 15:56:59 »
Fakt nie kwestionuje że mądrość jest bardzo przydatna ale ja wole magie żywiołów np. magia ognia itp. a myśle tak ponieważ wzmacnia on moje ataki


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 26 Lutego 2009, 09:03:59 »
Według mnie logistyka to podstawa przyda się każdemu a rycerzowi mądrość nie jest konieczni potrzebna


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




jarosss

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 26 Lutego 2009, 13:06:36 »
Logistyka daje dużo ruchu ale co mi to da podczas walki co  logistyka wspomoże moje jednostki .najlepsze połączenie to mądrość i magie żywiołów


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 26 Lutego 2009, 16:58:02 »
A co ci da silna armia jeśli i umiejętności bojowe jeśli nie będziesz mógł złapać jakiegoś bota śmigającego po mapie z zawrotną szybkością bo ma mistrz logistykę, pozostaje przy swoim


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




jarosss

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 26 Lutego 2009, 20:30:46 »
A np. lot czy teleport no do lotu potrzebna logistyka ale teleportacja daje mi dużo.


IP: Zapisane
Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 27 Lutego 2009, 09:37:55 »
Najlepiej zainwestować w morale (nie dla nieumarłych oczywiście!!!) i szczęście to się zawsze przydaje.


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 27 Lutego 2009, 10:21:06 »
I jeszcze u nekromantów nekromancja , jakże przydatna umiejętność tworzenia legionów kościeji  ^_^ gdyby nie fakt że tylko nekropolis może z tego korzystać to umiejętność z górnej półki.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Dabu
Forumowy krzykacz

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 764


Pan wszystkich panów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 27 Lutego 2009, 10:26:01 »
Magia Powietrza chyba daje największego kopa - zaklęcia pokroju Lotu, Przyspieszenia czy Teleportacji świetnie sprawuje się w trudnych sytuacjach. W takim wypadku Logistyka nie jest aż tak potrzebna. ;e


IP: Zapisane
Lazor

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 484


Szarach il Lazor

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #9 : 27 Lutego 2009, 12:02:43 »
Magia ziemi i magia powietrza ever. Co do magii powietrza mamy podane wyżej, magia ziemi przede wszystkim za implozję. No jeszcze takie drobiazgi jak nawigacja(mapa 1000 wysp - nawigacja wręcz wymagana) czy logistyka od czasu do czasu pomogą.


IP: Zapisane
Grupa buntownicza
<PoW> czy za prawdę można dostać ostrzeżenie?
<pepe9donkey> zaprawdę,można

~Otaku
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 843


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 27 Lutego 2009, 13:32:31 »
Dla mnie przydatną umiejętnościom jest Dowodzenie oraz Magia Wody dzięki tym umiejętnościom armia nie dość że jest wzmacniana Błogosławieństwem to jeszcze ma wysokie morale i może wielokrotnie atakować.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 27 Lutego 2009, 15:37:54 »
Co do magi ziemi to jeszcze miejski portal , co daje już praktycznie zwycięstwo gdy się ma największa armię, i najszybciej się poruszać po mapie dzięki temu czarowi


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Łowca Dusz
Tawerniany Wampir

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 785


Soul Collector

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 04 Marca 2009, 14:05:56 »
@up: też tak myślę ale szkoda że w 5 tego nie ma bo to wielce przydatny czar


IP: Zapisane


Uploaded with ImageShack.us

Homo-hetero-non-bisexualny emo punk rockowy mastochistyczny rasista, egoistyczny hedonistyczny hom
Diraen

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


No ja myślę, że nie myślę...

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 04 Marca 2009, 15:46:56 »
Haha.. i burknąłem. No dobra, przejdźmy do tematu. Ogólnie, najbardziej, perspektywicznie, analitycznie rzecz ujmując to podobają mi się trzy umiejętności. Nie powiem wam, jakie :P Nie no to taki żarcik, aby was trochę wytrenować z reakcją.


1. Mądrość- chyba każdy wie, ze Mądrość to jedna z najbardziej docenianych umiejętności w grze. Gdyby nie mielibyśmy jej z początku, grając bohaterem magicznym, zapewne próbowalibyśmy jak najszybciej zdobyć ten talent. Wiadomo, bez niego nie zapoznamy się z czarami 3, 4 i 5 poziomu gildii magów. W dodatku, jeśli gram wojownikiem i nie mam mądrości, to czuję się tak jakby brakowało mu 5 klepki. Ale, cóż, to tylko i wyłącznie moje obsesje...

2. Logistyka- dobra, przeżyj jeszcze jeden mój rozpisek. Logistyka to bardzo, ale to bardzo przydatna umiejętność, dzięki której możemy zdobyć 2 razy więcej pól ruchu. Niestety, aby w pełni mogła pracować, potrzeba nam Znajdowania Drogi, aby po trudnym dla nas terenie nie otrzymywali dodatkowych kar do ruchu.  Oczywiście, logistyka jest czasami odkładana na bok, ponieważ wiele niedoświadczonych graczy Heroes III, używa kodów, szczególnie takiego przydatnego jak nieskończony limit ruchu. No i wtedy, wiadomo, logistyka nam nie potrzebna. 

3. Dyplomacja- dyplomacja jest bardzo przydatną umiejętnością w I i III fazie gry. Na samym początku przydadzą nam się dodatkowe jednostki, które z dyplomacja okażą się być tak jakby darmowe. W III fazie gry- czyli kiedy już posiadamy wielka armie, gnamy na każdego wroga, a szczególnie na neutralne jednostki, które bojąc się naszej armii, uciekają, lub przyłączają się do naszego wojska po tańszych kosztach. Wiadomo, każda jednostka jest na wagę złota i w razie potrzeba mamy kilka dodatkowych Mięs Armatnich.



IP: Zapisane
Nie każdy może, nie każdy umie, nie każdy chce. Ale można umieć, wystarczy chcieć. Można chcieć, lub umieć chcieć. I można chcieć wszystkiego...
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 07 Marca 2009, 13:36:37 »
Jak to ktoś mądry kiedyś powiedział "Bohater bez Logistyki jest niczym". Argumenty zostały podane wyżej.
Ja od siebie też dodam Płatnerza - 15% mniej obrażeń to całkiem dużo.


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.08 sekund z 25 zapytaniami.
                              Do góry