Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Siódemka Wspaniałych (Czytany 22436 razy)
fanatyk heroes

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 60


Słońce mnie spala, a twój głos dopala

Zobacz profil
« : 18 Czerwca 2009, 21:05:31 »
Tutaj wpisujemy po siedem jednostek z każdego poziomu po jednej, według was najlepszą.

Będzie ciekawie jak kilka osób wykona swoje siódemki i będzie można je porównać:P:D


Moja wygląda tak:


1. Halabardier -Wytrzymali jak na swój poziom
2. Harpia Wiedźma-Atakuje i wraca:D
3  Szary Elf-2 mocne strzały
4. Szaman-Wytrzymały ale minus to duże koszty( ogrzy fort 20 drewna)
5. Gorgona-Mocno atakuje a do tego "zabija spojrzeniem" :D
6. Rycerz Mroku- Dobry atak i obrona
7. Archanioł- Po 30 ataku i obrony a do tego wskszesza

Czekam na odpowiedzi


IP: Zapisane
Ireth

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Wiadomości: 455

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 19 Czerwca 2009, 08:57:03 »
1.Gremlin (Większy)-jedyna jednostka strzelająca 1-go poziomu
2.Harpia-jaku Pana wyżej ;)
3.Smocze Ważki-szybkie i wkurzające ;)
4.Wampiry-za wysysanie życia i meduzy za zamienianie w kamień i strzały
5.Lisze-za ten obłok śmierci :D
6.Ifryty-bardzo szybkie i posiadają ogniową tarczę
7.Czarne Smoki-no wiadomo: odporność na magię i dużo pkt zdrowia


IP: Zapisane
Draco

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 20


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 15 Lipca 2009, 23:16:40 »
1. Nimfa - duży przyrost , szybkość , latanie brak , kontrataku
2. Wilczy rycerz - fajny wygląd , szybkość , siła
3 Szary Elf / Upiór - 2 krotny strzał , Gelu może ulepszyć w strzelców / kradzież many , szybkość , staty
4.Wampir - jak przedmówca
5. Dżin - Losowy czar , atak
6. Cyklop - balistyka , nieźle daje
7. Tytan - strzela , 300 hp


IP: Zapisane
Największy koszmar smoków i jaszczurów wszelakiej maści :)
Ramirez

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 13


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 16 Lipca 2009, 13:52:18 »
1.Centaury - dość mocne w dużej ilości siały spustoszenie.
2.Te plujki od Inferno -  mocne i atak obszarowy sorry ale nie mogę sobie nazwy przypomnieć.
3.Szary elf - mocny i podwójny atak.
4.Srebrne pegazy - duży przyrost i ruch na prawie całą plansze.
5.Lisze - chmura śmierci
6.Tak jak przedmówca - Cyklop
7.tytan - duży atak, był na odległość jako jedyny 7 poziomu i dużo hp.


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 16 Lipca 2009, 14:16:07 »
1. gremlin - strzela, duzy przyrost
2. magog - strzela, atak obszarowy
3. szary elf - strzelaja 2 razy
4. meduza - strzela, zamienianie w kamien w walce wręcz
5. arcylisz/arcylicz jak kto woli - strzela, atak obszarowy
6. Cyklop - strzela, rozwałka murów
7. tytan - strzela, 300 życia

 ,,My łucznicy atakujemy z dystansu, a jezeli wróg jest blisko zwiewamy ile sił w nogach by trzymac go na dystans. Może to tchórzliwe ale lepiej byc zwinnym strzelcem niz nieruchawą konserwą z toporem.,, Tak mi sie przypomniał tekst z Morrowinda :)


IP: Zapisane

Fergard

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 224


Uncle Hells' faithful sidekick

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 01 Września 2009, 15:20:28 »
1. Halabardnik - Wszechstronna jednostka, dobra zarówno do ataku, jak i obrony.
2. Ż. Burzy - 25 hp i strzelec? Do tego potrafiący poruszyć się na jakieś 8 pól?
3. Cerber/Gryf Królewski - Obie z tych jednostek mają bardzo przydatne zastosowania, jednak ciężko mi stwierdzić, która jest lepsza.
4. Wampirzy Lord - Powstrzymuje kontry i wskrzesza się.
5. Ent - Raz, że to mocna jednostka, dwa - Jaki idiota będzie strzelać w Enta, skoro przed nosem ma Archanioły i Czarnych? A gdy już dojdą, nieruszeni to wtedy...
6. Czarny Rycerz - Wszystko ma dobre, a nawet Bardzo Dobre.
7. Archanioł - Bardzo szybki i silny, potrafi wskrzeszać no i +1 do morale.


IP: Zapisane
Panzers roll forward and The Reaper follows them

Leaving tracks of blood, Panzers roll again

Your fate shows itself in shrapnel, smoke and tears

Who can stop these beasts, the source of all your fears?!
dark fufuu

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 28


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 01 Września 2009, 23:43:15 »
fajny temat :)

1:Centaury- wygrywają z halabardnikami swoją szybkością i wyglądem xD
2:Wilczy rycerz- tak wiem mała prędkość ale jak zatakuję kogos jeszcze tak że nie bd kontrataku to swym podwójnym atakiem rozbija wszystko , jeszcze przyrost w miar.ę duży ( 18 chyba )
3:Wysokie elfy- jak te jednostki dają pogrom ....  jakby ktoś nie widział podwójny atak + um . atak + um łucznictwo
4:Wampirzy lord wygrywa nad Krzyżakiem za swą umięjętność wyssysania zycia , wskrzeszania i braku kontrataku
5:A może czarty  ;> fajna jednostka mocna w ataku szczęgólnie pod wodzą barbarzyńcy
6:Czarny rycerz lepszy od smoka kościanego jak mu  się trafi dobry cios (albo minimalnie gorszy ) ale jako 6 poziomowa jenostka wygrywa
7: Najtrudniejsza decyzja ale wybieram .... Hydrę Chaosu  ;D brak kontrataku , atak wszystkie istoty koło jak sie pięknie uzyje teleportacji jak się rusza hydra to starty są niesamowite

Tyle:)


IP: Zapisane
Spieszmy się kochać botów nie grających heroesa , za  szybko się nawracają...
skarpety_zionącej_śmierci

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 19 Września 2009, 15:34:46 »
LVL1
Nominowani: Halabardnik, Centaur, Szkielet.
Wygrywa... SZKIELET - Bardziej za ilość niż jakość. Poza tym chłopaki nie boją się śmierci. Jedyna jednostka, której można mieć tysiące w krótkim czasie.
LVL2
Nominowani: Kusznik, Żywiołak Burzy, Harpia.
Wygrywa... ŻYWIOŁAK BURZY - Szybkość, HP, strzelanie.
LVL3
Nominowani: Gryf, Elf, Obserwator.
Wygrywa... OBSERWATOR - Strzela, nie ma kar w walce na piąchy.
LVL4
Nominowani: Pegaz, Mag, Wampir.
Wygrywa... WAMPIR - Jest szybki, lata, pije krew, nikt mu nie oddaje. Jednostka, której szanujący się gracz nigdy nie traci.
LVL5
Nominowani: Dżin, Ptak Gromu, Gorgona.
Wygrywa: PTAK GROMU - 'Piorunująco' szybki, fruwa, szybko się go ma, HP.
LVL6
Nominowani: Czempion, Naga, Upiorny Rycerz (najbardziej wyrównana grupa).
Wygrywa... Czarny Rycerz (Naga ma nazwę, która się miło kojarzy, ale nie ma lepszego nad Rycerza).
LVL7
Nominowani: Archanioł, Behemot, Czarny Smok.
Wygrywa... BEHEMOT - Aniołek lata i wskrzesza, Smoczek jest odporny na magię, a Tytan strzela gromami, ale każdy z nich wymięka przy Behemocie. Nie wierzycie? Sprawdźcie! Głęboko w du... w zadzie ma większość obrony przeciwnika. Jest szybki, tani, można go mieć już w pierwszym tygodniu. Przy minimalnym ataku bohatera jeden Behemot robi średnio 75-80 dmg. W późniejszym etapie gry robi dużo więcej. Powtórzę, że obrona przeciwnikowi prawie nic nie daje, a Behemotowi owszem. Najlepiej go atakować magią lub z dystansu. Gdy podejdzie, nie ma litości - łamie wszystkie kości :P


IP: Zapisane
kostuch

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 69

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 07 Sierpnia 2010, 11:08:14 »
1.Centaur bojowy 
2.Żywiołak burzy   
3.Gryf bojowy
4.Krzyżowiec
5.Minotaur
6.Rycerz śmierci
7Archanioł


IP: Zapisane
Paladyn97
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 25


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 05 Listopada 2010, 20:13:09 »
1.Centaur Bojowy - dużo HP jak na poziom, atak i szybkość.
2.Wilczy Rycerz - szybkość, dwukrotny atak.
3.Gryf Królewski - szybki, brak kontrataku, dość dużo HP i ataku, latanie.
4.Arcymag - piekielnie duży atak.
5.Ptak Gromu - atak, HP, pioruny, szybkość, latanie.
6.Upiorny rycerz - atak, HP, szybkość.
7.Czarny Smok - dużo HP, ataku, szybkość, latanie, odporność na magię.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 05 Listopada 2010, 20:58:57 »
1.Centaur bojowy- najsilniejszy ze swego poziomu w całej grze
2.Kusznik- co dwa strzały to nie jeden
3.Wysoki elf- double headshot
4.Alp- regeneracja i brak kontrataku
5.Gorgona- jej oddech może powalić nawet Błękitnego
6.Jednorożec bitewny- jego zdolnośc jest przydatna, poza tym jest wyjątkowo silny
7.Archanioł- za wskrzeszanie rzec jasna.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 08 Grudnia 2010, 15:28:02 »
1. Szkielety - naprawdę duża liczebność + wspomaganie czarami = bardzo dobra jednostka szturmowa.
2. Żywiołak burzy - świetne statystyki (wytrzymałość!) i wszechstronność na polu bitwy.
3. Gryf - całkiem wytrzymały, zawsze kontratakuje, szybki, niezłe uszkodzenia
4. Wampiry - lubię je właściwie za wszystko: uszkodzenia, wytrzymałość, szybkość, latanie, zdolności i wygląd. Wszystko to czyni go jedną z najlepszych jednostek w grze.
5. Licze - strzelanie i uszkodzenia, mimo wszystko nie pozbawione wad.
6. Upiorny rycerz/Skorpeny - nie mogę się zdecydować, ale chyba rycerz za swoją wytrzymałość, uszkodzenia i wygląd
7. Tytan - wytrzymałość, strzelanie, odporność na kontrolę umysłu, uszkodzenia i świetny wygląd.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Loynis
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 21 Stycznia 2011, 14:40:16 »
1.Archanioł
2.Czarny smok
3.Tytan
4.Sułtańskie ifryty
5.Złoty smok
6.Gryfy królewskie
7.Wielkie dżinny

to moje ulubione jednostki,a jeśli chodzi o poziom:

1.Nominowani:Centaur i Halabardnik.
WYGRYWA:Centaur,są równi sobie,ale jeśli chodzi o szybkość,centy górą.

2.Nominowani:Krasnolud wojownik i Magog.
WYGRYWA:Magog,krasnolud jest z wolny.Magog może strzelić kilka osób,a poza tym dobrze mi się nim gra.

3.Nominowani:Gryf królewski i Żelazny golem.
WYGRYWA:Gryf,powstrzymuję kontratak i jest szybki.Żelazny golem zanim do niego dojdzie,to już go łucznicy zestrzelą.

4.Nominowani:Wampirzy lord i Krzyżowiec.
WYGRYWA:Wampirzy lord,krzyżowcy potwierdzają powiedzenie "w kupie siła",lecz nie dadzą rady regenerującym się wampirom.

5.Nominowani:Wielki minotaur i wielka gorgona.
WYGRYWA:Gorgona,one niosą wielkie zniszczenia i jak na swój poziom mają dobrą wytrzymę.Lecz minotaur,prawie jej dorównuję.

6.Nominowani:Mroczny rycerz i naga królewska.
WIYGRYWA:Czarny rycerz,niszczy jak jest ich dużo,ma też pewien czar który powoduję nie małe straty.

7.Nominowani:Archanioł i czarny smok.
WYGRYWA:Archanioł,prawdziwe filary HoMM3 nominowane do "siódemki wspaniałych".Archanioł,choć mniej ma wytrzymałości,wskrzesza i ma lepszy atak na arcydiabły.A Czarny smok jest choć odporny na czary,to też na wskrzeszenie,modlitwę i kamienną skórę.

To wszystko! 










« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2011, 23:18:55 wysłane przez Loynis » IP: Zapisane
Journeyman666

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 59


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 02 Lutego 2011, 23:31:52 »
1. Centaur
2. Jaszczuroczłek
3. Leśny Elf
4. Żołnierz
5. Minotaur/Lisz
6. Czarny Rycerz
7. Anioł/Tytan

Jeśli bym się zdecydował na Lisza, w tym momencie drugi wybór pada na Anioła i na odwrót.


IP: Zapisane
I know what I want, I'll say what I know, and no one can take it away
Dla ciebie podział ogranicza się do (...) growlu. Dla mnie podział opiera się na tempie, metrum i jego zmianach, perkusji, gitarach-ich brzmieniu-ich ustawieniu(bass-mid-treb),rodzaju wokalu, prezencji scenicznej, artystycznej, graficznej, muzycznej
:D
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 07 Lutego 2011, 09:28:23 »
Jaszczuroczłowiek? To jedna z najsłabszych jednostek drugiego poziomu, lepsza jest harpia czy kusznik. Czemu wybrałeś jaszczuroczłeka?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Strony: [1] 2 3 4    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.201 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry