Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 45    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepszy/ najfajniejszy/ ulubiony bohater (Czytany 211788 razy)
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #15 : 23 Czerwca 2006, 23:57:59 »
A łucznictwo czasem nie zawiera się w ataku?  ;)


IP: Zapisane
tyg

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 12


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 26 Listopada 2006, 14:07:43 »
Witam

Jak zdobyć te umiejętności. są na kole umiejętności, próbuje spełnić wszystkie wymagania, ale nigdy nie mogę zebrać wszystkich wymaganych talentów.
To samo tyczy się umiejętności klasowych, poziom ekspercki osiągam bez problemów, ale mistrzowski jest nieosiągalny.

Zew Urgasha                   -Lord demonów
Niepowstrzymana szarża   -Rycerz
Skowyt grozy                   -Nekromanta
Szczęście natury              -Łowca
Gniew żywiołów                -Czarnoksiężnik
Tajemna wszechwiedza    -Czarodziej


IP: Zapisane

"Ludzie dopiero wtedy będą wolni gdy udusi się ostatniego króla wnętrznościami ostatniego z księży" D.D.
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 06 Grudnia 2006, 12:22:55 »
BOHATER SYLWAN
1. Szczęście
Z odpowiednim artefaktem i zdolnościami bohatera pozwala jednostce nawet średnio co drugi raz zaatakować ze ZDWOJONĄ SIŁĄ. Efekt wręcz wymiatający w wykonaniu podwójnie strzelających Łowców
2. Dowodzenie
Chyba nie muszę tłumaczyć co daje danej jednostce dodatkowy ruch w tej samej kolejce /happy/  Jednocześnie zwiększa to szanse na atak ze szczęściem (patrz pkt. 1)
3. Atak
Kumuluje efekty dwóch powyższych punktów /whistling/
4. Obrona
Już od samego początku najważniejszy atrybut u bohaterów Sylvan, więc trzeba go dopieścić /lol/
5.Magia Przywołania
Niewiem dlaczego ale jakoś wydaje mi się najbardziej adekwantna dla wojowników natury...
6. Talent Magiczny
A żeby częściej i skutecznej przywoływać /happy/


« Ostatnia zmiana: 08 Grudnia 2006, 12:42:12 wysłane przez Johny_Szalony » IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Raelag

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #18 : 15 Grudnia 2006, 16:05:10 »
Według mnie najlepszym bohaterem jest Czarnoksiężnik (dlatego tak się nazwałem-Raelag)


« Ostatnia zmiana: 01 Września 2010, 20:04:48 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
?i papa para p? ?i papa para p? ?i papa para p? ?i ar de sketmen
Kamil077

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34


Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #19 : 16 Grudnia 2006, 18:42:09 »
tak, najlepszymi sączarnoksiężnicy, ale też Mag jest dobry...


IP: Zapisane
Raelag

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #20 : 16 Grudnia 2006, 22:50:03 »
Wg mnie bohaterowie żeby być mocni powinni mieć takie zdolności:
Rycerz:Trening,Atak,Obrona
Mag:Wiedza,Mistrz Artefaktów
Łowca:Przywołanie,Łucznictwo
Lord Demonów:Magia Zniszczenia,Atak,Obrona
Nekromanta:Nekromacja,Wskrzeszanie Łuczników Szkieletów (że zamiast szkieletów nekromanta wskrzesza tych łuczników)
Czarnoksiężnik:Przywołanie,Łańcuch Żywiołów (czyjak to się nazywa),Magia Zniszczenia

Tyle potrzeba do bohatera IDEALNEGO!


IP: Zapisane
?i papa para p? ?i papa para p? ?i papa para p? ?i ar de sketmen
WhitePride
Shelv

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 425


Administrator sekcji CzatGG

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 28 Grudnia 2006, 15:09:03 »
Według mnie mag jest najlepszy... łądnie z czarów nawala i powoduje duze obrażenia jeśli chodzi o inne nacje.


IP: Zapisane
Johny_Szalony

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 524


ADHD

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 29 Grudnia 2006, 10:20:20 »
Zapodałem na czarnoksiężnika, ponieważ myśle że to właśnie jemu w miarę pozyskiwania doświadczenia najszybciej wzrasta parametr mocy, a w HoMMV zaklęcia szczególnie ze szkoły magii zniszczenia robią niezłą rozpierduchę i szybciutko uszczuplają szeregi wroga. Nawet jako gracze cpu czarniksiężnicy z Dungeon-u chyba najbardziej zachodzą mi za skórę /happy/


IP: Zapisane
Wróciłem właśnie z tej acid cave (…) Ogólnie legowisko trolli i zbiegów z zakładu gnieźnieńskiego. Polecam omijać. - Luk
Przy sprawdzaniu niektórych artów dostałbym krwotoku – Dabu
wyzywają i każą se lody robić...  polecam iść do sklepu po Algidę..   - Laxx
-Dabu: Darciuchy. xP Phi, gardzę metalem. x)
-Luk **A zjadł Ci ktoś kiedyś kota?**
Nikt nie powiedział, że jesteśmy kompetentni;p- Martin
Jasef Karis

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 45

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #23 : 02 Stycznia 2007, 22:47:09 »
Witam
Moim zdaniem czarnoksiężnik.
Właśnie przygotowuję sie do pojedynku na Hot Seat ze swoją "Drugą Połową" i bede grał Lochem , z tym że hmm może byc cięzko, gdyż ona Nekromentami :P, właśnie "testuję" bohaterów Lochu, co by jakos wyjść zwycięsko z tego starcia.

A dlaczego czarnoksięznik?
Wspaniałe Ofensywne czary połączone z szybką regeneracją many, mogą napsóć krwi wrogowi, no i poza tym Loch jest taki "klimatyczny" :P


IP: Zapisane
Esgeth

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 06 Lutego 2007, 13:46:11 »
Na dłuższą metę - nekromanta , ma dostęp do wszystkich niemal szkół magii do tego zdolności specjalne i nekromacja. W miarę rozwoju postaci mamy możliwość rzucania dość ciekawych grupowych czarów które niewątpliwie są w stanie przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.


IP: Zapisane
karton

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 20 Lutego 2007, 14:58:00 »
Według mnie najlepszy jest nekros. Jaki czar jest lepszy niż wielotysięczny oddział szkieletów-łuczników? Poza tym nie podchodzą mi specjalizacje czarnoksiążników, nekrosi mają zdecydowanie lepsze (zwłaszcze wyrzymacz czarów reanimator i banshie).


IP: Zapisane
piotero

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 23 Lutego 2007, 01:18:13 »
Ja gram na razie I kampanię i mojego Rycerza rozwjiam tak :
1.Szkolenie
2.Dowodzenie - dla morale, Boskie Przewodenictwo i Aura Szybkości
3.Szczęście - bo fajnie jest mieć szczęście
4.Magia światła
A dalej sam nie wiem... chciałem logistykę i może atak, bo obrona jakoś nie ma fajnych zdolności... Co myślicie ??


IP: Zapisane
piotrek4550

*

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 23 Lutego 2007, 08:31:50 »
Dlaczego wszycsy nie podali umiejętnośi Oświecenie.. /huh/
To umiejętnośc dzięki której zdobywamy więcej PD...wię bardzo sie przydaje a poza tym zwiększa poziom many o 50%...Dlatego gram Zoltanem z Neckropli....ale inne umiejętności...to:
-MAGIA MROKU....(to chyba oczywiste) ucze sie tylko jej...
-TAlent MAgiczne ( jest potrzebny i bez niego nie potzrzeba ci magi) /getlost/
-Umiejętności rasowe ;)
-Atak
-Oświecenie :D


To tyle ... /w00t/


IP: Zapisane
Esgeth

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 23 Lutego 2007, 09:22:21 »
Należy pamiętać o tym że zaleznie od wielu czynników należy wybierać odpowiednie umiejętności. Stereotypowe rozwijanie postaci wcale nie jest takie dobre na dłuższą metę.

Co do umiejętności oświecenie - polecam , na dużych mapach gdzie rozgrywka toczy się długo jest niemal nieoceniona...


« Ostatnia zmiana: 23 Lutego 2007, 09:22:49 wysłane przez Esgeth » IP: Zapisane
kacperd

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 21

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 24 Lutego 2007, 23:43:18 »
móju ulubiony bohter to

1. logistyka
2. szczęście
3. magia mroku
4. atak
5. obrona
6. dowodzenie


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 45    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry