Heroes V > Taktyki i strategie gry

Taktyka gry Akademią

(1/2) > >>

szymoneks12:
Mam swoją taktykę, lecz nie wiem czy jest dobra. Pomożecie mi?

Najpierw biorę dostępne wojska. Rozbudowuje ich budynki, chyba że pojawi się coś do pieniędzy. Mam wszystkie oddziały, lecz żadnego ulepszonego. Wynika to z tego, że ciągle one mnie się wtedy mnożą (dodają na koniec tygodnia).

Z talentów biorę:

- Logistyka,
- Oświecenie,
- Machiny Wojenne,
- Magia Zniszczenia,
- Atak,
- Rzemieślnik.

Z umiejętności (X oznacza dowolny wybór, zależny od gry):

- Odkrywanie, Znajdowanie Drogi, Nawigacja,
- Wyjątkowa Intuicja, Uczony, Tajemne Podniesienie,
- Balista, Trójstrzałowa Balista, Namiot Medyka,
- Mistrz Lodu, Mistrz Ognia, Wyssanie Magii,
- Łucznictwo, Taktyka, Ognista Balista,

- Magiczne Zwierciadło, X, X.

Czy jest to dobra taktyka? Pomóżcie.


Aleksiej:
Ja robię inaczej, nie ulepszasz oddziałów, dlaczego? Gram zupełnie inaczej ale ta taktyka nie jest zła.

.....:
Talenty i umiejętności są OK. Oddziały trzeba jednak ulepszać, zwłaszcza Maga, który bardzo się wtedy wzmacnia (Kula ognia w przypadku Arcymaga). Nie opłaca się ulepszać Gargulców i Dżinnów, bo to tragiczne jednostki. W przypadku Akademii trzeba bardzo szybko dojść do Kapitola i zdobyć jakąś kopalnię klejnotów. Niestety to miasto jest bardzo kosztowne...Jeżeli mamy dostatecznie dużo surowców i rozwinięty talent Rzemieślnik to produkujemy amulet wzmacniający inicjatywę lub atak/obronę u Maga i takowy artefakt tworzymy dla Rakszasy. To chyba tyle.

Cepek:
Dziwny build jak na aka, powinieneś polecieć w nieco inne skille.

Ja bym proponował:

Oświecenie
Talent magiczny
Magia (zależnie przeciw komu grasz)
Obrona zamiast ataku bardziej się przyda
No i logistyka jak większa mapa, jak mniejsza to atak lub ewentualnie szczęście

Nie rozumiem tego :
Cytat: szymoneks12 w 18 Stycznia 2011, 17:37:23>>>>Mam wszystkie oddziały, lecz żadnego ulepszonego. Wynika to z tego, że ciągle one mnie się wtedy mnożą (dodają na koniec tygodnia).
<<<<Co przez to rozumiesz?

SeRaFiNeK:
Po pierwsze obrona zamiast ataku i zamiast machin - talent. Ew. jeżeli bierzesz już atak to dobieraj łucznictwo :)
Destro okej najłatwiej mi się nim creepuje Aka na mapie, ale jak już bierzesz logistykę i oświecenie to leć w lotny umysł. 25% więcej inicjatywy u bohatera to naprawdę sporo, szczególnie jeśli lecisz w destro. Z bohaterów polecałbym Haveza, Naathira i Narxesa. Havez za gremliny, Naathira za kule, a Narxesa za prosty dostęp do lotnego i dopakowanych magów ;)
Z ogólnych strategii to w pierwszym tygodniu skup się na postawieniu up gremlinów i magów, reszta budynków jak chcesz. W drugim tygodniu up madzy i wtedy grasz tak. Gargulcami blokujesz dostęp do gremlina i arcymagów. 2arcymagów z oddziału wyznacz do rzucania prawej mocy na gremlina. A pozostali ze stacka niech rzucają kulę ognia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona