Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja I (Czytany 3117 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 27 Października 2012, 21:34:56 »

1.Miejsce startowe
2.Ur-Ipos
3.Ur-Gaap
4.Ur-Amdusias
5.Ur-Focalor
6.Ur-Vassago
7.Brama prowadząca na ziemie Toghrula
8.Ur-Leraje, Toghrul

Spis Zadań:

Główne:

*Duma, uprzedzenie i demony; zbadaj okolicę, dotrzyj do Szponu Urgasha, pokonaj Toghrula
*Zła Sława; pokonaj legiony cierpienia, pokonaj miłośników cierpienia

Poboczne:

*Wybór; osiągnij swoim bohaterem pierwszy poziom w drodze Łez lub Krwi
*Dwugłowe Szczenięta (droga łez); przyłącz Piekielne Byratny do swojej armii, wróć do Lorhisha
*Czerwone Szaleństwo (droga łez); załóż Kiryłowi Maskę Szaleńca; wróć do Maniaków

Kampania Inferno Misja 1 - Aniele, błysku „Nigdy nie ufaj demonowi w skórze kobiety – szczególnie gdy mówi żeby jej nie ufać”.

 Rozpoczynamy naszą kampanię, w której kierujemy poczynaniami Kiryła, jednego z dzieci Sławoja. Nasza pierwsza misja będzie się rozpoczynać w Sheoghu, diabelskiej krainie gdzie uwięzione są demony.  Sara, mentorka naszego bohatera porzuciła go, by wypełnić misję o której się później dowiemy. Teraz Kirył szuka zemsty.

 [1] Zaczynamy z miastem, w którym budujemy budynek rekrutujący sukkuby.  Zajmujemy kopalnie rudy i tartak (skubby pilnujące skarbu dołączą do naszej armii), a następnie zbieramy skarby i zasoby w naszej okolicy. W międzyczasie Azkaal, który został uwięziony w ciele Kiryła, będzie nam „umilał” czas, wspominając jaki jest potężny i władczy. Warto udać się jak najszybciej do Lorisha, dzięki temu zdobędziemy dodatkowe wojska, na przyszłe walki z demonicznymi władcami. Już w drugim tygodniu powinniśmy udać się na zachód. Po drodze spotkamy pierwszego przeciwnika Tor-Beritha, trochę dalej mamy do podbicia Ur-Ipos oraz kopalnia kryształów i możliwość zdobycia maniaków [2]. Na północ od zdobytego miasta możemy znaleźć Sarę, tylko ona ucieka przed Kiryłem. Nie warto za nią iść, kawałek dalej ścieżkę przecina mur, którego bramy są dla nas jeszcze zamknięte. Około trzeciego tygodnia idziemy na zachód od naszego drugiego Inferna. Mamy możliwość zdobycia oddziału rodzicielek w Piramidzie. Idąc dalej na północny zachód znajdziemy pierwszy zamek Władcy Cierpienia, który staramy się zająć [3]. Warto odwiedzić przed walką ołtarz zniszczenia, może coś nam pomoże. W walce radzę sukkubami zablokować wrogie sukkuby, co da nam chwile na wyeliminowanie części innych stworzeń. Na południe od zajętego miasta jest tak jakby „przyczółek Przystani”, gdzie bronią dostępu do kopalni złota, monumentu objawienia i kilku skarbów. Idąc na północ spotkamy „przyczółek Twierdzy”. Zajmujemy pobliski fort i zbieramy zasoby. Dalej na północny wschód jest ostatni zamek Tor-Beritha Ur-Amdusias [4]. Tu będzie znacznie ciężej i możemy stracić dużo jednostek, ale po morderczych bojach eliminujemy jednego z demonicznych przeciwników.

 Idąc dalej na północ wejdziemy na tereny kolejnego wroga. Na północ od stajni koło kapliczki demonów spotkamy oddział piekielnych brytanów, które się do nas chętnie przyłączą. Ruszając dalej napotkamy blisko siebie dwa miasta Ur-Focalor [5] i dalej na południe Ur-Vassago [6]. Po ich zajęciu pojawia się nam okno dialogowe z Kha-Belethem, który nam wyjaśnia parę spraw. Po nim ukazuje się nam nasz następny przeciwnik Toghrul, którego pamiętamy z prologu. Oczywiście nie spodziewajmy się, że wróg będzie sobie spokojnie na nas czekał. Rzuci na nas bohatera z dużą armią. Zbieramy wojska, pokonujemy/ przepędzamy „zwiadowcę” i idziemy przez bramę ku przygodzie [7]. Przy niej czeka na nas oddział dręczycieli, którzy na pewno się nam przydadzą. Idąc na północ znów spotkamy Sarę i dowiemy się o jej planie „ratowania świata przed złem”. Zajmujemy fort po drodze, na końcu naszej trasy ukazuje się nam Szpon Urgasha, do którego mieliśmy dotrzeć. Atakujemy ostatnie miasto Ur-Leraje [8], po tym nasza misja się jeszcze nie kończy. W tej misji mamy przyjemność walczyć bossem Azkaalem, przeciwko naszej kompance Xanie. Po tym wyświetla się kolejna scenka z Sarą, która odprawia rytuał i wypacza swoje ciało. To koniec pierwszej misji, wydostajemy się z Sheoghu.



IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.023 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry