Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja II (Czytany 2907 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 27 Października 2012, 21:35:56 »
           
1.Miejsce startu
2.Rosado                                        1.Pajęczy strażnik, Matka Namtaru
3.Krzyżańczyk
4.Nelsham-Nadin
5.Veyer
6.Nadin-zakir
7.Reproduktory
8.Nar-Heresh

Spis Zadań:

Główne:

*Pajęcze serce;  schwytaj Matkę Namtaru, pokonaj Pajęczego Strażnika
*Wybór; osiągnij swoim bohaterem pierwszy poziom w drodze Łez lub Krwi
*Blizna Nelshama;  podbij fortece po obu stronach Blizny Nelshama
*Tajemna kryjówka; znajdź cztery części klucza z Kryształu Księżycowej Przędzy, wejdź do kryjówki

Poboczne:

*Tytuł jeńca wojennego; znajdź fort, w którym przetrzymywany jest więcej
*Więcej problemów; uratuj reproduktorów

Kampania Inferno Misja 2 – Groza symetrii „Kiedy mury Sheoghu zanikają… mury Ashanu drżą się w posadach”.

W tej misji szukamy informacji na temat Niewidocznej Biblioteki, której szuka Sara  u Nekromantów w samym Hereshu. Będziemy musieli stoczyć trochę batalii, gdyż słudzy Ashy nie będą za skorzy do pogawędki z naszym diabelskim Kiryłem.

 Na początek krótka scenka dialogowa i ruszamy [1]. Oczyszczamy okolice i idziemy do przodu. Po pokonaniu mostu wkraczamy na tereny kontrolowane przez Przystań, a dokładniej Świętą Inkwizycję. Idąc dalej natkniemy się nie pierwsze miasto Rosado [2], w międzyczasie gdy będziemy zbierać surowce może nas zaatakować wróg, także radzę uważać. Warto wynająć sobie dodatkowego bohatera, który będzie za nas zbierał surowce i służył jako tragarz armii oraz zwiadowca. W trzecim-czwartym tygodniu powinniśmy ruszyć na następny zamek Krzyżańczyk [3]. Gdy go zajmiemy drzwi do krainy Nekromantów stoją otworem. Możemy więc wyczyścić tereny z zasobów i zaatakować bogobojnych wyznawców Ashy. Warto udać się na północny-wschód gdzie jest kopalnia złota i fort do zajęcia. Następnie atakujemy Nekropolię [4] po drugiej stronie, po drodze może nas nawiedzić wrogi bohater, który zabierze nam trochę jednostek. W pobliżu znajdziemy bardzo cenną kopalnie kryształu.

 Zbieramy posiłki i udajemy się dalej na południe, aż do oddziału wampirów i następnie na zachód gdzie napotkamy pałętającego się bohatera oraz fort. Zwiedzając dalej okolicę odkryjemy na północy kopalnie złota i dwa budynki rekrutacyjne co z pewnością się nam przyda.  Później udajemy się na wschód wejściem, którego pilnują licze. Na południe od nich mamy fort, w którym przetrzymywany jest Veyer [5], wybieramy któryś z wariantów zależnie od drogi, którą obraliśmy, ja wybrałem osobiście łzy. Teraz mamy dwa wyjścia, albo skierujemy się na południe albo na wschód.  Na południu mamy możliwość zdobycia kolejnej jednostki- reproduktorów. Cofamy się do słupów granicznych i idziemy dalej na wschód, tam kręci się silny przeciwnik, więc radzę uważać, możemy się cofnąć się do zamku po posiłki lub pozwiedzać południową część mapy, albo iść dalej. Radzę udać się najpierw na południe tam powinien kręcić się jakiś wrogi heros, a jeszcze dalej na południowy wschód mamy Nadin-zakir [6].  W czasie naszych podbojów na południu może pojawić się inny bohater, który zaatakuje nasze dwa forty w centralnej części mapy, ale nie musimy od razu lecieć mu na ratunek, lepiej zając najpierw to miasto, albo wrócić po dodatkową armię. Gdy z tym się uporamy ruszamy na samo południe główną drogą od naszego trzeciego zajętego miasta, dalej na wschód jest zamek i po pokonaniu wrogiego bohatera będzie mieli dostęp do reproduktorów [7]. Gdy zbierzemy odpowiednią armię podbijamy Bel-Zeri [8], w międzyczasie może nas zaatakować przeciwnik z południa, będzie się starał zając nam Nabu-shuma, ale powinniśmy sobie poradzić dzięki teleportom. Gdy już i to mamy z głowy ruszamy tam z skąd przybył nasz najeźdźca. Krajobraz, który nam się ukarze jest chyba wam już znajomy z kampanii Nerkopolis. Podbijamy niedoszłą stolicę Nerkomantów i zbieramy posiłki, a następnie kierujemy się drogą za bramą do Matki Namtaru [9]. Po drodze czeka nas kilka potyczek z potworami, które strzegą przejścia. Gdy już zejdziemy przed pajęczyną czeka na nas Pajęczy strażnik [1], a za nią Pająk Ashy do pokonania, powodzenia! A i taka ciekawostka dla nieuważnych, widzicie, że komnata Matki Namtaru wygląda jak pająk?



IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.041 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry