Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Czy przesadzili ze zmianami w WoGu?
Tak
Nie
Nie mam zdania

Strony: [1] 2    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Przesadzone zmiany w WoGu (Czytany 11861 razy)
PaoDak
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41

Zobacz profil
« : 12 Sierpnia 2011, 10:49:34 »
Witam!
Chciałem napisać, że w WoG jest nawet fajny, ale przesadzili ze zmianami. Wszystko jest jakieś inne, są dowódcy jednostek, potwory 8 poziomu, nowa muzyka i dziwna kampania.

A wy jak myślicie?


IP: Zapisane
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 12 Sierpnia 2011, 11:04:46 »
Wiem tyle na temat WoG'a. Zrobili oni specjalnie zmiany w H3 - żeby każda mapa miała coś innego. H3 WoG jest zrobionym dodatkiem przez fanów, poprzez H5. Zmiany w WoG'u są zrobione umyślnie, aby zachęcić inne osoby którym znudziła się standardówka, SoD bądź AB. W WoG'u nic nie przesadzili, a kampanię sam byś nie stworzył ciekawszej jeśli masz w sobie znajomość języka Angielskiego.


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 12 Sierpnia 2011, 11:18:29 »
Jak dla mnie pewne zmiany sa przesadzone, np: doświadczenie jednostek, albo wybierasz grupę, która wydaje się silna i nic do niej dajesz, albo ciągle sobie dobierasz armię, która ciągle będzie miała zero punktu doświadczeń.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 12 Sierpnia 2011, 11:28:04 »
No ale to jest logiczne, bo każda jednostka nowa nie jest doświadczona przez wojnę... :P

Edit:Jeśli możesz rozwijaj bardziej swoje wypowiedzi. Tak krótkie wiadomości będą usuwane./Menelag


« Ostatnia zmiana: 12 Sierpnia 2011, 11:32:52 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 12 Sierpnia 2011, 11:34:26 »
Może i logiczne, ale nie dla herosów....wyobraź sobie walkę 999 królewskich cyklopów niedoświadczonych, przeciwko 999 doświadczonym podczas walki? Niby statystyki te same, niby te same stwory, ale ci pierwsi na starcie są już skazani na porażkę. Dla mnie to jest przesada.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 12 Sierpnia 2011, 11:36:30 »
Moim zdaniem WoG jest ciekawym dodatkiem i nie bardzo przesadzili w jego robieniu. Kolejne ulepszenie niektórych wojsk to nawet ciekawy pomysł do Heroes III. Autorzy wzieli niektóre zmiany z HoMM 5, żeby gra była ciekawsza i miała więcej fanów. Muzykę też zmienili na ciekawszą. Dodali też nowe miasto które było najlepszą rzeczą (moim zdaniem) w tym dodatku, czyli Grove Town. Pomysł wzieli z Warcrafta z rasy Nocnych Elfów. WoG jest raczej ciekawym dodatkiem.  :)



« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2011, 10:13:10 wysłane przez Widmax » IP: Zapisane
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 12 Sierpnia 2011, 13:02:21 »
@Belegor - Może i tak, ale to mi jakoś nie przeszkadza. Ale oni chcieli zrobić tak aby Komandor i Jednostki mieli wyrównane szanse. Usunąłbyś doświadczenie, równie dobrze dowódce byś skasował... Według mnie dowódca naprawdę dużo, ale to bardzo dużo daje. Dzięki niemu można pokonać na samym początku gry zatrudniając populację 1 poziomu, możesz pokonać około 15 zjaw.
@Up - Nie tylko Grove Town dodali. Dodali również bastion z Egiptu, ale to już nie ten temat: http://www.tawerna.biz/forum/index.php?topic=5670.0
I razem jest 11 miast, czego 14 jest W Horn of the Abbys


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Kreator Irhak

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Skrzydlaty Anquietas

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 14 Sierpnia 2011, 21:13:11 »
Moim zdaniem WoG jest ciekawym dodatkiem i nie bardzo przesadzili w jego robieniu. Kolejne ulepszenie niektórych wojsk to nawet ciekawy pomysł do Heroes III. Autorzy wzieli niektóre zmiany z HoMM 5, żeby gra była ciekawsza i miała więcej fanów. Muzykę też zmienili na ciekawszą. Dodali też nowe miasto które było najlepszą rzeczą (moim zdaniem) w tym dodatku, czyli Grove Town. Pomysł wzieli z Warcrafta z rasy Nocnych Elfów. WoG jest raczej ciekawym dodatkiem.  :)
Z tego co widzę, to tu mowa raczej nie o samym WoGu, ale o modach, które zostały stworzone na nim...  i sam wiem, że WoG ma kilka zbędnych opcji, które można jednak wyłaczyć/usunąć (gdy się wie jak ^^)


IP: Zapisane
Przez życie i śmierć, kołem istnienie się toczy. Czas dany jest, by go wykorzystać. Miejsce znane do działania...
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 15 Sierpnia 2011, 00:03:49 »
Dekle, każdą zmianę da się wyłączyć przy pomocy paru kliknięć, trzy kliknięcia i grasz w zwyczajnego SoDa bo jest przycisk wyłączający wszystkie opcje WoGa. Im więcej zmian wrzucili, tym lepiej, bo każdą z nich możesz wywalić i grać w to co zechcesz.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 16 Sierpnia 2011, 11:29:25 »
Albo włączysz samego SoDa ;D
Na samym początku rozgrywki Kreator Irhlak - można wyłączyć je. Tylko wystarczy posiadać znajomość języka Angielskiego lub Rosyjskiego ( nie wierzę aby był taki idiota żeby włączył język rosyjski [polak] )


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 16 Sierpnia 2011, 11:40:22 »
^ Jest takie coś jak spolszczenie do WoG'a...

WoG był fajny na początku :) Dla zabawy, jednak jeśli ktoś chce pograć taktycznie to tylko i wyłącznie zwykły Heroes albo WoG z włączoną jedynie opcją Dowódcy i Giermka. Reszta zmian jest przesadzona i zbyt dużo ułatwia. Oczywiście mówię tu o grze samemu przeciw AI. W MP można się bawić w różne dziwne zmiany.

Co do doświadczenia jednostek... Hmm opcja fajna bo rozbudowuje aspekt jednostek i ich roli na mapie ale te wzmacnianie statystyk jest przegięciem (nie wiem czy da radę to zmienić). Po prostu postać z 10x większą liczbą jednostek bez doświadczenia przegra z tym słabszym bohaterem z niewielką armią ale 10 poziomem doświadczenia. To jest przegięcie :P


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Kreator Irhak

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Skrzydlaty Anquietas

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #11 : 16 Sierpnia 2011, 22:43:46 »
Cytuj
Na samym początku rozgrywki Kreator Irhlak - można wyłączyć je.

A czy pisałem, że nie wiem? :P

Edit: Z łaski swojej, jeśli masz pisać tak krótkie posty to sobie lepiej odpuść/Menelag


« Ostatnia zmiana: 16 Sierpnia 2011, 23:49:48 wysłane przez Menelag » IP: Zapisane
Przez życie i śmierć, kołem istnienie się toczy. Czas dany jest, by go wykorzystać. Miejsce znane do działania...
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 16 Sierpnia 2011, 23:02:28 »
To wygląda, aż nadto wspaniale, lecz jest jeden szczegół- albo po angielsku, albo po rosyjsku. Nie ma, żadnego sposobu by WoGa zainstalować w języku polskim?


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 17 Sierpnia 2011, 02:09:00 »
Polecam przeczytać pierwsze zdanie mojej wypowiedzi ;P
Spolszczenie jest na JB albo na Kwasowej. U nas w Downloadzie nie widziałem.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 19 Sierpnia 2011, 18:25:00 »
@Miker - wiem, ale nie mam czasu na ściąganie. ;D A po za tym dla mnie to trochę, jakby to napisać - skomplikowane. :/ A czy do tego trzeba zmienić ustawienia regionalne?


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Strony: [1] 2    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 25 zapytaniami.
                              Do góry