Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 20    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misje (Czytany 102959 razy)
mejdej

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 115


Inquisitor

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 23 Listopada 2006, 18:50:33 »
Wiem, gdzie tkwi twój problem (przynajmniej tak mi się wydaje). W tej misji nasze możliwości rozbudowy miasta nie są za duże. Komputer zaś może produkować najsilniejsze jednostki. Postaraj się jaknajszybciej przejąć jego dwa zamki, słabiej strzeżene. Pierwszy to ten na południu zaraz obok naszego, a drugi jest w samym rogu mapy po lewej stronie. Wtedy będziesz mógł rozbudować zamek i również mieć silne jednostki. Możesz również spróbować znaleźć tego głównego, wrogiego bohatera w tej misji i pokonać go, zanim będzie miał silną armie. To na tyle.


IP: Zapisane

"Wystarczy by dobrzy ludzie nic nie robili, a zło zatriumfuje"
Edmund Burke
Tchorus

*

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Wiadomości: 14


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 28 Listopada 2006, 22:14:00 »
Dowierz sie gdzie to jest gdy odwiedzisz najbliszą chatke magika czy jak to sie nazywa odkryje sie miejsce z druidami.


IP: Zapisane
[span style=\'color:red\']Tchorus, Zastempca Dariona[/span]
Tinus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 29 Listopada 2006, 09:28:09 »
aha tylko ze ja nie moge przejsc bo sa za silne jednostki ktore staja mi na drodze, jesli nawet je pokonam to moja armia sie zmiejszy znaczaco:(, jak sie wroce do zamku po armie to znowu mam na drodze inne skrzaty i znowu mnie bija i znowu armia mnierjsza. Nawet juz 2 gostka zrobilam i dowozilam armie ale znowu mi tamten nie wrocil do zamku po wojsko bo mi na drodze stali i musialam je zaatakowac:(. Juz mnie trafia z ta kampania


IP: Zapisane
Struś

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 01 Grudnia 2006, 17:03:34 »
Cytuj
Trzeba się wykazać swoim geniuszem taktycznym i przechodzić wszystko z minimalnymi stratami. Pozatym chyba każdy stwór Inferno na mapie się do Ciebie przyłączal else fakt dużo ich nie jest albo są bronione. A misja całkiem prosta tylko czasochłonna.
[snapback]1479[/snapback]


Siemka, jestem tu nowy. Od razu pisze, że też mam kłopot z tą misją. Otóż im więcej rekrutuje jednostek z budynków (piekielne ogary, sukkubusy i piekielne rumaki [potem i tak ulepszam je w forcie na wzgórzu]), tym silniejsze jednostki spotykam na drodze. Jak przejść tą misję???


IP: Zapisane
Eredin

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 14

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 03 Grudnia 2006, 00:40:28 »
Wydaje mi się że głównym problem w tej planszy jest to że co tydzień pojawia się strasznie dużo jednostek Sylvan, które pozornie słabe jednak potrafią uszczuplać skutecznie nasze siły, oddcinać od zaopatrzenie i co najgorsze chyba często przyłączają się do przeciwnika :| . Np. mnie ta sytuacja zmusiła do defensywy z 2 zamkami i w końcu kapitulacji...

Jest jednak sposób na "oszukanie" gry... A raczej zamysłu twórców tej planszy. Otóż od początku prawie naturalne jest to że zdobywa się jako pierwszy ten zamek na południu. Jednak lepiej jest zostawić sobie go na SAM KONIEC. Dlaczego? Po pierwsze nie jest on groźny: komputer go prawie nie rozbudowuje i nie rekrutuje w nim bohaterów, a po drugie (ważniejsze) qest z "magią druidów" pojawia się tylko po zdobyciu tego zamku. Co za tym idzie jeśli go nie zdobędziesz nie będziesz miał problemu z hordami rusałek co tydzień... To ZNACZNIE ułatwia sprawę.

Proponuje od początku lecieć jak najszybciej na zamek na północnym-zachodzie. Jest najlepiej rozbudowany i słabo broniony. Aby dotrzeć do niego z w miare nieruszoną armią należy ominąc fenixy które mogą zdziesiątkować twoje szyki. Omijasz je zbaczając trochę na wschód przez grupę magów blokujących drogę i broniących  jakieś kopalni...

Jeśli się pospieszysz odbijesz zamek w 1 dzień 2 tygodnia (komp ma 2 ruch wienc nie wykupi nic). I jeśli nie dasz sobie go głupio odbić masz już wygraną w kieszeni :) . Teraz spokojnie Odbijasz kopalnie (drewno !!), rozbudowujesz najpierw Inferno, potem Sylvan i zbierasz siły. Jako 2 odbijasz zamek na północnym-wschodzie. Na koniec zostawiasz sobie ten pierwszy zamek i koniec planszy :) .

To chyba nie jest aż takie wielkie oszustwo bo w samej solucji dołączonej do gry tak zalecają :P (przeczytałem przed chwilą :D ).


IP: Zapisane
Boria

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 05 Grudnia 2006, 14:16:44 »
Sposób jest tylko jeden. Jak najszybciej do przodu, zanim neutralne wojska się rozmnożą. Nie tracić czasu na wyprawy po ogary, sukkubusy i rumaki.  Wszystkie jednostki inferno będą się do Ciebie przyłączać (oprócz czartów, które pojawią się w tygodniu czarta, ale one będą uciekać). No i przede wszystkim, jak to ktoś już napisał - walczyć mądrze, żeby mieć jak najmniejsze straty.


IP: Zapisane
rzeka

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 12

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 09 Grudnia 2006, 23:08:11 »
Hej,
zrobilam wszystko co pisaliscie i nie wiem co sie dzieje, ale niepotrafie sobie poradzic z ta plansza :| juz mam dosc.
Zaczynam grac juz 3 raz , kazdy inaczej i w kazdym mnie robia jak chca.
Moze macie jeszcze jakies sugestie??


IP: Zapisane
Agrael

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 2

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 10 Grudnia 2006, 17:20:07 »
Utknąłem w tej misji - brakuje mi 100 myśliwych. Co prawda według poradnika do gry powinienem ich znaleźć na północnym wschodzie (obok składu siarki), niemniej poza chatą myśliwych gdzie co najwyżej mogę nająć 7 myśliwych/tydzień nie znalazłem nic.
Czy jedynym rozwiązaniem jest pobicie jednego/dwóch miast elfów i produkcja myśliwych?


« Ostatnia zmiana: 02 Lipca 2007, 14:22:21 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
Eredin

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 14

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 12 Grudnia 2006, 00:14:18 »
Eee... To nie jest problem: Masz zamek produkojący dużą ilość myśliwych tygodniowo (ma chyba nawet specjalizacje) + conajmniej 3 ich siedziby w okolicach zamku. Mimo że elfy uciekają z armii Agraela z armi innych bohaterow tego nie robią. Wienc warto równie mocno inwestwoać w zamek Sylvana co inferno by 2 heros oczyścił górę planszy i zatrzymywał zapendy kompa (pomocne jest szybkie odbicie mu 2 zamku) dzęnki czemu Agrael będzie mógł zając sie spokojnie zbrojeniem i ekspansją w podziemiach(swoją drogą jeśli go dobrze prowadziłeś powinien już dojść do "natychmiastowej bramy" + ma eksperiencka Hipnozę/Szał a z tym to jest nie do pokonania ;) ). U mnie elfów było aż za dużo :P .


IP: Zapisane
Alaron

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 4

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 15 Grudnia 2006, 13:16:10 »
ja tez tego nie umie i radzilem sie waszymi radami
 :(


IP: Zapisane
Raelag

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 8

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #25 : 15 Grudnia 2006, 16:16:48 »
1.Po pokonaniu Gilraena idź od razu na pierwsze miasto Sylvan (Wenlan). Zdobądź wszystkie niestrzeżone lub strzeżone przez niewielką ilość wojska kopalnie,wróć do miasta zrób se armie idź na kopalnie które są strzeżone przez silniejszych ziomów wróć do miasta weś armie rozwal Rakshasy żeby mieć klucz do pomarńczowego strażnika idź koło miasta (tam jest wieża do której potrzebujesz ten klucz) wróć do miasta załaduj armie, zdobądź posterunek inferno (koło twojego miasta).
2.Rozbudowywuj się.Koniecznie zbuduj gildę magów poziom 5. Tak se czekaj aż w końcu przylezie Gilraen a ty go rozwalisz. Później najmij tylu bohaterów ile wlezie żeby wszystkie siłacze ich goniły. Agraelem zdobądź pozostałe miasta, rozsiecz druidów i po misji.
3.Tylko spiesz się bardzo z tym wszystkim!


IP: Zapisane
?i papa para p? ?i papa para p? ?i papa para p? ?i ar de sketmen
gunnar

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 25 Grudnia 2006, 16:05:19 »
w ostatniej misji Agraela doszedlem do konca ale nie umiem pokonac smokow! moze mi ktos powiedziec jak ja pokonac? ich jest za duzo!


IP: Zapisane
tomasz

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 29

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 25 Grudnia 2006, 16:36:53 »
wciskasz klawisz ` nad tab i wpisujesz aaa_army 6 1 daje ci to 10 postaci zalokuj sie w jakims zamku i zrub sobie armie    
chcesz wiecej to pisz  gg:6350185

2 post
sorry        add_army 6 1 /blushing/

//jest coas takiego jak edytuj!/Martin


« Ostatnia zmiana: 25 Grudnia 2006, 18:35:34 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
gropol

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 25

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #28 : 28 Grudnia 2006, 01:37:45 »
Cytuj
wciskasz klawisz ` nad tab i wpisujesz aaa_army 6 1 daje ci to 10 postaci zalokuj sie w jakims zamku i zrub sobie armie    
chcesz wiecej to pisz  gg:6350185

2 post
sorry        add_army 6 1 /blushing/

//jest coas takiego jak edytuj!/Martin
[snapback]2191[/snapback]

----ok zrobi armie i wygra, ale to mod wygra a nie on.Agraela trzeba dobrze rozwinac i wymiata bez modow , wiem bo ta gre przeszedlem na wszystkich poziomach..


IP: Zapisane
gropol

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 25

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #29 : 28 Grudnia 2006, 01:53:11 »
Cytat: Raelag,15.12.2006 o 17:26
1.Po pokonaniu Gilraena idź od razu na pierwsze miasto Sylvan (Wenla
-----tak ładnie odpisujecie jak by to było takie proste.wszystko zalezy od poziomu na jakim  sie gra.ja np.w 7 dniu zdobywam wyjsciowa brame,zdobywam kopalnie, rozbudowuje zamek...i czekam na Girlaena. po miesiacu +pare dni on sie pojawia i zajmuje dolny zamek, jak on go zajmie to stoi glupol przed tym zamkiem i czeka kiedy go zaatakuje...
atak nastepuje we wlasciwym momencie i po grze .. potem tylko sprzatam..
Pozdr..
jak sie zdobedzie ten zamek na dole to pojawiaja sie zaraz na drogach armie stwarzajace problemy



« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2006, 02:03:41 wysłane przez gropol » IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 20    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.175 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry