Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes of the Storm (Czytany 13259 razy)
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« : 17 Grudnia 2014, 11:12:16 »

'Tajcie.

Jak wiedzą wszyscy zainteresowani gatunkiem, Blizzard przygotowuje się do odśpiewania MOBom refrenu piosenki "Broken Dreams" zespołu Shaman's Harvest:
Cytuj
Out of time, so say goodbye, what is yours
Now is mine
"Zespołem" odpowiedzialnym za ten cover ma być Heroes of the Storm.

HotS (skrót, który gra dzieli z drugim rozszerzeniem StarCrafta II) to oczywiście nadchodząca wielkimi krokami - 13 stycznia przejść ma w fazę zamkniętej bety - gra typu DotA/AoS. Podobnie jak Riot Games, S2 Games czy Valve, Zamieć wymyśliła własną nazwę dla gatunku swojej produkcji, a jest to "hero brawler".

W samym sednie produkcji gra będzie tym, czym jest każdy tytuł z tego gatunku - niczym nowym jeśli chodzi o cel ostateczny, za to z różnorodnymi wybiegami na boki w innych elementach zabawy, żeby uzasadnić osobną produkcję. Tak jak League of Legends wprowadziło ograniczenie RNG i skalowanie się obrażeń od umiejętności, jak DawnGate (R.I.P.) wprowadziło nowatorskie role czy jak SMITE przyłączyło TPP, tak i HotS da coś od siebie.

Formą płatność będzie F2P, szczęśliwie z wyeliminowanym Pay2Win. W sklepie dokonać można zakupy bohaterów, skórek, wierzchowców i stim-paków. Wszystkie "artykuły" można nabyć za pomocą realnej, twardej gotówki, przy czym oczywiście wszyscy bohaterowie oraz skórki typu "Master" (których zakup jest odblokowany dopiero po osiągnięciu 10 poziomu danej postaci, o czym później) jak najbardziej można dołączyć do naszej kolekcji przy użyciu waluty zdobytej poprzez granie. Ceny bohaterów wahają się między dwoma a dziesięcioma tysiącami złotych monet. Za udział w grze otrzymujemy takich dwadzieścia (połowa za starcie w trybie kooperacji) i dodatkowe dziesięć jeśli zwyciężymy. Codziennie otrzymamy też zadanie, za którego wykonanie otrzymamy dwieście - osiemset monet. W każdy wtorek zmieniana jest również rotacja, która daje każdemu dostęp do pięciu bohaterów, a także do dwóch dodatkowych dla graczy powyżej dwunastego i piętnastego poziomu.

Na starcie możemy wziąć udział w trzystopniowym samouczku, który zaznajomi nas z podstawami gry typu AoS, a także z "udziwnieniami" HotS. Po przejściu/pominięciu go możemy przejść do właściwej gry. Do wyboru mamy kilka trybów: Praktyka, w której walczymy w otoczeniu botów, Kooperacja, w której pięciu żywych graczy walczy z SI, Versus, gdzie każdy gracz (powinien) oddychać i myśleć jak człowiek oraz nieaktywny w fazie alfy Tryb rankingowy. Istnieje również tryb próbny, w którym możemy wziąć wybranego bohatera lub skórkę na "jazdę próbną".

Po wybraniu trybu rozgrywki musimy wybrać jeszcze bohatera. Są nimi sławne postaci z trzech obsypanych nagrodami i sławą uniwersów Blizzarda (przy czym zbliżają się tytułowe postaci z gry The Lost Vikings). Występują w czterech rodzajach:
- Wojownik: ci bohaterowie są odpowiednikiem tanków lub bruiserów z innych AoSów. Posiadają najwięcej punktów życia, zdolność typu CC a także umiejętności pozwalające im na szybkie wejście w walkę. Takimi bohaterami są np. Muradin Miedziobrody (który miota ogłuszającymi młotami, skacze po głowach przeciwników oraz moze stać się mocarnym awatarem), Diablo (który taranuje wrogów, rzuca nimi jak szmacianymi lalkami a także błyskawicznie odradza się dzięki pochłoniętym duszom) czy Chen Stormstout (który korzysta z napitku zamiast many, może przeskakiwać między wrogami, ziać na nich ogniem czy rozbijać im beczki na głowach). Na chwilę obecną nie istnieje wojownik z uniwersum StarCrafta.
- Zabójca: ci bohaterowie to bliscy kuzynowie carry. Posiadają ogromny potencjał obrażeń czy zdolności umożliwiające mobilność, jednakże są wrażliwi na rany. Zabójcami są np. Illidan Stormrage (który z każdym atakiem leczy swe rany i zmniejsza CD zdolności, przeskakuje między wrogami, posiada dash czy też zdolność do unikania ataków), Valla (łowczyni demonów z Sanktuarium, która zasypuje wrogów deszczem bełtów) czy Jim Raynor (który potrafi inspirować sojuszników, przywoływać jednostki powietrzne jako wsparcie oraz... strzelać naprawdę dużym śrutem).
- Pomocnik/Wsparcie: ci bohaterowie w głównej mierze mają za zadanie, d'oh, wspierać sojuszników - aurami, leczeniem, buffami czy CC. Większość z nich można jednak odpowiednio "utalentować" (o tym za chwilę) aby zmienić ich w wytrzymałych tanków czy silnych damage dealerów. Pomocnikami są np. Tyrande Whisperwind (która posiada umiejętność leczenia, sowę mogącą "szpiegować" mapę, ogłuszenie czy zdolność maskowania całej drużyny), Malfurion Stormrage (który posiada zdolności leczenia w czasie, regeneracji many, spętania czy odkrywania wrogów) czy Tassadar (który może otoczyć sojusznikó tarczą, stać się niewidzialnym i niewrażliwym czy tworzyć nieprzekraczalne bariery energii). Na chwilę obecną nie istnieje pomocnik z uniwersum Diablo.
- Specjalista: ci bohaterowie są niewątpliwie najbardziej unikalni. Trudno przypasować im "typowy" odpowiednik wśród innych gier gatunku. Każdy ze specjalistów posiada własne, wyjątkowe mechaniki czy taktyki, które pozwalają mu wspierać resztę drużyny, oblegać bazę przeciwnika lub po prostu siać zamęt i zniszczenie. Specjaliści to np. Zagara (której zdolności koncentrują się wokół przywoływania rozmaitych zergów), Gazlowe (który rozstawia wieżyczki i atakuje wrogów rozmaitymi technicznymi gadżetami) oraz Azmodan (który przywołuje na pomoc demony i potrafi stawiać budynki w płomieniach z bezpiecznej odległości).

Podczas gry nie zdobywamy złota ani nie kupujemy przedmiotów. Doświadczenie jest też dzielone przez całą drużynę. Już od pierwszego poziomu bohater posiada wszystkie 3 podstawowe zdolności, których moc (obrażenia, leczenie itp.) jest zależna od posiadanego poziomu postaci. Na 1, 4, 7, 10, 13, 16 i 20 poziomie doświadczenia możemy dodatkowo wybrać jeden z kilku talentów, które udoskonalają zdolności naszego wybrańca. Na 10 poziomie wybieramy też jedną z dwóch umiejętności bohaterskich, które funkcjonują jako "ulti".

Bohatera wybieramy przed rozpoczęciem wyszukiwania gry, toteż nie spotkamy się z sytuacją tzw. "insta locku" czy też innym "mid or feed". Map na których przyjdzie nam walczyć jest kilka i są one wybierane losowo. Podczas gdy w innych AoSach dostępu do bazy wroga bronią pojedyncze wieże, w HotS przyjdzie nam zdobywać całe miasta, złożone z trzech wieży obronnych, studni regenerującej życie i manę, murów i bramy, a także potężnego fortu, którego ataki spowalniają cel. Niszczenie miast jest nagradzane sporą dawką doświadczenia. Oprócz tego, na każdej mapie istnieją neutralne obozowiska w dżungli - są to oblężnicze giganty, rycerze oraz cmentarne golemy. W każdym obozie możemy ustanowić naszą supremację poprzez... skopanie zadów obozowiczy, dzięki czemu przejdą oni na naszą stronę i będą atakować bazy wroga. Obecnie dostępnymi mapami są:
- Zatoka Czanosercego: na tej stylizowanej na piracką zatokę planszy przyjdzie nam walczyć na trzech liniach. Specjalną mechaniką tej mapy jest tytułowy widmowy pirat Czarnosercy i jego statek widmo. Co jakiś czas pojawią się dwie skrzynie z dublonami, które będzie można rozbić w celu zebrania monet. Waluta będzie też wypadać z pokonanych stworów w ich obozowiskach. Po opłaceniu rosnącego liniowo trybutu, Czarnosercy zbombarduje budynki przeciwnika.
- Smocze Włości: w centralnym punkcie tej pełnej zieleni mapy stoi posąg smoczego rycerza. Przejęcie obu co jakiś czas uaktywniających się kapliczek pozwala jednemu z członków naszej drużyny na ożywienie bestii, która jest potężnym stworem, zdolnym w pojedynkę niszczyć miasta.
- Ogród Grozy: na tej mapie występuje cykl dnia i nocy. Kiedy zapadnie zmrok, w dżungli pojawią się botaniczne stwory, których uśmiercenie pozwoli nam zebrać nasiona. Po zdobyciu stu nasion wykiełkuje nam "Ogrodowy Koszmar" - krzyżówka rosiczki z Hulkiem, która uczyniłaby Biollante dumną. Jeden bohater może kontrolować to stworzenie i oblegać wroga. Posiada ono zupełnie inne zdolności niż Smoczy Rycerz.
- Przeklęta Kotlina: na tej utrzymanej w brudnych, ponurych kolorach mapie co jakiś czas pojawią się symbole Kruczego Lorda. Zebranie trzech zaskarbi nam względy lordowskiej ptaszyny, która na kilkadziesiąt sekund przeklnie wroga, uniemożliwiając ataki strukturom obronnym i zmniejszając zdrowie stronników (mięsa armatniego) do symbolicznego jednego punktu.
- Nawiedzone Kopalnie: na chwilę obecną jedyna mapa z dwoma liniami, ale też z dwoma poziomami (jak w niedocenianych Armiach Exigo). Na powierzchni zajmujemy skupiamy się na naszym normalnym zadaniu (spalić wioski, złupić skarby, z gwałtem się wstrzymać bo ESRB patrzy...), zaś w podziemnych kopalniach co kilka minut pojawiają się zastępy szkieletów. Musimy je roztrzaskać i zebrać ich czaszki aby wzmocnić naszego Cmentarnego Golema. Gdy cała setka czaszek zostanie rozdzielona miedzy dwie drużyny, w obu bazach powstaną golemy, które ruszą po przeciwnych liniach w kierunku głównej kwatery przeciwnika. Za każdym razem gdy golemy powstają, robią to w miejscu w którym poprzednio upadły, dlatego kluczowym jest jak najszybsze unieszkodliwienie ich.

Po skończonej grze otrzymamy należne nam złoto a także tyle doświadczenia, ile zdobyła nasza drużyna w ciągu gry. Jest to ważna mechanika, gdyż bohaterowie których posiadamy na pierwszym poziomie są ograniczeni w doborze talentów. Pierwsze trzy zdobyte poziomy odblokowują dostęp do drugiej zdolności bohaterskiej oraz wszystkich pozostałych talentów. Każdy poziom od piątego wzwyż oferuje już tylko kosmetyczne zmiany - jednorazową nagrodę w złocie, warianty kolorów dla skórek i wierzchowców, ikony profilowe czy dostęp do skórki mistrzowskiej.

Gry są krótkie i emocjonujące. Już od pierwszych minut Zabójcy grasują po całej mapie, a ganków należy spodziewać się bardzo szybko. Gry rzadko trwają powyżej dwudziestu minut; najdłuższe potyczki mają miejsce w Przeklętej Kotlinie, głównie dlatego, że mechanika tej mapy jest najmniej inwazyjna.

Overall, uważam, że RITO i Zaworkowi rośnie potężny konkurent - zwłaszcza, że ten ma wsparcie 100mln$ miesięcznego przychodu z WoWa, więc o problemy finansowe nie ma się co martwić.

Gdyby ktoś jeszcze prócz mnie otrzymał zaproszenie do zamkniętych testów, to niech woła. Gdyby ktoś miał pytania, to też bić jak w dzwon. I przypominam o moich zmaganiach z edytorem. x]

Pozdrawiam
Hellsik


« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2014, 12:19:08 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Fenir
Lupus Hellsus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 182


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 17 Grudnia 2014, 11:51:33 »
Założyłeś ten temat tylko żeby się chwalić, że masz dostęp do testów :(
Ale gierka bedzie gucci.
Zawór to bedzie mieć niedługo dylemat bo im sie bohaterowie do dodania kończą ( zostało 3, 1 dojdzie niedługo, 1 ma już część rzeczy w grze i 1 wcale nie ruszony bo jest OP), pewnie z Icefraudem zaczną tworzyć nowych. A rito to sie spala :P
Mało dają hajsów na turnieju główny :P



« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2014, 12:19:17 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 17 Grudnia 2014, 12:16:25 »
Rito nosiło koronę przez 5 długich lat, dzielnie spychając Gabe'a i jego żaby... Ale niedługo przyjdzie Metzen i załatwi Morello jak Fedor Kohsakę x] LoLo były dobre, bo nie miało konkurencji, mogło rozłożyć skrzydła, ale już im się kończy para. Daję im 3-4 lata maks.

A, no i walka o której wspomniałem.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=43PJnP9Nosw" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=43PJnP9Nosw</a>



« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2014, 12:19:27 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 17 Grudnia 2014, 12:49:02 »
Cytuj
LoLo były dobre, bo nie miało konkurencji, mogło rozłożyć skrzydła, ale już im się kończy para. Daję im 3-4 lata maks.
W ten sam sposób można było dawniej powiedzieć o WoWie :> Zaś wyniki mówią same za siebie. Wśród młodych popularny jest LoL i prędko to się nie zmieni. Wytworzył sobie tak dużą i wierną społeczność, że co by nie robili oni i tak ludzie będą w tą grę dalej grać.

A co do HoTSa to zobaczymy czy będzie ciekawy, zależy ile dadzą jednostek z Diablo ;P


« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2014, 12:53:06 wysłane przez Murlok Męcik » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 17 Grudnia 2014, 12:59:01 »
WoW jest już dynastią, która nie odejdzie. Jak New York Yankees. x]

HotS będzie równie darmowy jak LoL, nie trzeba będzie ciułać na runki, a także jest na poziomie trudności LoLa czy nawet łatwiejszy. Dlatego jeśli "ukradnie" graczy, to właśnie tytułowi Rito, a nie Docie 2.

Cytuj
Wytworzył sobie tak dużą i wierną społeczność
Widać że nosisz błogosłąwieństwo "nigdy nei grania" w LoLa, skoro nie zdajesz sobei sprawy, jaka to toksyczna i mentalnie niestabilna społeczność fagotów, cuntów i innych motherfuckerów. Są gorsi niż Xbox Live. :P


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 17 Grudnia 2014, 13:03:34 »
Ale uniwersa Blizza nie są obecnie na takiej fali jak LoL. To jest podstawowa kwestia. Blizz ma głównie fanbase zbudowany na odrobinę starszych pokoleniach, które nie przebiją młodych w robieniu zysków.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 17 Grudnia 2014, 13:13:32 »
Pragnę Ci przypomnieć, że zaledwie miesiąc temu wydano piąty (ileż kurde można) dodatek do WoWa, a to przyciągnie wiele oczu do BE. Dodatek do Hearthstone'a wyszedł tydzień temu.

2 tydzień listopada - WoD;
2 tydzień grudnia - GvG
2 tydzień stycznia - Closed Beta HotS

Dostrzegasz wzór? x]


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 17 Grudnia 2014, 14:16:14 »
Ale co to zmienia? WoW dla nowszych mało znaczy, zaś marki Heartstone i HotS są mało znaczące wśród ludzi. Więc naprawdę, chcesz wierzyć, że jakimś cudem nagle wszyscy rzucą się na tą mobę, proszę Ciebie bardzo. Jednak moim zdaniem choć zdobędzie całkiem niezłą rzeszę fanów, to z LoLem się nie będzie równać, bo nie ma jak. Tym bardziej, że gimbom żądnym popisów przed innymi graczami, nie bardzo będzie się podobało, że gra jest bardziej drużynowa (wspólny poziom i inne pierdoły) a nie indywidualna, gdzie można się wybić ponad nub alajów i ich pohejcić za słabą grę :>


« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2014, 14:30:17 wysłane przez Murlok Męcik » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 17 Grudnia 2014, 14:50:23 »
Cytuj
WoW dla nowszych mało znaczy, zaś marki Heartstone i HotS są mało znaczące wśród ludzi.
Ten artykuł się z Tobą nie zgadza. x]
O marce HotS na razie nie ma co mówić, gdyż gra ta nie jest nawet w fazie bety. Właściwiej byłoby spojrzeć na markę Blizzard, która niemal wszystkim ludziom orientującym się w branży kojarzy się z 3 rzeczami - jakością, długim procesem produkcji i WoWem, który jest już mniej grą, a globalnym fenomenem. A poza tym, ani HS ani HotS nie są prawdziwą marką samą w sobie. Hearthstone to tytuł z serii Warcraft, a Heroes ciągną z "Big 3" BE.

Cytuj
Więc naprawdę, chcesz wierzyć, że jakimś cudem nagle wszyscy rzucą się na tą mobę, proszę Ciebie bardzo. Jednak moim zdaniem choć zdobędzie całkiem niezłą rzeszę fanów, to z LoLem się nie będzie równać, bo nie ma jak.
Nigdzie nie stwierdziłem, że wszystkie moby nagle wyginą i HotS obejmie supremację (nie żeby Blizz tego nie zrobił 10 lat temu z MMORPG...x]), po prostu uważam, że przez premierę tej gry najwięcej subskrybentów straci LoL, chociażby z tego powodu, że jest najbardziej rozpoznawalną z tego typu gier. Taki SMITE jest (jeśli chodzi o baze graczy) niszowy w porównaniu do kobyły Riotu.

No i wytłumacz mi czemu "no nie ma jak". x] Powiedz mi jak bardzo znasz community LoLa bo grałeś w niego tyyyyle czasu i oglądałeś miliony streamów. x]

Ja też lubię dinozaury, ale nie będę się kłócił z Belegorem kto lepiej zna proces ich wykopywania, nie? x]


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 17 Grudnia 2014, 15:26:39 »
Cytuj
Ten artykuł się z Tobą nie zgadza. x]
O marce HotS na razie nie ma co mówić, gdyż gra ta nie jest nawet w fazie bety. Właściwiej byłoby spojrzeć na markę Blizzard, która niemal wszystkim ludziom orientującym się w branży kojarzy się z 3 rzeczami - jakością, długim procesem produkcji i WoWem, który jest już mniej grą, a globalnym fenomenem. A poza tym, ani HS ani HotS nie są prawdziwą marką samą w sobie. Hearthstone to tytuł z serii Warcraft, a Heroes ciągną z "Big 3" BE.
Karcianka jak każda gra prosta, nie wymagająca dobrego sprzętu oraz dość przyjemna będzie schodzić w dużej ilości, taka gierka ala Angry Birds dla fanów Blizza i nie tylko.

Do moby już trochę ciężej innych zachęcić. Co do 3 cech Blizza to powiem tak, że Blizz nie kojarzy mi się z dobrą jakością bo w Diablo III czy innych grach na początku były problemy. To ich wspieranie swoich produktów cały czas aż dojdą do odpowiedniej jakości jest bardziej ich atutem. Co do długiego procesu produkcji to bym powiedział, że ten okres jest aż za długi, więc gdzie tu atut :> WoW zaś jak podkreślałem wbrew pozorom nie przyciąga chyba aż tyle młodych co Minecraft czy LoL, więc jego pozycja choć obecnie nie słabnie, to ma mniejsze prognozy na przyszłość niż te dwie pierwsze produkcje.

Cytuj
Nigdzie nie stwierdziłem, że wszystkie moby nagle wyginą i HotS obejmie supremację (nie żeby Blizz tego nie zrobił 10 lat temu z MMORPG...x]), po prostu uważam, że przez premierę tej gry najwięcej subskrybentów straci LoL, chociażby z tego powodu, że jest najbardziej rozpoznawalną z tego typu gier. Taki SMITE jest (jeśli chodzi o baze graczy) niszowy w porównaniu do kobyły Riotu.
No dobra, może się zapędziłem. Jednak ze stwierdzeniem, że LoL potrzyma maks 3-4 lata to bym się wstrzymał ;> Faktem również jest, że te niszowe moby nie oberwą po fanach i też trochę potrzymają, bo wbrew pozorom taki Smite trochę tych ludzi zebrał. Już nawet moja Infinity Crisis ma trochę fanów, których cały czas przybywa, powoli bo powoli ale przybywa.

Cytuj
No i wytłumacz mi czemu "no nie ma jak". x] Powiedz mi jak bardzo znasz community LoLa bo grałeś w niego tyyyyle czasu i oglądałeś miliony streamów. x]
Community LoLa niczym się nie różni od ludzi z takich portali jak kwejk lub 9gag. Jeśli zaś jakaś znana firma by robiła jakiś własny portal w tym stylu, to twierdzenie, że ludzie się tam przerzucą uznałbym za przesadne, bo ludzie tak o nie odchodzą z takich stron czy gier. Te community są przesiąknięte syfem, moczem i czym tam jeszcze ale jednak na tym chyba polega ich urok i wielu wbrew pozorom się przywiązuje do nich. Wiesz, te sentymenty ala "pamiętam jak pocisnąłem tego frajera, ale to było cool 8)" i te sprawy ;P


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 17 Grudnia 2014, 15:43:30 »
Cytuj
Karcianka jak każda gra prosta, nie wymagająca dobrego sprzętu oraz dość przyjemna będzie schodzić w dużej ilości, taka gierka ala Angry Birds dla fanów Blizza i nie tylko.
No to nie mów że się nie liczy. ;) Wiesz, jaka jeszcze gra jest prosta, przyjemna i nie wymaga dobrego sprzętu? Simsy. Też powiesz że ta marka mało się liczy? :P
Cytuj
Co do 3 cech Blizza to powiem tak, że Blizz nie kojarzy mi się z dobrą jakością bo w Diablo III czy innych grach na początku były problemy.
Podobnie było z Wiedźminem II, a jakoś nie sądzę byś znalazł wielu ludzi psioczących na CDP: Red. Nie chodzi o to, by problemów nie było, bo one będą zawsze, ale jak szybko i sprawnie sobie z nimi studio poradzi.
Cytuj
Co do długiego procesu produkcji to bym powiedział, że ten okres jest aż za długi, więc gdzie tu atut
Zwróć jednak uwagę, jak wykorzystany jest ten czas produkcji, a następnie porównaj do wielokrotnie przesuwanego HoMM VI. ;)
Cytuj
WoW zaś jak podkreślałem wbrew pozorom nie przyciąga chyba aż tyle młodych co Minecraft czy LoL, więc jego pozycja choć obecnie nie słabnie, to ma mniejsze prognozy na przyszłość niż te dwie pierwsze produkcje.
Oczywiście, że nie, a już na pewno nie w Polszy, bo trzeba za niego płacić. ;P Musisz jednak wziąć pod uwagę jak multum pirackich/prywatnych serwerów do gry w niego istnieje. Jeżeli Blizzarda zaoferuje im trochę podobną gierkę (nie oszukujmy się, potyczki w HotS są podobne do battlegroundów Azerothu) za darmo, to wielu ludzi przynajmniej spróbuje.
Cytuj
Jednak ze stwierdzeniem, że LoL potrzyma maks 3-4 lata to bym się wstrzyma
To był z mojej strony, w sumie niejasny, skrót myślowy. Miałem na myśli, że za 3-4 lata LoL już definitywnie nie będzie na szczycie MOBowej góry, ale jeśli się im uda, to propsy dla nich.
Cytuj
wbrew pozorom taki Smite trochę tych ludzi zebrał
Otóż to, SMITE zebrał wielu graczy, jednakże jest to dalej produkcja niszowa, gdyż... wypełnia pewną niszę - gry MOBA z widokiem TPP i 100% skillshotami. x] Z IC jest podobnie - MOBA z DC dla fanów komiksów. Nie mówię tutaj żeś głupi bo nie zrozumiałeś o co mi chodziło, po prostu w dzisiejszych czasach terminy takie jak "produkcja niszowa" czy "film kultowy" są błędnie używane. :]
Cytuj
Community LoLa niczym się nie różni od ludzi z takich portali jak kwejk lub 9gag.
Kwejk teraz ma komentarze już tylko z Facebooka, to się ludzie pilnują, bo a nuż kiedyś pracodawca przeczyta ich ścianę i jakiegoś rasisto-żydo-metysa nie przyjmie na pozycję za biurkiem. :> A 9gag nie jest aż tak zły, tam tylko się hejtuje Amerykanów. Miałeś na myśli raczej 4chana. :P


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 17 Grudnia 2014, 16:19:36 »
Cytuj
No to nie mów że się nie liczy. ;) Wiesz, jaka jeszcze gra jest prosta, przyjemna i nie wymaga dobrego sprzętu? Simsy. Też powiesz że ta marka mało się liczy? :P
Ok, tu masz punkt, te marki mają znaczenie. Ale nadal są to gracze WoWa, którzy grają przede wszystkim w... WoWa ;P

Cytuj
Oczywiście, że nie, a już na pewno nie w Polszy, bo trzeba za niego płacić. ;P Musisz jednak wziąć pod uwagę jak multum pirackich/prywatnych serwerów do gry w niego istnieje. Jeżeli Blizzarda zaoferuje im trochę podobną gierkę (nie oszukujmy się, potyczki w HotS są podobne do battlegroundów Azerothu) za darmo, to wielu ludzi przynajmniej spróbuje.
Co do tego nie ma wątpliwości, samą marką osiągną niezłą liczbę fanów, jak gra będzie dobra to przybędzie ich jeszcze więcej.

Cytuj
Podobnie było z Wiedźminem II, a jakoś nie sądzę byś znalazł wielu ludzi psioczących na CDP: Red. Nie chodzi o to, by problemów nie było, bo one będą zawsze, ale jak szybko i sprawnie sobie z nimi studio poradzi.
Wiedźmin 2 z wszelkimi większymi problemami poradził sobie na dniach. Blizz po dwóch miesiącach od premiery nadal miał problemy z serwerami, potem zaś było łatanie gry by w końcu loot zaczął być satysfakcjonujący, poziom trudności odpowiedni, no i dodanie tego biednego PvP. Wszystko to trwało około rok, więc szybko to oni sobie nie poradzili. Owszem gra już po naprawieniu serwerów prezentowała się bardzo dobrze, jednak część osób wciąż mogła czuć się rozczarowana. Dopiero po tym długim wsparciu gra zrobiła się taka, że nawet jak obecnie ktoś ją zjedzie, to fani nie zareagują najmniejszym bólem czterech liter, bo teraz nie czują, że gra prezentuje się poniżej oczekiwań.

Cytuj
Zwróć jednak uwagę, jak wykorzystany jest ten czas produkcji, a następnie porównaj do wielokrotnie przesuwanego HoMM VI. ;)
No ale bez jaj ile lat temu było Diablo II w stosunku do Diablo III. To była chyba dekada ;P

Cytuj
To był z mojej strony, w sumie niejasny, skrót myślowy. Miałem na myśli, że za 3-4 lata LoL już definitywnie nie będzie na szczycie MOBowej góry, ale jeśli się im uda, to propsy dla nich.
Moim zdaniem z LoLem będzie jak z WoWem. Co prawda LoL nie jest twórcą gatunku, jednak to na fali jego popularności wszelkiej maści moby wychodzą teraz. Wątpię by któraś przekonała do siebie fanów LoLa, bo po prostu ta gra jest połączeniem esencji tego gatunku z Doty z o wiele łatwiejszą rozgrywką, przystępną dla dużej rzeszy młodych ludzi.

Cytuj
Kwejk teraz ma komentarze już tylko z Facebooka, to się ludzie pilnują, bo a nuż kiedyś pracodawca przeczyta ich ścianę i jakiegoś rasisto-żydo-metysa nie przyjmie na pozycję za biurkiem. :> A 9gag nie jest aż tak zły, tam tylko się hejtuje Amerykanów. Miałeś na myśli raczej 4chana. :P
Wbrew pozorom na kwejku nadal ten sam syf co dawniej, zresztą każda tego typu strona to ten sam syf ;P Nie wiem czemu wciąż na niego wchodzę, może po prostu to takie pompowanie ego, patrzę na te gównoburze co tam są, potem na siebie i czuję się lepszy, żę nie biorę w tym udziału ;D


« Ostatnia zmiana: 17 Grudnia 2014, 16:26:20 wysłane przez Murlok Męcik » IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 17 Grudnia 2014, 16:47:38 »
Cytuj
Ale nadal są to gracze WoWa, którzy grają przede wszystkim w... WoWa ;P
Cytuj
No ale bez jaj ile lat temu było Diablo II w stosunku do Diablo III. To była chyba dekada
Ale przecież prace nad Diablo 3 zaczęto właściwie dopiero w 2006-2007 roku (wcześniej coś tam robiono w Blizzard North, ale studio zamknięte i jego urobek przy D3 wyrzucono do kosza i zaczęto od nowa). Oficjalnie zapowiedziano w połowie 2008.
Cytuj
Moim zdaniem z LoLem będzie jak z WoWem. Co prawda LoL nie jest twórcą gatunku
LORD BRITISH DOSTAŁ RAKA WĄTROBY JAK TO ZOBACZYŁ. Ultima Online, EverQuest - zapoznaj się z tymi nazwami, ale już! :P A jeśli nie dam rady Cię zmusić, to wiedz, że WoW nie jest ani twórcą, ani kodyfikatorem gatunku MMO. ;)
Cytuj
Wątpię by któraś przekonała do siebie fanów LoLa, bo po prostu ta gra jest połączeniem esencji tego gatunku z Doty z o wiele łatwiejszą rozgrywką, przystępną dla dużej rzeszy młodych ludzi.
Ale przecież taki jest cel developerów, skoro robią ją podobną do LoLa, to celują też w tą samą lub minimalnei różną demografię. x] A co do poziomu trudności - Demigod (pierwsza komercjalna DotA), HotS, DawnGate, Rise of Immortals and so on and so on... wszystkie są łatwiejsze od klasycznej Doty. ;]
Cytuj
Wbrew pozorom na kwejku nadal ten sam syf co dawniej
Skoro tak mówisz to pewnie tak jest, ja nie wchodzę na kwejka po 95% ich contentu mogę zobaczyć 2-3 dni wcześniej na 9gagu. x]


IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 17 Grudnia 2014, 17:08:14 »
Co do pierwszego obrazka to nie trzeba komentować ;D
Cytuj
Ale przecież prace nad Diablo 3 zaczęto właściwie dopiero w 2006-2007 roku (wcześniej coś tam robiono w Blizzard North, ale studio zamknięte i jego urobek przy D3 wyrzucono do kosza i zaczęto od nowa). Oficjalnie zapowiedziano w połowie 2008.
Można sobie gadać o oficjalnych zapowiedziach, fakt jest, że udało im się je zrobić po około 10 latach chyba ;P

Cytuj
LORD BRITISH DOSTAŁ RAKA WĄTROBY JAK TO ZOBACZYŁ. Ultima Online, EverQuest - zapoznaj się z tymi nazwami, ale już! :P A jeśli nie dam rady Cię zmusić, to wiedz, że WoW nie jest ani twórcą, ani kodyfikatorem gatunku MMO. ;)
Ok ok nie hejć mnie tak mocno, wtopy się zdarzają ;P

Cytuj
Ale przecież taki jest cel developerów, skoro robią ją podobną do LoLa, to celują też w tą samą lub minimalnei różną demografię. x] A co do poziomu trudności - Demigod (pierwsza komercjalna DotA), HotS, DawnGate, Rise of Immortals and so on and so on... wszystkie są łatwiejsze od klasycznej Doty. ;]
No niby masz rację, a mimo to nadal LoL jest niepodzielnym królem gier moba i nie zanosi się na detronizację ;P Może rzeczywiście za maks 4 lata spadnie z piedestału ale nie wiem, tu wychodzi mój sceptyzm, bo okropnie to wszystko mi przypomina batalie z WoWem toczone przez inne produkcje mmo.

No i zapomniałem dodać, tak z czystej złośliwości, że przy DawnGate powinien być (*) ;P

Cytuj
Skoro tak mówisz to pewnie tak jest, ja nie wchodzę na kwejka po 95% ich contentu mogę zobaczyć 2-3 dni wcześniej na 9gagu. x]
Ale ja tam wchodzę czytać gównoburze to wiesz, w Polsce są o zupełnie co innego x]


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 17 Grudnia 2014, 17:34:57 »
Cytuj
Można sobie gadać o oficjalnych zapowiedziach, fakt jest, że udało im się je zrobić po około 10 latach chyba
Nie no, przecież Ci mówię, że od około tych lat zaczęli pracę nad projektem, który stał się Diabolo Trzy... ;c
Cytuj
No i zapomniałem dodać, tak z czystej złośliwości, że przy DawnGate powinien być (*)
Powinien być, ale nie dlatego, że LoL go zdeptał, tylko dlatego, że w EA są debile na stanowiskach kierowniczych.

Swoją drogą, jak już jesteśmy przy Bramie Świtu - od około końcówki stycznia serwery DawnGate dalej stoją i odblokowani są wszyscy bohaterowie, skórki i komentatorzy, także gdyby ktoś chciał zobaczyć, jak mogło być a nie będzie, to można sobie obejrzeć.


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.036 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry