Tawerna.biz - Forum

Świat HoMM => Heroes IV => Ogólne o Heroes IV => Wątek zaczęty przez: radanat w 03 Maja 2010, 18:22:05



Tytuł: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: radanat w 03 Maja 2010, 18:22:05
Witam, chciałbym abyśmy tutaj wszyscy wymyślali ulepszania do różnych jednostek. Może ja zacznę:

Wekiernik(ulepszony giermek):
Wekiernicy są bardziej uzbrojeni niż Giermkowie. Dzięki dodatkowej buławie, mogą atakować 2 pola.

(http://img100.imageshack.us/img100/6813/wekiernik.png) (http://img100.imageshack.us/i/wekiernik.png/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)


Paladyn(ulepszony Jeździec):
Paladyni obiecali bronić słabszych i niszczyć siły śmierci. Dzięki dodatkowej tarczy, lepiej się bronią a dzięki studiowaniu magii światła, po trawią leczyć rannych.

(http://img3.imageshack.us/img3/6092/paladynq.png) (http://img3.imageshack.us/i/paladynq.png/)

Co uważacie fajne prace?


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: Belegor w 03 Maja 2010, 19:24:18
Bardzo dobry pomysł, tyle, że w jaki sposób chcesz wprowadzić te ulepszenia jednostek miastowych. Niema tam budynków do ulepszenia. Chyba że zrobimy taki budynek jak w WOG-u, co niektóre jednostki ulepsza, np: halabardów do nomadów.


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: radanat w 24 Maja 2010, 13:20:33
Nie nie nie, mi chodzi tylko o to aby użytkownicy robili na forum takie wymyślone jednostki, nigdzie nie chce ich wprowadzać. Po prostu ktoś robi jednostki a inni komentują, te tutaj jednostki zrobiłem w paintcie więc nie jest to trudne.


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: Tazol w 22 Lipca 2010, 21:25:55
W razie czego te jednostki można wypisać tylko słownie, czy chodzi tylko o grafikę?


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: Erian w 23 Lipca 2010, 00:39:23
A oto moje ulepszenie :) :
Archanioły- najpotężniejsi z szeregów niebios, ich wskrzeszenie jest skuteczniejsze niźli zwykłych aniołów, ich złote zbroje chronią przed wpływem sił śmierci(50% mniejsze obrażenia od istot 100%odporności na magię śmierci), natomiast złote miecze sieją znieszczenie szczególnie w szeregach diabłów.
Archanioł(beta)                                Anioł
(http://img138.imageshack.us/img138/9091/archanio.jpg) (http://adarc.w.interia.pl/images/jednostki/Aniol.jpg)

Kapłani- najwyżsi duchowni w hierarchii kościoła Paledry. Są mistrzami magii życia lecz nie tylko, mimo iż niepozorni potrafią wpaść w Boski szał dzięki czemu są niebezpieczni również w walce w zwarciu.
Kapłan              Mnich
(http://img6.imageshack.us/img6/5150/kapanc.jpg) (http://adarc.w.interia.pl/images/jednostki/Mnich.jpg)


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: Aniolzla777 w 13 Kwietnia 2011, 16:32:58
no no oba ładne ;)


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: Nimrod w 13 Kwietnia 2011, 20:16:35
do pierwszego posta, ten gostek tam trzyma cep wiec nazwa cepiarze juz byłaby lepsza. Wekiera to bron bez żadnego łańcucha, tj lepszy rodzaj maczugi totalnie łopatologicznie tłumacząc - metalowa bądź drewniana pała z metalową głownią. Poprzednik buzdyganu, czasem gdzieniegdzie też z nim mylony bądź kojarzony.

Jednostki fajne, lecz nie wiem czemu miało by to służyć :>

też bym mógł cos wymyślec ale raczej grafik nie wrzuce ;p


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: Dharak w 07 Września 2011, 20:52:32
Przepraszam, że odkopuję temat, ale chce pokazać swoje grafiki  :)

Oto i one

1. krwawy smok
2. Kwasowy pomiot
3. diamentowy golem

Do posta będę dodawał nowe, lepsze grafiki  ;)


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: Agrael II w 07 Września 2011, 22:09:28
Ja to trochę surowo ocenię, Dharaku. Wykonanie twoich grafik mogło Ci zająć góra 5 minut. Takie grafiki to można robić jak się ma Gimpa; wchodzisz do kanałów RGB (red-green-blue dla kompletnie ociemniałych) i po prostu ustawiasz u krwawego smoka duże natężenie czerwieni, u pomiotu zieleni, a u golema błękitu. Efekt wyszedł nienajlepszy i mam nadzieję, że szybko dodasz te LEPSZE prace :/


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: Widmax w 10 Września 2011, 19:13:11
Dharak

Nie wystarczy tylko zmienić w Gimpie koloru (tylko kwasowy pomiot trochę ci wyszedł) Trzeba trochę namieszać, Pomieszać kilka elementów w jednostkach. np. Do kwasowego pomiotu mogłeś dodać jakieś kolce. Ciekawe, jakie będą te twoje "lepsze" grafiki  :) .


Tytuł: Odp: Tworzymy własne ulepszenia
Wiadomość wysłana przez: darkstorm w 27 Stycznia 2019, 10:54:51
*) Gorgona:

- wymagana jednostka bazowa: meduza;
- zamek: Azyl;

Właściwości:

- wzrok wiedźmy: pozwala na atak przez przeszkody( w tym fortyfikacje, w dalszym ciągu obowiązuje jednak kara do obrażeń)
- przeszywający strzał: pocisk przeszywa przeciwnika, zadając ostatecznie obrażenia wszystkim jednostkom( w tym sojuszniczym!) w linii prostej wyznaczonej na osi jednostka-cel ataku.
- ogród posągów: jednostka posiada zdolność zamiany w kamień. Jednostka zamieniona w kamień( zarówno wroga jak i sojusznicza) traci najbliższą turę, chyba że zostanie ponownie zaatakowana przez inna jednostkę lub uwolniona zaklęciem z uroku;.

%

*) Koszmar

- wymagana jednostka bazowa: zmora;
- zamek: Azyl;

Właściwośći:

- jednostka czarująca: może rzucać zaklęcia z dostępnej listy czarów
- Groza: jednostka może rzucić zaklęcie Groza. Powoduje ono utratę trzech następnych tur jednostki przeciwnika;.
- Kradzież zaklęć: jednostka potrafi rzucać kradzież zaklęć;.
- zwierzę totemiczne: zapewnia aurę jednostce
- złodziej dusz: aura - jednostka w promieniu trzech pól w okół powoduje obniżenie kosztu rzucanych zaklęć o 1 punkt many w przypadku jednostek sojuszniczych( maksymalnie do 1 punktu many), w przypadku jednostek wroga powoduje podwyższenie kosztu rzucania zaklęć o 50% kosztu bazowego. W dodatku, każde rzucone zaklęcie przez wroga jednostkę lub bohatera znajdującą się w zasięgu aury Koszmarów powoduje kradzież 50% zużytych przez jednostkę punktów many i przekazanie ich Koszmarom lub ( w przypadku uzyskania pełnej ilości punktów mana) jednostkom i bohaterom sojuszniczym. W dodatku, podczas ataku na jednostkę czarującą lub wrogiego bohatera, jednostka wykrada 1 punkt many na każde 10 punktów obrażeń i przypisuje przyswaja sobie lub jednostkom sojuszniczym lub bohaterom.

%

*) Alp

- wymagana jednostka: wampir;
- zamek: Śmierć;

Właściwości:
- nieumarły: jednostka jest istotą nieumarła;
- powstrzymuje kontratak wroga
- wykradanie życia: powoduje przywrócenie punktów życia podczas zadawania obrażeń. Nadwyżka wykradzionych punktów życia wskrzesza zabite uprzednio jednostki.
- teleportacja: jednostka teleportuje się - użycie jak w przypadku ruchu.
- rzucający czary: jednostka potrafi rzucać zaklęcia.
- Ożywienie wampirów: jednostka potrafi wzywać wampiry ze zwłok na polu walki. Po zakończonej walce wezwane wampiry znikają.
- Ożywienie duchów: jednostka potrafi wezwać duchy ze zwłok na polu walki. Po zakończonej walce wezwane duchy znikają.
- Ożywienie szkieletów: jednostka potrafi wezwać szkielety ze zwłok na polu walki. Po zakończonej walce wezwane szkielety znikają.
- Łupieżca umysłów: Każde rzucone na polu walki zaklęcie przywraca 2 punkty many Aplowi.
- Atak z zaskoczenia: jednostka zaatakuje sąsiadującego wroga jeżeli zostanie on zaatakowany przez inna jednostkę. Ilość ataków z zaskoczenia nieograniczona.