Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 7    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) (Czytany 55213 razy)
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 13 Grudnia 2012, 15:46:28 »
O, to takie buty. Miło mi słyszeć, że będzie jednak magia i tym podobne. A jeśli mogę się spytać, co teraz dokładnie robicie? Jakieś jednostki czy coś w tym stylu? Jak by dało radę, to liczyłbym na podesłaniu więcej screenshotów ;).


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #16 : 13 Grudnia 2012, 16:45:04 »
Na jaką wersję Warbanda jest mod?


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 13 Grudnia 2012, 18:55:24 »
Na jaką wersję Warbanda jest mod?
Nie jest, tylko będzie. A na jaką? Na aktualną, także na piracie nie zagrasz ;D

EDIT: Obejrzałem przed chwilą ten filmik co wrzuciłeś na początku tematu Marbas i powiem że ten mod zapowiada się... WYKUR**ŚCIE!


« Ostatnia zmiana: 13 Grudnia 2012, 19:14:21 wysłane przez Veselar » IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 14 Grudnia 2012, 00:39:02 »
 Dobra to po kolei.
Jeśli chodzi o nowe że nowe screeny to się jeszcze wstrzymam jak ,,oficjalnie,, uzgodnimy jak i jakie, żeby bubli nie było ;) Na razie mogę zapodać jeszcze te z archiwalnego wątku jeżeli ktoś nie widział: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=10359.msg202596#msg202596 Można tam ujrzeć jak w ogóle na samy początku wyglądały jednostki jeszcze na M & B, a te ,,aktualne,, i tak się trochę zmieniły, jak choćby małe głowy gnolli ;)
 Co robimy? Cóż, to zbyt skomplikowane, każdy z nas przy swoim dłubie, trudno rzec. Najlepszym efektem na pewno, będą nowinki, czyli można wtedy śmiało rzec przy czym były prace te tak że hoho. Tak samo od razu uprzedzam na wszelakie zapytania ile procent czego jest zrobione, czy to i to jest skończone, bo tego nie da się określić. Nawet jeśli coś jest, to w między czasie ulegają poprawki, doszliwowania, nowe pomysły.
 Na jaką wersję? Tak jak wyżej. Na najnowszą czyli aktualnie 1.154. Choć mam wrażenie że zaś wyjdzie kolejna 1.155 bo po takim czasie TW dało wersję beta że w khanacie dali piechura na multi -.-
 
 Heh, a to dopiero zalążek zmian i nowości ;)


IP: Zapisane

Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 15 Grudnia 2012, 10:02:34 »
Screeny są bardzo ładne, choć niektóre wymagają poprawek. Co do tej Gorgony, to proponuję, aby zrobić na na modelu bydła. Bo z tego, co zdążyłem zauważyć, to zrobiliście to na modelu konia.


IP: Zapisane
Veselar

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 368


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 15 Grudnia 2012, 10:39:07 »
Screeny są bardzo ładne, choć niektóre wymagają poprawek. Co do tej Gorgony, to proponuję, aby zrobić na na modelu bydła. Bo z tego, co zdążyłem zauważyć, to zrobiliście to na modelu konia.
Jeśli się nie mylę to w grze nie ma modelu bydła. No dobra, jest jeden ale z tego co wiem, to chyba nie da się wykorzystać "mapijnych" teksturek w hmm... 3D?


IP: Zapisane
I kroczę ciemną doliną.
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 02 Lutego 2013, 14:05:25 »
 Powitać.
Po długiej przerwie machina ruszyła. Tym razem garść artefaktów.

Pancerz Tytana
http://imageshack.us/a/img801/4006/82614274.jpg
http://imageshack.us/a/img23/2456/57041928.jpg

Hełm Gromu
http://imageshack.us/a/img37/875/44574413.jpg

Tarcza Strażnika Niebios
http://imageshack.us/a/img715/2412/72395911.jpg

Gladius Tytanów
http://imageshack.us/a/img837/8831/11736899.jpg
http://imageshack.us/a/img27/1335/89871154.jpg

 Po złożeniu powyższych czterech:
Piorun Tytana
http://imageshack.us/a/img843/4065/26112549.jpg
http://imageshack.us/a/img708/4644/30315095.jpg

Łuk Strzelca
http://imageshack.us/a/img838/2996/97128036.jpg
http://imageshack.us/a/img201/2352/54385933.jpg

Płaszcz Nieumarłego Króla
http://imageshack.us/a/img341/3658/62710175.jpg
http://imageshack.us/a/img13/1496/33878568.jpg

 Co do powyższej debaty nad bydłem. Te mapijne bydło da się wykorzystać model jak i teksturkę ale... to jest mapijne, a to co mapijne jest uproszczone ;) Gorgony nie robiłem więc nie wiem czy jest to przerobiony model konia czy od nowa robiony ale, na pewno ma rigging konia, więc może przez to. Akurat warband jest pod tym względem dość ograniczony.


IP: Zapisane

Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 02 Lutego 2013, 20:11:57 »
Nie, to co widzę jest po prostu mistrzostwem świata. Artefakty są wykonane z dokładnością o każde możliwe szczegóły, zwłaszcza ta Tarcza Strażnika Niebios. Gratulacje. A co do tego modelu bydła, to jest to zrobione na modelu konia, bo widać to nawet po kręgosłupie. A, i bym zapomniał: Jakie bonusy będą dawały te artefakty oprócz opancerzenia?


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 27 Lutego 2013, 22:10:51 »
 Powitać.
Dziś kolejnym newsem jest nowy skomponowany przez Devil Impa soundtrack, a konkretniej main menu theme: http://www.youtube.com/watch?v=P6fyltlfiPk
Przy okazji trochę conceptartów (hehe przydała się ta praca co była na TKA, jeśli ktoś jeszcze pamięta).

 Co do bonusów, mogę póki co rzec ogólnie, że będą to jakieś premie czy to do ożywania lub jakieś uber pro jednostki, różnorakie nie tylko efektowne, ale i efektywne eeee efekty przy zadawaniu ciosów :D
 
 Miłego słuchania ;)


IP: Zapisane

Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 28 Lutego 2013, 20:28:57 »
Przyjemne takie, w sam raz do swojego celu, moze kiedys nawet pogram sobie, kto wie.

choć nigdy w tą gierke nie grałem, moze raz u kolegi widziałem jakieś lata temu ;p


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 28 Lutego 2013, 20:51:01 »
Całkiem fajnie wykonane, ale jak dla mnie, to trochę za spokojnie. I tak przy okazji mam pytanie, które mnie męczy od tygodnia. Czy w modyfikacji będą dostępne smoki? ;D


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 01 Marca 2013, 18:07:44 »
 Aha, zapomniałem o jeszcze jednym info. Beta, jako pierwsza wyjdzie na multi. Dzięki temu gracze szybciej będą się mogli nacieszyć tym co jest już porządniej zrobione. Po za tym najważniejsze, przy okazji sami testują mechanikę, ułatwi to w wykryciu wszelakich bugów, balansu, oddziaływania efektów zaklęć, animacji itp co przyczyni się jednocześnie do tego że singiel pełen fabuły będzie wymagał mniejszych poprawek jeżeli by miał wciąż jakieś niedociągnięcia.
 
 Co do smoków. Cóż, praca jest nastawiona bardziej na jakość niż na ilość, więc na razie nie ma co liczyć że się pojawią, ale to na razie, kto wie jak potoczą się dalej prace. W końcu lepiej bez smoków, niż sam model smoka, który jest sztywny, tylko macha tylnymi łapami, a jego animacja się buguje (vide extrainvasion), oraz wchodzi po drabinie :D


IP: Zapisane

Nimrod
Super Ślunzok

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 388

I'am the One who knows path through the Darkness

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 01 Marca 2013, 23:09:46 »
no co prawda to prawda, jeden bubel moze zniszczyc cały wysiłem, jak to sie mówi jedna łyzka dziegciu potrafi zepsuc cała beczke miodu.


IP: Zapisane
"TAWERNO WALCZ!"
"Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. To od dawki zależy, pamiętaj wiec gdy czytasz i masz dość, możesz zawsze skończyć i wyjść, bo zamiast Cie *uleczyć*...  Zabije"
Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 29 Marca 2013, 19:55:03 »
Mod zapowiada się prześwietnie, ale Filcu i tak, twój zawsze draśne a jego na hita :>


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 25 Lipca 2013, 15:38:18 »
 Heloł.
Garść niusów.

 Trochę o nowym systemie rozgrywki na multi. Jak pisze Devil_Imp: Jeden z naszych trybów gry będzie polegał na wcieleniu się w Heroes'owych bohaterów i stawianiu czoła różnym przeszkodom (na razie nie będę spojlerował jakim). Przedstawione poziomy zbrój będą do wykupienia w początkowym menu za określoną ilość funduszy, tak jak w nativie. Przy naszym trybie jednak, gracz będzie musiał dokładniej przemyśleć swój zakup, gdyż będzie on warunkował strategię jego gry. Oczywiście, gracz może zainwestować w wielki miecz maga bitewnego i "wykoksowany" pancerz, jednak nie starczy mu wtedy funduszy na zakup odpowiednich zaklęć, które będą stanowiły ważny aspekt rozgrywki. Jeśli zaś chodzi o klasy, które nie posiadają w swoim asortymencie zaklęć, to mamy tutaj dla was kilka niespodzianek, o których na razie jednak nie będę mówił, gdyż szykujemy dla Was większy materiał.

 I screeny do powyższego.
Barbarzyńca:
lvl1 -  http://imageshack.us/a/img199/4417/75064195.jpg
http://imageshack.us/a/img842/1518/80804732.jpg

lvl2 - http://imageshack.us/a/img841/8423/25982499.jpg
http://imageshack.us/a/img839/4580/73787661.jpg

lvl3 - http://imageshack.us/a/img825/9454/58842308.jpg

 Mag bitewny:
lvl1 - http://imageshack.us/a/img203/4439/30850218.jpg
http://imageshack.us/a/img191/7197/43449246.jpg

lvl2 - chwilowa usterka

lvl3 - http://imageshack.us/a/img62/3460/b12fx.jpg

 Rycerz śmierci: http://imageshack.us/a/img843/256/u9vr.jpg
http://imageshack.us/a/img856/1549/q387.jpg

 Demon: http://imageshack.us/a/img703/1318/9eue.jpg
http://imageshack.us/a/img7/6581/kgkw.jpg

 Druid: http://imageshack.us/a/img20/2168/hcgd.jpg
http://imageshack.us/a/img29/6254/r2w9.jpg

 Strażnik: http://imageshack.us/a/img96/5395/ixh9.jpg
http://imageshack.us/a/img196/3450/xo85.jpg

 Szaman (męski odpowiednik wiedźmy): http://imageshack.us/a/img534/8919/0r13.jpg
http://imageshack.us/a/img585/3855/uwkk.jpg

 Czarodziej: http://imageshack.us/a/img707/1040/97xz.jpg
http://imageshack.us/a/img94/1641/abqo.jpg

 Jak informuje Mr. Bio: Czarodziej, jako że nie robimy frakcji Bracady (póki co) wystąpi we frakcji neutralnych razem z Suwerenem, którego fotki wrzucę już niedługo, a wraz z nim zobaczycie także Kleryka, Rycerza i Heretyka.
Pracujemy także nad krótkim filmikiem w stylu 'gameplaya' w którym zobaczycie kilka nowych 'sztuczek' maga oraz zapoznacie się lepiej z systemem czarowania.

 Pozdrówka ;)


« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2013, 15:40:30 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 7    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.069 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry