Ostatnio dowiedziałem się 2 rzeczy, jak próbowałem 'przenieść' Cytadelę z Heroes III, do Dzikich Hord. Mianowicie:
1) Jest mod, co to dodaje.
2) Potrzebna jest jakaś DOMINUJĄCA rasa, która przeważa w zamku.
Tak więc zamiast transformować jakichś zamek, stworzę własny; zapraszam.Nazwa Zamku: AetherJest to zamek zawieszony w powietrzu, na lewitujących wyspach; coś niczym Akademia, ale nie chodzi tu o zamek na chmurach, tylko budynki wpasowane w łagodny krajobraz wiszących na firmamencie wysepek zdominowanych przez niebiańską rasę Ajanich.Dominująca Rasa: AjaniSą to pół lwy - pół ludzie, dzieci niebios. Służą wyższym celom i smokowi światła, Elrathowi. Cechują się w magii światła, w której są niezrównani. Główne cechy bojowe tej rasy, to wysoka mobilność i błogosławieństwa.Umiejętność Rasowa: Wysączenie ŚwiatłaZa każdym razem, gdy zabijasz wrogi oddział, na jednostkę, która go zabiła, rzucone jest błogosławieństwo 1/2/3 kręgu (odpowiednie poziomy: Podstawowy, Zaawansowany, Ekspercki), które akurat pasuje (nie zostanie rzucone np. Oczyszczenie, gdy jednostka nie ma negatywnych efektów).Budynek Rasowy: Kaplica NiebiosZa odpowiednim datkiem możesz przebłagać kapłanów, by zesłali ci przyrost jednostek w następnym tygodniu.Jednostki:ATK - atak
DEF - obrona
INI - inicjatywa
DMG - obrażenia
HP - punkty życia
SZYB - szybkość (zasięg ruchu jednostki)
UM - umiejętności
# - tygodniowy przyrost jednostek
$ - koszt jednostki
BUD - budynek rekrutacyjny1. Sokół / Sokół Wędrowny / Sokół-Myśliwy
Jest to ptak bojowy, tresowany by służył potrzebom Ajanich i wspierał ich w walce. Jest wykorzystywany również w celach zwiadowczych i kontrwywiadowczych.
ATK 1/1/2
DEF 1/2/1
INI 10/10/10
DMG 1-2/1-2/1-3
HP 5/8/7
SZYB 7/7/7
UM: Żywe Stworzenie, Latanie / Żywe Stworzenie, Latanie, Wędrówka* / Żywe Stworzenie, Latanie, Brak Kontrataku Wroga
*Jeżeli to stworzenie przebyje w swojej turze maksimum zasięgu, zyskuje do swojej następnej tury bonus +3 do obrony.
# 14
$ 25/40
BUD: Gniazdo / Wylęgarnia
2. Lwi Wojownik / Lwi Harcownik / Lwi Pikinier
Ajani, który został przyjęty do Koszar i przeszedł wszystkie treningi, osiąga swą pozycję społeczną i zaczyna służyć w regularnej armii tej rasy.
ATK - 2/3/3
DEF - 2/2/3
INI - 10/10/10
DMG - 2-3/2-4/2-4
HP - 10/12/14
SZYB - 6/6/6
UM: Żywe Stworzenie / Żywe Stworzenie, Spustoszenie / Żywe Stworzenie, Nieograniczony Kontratak
# 10
$ 70/100
BUD: Podniebne Koszary / Podniebna Strażnica
3. Dziecko Nieba / Dziecko Chmur / Dziecko Mgły
Są to ci z rasy Ajanich, którzy wybrali życie w zgodzie z Elrahtem i służą swemu kraju za pomocą magii i służby w świątyniach. Na pole bitwy udają się, dumnie reprezentując to, dla czego żyją.
ATK - 4/5/5
DEF - 3/4/3
INI - 11/11/11
DMG - 4-6/4-8/4-6
HP - 14/18/16
SZYB - 5/5/5
STRZAŁY - 4/5/5
ZASIĘG - Średni / Średni / Średni
MANA - 10/14/14
UM: Żywe Stworzenie, Strzelec, Rzucający Czar (Boska Siła, Przyśpieszenie) / Żywe Stworzenie, Strzelec, Rzucający Czar (Boska Siła, Przyśpieszenie, Oczyszczenie) / Żywe Stworzenie, Strzelec, Rzucający Czar (Boska Siła, Przyśpieszenie, Oczyszczenie), Atak Oślepieniem*
*Gdy atakuje wrogie stworzenie, ma 50% szans, na oślepienie go.
# 8
$ 140/200
BUD: Kapliczka Niebios / Katedra Niebios
4. Jeździec / Obserwator / Inwigilator
Są to ci, którzy zamiast pójść służyć jako piechota, lub członek zakonu, woleli żyć w przestworzach; teraz zaprowadzają porządek, latając na małych smokach.
ATK - 12/15/14
DEF - 8/10/12
INI - 10/10/10
DMG - 5-10/5-15/7-12
HP - 28/35/40
SZYB - 7/8/8
UM: Żywe Stworzenie, Duża Istota, Latanie / Żywe Stworzenie, Duża Istota, Brak Kontrataku Wroga, Latanie / Żywe Stworzenie, Duża Istota, Brak Kontrataku Wroga, Latanie
# 5
$ 320/450
BUD: Powietrzna Stajnia / Podniebna Stajnia
5. Rok / Dziki Rok / Wściekły Rok
Roki to olbrzymie i majestatyczne ptaki, które w przypływie potęgi, jednym szarpnięciem mogą zniszczyć statek, bądź zabić na miejscu opancerzonego zbrojnego. Ajani nauczyli się je ujarzmiać i hodować, by służyły im jako siła militarna.
ATK - 15/18/18
DEF - 13/15/15
INI - 10/10/10
DMG - 10-20/10-25/15-35
HP - 50/65/70
SZYB - 7/7/7
UM: Żywe Stworzenie, Duża Istota, Latanie, Miażdżyciel* / Żywe Stworzenie, Duża Istota, Latanie, Miażdżyciel*, Dzikość** / Żywe Stworzenie, Duża Istota, Latanie, Miażdżyciel, Szał
*To stworzenie ignoruje 50% pancerza celu.
**Kiedy to stworzenie otrzymuje jakiekolwiek obrażenia, przesuwa się o 1 miejsce do przodu na pasku inicjatywy.
# 3
$ 750/1000
BUD: Monumentalne Gniazdo / Firnamentalne Gniazdo
6. Lwi Wódz / Lwi Watażka / Lwi Chorąży
Najbardziej doświadczeni wojownicy, bądź kapłani ludu Ajanich, idą na dodatkowe szkolenia z dowodzenia i strategii. Pojedyncze okazy, którym uda się je ukończyć, stają do walki z nieco innej perspektywy - dowodzą wojskami i prowadzą je do zwycięstwa.
ATK - 15/20/18
DEF - 18/20/23
INI - 12/12/12
DMG - 5-20/10-25/10-22
HP - 160/170/180
SZYB - 5/5/5
UM: Żywe Stworzenie, Pokrzepiająca Aura*, Dowódca** / Żywe Stworzenie, Pokrzepiająca Aura*, Dowódca**, Spustoszenie / Żywe Stworzenie, Pokrzepiająca Aura*, Dowódca**, Odporność na Magię 25%
*Wszystkie sojusznicze stworzenia mają bonus +1 do szczęścia i morale, gdy ta jednostka jest na polu walki.
**Kiedy ta jednostka zabije wrogi oddział, inicjatywa pozostałych stworzeń pod dowództwem bohatera zwiększa się o 5-10% (wartość losowa, zależna od ilości i poziomu jednostek w pokonanym oddziale).
# 2
$ 1450/1800
BUD: Kwatera Główna / Kwatera Centralna
7. Lewiatan / Szafirowy Lewiatan / Błękitny Lewiatan
W przestworzach, ponad lewitującymi wyspami, szybują Lewiatany. Są to pradawne stworzenia, które z wyglądu przypominają wieloryba, lecz są znacznie większe i potrafią latać, dzięki olbrzymim skrzydłom. Są stworzone ze światła i jemu też służą...
ATK - 22/26/26
DEF - 25/30/30
INI - 10/11/11
DMG - 25-50/30-60/25-70
HP - 220/240/240
SZYB - 7/7/7
UM: Żywe Stworzenie, Duża Istota, Latanie, Esencja Światła*, Odp. na Kontrolę Umysłu / Żywe Stworzenie, Duża Istota, Latanie, Kwintesencja Światła**, Odp. na Kontrolę Umysłu / Żywe Stworzenie, Duża Istota, Latanie, Kwintesencja Światła**, Odp. na Kontrolę Umysłu
*Gdy to stworzenie atakuje przeciwnika, zmniejsza jego szczęście o 1 i samo zyskuje jakieś błogosławieństwo (rzucone na poziomie podstawowym).
**Gdy to stworzenie atakuje przeciwnika, zmniejsza jego szczęście o 2 i samo zyskuje jakieś błogosławieństwo (rzucone na poziomie zaawansowanym).
# 1
$ 3750 +1 kryształ / 5000 +2 kryształy
BUD: Niebiańskie Tarasy / Firnamentalne Tarasy
Co sądzicie o czymś takim? Dzisiaj już nie chce mi się nad tym siedzieć dłużej (nudziłem się i siedziałem z 2 godziny ponad, może 3), ale z czasem będę dodawał coraz więcej informacji i pomysłów. Kiedyś może zaistnieją szkice? Piszcie swoje opinie i komentarze; pozdro.
Edit:Troszkę mniej używaj koloru pomarańczowego bardziej podkreślaj istotne informacje aniżeli zwykłe nieistne info./Loczek
Wiadomość doklejona: 05 Października 2014, 20:05:41
Szkoda, że nikt nic nie pisze po dwóch dniach
Poświęciłem na to troszkę czasu :__;