Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 7    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Tribes of the East demo/full- wrażenia (Czytany 39710 razy)
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« : 29 Września 2007, 13:53:37 »
Mamy demo (do ściągnięcia TUTAJ), na dniach będzie całość, czas przestać gdybać...

Będzie w punktach łatwiej się połapać i szybciej, i klarowniej:


-z wyglądu, jak już w H5 nowatorsko,  nie kamienno-pustynne krajobrazy tylko las, zatoka, mgła i snopy światła punktowo oświetlające zamek, klimat jest, muzyka w klimatach plemiennych tomów, styl zamku to typowa historyczna osada, no po prostu chyba wizualnie jeden z lepszych zamków, nie wiem jeszcze jak tam krasnale wyglądają więc prawie

-jednostki-też klimatyczne, dużo malowideł, kości, gorzej z funkcjonalnością- tylko jeden stwór latający, jeden strzelec (nie licząc cyklopa rzucającego goblinami :)) więc zdobywanie zamków może być trochę utrudnione, trzeba będzie czekać aż katapulta lub cyklop rozwali bramę... tak samo blood rage podczas walki przeciw licznej armii spada na potęgę przy każdym ataku przeciwnika... jeszcze do końca nie wiem na jakiej zasadzie to działa... niby absorbuje część obrażeń ale mimo wszystko...

-bardzo ciekawa jest mentalność orków, uznają Ojca Niebo, Matkę Ziemie( już widzę tłumaczenia :/ )

Dodatek jak najbardziej udany, ale skoro jest stand alone'm to chyba nie będzie można grać orkami na zwykłych mapach sp mp.... obym się mylił...

no to do zaczynami dyskusję!


« Ostatnia zmiana: 14 Października 2007, 14:53:43 wysłane przez Luk » IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 29 Września 2007, 14:14:07 »
Oczarowała mnie ulepszona wiwerna, ale i tak nie może dorównać magmowemu smokowi. Ogólnie to COOOOOOOOOOL!




« Ostatnia zmiana: 29 Września 2007, 15:48:02 wysłane przez MAGMOWY smok » IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Kuba11

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 185


Pan Magmowych Smoków.

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 29 Września 2007, 17:59:24 »
Zdobywanie zamku to nie jest problem.Wogóle bitwy to nie problem.Centaury Maruderzy są w tym spox a z dodatkiem większych orków to już pozamiatane:))


IP: Zapisane
"Dla Klanu, dla Krwi"

“Nigdy ustępować i nigdy tracić twarzy ”. Być dumnym z tego kim się jest. Bronić swoją
ojczyznę i honor . Zawsze bronić serce''

http://img232.imageshack.us/img232/3122/kurakzc1.png
za duża sygnatura. Luk
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 29 Września 2007, 19:54:33 »
Bardzo mi się podoba armia neutralnych (kilka różnych stworów pod jednym sztandarem).

To kod do odblokowania tego 2 scenariusza: 7964-8248-7603-2676.


« Ostatnia zmiana: 29 Września 2007, 20:03:28 wysłane przez MAGMOWY smok » IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Agrael24

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 28


Inferno RULES!

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 30 Września 2007, 15:53:44 »
Mam pytaie (nie związane z tematem), jak otworzyc w grze nową mapę "Arogancy"? Nie wiem jak otworzyc ją w grze i w edytorze. (sorry że napisałem w ShoutBox)


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 01 Października 2007, 09:09:25 »
Mam te mapki, wpakowuję do folderu data i nic... >:(


« Ostatnia zmiana: 01 Października 2007, 10:18:25 wysłane przez MAGMOWY smok » IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Kuba11

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 185


Pan Magmowych Smoków.

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 02 Października 2007, 17:55:56 »
Mam te mapki, wpakowuję do folderu data i nic... >:(


Ja tak samo.Wgrałem tam gdzie trzeba,włączyłem i jest pokazane menu scenariusza ale przy włączaniu misji wywala mnie do pulpitu>wiecie co zrobić.Pomocy!


IP: Zapisane
"Dla Klanu, dla Krwi"

“Nigdy ustępować i nigdy tracić twarzy ”. Być dumnym z tego kim się jest. Bronić swoją
ojczyznę i honor . Zawsze bronić serce''

http://img232.imageshack.us/img232/3122/kurakzc1.png
za duża sygnatura. Luk
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 05 Października 2007, 12:38:14 »
Miałem zamiar wdać się w szczegóły i napisać właściwie epopeję...ale jednak będzie krótko...
Gram w Heroes przeszło 10 lat, od wersji I do V i muszę przyznać, że to co wkrótce wyjdzie jest esencją i według mnie jedną z najlepiej i najbardziej dopracowanych strategii jakie w ogóle powstały, a z pewnością wersją bijącą na łeb i szyję wszystkie poprzednie części całej sagi.

Odnośnie nowej rasy - jest niewiarygodnie mocna !!!
To czego można dokonać tym zamkiem jest niesamowite...
Na dowód gdyby ktoś miał wątpliwości chętnie wyślę replay z walki  w przybliżeniu 10 tygodniowej populacji przeciwko ponad 600 nowym Arcydemonom.
Nie sądzę aby innym zamkiem było możliwe osiągnięcie takiego rezultatu tej bitwy ( straty to łącznie około 70 jednostek niskich poziomów stanowiących może 1% siły armii ).


IP: Zapisane
Norx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 5


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 05 Października 2007, 13:07:29 »
Ja może na poczatek troche pomarudze....

Przedewszystkim niepodobają mi się centaury. Umiejetność cfania się kontratakuz dystansu jest slaba bo i tak zadaje 1/2 obrażeń i jak dla mnie kompletnie niprzydatna bo i tak strzelca umiesze z tyłu i cofać się nie będzie miał gdzie (nie sprawdzałem czy czasem w takiej sytuacji nie ucieka w bok ale wtedy to dopiero może być choos i napewno więcej roblemów niż pożytku). Jego atak jest dość słaby,przyrost nawet wysoki ale dobra obrona właściwie nic nie daje bo z racji dużego rozmiaru (co jest największym minusem) zawsze jest szybk atakowany i zablokowanie go i osłona jest właściwie niemożliwa.

O wiele lepiej prezentują się gobliny. Nie dość że inne jednostki mogą znimi robić fajne (ale nie dla nich) rzeczyto jeszcze ich zdolność zakładania pułapek napewno będzie solą w oku przeciwnika w niejednej bitwie. Niestety nie testowałem jeszcze drugiego rodzaju ponowienia, z tego co czytałem mają odporność na magie czy coś wtym stylu, jak zagram dłużej to się wypowiem.

Na uznanie zasługują również szamanki, chociaż wolałbym mieć je bardziej z tyłu i przy pomocy broni zasięgowej razić wroga. Niemniej jednak ich czary są dobre (haste i slow to podstawa,btw wie ktoś na jakim poziomie mają łańcuch? Pewnie basic ale wole sięupewnić) a w zwarciu walczą niegorzej niż rasowi rzeźnicy, dodatkowo aplikując wrogowi jeszcze czary mroku.

Ok, narazie tyle wystarczy, potem może coś jeszcze napisze. Mam nadzieje że w weekend będęmógł dokładniej przetestować gre i że  mapa dostepna po okazaniukodu będzie zwykłą w której zaczyna się bez armii bowtedy najlepiej można zbadać siłę miasta (co za problem skończyć scenariusz jak od poczatku ma się oddziały wystarczające do zajęcia połowy zamkow).


IP: Zapisane
gaza

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 150


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 07 Października 2007, 17:53:35 »
Centaury z umiejętnością kontrataku mogą się bardzo przydać podczas obrony zamku ponieważ odchodząc masz znów szanse na strzał. A w innych sytuacjach bierzesz to drugie ulepszenie, które zgodzę się jest mocniejsze od pierwszego. Ale właśnie po to wymyślono dwa, każde przydaje się w innej sytuacji - to samo dotyczy wiwern czy szamanek. Pao Kai jest znacznie lepszy ale broniąc zamek lepiej wszystkich pozatruwać lub rzucać chain lightning.


IP: Zapisane
sebek

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 21


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 14 Października 2007, 10:36:27 »
fajne są ulepszone wiwerny mogą zatruwać przeciwników


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Khaziu
SpecHoMM

*

Punkty uznania(?): 15
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


...:::Dziel i rządź:::...

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 14 Października 2007, 13:18:52 »
ok. mam 1 pytanie. zjakiej strony moge sobie ściągnąc demo.


IP: Zapisane
Luk
The Great LichMaster

*

Punkty uznania(?): 27
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 473


Scream for me Tawerna!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 14 Października 2007, 14:52:49 »
http://mightandmagic.uk.ubi.com/


IP: Zapisane
aknoimak

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 27


Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 14 Października 2007, 16:15:00 »
Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć na czym polega Blood range czy coś takiego. Z tego co wiem to ta zdolność pochłania obrażenia ale nie jestem tego pewiem czy to dobrze zrozumiałem.


IP: Zapisane
HoMM5.info - Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic V, IV, III, II i I[/center]
Oliwsen
Ale jak to

*

Punkty uznania(?): 30
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


Cichojcie

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 14 Października 2007, 19:37:38 »
Umiejętność Blood Rage polega na tym, że jednostki orków mają jakiś tam wskaźnik adrenaliny, który będzie albo podnosił statystyki jednostki albo obniżał, to zależy jak często jednostka będzie walczyła. Wskaźnik się podnosi kiedy potwór walczy, a obniża się kiedy stoi w miejscu.


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 7    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.129 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry