Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Sylu
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 155
46  Inne gry / Pozostałe / Odp: The Elder Scrolls : 05 Grudnia 2016, 08:57:57
Obecnie nie wyobrażam sobie grania już w Morrowinda bez overhaula. Wiem, że pewnie wielu fanów by mnie pogoniło, ale jeśli wychodzi jakiś remaster - a to nie ukrywajmy remaster jest - to nie widzę sensu, by na nim nie grać. Świat Morrowinda jest bardzo oryginalny i niepowtarzalny. Przewyższa typowy świat fantasy z Obliviona czy nordyckie klimaty ze Skyrima. Dlatego TES III pomimo drewnianej walki i dość martwego świata, jest najlepszą częścią TESA. Poza tym, Overhaul trochę nadaje życia do tego świata poprzez dodatkowe dźwięki w miastach czy animacje postaci, które robią coś poza staniem i chodzeniem.

Ja obecnie gram sobie w Enderala - olbrzymiego moda do Skyrima, bo już po około tysiącu godzin w świecie Nordów świat ten może się trochę znudzić ;p
47  Heroes VII / Heroes VII / Odp: trial by fire [steam] zapraszam chetnych na multi : 06 Listopada 2016, 09:14:47
Założę się, że na tym forum, poza kolegą wyżej, tylko ja mam dodatek, bo dostałem za darmo klucz od wydawcy. I dodatek ogólnie polecałbym, gdyby był co najmniej o połowę tańszy. Sądzę, że podstawkę miałoby więcej osób.
48  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Nowy. Kilka pytań : 03 Listopada 2016, 08:41:05
Bez tego bohatera by się rozwijało zawsze tak samo, co do zasady. Losowość wprowadza większą różnorodność i chyba wszyscy starzy fani heroesów są raczej za tym rozwiązaniem.  Poza tym, zdolności ostateczne są w przypadku wielu ras bardzo silne, i jest to dość uzasadnione, że ciężko je zdobyć. Gdyby były powiedzmy 3 zdolności ostateczne i 3 różne ścieżki, by je wbić, ręczne levelowanie już miałoby więcej sensu. W dzikich hordach wprowadzili mentora pamięci, co znacznie ułatwiło zdobycie takiej zdolności, przez co gra stała się dużo łatwiejsza.
49  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Nowy. Kilka pytań : 02 Listopada 2016, 18:52:38
Najwyższy poziom z tego co pamiętam to 40. Jednak wbicie go jest praktycznie nierealne w normalnej rozgrywce. Po około 36 poziomie ilość doświadczenia do awansu niewyobrażalnie wzrasta - do tego stopnia, że nawet zabijanie kilkutysięcznych stacków 7 poziomowych stworów daje bardzo mało % expa.
50  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 06 Października 2016, 20:21:39
Przy dodatkach. Jednak całą podstawową część zaprojektował Black Hole.
51  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 06 Października 2016, 19:19:55
Heroes VI nie był tworzony przez Limbic. Poza tym, Limbic kształt na produkt miało, jaki miało, skoro i tak o wszystkim zadecydować mogło Ubi.
52  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja IV : 25 Września 2016, 20:19:04
Jakość niezbyt, ale nie mogłem znaleźć zdjęcia całej mapy na internecie, więc zrobiłem z poradnika załączonego do pełnej wersji.

https://postimg.org/image/43h0ved4p/
53  Heroes V / Kampania II Kultysta / Odp: Misja IV : 25 Września 2016, 17:35:45
W misjach Agraela najlepszą taktyką jest rush. IV misja w porównaniu z III jest o tyle prosta, że wróg nie ma na start bohatera z silną armią. Po zdobyciu Inferna rekrutujesz demony, wychodzisz na powierzchnię i po prostu błyskawicznie podbijasz zamki wroga. Agraelem nie tracisz czasu na zbieranie czegokolwiek, zrobisz to jak podbijesz wszystkie zamki. Miasta Sylvanu nie są zbytnio przydatne. Można tam zrekrutować bohaterów, by ewentualnie coś przechwyciły, ewentualnie zwiększyć przychód, bo to jest zawsze przydatne. Podsumowując, misja ta jest naprawdę prosta, więc nawet zbytnio nie trzeba tu taktyki, po prostu przyrushuj.
54  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gra się uruchamia : 21 Września 2016, 21:57:48
Tak więc, uważam problem za rozwiązany.

Zamykam.
55  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gra się uruchamia : 21 Września 2016, 21:51:30
No tak, zapomniałem o najważniejszym.

Zbytnio nigdy się tym nie interesowałem, ale teraz patrzę i jest to

KEYSIGHT TECHNOLOGIES AC6801A
56  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: Gra się uruchamia : 21 Września 2016, 21:35:24
Ja mam problem z płynnością heroesów.

Ogólnie gra działa bardzo płynnie. Stałe 60 fpsów na sekundę. Poniżej specyfikacja mojego komputera.

Procesor: AMD Phenon x4 9605
Pamięć RAM: 8 GB
Karta graficzna: Radeon x270
System operacyjny: Windows 7

Ktoś zna rozwiązanie problemu?
57  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes 2 - Mapa Pandemonium - Wyzwanie :) : 17 Września 2016, 08:40:17
Stosunkowo łatwa mapa. Nie ma co się podniecać. Czarodziejami też da się ją bez problemu zakończyć. Zapewne po prostu nie jesteś jeszcze zbyt doświadczonym graczem  :) Trochę pokory i ty ją ogarniesz czarodziejami na impossible.

Pozdrawiam
58  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Heroes of the storm - projekty Mcichosza16 - Trolldaerona : 06 Września 2016, 20:44:37
Cytuj
W tym wątku będę umieszczał moje projekty postaci do tejże gry. Na początek Arcymag Antonidas

Zdanie to jasno pokazuje, czyje są to projekty.

Temat również mówi sam za siebie - "projekty Mcichosza16 - Trolldaerona".
59  Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: [Kampania Przystani][Misja 2] Nie zalicza zadań + problem z wykonaniem zadania : 05 Września 2016, 16:24:34
image posting
60  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: patche do Heroes : 05 Września 2016, 13:24:26
Starsze wersje tego wymagają. Bodajże od 1.4 nie potrzeba już płyty.
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 155




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry