Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nekropolis - rozwój miasta. (Czytany 3208 razy)
Klever

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 15


Zobacz profil
« : 28 Lutego 2012, 17:06:06 »
Jak według was najlepiej rozbudowywać królestwo umarłych. Co najpierw, co najważniejsze. Wasze propozycje  :)


IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 28 Lutego 2012, 18:40:11 »
W kampanii? Zależnie od tego jak masz rozwiniętą Anastazję.

Jeśli zrobiłeś Ją na maga, to rozbudowujesz jak najszybciej do kapitolu. W międzyczasie targowisko, Duchy i pod koniec tygodnia jeśli masz kryształy to Lisze. Zasadniczo Twoja postać powinna być na tyle silna, że samymi czarami powinna wybijać większość początkowych neutrali.

Mając już przyzwoite zarobki rozbudowujesz mury i ulepszasz Duchy oraz Lisze oraz kupujesz siedliska do Szkieletów i Ghouli. Wampirami czy Lamassu nie ma sensu się zajmować, szkoda kryształów. Jeśli będziemy mieć dużo zasobów budujemy od razu Tkaczki.

Ważne, abyś przed większymi bitwami, gdzie spodziewasz się strat, wybudował Ołtarz Wiecznej Niewoli (budynek specjalny). Przeciwnik zwykle lubuje się w wybijaniu naszych Arcyliszy i sama nekromancja może nieraz nie wystarczyć. Dlatego mając przyzwoite zarobki oraz oszczędności z pierwszych tur gry stać nas, aby wskrzeszać poległe jednostki.


IP: Zapisane
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry