Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja III (Czytany 3262 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 21 Sierpnia 2012, 21:13:23 »
                         

1.Zamek Inferno                                              1.Miejsce startu
2.Zadanie z lamasu                                          2.Zamek Ludmiły
                                                                     3.Miasto Żarłocza
                                                                     4.Drugi zamek Żarłocza
                                                                     5.Drugie miasto Mirandy
                                                                     6.Zamek Mirandy

Spis zadań:
-Główne:

    *Polityka świata zmarłych, pokonaj Mirandę i oswobodź Sveltanę.

-Poboczne

    *Ukochany, pokonaj demony w podziemiach.
    *Skrzydlate lwy Sarkomandu, porozmawiaj z Yasharem, zdobądź kostur Sandra i wróc co niego spowrotem.
    *Mściwy watażka, pokonaj Żarłocza, porozmawiaj z Ludmiłą.

Misja 3 - Prześwietlny Świt "Kiedy otoczą cię przeciwnicy, pokonaj ich pojedynczo"

Co tym razem nam każą robić? Musimy zmierzyć się z demonami, orkami i nekromantami Mirandy. Misja z początku może wydać się arcytrudna, ale nawet na trudnym można sobie z nią poradzić.

 [1] Budujemy budynek rekrutacyjny szkieletów, lub gdy mamy więcej gotówki (znaczy się tak 10000) to budynek rekrutujący bohaterów i kupujemy Moandera, ponieważ ma przydatna zdolność . Może te kilka jednostek nie robi wielkiej różnicy, ale na poziomie trudnym każda jednostka się liczy! Ruszamy Anastazją na tartak i kopalnie kamienia, a jeśli mamy drugiego bohatera, to kupujemy mu zdolności królestwa (oprócz tych dotyczących kopalni) oraz logistykę, znajdowanie drogi i turystę. Posyłamy go wtedy za Anastazją, by zbierał minerały. Następnie radzę zbudować jak najszybciej kapitol, a następnie budynki rekrutacyjne ghuli i duchów oraz ewentualnie aulę bohaterów. Zamiast murów dobrym ruchem jest zbudowanie siedliska liczy. Anastazją czyścimy wszystko wokół zamku. Po zebraniu tygodniowego przyrostu radzę już ruszyć południowym traktem na podbój kopalni klejnotów i wyeliminować najsłabsze jednostki. Później (tak w 3 tydzień, no ale jak ma się niski lub dość niski to możemy wcześniej ) podbić fort oraz grobowiec. Zbieramy kolejny przyrost i ruszamy na południe, ale nie na ścieżkę południowo zachodnią, tylko południowo wschodnią (pod żadnym pozorem nie kierujemy się ścieżką południowo zachodnią. Wtedy uaktywni nam się misja z orkami i będziemy mieli kolejnego silnego przeciwnika na karku). Zajmujemy kryptę, kopalnie złota i fort. Zabijajmy stwory pilnujące skarby, zbieramy kolejny przyrost i udajemy się do podziemi- by walczyć z demonami.

 Udajemy się na południe, a później dróżką obok na północ. Tam jest fort i tartak, będzie to baza wypadowa do zajęcia podziemi. Wracamy do rozwidlenia dróg i ruszamy na zachód. Po drodze możemy spotkać wrogiego bohatera, ale nie taki diabeł straszny jak go pokazują. Powinniśmy się z nim uporać i podbić kolejny fort. Drugi bohater niech przyniesie nam przyrost i wskrzeszone jednostki, byśmy mogli iść dalej. Tutaj też mamy wybór, czy podbić silnie chroniony zamek Inferno [1], czy podjąć się desperackiej wycieczki po lamasu [2]. W obu przypadkach będziemy walczyć z ogromnym zgrupowaniem jednostek. Ja radzę jednak udać się najpierw na wschód do zamku Inferno. Po drodze możemy napotkać następnego wrogiego herosa, w przypadku dużych strat drugi bohater powinien wskrzesić i wysłać posiłki Anastazji. Jeśli nie to pokonujemy pierwszego bohatera w zamku i jeśli straty będą większe niż kilka jednostek to cofamy się i wskrzeszamy. Gdy mamy mało strat walczymy z drugim bohaterem w zamku. A gdy nie damy rady go pokonać, to cofamy się i bierzemy kolejny przyrost. Z nim powinniśmy już dać sobie radę. Gdy zajmiemy miasto Inferno- co pierwsze to wskrzeszamy jednostki poległe. Gdy już wszystkie wskrzesimy, lub nie zdążymy (mała możliwość, że będziemy posiadali tyle pieniędzy na to, więc radzę wykupić licze, szkielety i duchy w pierwszej kolejności). Jako drugie przemieniamy miasto Inferno na Nekropolię. Na koniec wykupujemy jednostki z przyrostu, wszystko to zbiera Anastazja i udaje się na północ od fortu, który zdobyła wcześniej. Tam rozmawiamy z liczem i dostajemy misje zdobycia broni rodowej- Kostura Sandro!  Wpierw trzeba pokonać silne zastępy jednostek Inferno. Po pokonaniu ostatniego oddziału czartów i zdobycia kostura wracamy się do licza i otrzymujemy możliwość rekrutacji lamasu.

 Poświęcamy dwa tygodnie na rozbudowę miasta i rekrutacji wojsk, a następnie wracamy do naszego zamku pierwszego i z stamtąd rozpoczynamy pochód do zamku Ludmiły, wampirzycy [2]. Dostajemy od niej misję, pokonania Żarłocza- przeciwnika Sandora w kampanii Twierdzy. W zamian dostajemy wampiry i zależnie od drogi jej usługi. Możemy sprzątać jej pobliskie tereny i odpieramy pierwszy atak orków. Przechodzimy do kontrofensywy, jeśli Żarłocz jest dla nas za trudny, to czekamy na przyrost i go ponownie atakujemy. W moim przypadku uciekł do swego drugiego miasta. Ale możemy tez najpierw zając zamek orków [3], a potem eliminować pobliskie stwory. Jedna wyspa już jest cała nasza, w ten czas rozbudowujemy miasta i zaczynamy krucjatę przeciwko Mirandzie. Można się spodziewać, że przyśle na „zwiady” jednego ze swych pachołków. Nie będzie to jakiś mocno wymagający przeciwnik. Pokonujemy go, zbieramy przyrost i zwiedzamy pobliskie wyspy. Walczymy z czym popadnie, odwiedzamy dwie kapliczki Siódmego Smoka. Później udajemy się na południowo-wschodni skraj drugiej wyspy, tam jest drugie miasto orków [4] i w moim przypadku Żarłocz. Następnie północno zachodnią ścieżką z marszu pokonujemy strażników miasta i je zajmujemy [5]. Mirandzie zostało jedno miasto [6], a my szybko możemy odrobić straty, dzięki wskrzeszeniu armii oraz kolejnym przyrostom. Udajemy się ma południe zajmujemy fort. Cofamy się na północ, tam zajmujemy kolejny fort. Tutaj radzę wysłać na przeszpiegi jakiegoś bohatera i zobaczyć jaką nasza zła przeciwniczka ma armię. jeśli ma poziom bardzo trudny to czekamy, aż nam spadnie. Gdy już pokonamy Mirandę to zakończymy misję trzecią i przechodzimy do ostatniej.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.023 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry