Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja III (Czytany 2668 razy)
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« : 17 Lutego 2013, 18:32:47 »

1.Start                                      1.Weteran majarzy
2.Weteran centaurów                 2.Elżbieta
3.Weteran orków
4.Weteran goblinów
5.Zejście do weterana majarzy
6.Weteran jaguarzy
7.Weteran cyklopów
8.Weteran harpii
9.Hai-Ryou
10.Elżbieta

Spis Zadań:

- Główne:

   *Symbol wolności; broń miasta Taumata-Kunyak
   *Ostatni szturm; pokonaj Mukao
   *Barbarzyńska siódemka; znajdź weterana orków, znajdź weterana goblinów, znajdź weterana harpii, znajdź weterana majarzy, znajdź weterana centaurów, znajdź weterana jaguarzy, znajdź weterana cyklopów

- Poboczne:

   *Święte ziemie;  pokonaj 40 neutralnych oddziałów Świątyni
   *Matka i syn; pokonaj lub obłaskaw Węża Morskiego, porozmawiaj z Elżbietą
   *Kielich Gromu;  przynieś Wężowi Morskiemu artefakt zwany Kielichem Gromu

Kampania Twierdzy Misja 3 – Barbarzyńska siódemka „Orkowie nie walczą o wolność... Dążą do niej, bo dzięki temu mają więcej okazji do walki”.

Sandor po pokonaniu Żarłocza wyrusza do Taumata-Kunyak w dalszą przygodę. Na początek dowiadujmy się, że Taumata-Kunyak – miasto, które założył przywódca wyzwolonych z niewoli orków zostało zajęte przez nagów, którzy szukają Łez Ashy, by przygotować się na walkę z demonami.  A jak wiadomo, orkowie nie przepadają za niewolnictwem.

[1] Gdy już pokonamy ich przywódcę Mukao rozpoczynamy rozgrywkę. Miasto jest prawie całe rozbudowane, warto jest wybudować jak najszybciej ulepszony portal, bo często będziemy musieli wracać do miasta. W tej misji jednostki orków będą się do nas przyłączać, co nieco wzmocni naszą armię. Mamy w tej misji odwiedzić siedmiu weteranów, którzy walczyli ramię w ramię z Kunyakiem. W dodatku można też wykonać misję, by oczyścić ziemie orków z nagów, za co dostaniemy nagrodę. Radzę dokupić sobie trzeciego bohatera, którym udajemy się na południe do weterana centaurów [2]. Sandorem idziemy na północny wschód do weterana orków [3]. Acamas niech idzie na południowy wschód do weterana goblinów [4]. Pamiętajmy, by w mieście wybudować ich budynki rekrutacyjne. W międzyczasie pojawi się już pierwszy wrogi bohater, który nadejdzie z północnego wschodu. Będzie miał słabą armię, ale trzeba się spodziewać, że ataki będą coraz trudniejsze do odparcia. Możemy iść teraz do podziemi [5], gdzie czeka na nas weteran majarzy [1]. Gdy już zdobędziemy odpowiednią armię atakujemy oddział nieumarłych, którzy bronią dostępu do tartaku i weterana jaguarzy [6]. Przedostatnim do odwiedzenia wojownikiem Kunyaka jest cyklop na północnym zachodzie [7]. W międzyczasie można zacząć wykonywać zadanie ze zlikwidowaniem jednostek Świątyni z tej mapy.

   Gdy mniej więcej oczyścimy mapę udajmy się po ostatnią weterankę harpii [8]. By do niej dojść trzeba zejść do podziemi, które jest na wschód od zamku. Tam będzie czekać na nas matka Sandora - Elżbieta [2], która została tu uwięziona z resztą nekromantów przez Wodnego Węża Hai-Ryou [9]. Dostajemy Kielich Gromu, którym można go obłaskawić. Gdy dojdziemy do bossa mamy do wyboru albo z nim walczyć, albo dać mu ten Kielich. Ja wybrałem oddanie Kielichu, bo niezbyt chciało mi się walczyć z bossem, który zabierze mi połowę armii. Po zabiciu lub obłaskawieniu dostajemy Łzę Ashy, która z pewnością nam pomoże w dalszej rozgrywce. Idziemy do Elżbiety i dostajemy trochę doświadczenia [10]. Teraz można iść do ostatniego weterana. Gdy już zakończymy misje na tamtej wyspie wracamy do miasta i rozbudowujemy Twierdzę o ostatnie budynki. Teraz zostało tylko odpieranie kolejnych ataków i czekanie, aż pojawi się nam znowu Mukao. Będzie miał silną armię, ale będzie to nasz ostatni przeciwnik w tej misji.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Strony: [1]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.033 sekund z 21 zapytaniami.
                              Do góry