Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Cahan
Strony: [1] 2 3 4 ... 148
1  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Skowyt grozy : 05 Lipca 2020, 17:48:54
Pozwól, że dam Ci screena z mojego skilwheela.

 https://i.imgur.com/rqTJggZ.png

Jak widać, żeby to osiągnąć musisz mieć odpowiedni poziom i to zakładając, że będziesz cały czas trafiał na dobre umiejki. Zoltan i Lukrecja w ogóle nie są w stanie osiągnąć Skowytu Grozy, pozostali bohaterowie Necro już tak. Niektórzy mogą go najwcześniej zdobyć na poziomie 23, inni 24, reszta 25.

Fajna rzecz, ale do osiągnięcia na zwykłej mapie trudna, mało realna i blokująca lepsze ścieżki rozwoju.
2  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Bugi w Might and Magic: Clash of Heroes : 24 Grudnia 2018, 17:03:05
W zasadzie to ogarnęłam to wczoraj w nocy. Odpaliłam w trybie zgodności z Windowsem 7 i bangla.

Aber, nie sprawdziłam tego wcześniej, bo zazwyczaj przy problemach ze zgodnością gry się w ogóle nie dało odpalić, bo wywalało. A to wyglądało mi na zwykłego buga Ubisoftu.
3  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Bugi w Might and Magic: Clash of Heroes : 23 Grudnia 2018, 22:08:02
Zakładam ten temat w tym miejscu, ponieważ nie znalazłam żadnego lepszego, a Clash of Heroes nie ma swojego działu - w sumie  wstyd, bo ta gierka ma całkiem niezłe oceny i w ogóle.

Gorzej, że mam buga. I to w samouczku. Kiedy walczę z tym drugim demonem i ustawię ten mur z łuczników, to on powinien mieć swoją turę. Ale... nic się nie dzieje. A ja nie mogę nic zrobić.

Windows 10, przeinstalowanie gry nie pomogło.
4  Inne gry / Pozostałe / Odp: Ulubione gry : 07 Kwietnia 2018, 16:13:40
1. Hirki V z dodatkami
2. Wiedźmin 3 edycja goty
3. Skyrim
4. Wiedźmin 1
5. Tu prawdopodobnie wyląduje Dark Souls, ale w sumie nie wiem
6. Różne FPSy - różne części Call of Duty, HL2, pierwszy Far Cry
5  Tawerna / Sprawy Tawerny / Odp: Tawerniany discord : 06 Marca 2018, 13:18:44
Też tam jestem i polecam  ^_^
6  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Przyszłość serii M&M - spekulacje : 03 Lutego 2018, 03:53:45
Ja tam się nie zgodzę, że seria powinna umrzeć na kilkanaście lat. Bo tak naprawdę wkopało ją to jak wyglądała VI w dniu premiery i przez pierwsze parę miesięcy.  Przy VII gracze poszli po rozum do głowy i kupowali później. I chyba słusznie, bo bugi, bugi, gra robiona na "odwal się". Poza tym o tych grach za dużo dobrego powiedzieć niestety nie można.

Może i hirołsy to gry dość niszowe, ale jakby VIII zrobił ktoś, kto czai klimat, czai mechanikę, dorobił przyjemną fabułę i żeby graficznie gra się wyróżniała... Myślę że wierni fani by kupili, a jeśli ich recenzje byłyby pozytywne, to kupiliby i inni. Na zasadzie "ciekawa gra, wygląda fajnie, a se kupię i zobaczę".

To nawet nie musi być super drogie i z grafiką lvl Wiedźmak 3, bo nie o to chodzi w hirkach. To ma być przejrzyste, czytelne, estetyczne i mieć przyjemną oraz różnorodną mechanikę. I AI które nie oszukuje jak w VI i nie jest tak durne jak w VII.
7  Heroes V / Problemy Techniczne / Odp: PROBLEM Z URUCHOMIENIEM CZARNY EKRAN : 03 Lutego 2018, 03:43:54
To może być też jeszcze inna rzecz. Może głupie, ale widziałam taki problem parę razy u znajomych.

Odinstaluj grę, zainstaluj podobnie i kiedy instalator będzie pytał o zainstalowanie DirectX, to się zgódź. Nie wiem jak, ani dlaczego, ale zawsze działało. Nie zauważyłam też by Hirki V gryzły się z takim np. Windowsem 8.1 czy Windowsem 10.

Potem ściągnij patche bodajże do 3.1 i możesz sprawdzać czy bangla. Ale czy będzie banglać przez Hamachi, to to już inna sprawa - często są problemy przy ustawieniach sieci. No i jeśli to jedna i ta sama kopia gry, to nie wiem czy da radę na multi (sądzę, że tak, ale cholera wie).

A czy to kolekcjonerka czy co innego, to wszystko jedno przy multi. Chyba że próbuje się odpalać podstawkę z Dzikimi Hordami. Zawsze też można kupić na Steamie czy innym GoGu, zwłaszcza, że takie Dzikie Hordy są tanie jak barszcz. I w sumie polecałabym jednak kupić odpowiednią wersję, zamiast bawić się pendrivem kolegi.
8  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Przyszłość serii M&M - spekulacje : 30 Stycznia 2018, 21:35:13
Reuel, co do wyglądu, to jest to sprawa drugorzędna. W HVII jednostki praktycznie nie mają aktywnych umiejętności. Tylko pasywy, a i to dość nieciekawe. Trochę mi to kontrastuje z HV, gdzie prawie wszystko coś robiło i należało wiedzieć co robi, żeby nie dostać oklepu na wyższych poziomach trudności.

A tu (w HVII)? Strzela albo biega i bije. A coś innego robią dosłownie pojedyncze jednostki. W HVI było lepiej, przyznaję, ale i tak brakuje mi tu HV. I chętnie zobaczyłabym HVIII, które byłoby jak HV z paroma rozwiązaniami z HVI. Z VII może sobie wziąć jedynie flankowanie.

Artefakty też mało ciekawe.


I trochę gubię się przy tych przelicznikach szczęścia i morale. Po co takie duże te liczby? W ogóle nie ogarniam tych nowych przeliczników i jak to dokładnie działa.
9  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Przyszłość serii M&M - spekulacje : 30 Stycznia 2018, 03:32:04

Niestety na razie nic nie słychać w temacie drugiego dodatku do H7, a co dopiero myśleć o jakimkolwiek HVIII i dalszej przyszłości. Chciałbym się mylić, ale na tą chwilę naprawdę czarno to widzę i obawiam się, że historia serii na wiele lat (albo i na zawsze) zatrzyma się na pierwszym dodatku do HVII...


Nic nie słychać, bo go nie będzie. Jeśli kiedyś pojawią się hirki VIII, to będzie cud.

Hirki VII co prawda niektórym się podobały, ale ogólnie finansowo chyba okazały się klapą większą niż VI - choćby przez durne AI i nijakość gry. Mój kot dałby radę przejść kampanię.

Jeśli będą hirki VIII, to niech robią je Rosjanie. Oni lepiej czają tę serię.

I błagam, niech wróci pasek inicjatywy. I niech to wszystko będzie jakieś takie bardziej różnorodne.
10  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: Nekropolia zbyt op? : 28 Stycznia 2018, 16:54:12
Zależy od wielkości mapy i od tego czy grasz przeciwko kompowi, który jest mało inteligentny czy przeciwko ogarniętemu graczowi. Ogółem Necro jest OP i kiedy gram ze znajomymi, to banujemy ten zamek.

Jak dojechać Necro? Najlepiej jak najszybciej. Siłą Necropolis jest bardziej magia niż armia, więc dobrze pokonać Władców Zwłok nim zdobędą takie czary jak Hipnoza czy Masowa Dezorientacja. Same jednostki zgniłków są słabe. Dlatego jeśli mapa pozwala, to lecimy i robimy im szybki oklep. Tu bym polecała Loch. Magia Zniszczenia jest dobra we wczesnej fazie gry, a jednostki Mrocznych Elfów są szybkie i wytrzymałe.

Gorzej, kiedy wiemy, że wróg zdąży urosnąć w siłę. Olał armię, problemem będą Magia Mroku i Magia Przywoływania. Tu można spróbować orkami. Wziąć Roztrzaskanie Mroku, Szczęście, Dowodzenie, Logistykę i może Atak lub Machiny Wojenne ze specjalizacją w katapultach (oblężenia nie są mocną stroną orków). Orkowie są dobrzy w zbijaniu magii przeciwnika, mają ładny przyrost, a szał zrobi całą resztę.

Można też spróbować z Akademią, Przystanią i Sylwanem, idąc w Magię Światła. Tu szczególnie przydadzą się masowe oczyszczenie i przyspieszenie, gorzej jeśli tych czarów nie dostaniemy. Sylwan i Przystań mają wysoką inicjatywę, za to Akademia ma jednostki, które są w dużej mierze odporne na magię.

No i dobrze jest zgromadzić krasnoludzki set artefaktów.
11  Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Przyszłość serii M&M - spekulacje : 27 Stycznia 2018, 22:53:13
Jak dla mnie problemy to średnie VI i VII, które nie powalają mechaniką, za to mogą się pochwalić niesamowitymi bugami - zwłaszcza VI, która była niegrywalna przez pierwsze parę miesięcy.

Nie są to może gry złe, ale takiej V, to do pięt nie dorastają, a V, to jak wiadomo ulepszona III. W sumie myślę, że dobrze byłoby zrobić część taką jak V, z paroma rzeczami z VI i VII. Przede wszystkim bardziej słuchać fanów i zrobić grę, w którą dobrze ciśnie się z kumplami i przede wszystkim ma przyjemny gameplay.

Jak patrzę na VI i VII, to w stosunku do Dzikich Hord widzę duży regres. Chociaż taka VI nawet się broni fabułą kampanii. To VII... Wspaniałe i nieruchome modele, brzydkie drzewka miast, fabuła boląca w mózg i gra, która jest tak łatwa, że klikałam losowe rzeczy na Trudnym, a przeciwnik nie miał szans. No, te gry są takie nijakie.
12  Heroes VII / Heroes VII / Problem z rozdzielczością w Hirołsie 7 : 27 Stycznia 2018, 22:45:08
Jak w tytule. Chciałam dać Hirołsom 7 drugą szansę. Przy pierwszym uruchomieniu gra wywaliła. Przy drugim odkryłam, że nie mogę w niej zmienić rozdzielczości. Nie, bo nie. Jest niby lista rozwijana, ale się nie rozwija - czy raczej rozwija i jest tam tylko to coś domyślne, co w ogóle nie pasuje. Co ja mam z tym zrobić?

Pamiętam, że kiedy grałam w to poprzednio, to też miałam ten problem. I zapomniałam jak go rozwiązałam.

EDIT: Znalazłam rozwiązanie. W innym miejscu nie miałam zaznaczone, że gram w trybie pełnoekranowym.
13  Hyde Park / Aleja Graficzna / Odp: Graficzna twórczość Cahan : 07 Września 2017, 15:28:57
Aktualizacja:

Nagroda działu dla jednej dziewczyny z forum kucy:


Request dla znajomego:


Redraw Ceśki z histologii. Ta chyba płacze nad moją biochemią.


I Hualong
14  Heroes VI / Problemy Techniczne / Odp: Kampania Przystani - Anton... nie ma głowy na mapie gry : 16 Lipca 2017, 15:58:33
Stawiam na zwykłego buga, jakich pełno w tej grze.

Zresztą, Anton i tak nie robił z tej głowy użytku, a tak masz jeźdźca bez głowy  ;).
15  Heroes VI / Heroes VI / Odp: Tanie Heroesy : 15 Lipca 2017, 17:49:23
Tylko na biedronkową ludzie się skarżą, że nie ma dodatków. Hirki V z dodatkami można dostać za kilkanaście złotych przez Internet. Cena różna w zależności od tego gdzie kupujemy i na jaką platformę.
Strony: [1] 2 3 4 ... 148




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry