Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Sylu
Strony: 1 ... 152 153 154 [155]
2311  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 04 Lipca 2008, 16:13:27
Asha stworzyla tych bogow jest to w mitolgi ashan, ale nie pametam gdzie ja znalesc
2312  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 04 Lipca 2008, 14:08:26
tak samo jak do mojego ;D
Ma niektóre moje cechy
2313  Heroes V / Kampania I Królowa / Odp: Garnizon masakra : 04 Lipca 2008, 08:07:24
JA ich nigdy nie pokonalem pamietam ze mialem
ok 170k kusznikow
150k krzyzowcow
70k gryfow
50k czempionow
80k inkwizytorow
i 10 k archaniolow

i tak przegralem on wtedy mial 500k sukkubow

I jeszcze jedno" Nie trzeba pokonywac garnizonu zeby dojsc do zamku inferno wystarczy jak bedziesz mial natychmiastowa podroz
2314  Heroes V / Heroes V: Dzikie Hordy (Tribes of the East) / Odp: Tribes of the East - dyskusja, problemy , pytania : 03 Lipca 2008, 20:22:50

A ostatnie pytanie sfinksa mnie zatkało
Które odbicie Ashy czczą nekromanci
a)sierp księżyca
b)królika zabójce
c)pająka

Zaznaczyłem królika zabójce ;D

I chyba to nie byla dobra odpowiedz, bo to chyba pajaka czcza

2315  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: dowodzenie na polu bitwy : 03 Lipca 2008, 19:33:54
Ja tym hersztem sie nie broniie. Tylko trace ture jednostki zeby przesunac inna dio przodu na pasku inicjatywy. Herszt sie wtedy nie broni, a poziom szalu mu tez nie spada, bo wkoncu cos robi, a nie stoi, tak samo gdy szamanka czaruje. Nie spada jej wtedy poziom szalu chociaz ze sie nie rusza
2316  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: dowodzenie na polu bitwy : 03 Lipca 2008, 19:30:54
a no tak ja nie uzywam tej zdolnosci to poruszam sie o pole, a zreszta ile tych centaurow mi straci 20? A tak srednio to mam ich po 500
2317  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: dowodzenie na polu bitwy : 03 Lipca 2008, 17:38:07
Hersztem uzywam zdolnosci "Slowo Wosza"na centaura wtedu mu szal krwi nie spada ;D
2318  Heroes V / Taktyki i strategie gry / Odp: dowodzenie na polu bitwy : 03 Lipca 2008, 08:21:29
Jak gram Orkami to najpierw umiesczam centaury pod jakąś przeszkodą, zeby wrogowie nie mogli go tak szybko dosięgnąć, a koło niego stawiam herszta, zeby bronil strzelca od strony otwartej. Hersztem zawsze jestem na obronie i przesuwam tury jednostek, a na atak poruszma sie w ostatecznosci. Na Dzikego Cyklopa daje przyspieszenia i ide jak najszybciej w szeregi wroga, zeby zrobił rozpierduche, bo dziki cyklop atakuje na 4 pola. Pao Kai lub Jadowitą Wiwerną także atakuje. Golninem- plugawcem stoje i plugawie magie bohatera. Cora Nieba Poswiecam Gobliny lub daje spowolnienie na strzelcow. Co do rebacza to róznie albo atakuje albo stoje.
2319  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 02 Lipca 2008, 17:15:50
o dzięki nie zauważyłem

« Wiadomość doklejona z: 02 Lipiec 2008, 17:09:25 »

ok wprowadzilem klucz internetowy, ale i tak nic z tego.
Wpoisuje haslo i login, pisze "logowanie" i nagle przestaje i nic
2320  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 02 Lipca 2008, 17:03:43
asha-Jest boginią stworzycielem, matką czasu i przestrzeni, istotą o trzech obliczach – narodzin, życia i śmierci.Asha jest prawdziwie neutralnym bytem. Nie okazuje względów dobrym czy złym, krasnoludom, elfom czy orkom. Całe uniwersum to jej domena.

urgash-Smok Chaosu jest "surowym, nieokiełznanym bytem". Pierwotny chaos jest niewyczerpaną energią i nieskończoną ilością form.Został dawno temu wygnany do jądra Ashanu, by tam zapaść w sen, lecz mimo tego, demony nadal chcą urzeczywistnić jego pragnienia.

sylath-Srebno-biały smok powietrza jest strażnikiem tajemnic, gdyż widzi i słyszy wszystko.
Jednakże jest lekkomyślny i porywczy. Ceni sobie zdoność szybkiego myślenia oraz spontaniczność, lecz także nieużyteczną złożoność, która czasem sprawia, że staje się sfrustrowany i protekcjonalny wobec starszego rodzeństwa, które po prostu "tego" nie rozumie.
Sylath jest czczony przez podróżników, bardów, szpiegów ale także komediantów, dworzan, łajdaków i złodziei a nawet niektórych czarodziejów (dla jego rozległej wiedzy tajemnej, ale także jego tendencji, by z prostszych faktów stworzyć hermetyczną całość).
Sylath jest opiekunem ludzi (najmłodszej rasy, sam też jest najmłodszym smokiem), lecz został zastąpiony, w Świętym Imperium Gryfa przez swojego starszego brata Elratha, smoka światła. Jednakże wśród północnych plemion barbarzyńców i w Wolnych Miastach (które nie tworzą jednego państwa), Sylrath jest nadal bardzo popularnym bóstwem.

malassa-Czarna smoczyca ciemności jest zwana wrogim bytem bez jednolitego oblicza, śliskim Cieniem o setce twarzy i tysiącu szeptów.
Ciemność jest zupełnie nieprzewidywalna. Jej "logika" lekceważy ludzki rozsądek. Może jednego dnia Cię ocalić, by zabić następnego, śmiejąc się i płacząc w ułamku sekundy, może być zamiennie okrutna lub pocieszająca.
Ciemność jest niestałą i niebezpieczną panią.
Ciemność może wydawać się szalona, ale ona swoje wie. Tak, wie, bo cienie zawsze są tu i tam, obserwując Ciebie z bliska lub z daleka, łaknąc Twoje słowa i krzyki, zaś w głębokim łonie ciemności pochowane są dawno zapomniane wspomnienia i tajemnice przeszłości.
Malassa czczona jest głównie przez szaleńców i wieszczów zagłady, nieustraszonych szpiegów i zabójców.
Była opiekunką tajemniczych Istot bez Oblicza (Faceless), lecz prawie wszystkie one zniknęli wieki temu, więc obecnie Malassa zawarła złowieszczy pakt z mrocznymi elfami (Lochy).

sylanna-Zielona smoczyca ziemi jest uważana za najbardziej obojętną, powolną i spokojną wśród smoków żywiołów. Ziemia działa tylko po długim przemysleniu danej kwestii i dokładnym zastanowieniu się. Jest przyjaznym oraz ostrożnym bytem i często służy za rozjemcę pomiędzy jej rodzeństwem (smokami). Jest strażnikiem Natury, lubiącym kwiaty, zwierzęta oraz pozwalająca skałom "wyrastać na jej grzbiecie", zaś jedynym sposobem, by wzbudzić w niej gniew, jest zniszczenie lub zbezczeszczenie jej świętych gajów lub kamiennych kręgów.
Sylanna jest czczona przez druidów, strażników leśnych (rangerów), łowców, rolników i pasterzy, lecz także przez rzemieślników drewna i kamienia.
Jest opiekunką elfów (Sylwanu).

arkath-Brązowo-czerwony smok ognia jest nierozważny, pełen brawury i przeważnie w złym humorze. Jest samolubny i w gorącej wodzie kąpany, lecz srogi w walce, kierują nim zaś impulsy i namiętności.
Jest najczęściej czczony przez istoty spragnione przygód - przez tych, którzy uważają życie za ciągłą walkę - ale także przez kowali, którzy wlewają swój pot, krew i łzy w swoją pracę jako ofiarę dla ognia.
Arkach jest opiekunem krasnoludów.

elrath-Złoty Smok Światła jest czczony jak Bóg słońca i opiekun (legalnej) władzy, prawdy, honoru i sprawiedliwości.
Jego słudzy nieustają w wyszukiwaniu miejsc splugawionych mrokiem, by je "oświetlić", pokonują zło i sławiąc przy tym osobistą dzielność oraz heroizm.
Elrath jest czczony przez jego sługi – anioły, które zostały niemal wybite do nogi podczas Pierwszego Najazdu Demonów. Obecnie Elrath jest opiekunem Świętego Imperium Gryfa (Przystani).

2321  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 02 Lipca 2008, 16:48:28
Teraz macie wszystkich Bogów
2322  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 02 Lipca 2008, 16:46:19
Powiedzialem "Który z powyzej wymienionych Bogow jest najlepszy"
2323  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Heroes 5 - wrażenia z gry, ogólna dyskusja : 02 Lipca 2008, 16:37:58
Który z powyżej wymienionych bogów jest wedlug was najlepszy. Nie mozna zmienic decyzji wiec sie dobrze zastanówcie zanim zaglosujecie

Asha uses all
2324  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Wszystkie najdziwniejsze pytania na temat Heroes V : 02 Lipca 2008, 16:25:17
Mam pewien problem:
Chce grac przez internet, zalozylem konto na ubi.com
ale nie wiem skad wziac ten kod internetowy.
Powiedzcie co trzeba zrobic
Strony: 1 ... 152 153 154 [155]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.051 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry