Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Grownock
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 33
16  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 18 Sierpnia 2015, 13:04:02
Co do reszty, to jak najbardziej zgadzam, że przeniesione modele powinny zostać odświeżone, bo wersje z Heroesa VI będą odstawać od nowych modeli.
I zapewniam, że nie odstają i nie będą odstawać... nie wiem jakim prawem na oficjalnej H7 znalazł się model Czarnego Smoka na ustawieniach uber minimalnych, ale nie należy się tym sugerować.

Informuję, że ilekroć będzie ktoś próbował wywołać jakieś jałowe kłótnie, nie podpierając swoich postów żadnymi argumentami, te posty będą lecieć. Nie ten temat, moi drodzy. Rozumiem, że dla niektórych cała gra jest skopiowana, będą wszystko i wszędzie bojkotować, żeby pokazać swoją wielką moc, ale trzeba zachować jakąś dozę przyzwoitości.

EDIT: Miker, dziś usunąłem post pierwszy raz od jakiegoś pół roku, także nie jestem taki straszny. Trzeba się postarać. Jak widać, w ten niezbyt pozytywny sposób już się postarałeś, teraz postaraj się o ograniczenie personalnych wycieczek. Nie jest mi jakoś przykro, że nie uznajesz mnie za autorytet, ale to nie miejsce do takich ataków. Zachowaj dla siebie/ napisz mi na pw - ok, nie tutaj.
17  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 18 Sierpnia 2015, 11:48:03
@Miker

IMO jesteś totalnie nieobiektywny, zawsze nastawiony na pojechanie wszystkiego, czego się tylko da.

Pragnę zauważyć, że w H7 jest o jedną jednostkę więcej na każde miasto wobec modelu standardowego (w tym H6).

Pragnę przypomnieć, że w H7 jest o jedno miasto więcej w stosunku do H6. Więcej w podstawce miast było tylko w H3.

Wspomnę jeszcze o generatorze map losowych.

Jeżeli chodzi więc o "recykling", to licząc:
- Czarnego Smoka,
- Meduzę (która ma przecież inne tekstury, inną broń, więc nie rozumiem jęków),
- Minotaura (też nieco zmienionego, ale w zasadzie to ta sama jednostka, przyznaję)
- Lamasu,
- Ducha

Daje nam to uwaga: pięć przeniesionych (razem z mocno zmienioną Meduzą) na czterdzieści osiem jednostek. Liczba jednostek w miastach w podstawie H6... trzydzieści.

Prosty rachunek: 43(48) jednostek w miastach w H7 vs 30 jednostek w H6. Jest co krytykować, nie?

Twoje słowa o "dwóch miastach, które są praktycznie efektem recyklingu" to totalne kłamstwo, nieprawda. Nekropolia 2/8 jednostek "przeniesionych", Loch 3/8. Nie wiem, jaką matematyką Ty się posługujesz, ale mówisz głupoty.

Dostajesz o wiele więcej niż w H6 i nic, tylko ciągłe narzekania. Typowo polska mentalność.
18  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Maja 2015, 15:05:27
Beta rozpoczyna się jutro czyli 25 A.D od godziny 14:00 CET bodajże i trwa 2 tygodnie czyli do 8 Czerwca do godziny 17 lub 18,
6 pm GTM + 1 = 19.00 CET :)

Widzę, że hype na betę H7 jest mniejszy niż w przypadku H6, chociaż sama gra jest zdecydowanie robiona bardziej pod fanów niż poprzednia część.

Jak słusznie zauważył Loczek, praktycznie każdy może dostać klucz do bety zamawiając grę na gram.pl - po wzięciu klucza można w każdej chwili anulować zamówienie. Co do moralności - i tak mają kluczy na każdy egzemplarz, a przecież nie zostaną wykupione wszystkie w ciągu tych kolejnych dwóch tygodni.

Mimo, że mam sesję w przyszłym miesiącu, to będę starał się wykroić jakieś pół godziny wieczorem, przez parę dni (mam nadzieję, że mi się uda...) i troszkę potestować betę, chociaż nie będzie to dla mnie zupełna nowość.

Na koniec ważna sprawa - beta nie jest objęta klauzulą NDA i można publikować wszystko na jej temat - opinie, screeny, materiały video, co tylko się chce, także zachęcam do grania i komentowania.
19  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 27 Kwietnia 2015, 21:24:22
Gdyby chociaż grafika usprawiedliwiała te wymagania. Jak dla mnie gra nie prezentuje się tak ładnie jak szóstka.

Niestety większość ludzi nie potrafi dostrzec różnicy między past i current genem. Czy prawdą jest, że gry na PS4 prezentują się gorzej niż te na PS3? Jest to oczywiście nieprawda i taką różnicę widzimy też w przypadku H7 i H6.

Chcecie przeskoku jak z PS2 na PS3, to powiem wam jedno - już NIGDY takiego nie otrzymacie. Nie będzie graficznej rewolucji, a jedynie (albo aż) ewolucja - poprawianie poszczególnych efektów, doprawdy małych elementów składających się jednak na imponującą całość.


A najbardziej to śmieję się z tego, że Wy w tą grę nawet nie graliście i wysuwacie jakieś śmieszne (doprawdy beka) tezy o "pogorszeniu graficznym", czy "niedostatecznej jakości". Po czym to wywnioskowaliście? Filmik w SD na youtubie widzieliście? Śmiechu warte, kabaret jak zawsze.
20  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Kwietnia 2015, 17:37:03
Chyba za dużo wypili dając takie wymagania minimalne, te drugie to jeszcze zrozumiem ,ale jak ktoś może dać takie minimalne? >:( Kogo w ogóle może stać, aby swój sprzęt mocno podreperować.
To nie są wysokie wymagania. (Nie)stety świat idzie do przodu - często szybciej niż nam się wydaje.

H7 od początków prac na grą miał obsługiwać tylko 62-bitowe systemy. Na 32 nie ma szans, nie ruszy.
21  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 02 Lutego 2015, 11:10:03
Proszę nie cytować całych postów, jeżeli są kilka centymetrów wyżej (Patrz Regulamin ustęp III punkt 14).

@up: Trochę odświeżona? To co mieli zrobić, żeby była "serio odświeżona"? Grafikę 3D? Ale wtedy wszyscy by się pluli, że zrobili beznadziejne, cukierkowe modele i w ogóle lepiej zagrać z grafą z 99'. Właściwie to zrobiono już remake H3 w 3D - jego tytuł to Heroes V.

Wystarczy spojrzeć na mojego screena, mały wycinek mapy, a jaka różnica - brama, drzewa, kamienie, a nawet śmieszny kwiatek! Wszystko prezentuje się o niebo lepiej. Ta gra już nie wygląda na 1999, ale na produkt z 2015 roku (oczywiście ze specyficzną oprawą 2D).

Dodatkowo są nowe serwery, masa ludzi, którzy nie potrafią obchodzić się z kompem i odpalić gamerangera (tym bardziej koszmarnego hamachi...) ma teraz szansę gry przez neta bez kłopotów.

Po trzecie, powiedzmy sobie szczerze - w kampanie H3 gra/ grało może z 5-10% graczy. Nie o to chodzi w tej grze, tu siłą jest tryb dowolny. Najlepszym przykładem mogę być ja, nigdy nawet nie odpaliłem kampanii H3. Dlatego dodatki są mało istotne, ot kolejny powód, żeby pohejtować, chociaż twórcy wyraźnie powiedzieli - nie ma kodów źródłowych.

Pojawiły się też acziwy, które spora część graczy lubi zbierać. Serio, 50zł za odnowioną wersję najlepszej strategii wszechczasów to dużo? A 300zł za 38478 część CoD'a, czy jakiegoś innego gnoju na konsole to mało? Nie zgadzam się.
22  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 01 Lutego 2015, 16:21:48
Proszę nie cytować całych postów, jeżeli są kilka centymetrów wyżej (Patrz Regulamin ustęp III punkt 14).

@up: W7, ale już rozwiązałem sprawę - miałem pod F2 wklepane fabrycznie jakieś opcje ustawień laptopa, wyłączenie tego pomogło.

Miło sobie tak przełączać, to pomaga zobaczyć, jak wielka jest poprawa. Choćby taka "śmieszna" brama, a jaka różnica. Nie wiem, niektórzy są chyba po prostu ślepi albo głupi, albo w ogóle nie grali w grę, ale pohejtować Ubi trzeba.
23  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 01 Lutego 2015, 13:59:02
Mógłby mi ktoś powiedzieć, gdzie na klawiaturze kryje się magiczny przycisk "SD->HD"? Słyszałem, że F2, ale nie działa. Żeby przełączyć się ze starej grafiki na nową i odwrotnie, muszę wejść w ustawienia.
24  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 30 Stycznia 2015, 00:22:37
Sądzę, że lepiej kupić drugi raz Complete niż H3HD.
Czy ja wiem? Pamiętaj, że dla wielu osób (jeśli nie dla porządnej większości...) H3 to głównie dowolne gry, a kampanie to jakiś drętwy relikt. Co takiej osobie z dodatków? Trochę map i niezbyt udane Wrota Żywiołów. H3HD daje zaś rozdzielczość (ok, to można zrobić modem), poprawione modele, funkcje społecznościowe, "acziwki", nowe serwery, czyli łatwiejszy sposób na znalezienie partnera do gry.

Też nie oparłem się pokusie i przetestowałem H3HD - na chwilę obecną sprowadziło się do 20-minutowej sesji na małej mapce z łatwym botem, ale wrażenia jak najbardziej pozytywne. Różnicę serio widać, gra wygląda lepiej - no może z wyjątkiem anioła z menu, który zrobił się jakiś plastikowy :P

Tak, czy owak - 50zł za odnowioną wersję gry wszechczasów, chyba dobry interes. Oczywiście znajdą się też tacy, którzy na sam wyraz Ubisoft zaczynają pryskać jadem w każdą stronę, ale co poradzić. Bardzo się cieszę, że przynajmniej tutaj można znaleźć osobę, która nie jest ślepa i nie wypisuje bredni, że nic się nie zmieniło, żadnej różnicy nie widać, bo to po prostu kłamstwa.
25  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 28 Stycznia 2015, 19:36:55
Jest już recka na gry-online: http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=10242.

Zmieszali reedycję z błotem, co zresztą było do przewidzenia :P Ja tam nie oczekiwałem cudów, a poprawionej grafiki i funkcji społecznościowych. W recenzji jest napisane, że różnicę widać, co mnie cieszy. Premiera jutro, nie wiem, czy będę miał czas się tym teraz zająć, a nie 'dopiero' za parę dni. Jak ktoś kupi, niech napisze wrażenia.
26  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 25 Stycznia 2015, 10:39:30
Premiera w przyszłym tygodniu - szybko to zleciało. Na http://www.cdaction.pl/ można przeczytać parę artykułów dot. H3. Ktoś zamierza kupić, ograć? Co prawda mam sesję, a 29 stycznia egzamin, ale obczaić podrasowane H3 trzeba.
27  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 25 Stycznia 2015, 10:37:39
IMO wszystkie jednostki Nekro prezentują się świetnie. Fakt, niektóre są bardzo podobne (niemal identyczne) do tych z H6, ale jakoś mnie to nie boli, gdy widzę prześliczne modele Szkieleta, Pająka, Jeźdźca i Kościanego Smoka.

W sumie niektóre jednostki w relacji H1-H2 i H2-H3 też nie różniły się jakoś specjalnie, była podobna sytuacja do tej. Ale rozumiem, że kogoś to może denerwować. Oczywiście sam wolałbym, aby każdy model był nowy. To też wczesne wersje i finalnie mogą się zmienić - nie zapominajmy o tym.
28  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 08 Stycznia 2015, 16:51:01
Oto wspomniane wyżej wymagania:

Minimalne wymagania sprzętowe:

    Procesor: Core2 Duo E4400 @ 2.0 GHz lub Athlon64 X2 3800+ @ 2.0 GHz
    Karta grafiki: GeForce 8800GT lub Radeon HD2900 (256MB VRAM lub więcej z Shader Model 4.0)
    DirectX: 10
    Pamięć: 2 GB RAM,
    System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (wersja 32- lub 64-bitowa)

Zalecane wymagania sprzętowe:


    Procesor: Core2 Duo E6600 @ 2.4 GHz lub Athlon64 X2 5600+ @ 2.8 Ghz
    Karta grafiki: GeForce 9800GT lub AMD Radeon HD3870 (512MB VRAM z Shader Model 5.0)
    DirectX: 10
    Pamięć: 3 GB RAM,
    System operacyjny: Windows 7 SP1, Windows 8, Windows 8.1 (wersja 32- lub 64-bitowa)


IMO to jakiś żart. Rozumiem wyższe wymagania, nawet stosunkowo wyższe, ale coś takiego? Ile imponujących wizualnie gier ma mniejsze od remake'u HD poczciwej H3 z 99'? Myślę, że pójdzie mi luzem na lapku (i to na wysokich, bo jak zobaczę nawet jakieś małe przycięcie, to gra ląduje w koszu). Na stacjonarnym może być gorzej, niby konfiguracja ok, ale brak wsparcia dla XP może być problemem.
29  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Edycja Kolekcjonerska : 08 Stycznia 2015, 16:44:06
http://muve.pl/pc/strategia/heroes-of-might-magic-vii-edycja-kolekcjonerska-pc/86160

Stało się to czego się obawiałem, czyli figurka = droga kolekcjonerka. 400 zł? Dla mnie to zdecydowanie za dużo, o wiele bardziej podobała mi się kolekcjonerka H6. Już ten pierścień jest i tańczy, i fajniejszy, i mniej miejsca zagraca. Cóż, może jest jeszcze nadzieja, że tańszą wersję bez figurki też puszczą w obieg.
30  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 18 Grudnia 2014, 11:27:08
Rzeczywiście, jest info o Steamie... dla mnie to niezbyt wesoła informacja. Ogólnie jestem przeciwnikiem wszystkich platform typu steam, uplay, orgin itd. Tylko muli to komputer i utrudnia grę uczciwym graczom, którzy zdecydowali się zapłacić za produkt. Cóż, trzeba będzie się przeprosić ze steamem - taka okazja wymaga wyrzeczeń :P Miło będzie zobaczyć długaśną listę serwerów i multum graczy pogrywających w kultowe H3. Mam też nadzieję, że na dniach zobaczymy więcej materiałów i informacji, bo na chwilę obecną jest dosyć skromnie (z drugiej strony nad czym się tu rozwodzić?).

Swoją drogą, chętnie zobaczyłbym wyższe rozdzielczości i nowe serwery do H4 - wtedy byłbym w siódmym, ósmym i dziewiątym "nerdowskim" niebie :P W przypadku "czwórki" nie trzeba nawet nic odnawiać, tylko rozdzielczości i serwery, bo czasem ma się ochotę na partyjkę z homo sapiens, a o graczy na gamerangerze (w przeciwieństwie do H3) jest czasami ciężko.
Strony: 1 [2] 3 4 5 ... 33




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.046 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry