Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Grownock
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 33
31  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Edycja Kolekcjonerska : 08 Stycznia 2015, 16:44:06
http://muve.pl/pc/strategia/heroes-of-might-magic-vii-edycja-kolekcjonerska-pc/86160

Stało się to czego się obawiałem, czyli figurka = droga kolekcjonerka. 400 zł? Dla mnie to zdecydowanie za dużo, o wiele bardziej podobała mi się kolekcjonerka H6. Już ten pierścień jest i tańczy, i fajniejszy, i mniej miejsca zagraca. Cóż, może jest jeszcze nadzieja, że tańszą wersję bez figurki też puszczą w obieg.
32  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 18 Grudnia 2014, 11:27:08
Rzeczywiście, jest info o Steamie... dla mnie to niezbyt wesoła informacja. Ogólnie jestem przeciwnikiem wszystkich platform typu steam, uplay, orgin itd. Tylko muli to komputer i utrudnia grę uczciwym graczom, którzy zdecydowali się zapłacić za produkt. Cóż, trzeba będzie się przeprosić ze steamem - taka okazja wymaga wyrzeczeń :P Miło będzie zobaczyć długaśną listę serwerów i multum graczy pogrywających w kultowe H3. Mam też nadzieję, że na dniach zobaczymy więcej materiałów i informacji, bo na chwilę obecną jest dosyć skromnie (z drugiej strony nad czym się tu rozwodzić?).

Swoją drogą, chętnie zobaczyłbym wyższe rozdzielczości i nowe serwery do H4 - wtedy byłbym w siódmym, ósmym i dziewiątym "nerdowskim" niebie :P W przypadku "czwórki" nie trzeba nawet nic odnawiać, tylko rozdzielczości i serwery, bo czasem ma się ochotę na partyjkę z homo sapiens, a o graczy na gamerangerze (w przeciwieństwie do H3) jest czasami ciężko.
33  Świat HoMM / Ogólne o Heroes III / Odp: Might & Magic Heroes III HD Edition : 12 Grudnia 2014, 23:31:54
Muszę przyznać, że widmo odnowionego H3 prezentuje się nadzwyczaj ciekawie i jest to mój absolutny must-have w dniu premiery. Więcej, bardziej oczekuję tego niż "normalnej" kontynuacji serii. Przykra jest ta afera z pogarszaniem wyglądu grafiki z 1999 (a raczej z powodu zręcznej manipulacji), bo różnica jakości modeli z 1999, a 2014 jest wyraźnie widoczna bez dodatkowych, zbędnych zabiegów.

Jakoś specjalnie nie jest mi żal braku dodatków - na kampaniach mi nie zależy, a za Wrotami Żywiołów nie będę płakał...

Pozostaje jeszcze jedna kwestia - multiplayer. Czy można liczyć na nowe serwery, jakąś zręczną, współczesną wyszukiwarkę? Oznaczałoby to koniec zabawy z hamachi, czy gamerangerem.
34  Hyde Park / Pogaduchy / Odp: Bitwa sławnych ludzi : 03 Października 2014, 15:49:00
Odkop.

1. Leo Messi - 48 SAVE
2. Jean Reno - 30 KILL
3. Iwan IV Groźny - 46
4. Bolesław Bierut - 22
5. Joey Barton - 44
35  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Edycja Kolekcjonerska : 03 Października 2014, 14:07:22
No to wiemy już coś o edycji kolekcjonerskiej - w zestawie znajdzie się figurka Ivana, a o jej wyglądzie zadecydują fani w głosowaniu - http://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/vote-for-ivan-s-figurine. Chyba nie powinno być niespodzianki i wygra opcja nr. 1. Przypomnijmy, że w kolekcjonerce H6 nie było figurki, ale można było zakupić statuę przedstawiającą Archanioła Michała oddzielnie, w limitowanej edycji.

Czyżby w przypadku H7 miało się to zmienić? Szczerze mówiąc, ja nie jestem zadowolony - nigdy nie byłem zwolennikiem hiper-uber-wypasionych edycji kolekcjonerskich za 500zł, a właśnie te najczęściej zawierają figurkę. Bardziej liczyłem na coś w stylu M&M X - dla mnie to idealne wydanie:



W przypadku H7 chciałbym właśnie coś takiego - ładne pudełko, soundtrack, mapa, jakieś DLC i przystępna cena (czego figurka nie zwiastuje).
36  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Problem z kodami : 03 Października 2014, 13:51:38
Pobierz odpowiedni trainer z tej strony - http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_heroes_of_might_and_magic_5.shtml

Uruchamiasz go, będziesz miał napisane, jaki klawisz odpowiada za jaki kod (np. F1 - 1 000 000 złota), potem odpalasz grę i podczas rozgrywki wciskasz odpowiedni klawisz.
37  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 03 Października 2014, 13:37:36
Na jakiej podstawie jest głupie?

Na takiej, że tej frakcji nie było w H1, H2, połowicznie nie było jej także w H4.  Heroes 1, Heroes 2, a nawet Heroes 4 nie były prawdziwymi "Heroesami"? To czym były? Pół-heroesami? Tak, teksty typu: "bez inferno to nie homm!!!11" są totalnie głupie.

Wracając do rdzenia kwestii głosowania - mamy już Sylwan i elfy, wystarczy. Mając wybór, nie wybieram kolejnej porcji elfów, tym razem mrocznych. Poza tym, ta frakcja jest świeżo "ograna", w końcu nie tak dawno mieliśmy Cienie Mroku do H6... Mój głos pozostanie przy Inferno - chętnie zobaczyłbym powrót Chochlików i Diabłów. Elfów już pod dostatkiem, a Minotaurów, Czarnych Smoków naoglądaliśmy się już dość ostatnio.
38  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 02 Października 2014, 21:40:32
Na chwilę obecną 57% dla Lochu i 43% dla Inferno... serio tak kochacie Ubisoft? Ja osobiście nie chcę, żeby ten świetny niegdyś zamek (H1-H4) zamieniony w sztampowe miasto "Mrocznych Elfów" znalazł się w grze.

Po raz kolejny potwierdza się pewna hipokryzja fanów - ciągłe najeżdżanie na Ubisoft, a przy tym głosowanie na... ich pomysły i to z uśmiechem na ustach.

Mój głos oddaję na Inferno - liczę na Diabły.
39  Świat HoMM / Heroes II i I / Odp: Heroes 1 - kampania : 25 Września 2014, 18:06:34
Grałem w H1, ale kampanii nie tknąłbym się w życiu... to już za duży hardcore na dzisiejsze czasy. Ogólnie HoMM I można określić chyba jako jedyną część, która nie przetrwała próby czasu i chyba na dobre odeszła do lamusa. Takie H2 IMO jest już niezniszczalne, podobnie jak H3 i H4.

Pierwszy raz z H1 zetknąłem się w 2002 roku, przy okazji premiery H4, kiedy ktoś pokazał mi "jedynkę" jako ciekawostkę. I w takiej formie spotkałem się z grą jeszcze parokrotnie, za każdym razem właśnie odbierając ją jako ciekawostkę, na którą można spojrzeć parę minut, a później wyłączyć.
40  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 21 Września 2014, 13:27:05
YES YES YES YES!!!

I wszyscy macie przykład - dużo osób nie chce klasycznych Herosów, nie chce frakcji w stylu 3DO, a woli pomysły i dziwactwa Ubisoftu. Tylko mam taką sugestię - niech osoby niegłosujące na balans, nie narzekają później na to, że gra w pewnych aspektach będzie różniła się od H3, czy innych starszych części, niech nie narzekają na H6, na niechciane "innowacje", bo sami pomagają Ubi w realizacji ich różniącej się od dawnej wizji serii.
41  Heroes V / Ogólnie o Heroes V / Odp: Turniej? : 20 Września 2014, 11:58:52
Temat aktualny?
Jakby coś to chętnie się dołączę :)
Pomysłodawca zniknął, więc chyba nici z tego. Szkoda...

Teraz trwa już nowy rok szkolny, za chwilę zacznie się nowy rok akademicki i nawet jeśliby coś by się ruszyło, to dużo osób odpadnie (np. ja). Cóż, niektórzy nie wiedzą, że jak się mówi A, to trzeba też powiedzieć B...
42  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 19 Września 2014, 18:46:21
https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/creatures-of-irollan-part-2
Jeśli tak to będzie wyglądać, to czuję się zawiedziony... liczyłem na pełnokrwistego, klasycznego, płonącego żywym płomieniem Feniksa rodem z H1, H2, H4. Ten zbyt przypomina neutrala z H6 i rzeczywiście, jest nieco podobny do jednej z jednostek Akademii. Mam nadzieję, że twórcy jednak zdecydują się na ognisty wariant.

Tymczasem Siła Lasu z 20% chyba ostatecznie odpada z rozgrywki, a ostateczna bitwa zostanie stoczona między Równowagą, a Furią - obie opcje mają po 40%.

EDIT: Dzięki Hells, trzeba zacząć czytać, a nie tylko obrazki oglądać :P
 
Jeszcze jedno spostrzeżenie - Jednorożce wyglądają całkiem "ok", ale równie dobrze mogłaby to być jednostka... Akademii - pasuje stylistycznie.
43  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 16 Września 2014, 11:05:26
Całkowicie popieram Acida, z punktu widzenia fana, który szczególnie ceni sobie części robione przez 3DO, druga opcja jest IMO jedyną słuszną - możemy otrzymać właśnie taką frakcję "w starym stylu", różnorodną, "kolorową" - Feniksy siłą rzeczy nie mogą być zielone :P
44  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 14 Września 2014, 16:25:34
Możliwe że źle dobrałem słowo więc sprostuję to i powiem inaczej; Na przyszłość nie rób w poście palety kolorów bo przez to był mało czytelny. A wystarczyło użyć np 2 kolorów, pogrubienia/kursywy i lekko czcionkę powiększyć. Right?

EoT.
Tak się składa, że było całkiem dobrze i czytelnie, ale pokasowałeś (nie wiem po co, szczególnie, że nic potem nie poprawiłeś - żadnego pogrubienia, niczego) i teraz nic nie widać :) Miałem już o tym na RC napisać, ale odpuściłem. Bez przesady, kolory miały tam jak najbardziej sens.

Co do Smoków - jeśli Zielony nie będzie latał, to wyjdzie jednostka całkiem podobna do Demosmoka z H4. Dla mnie "ok", niech będzie jakaś odmiana. Zresztą, sprawa może być bardzo podobna do tej z H4 - duet czempionów Smok + Feniks z czego 99% osób nie wybierało tego drugiego, bo był znacznie słabszy. Liczę też na Kościanego Smoka w Nekro, Behemota/ Ptaka Gromu w Twierdzy, Czarnego Smoka/ Hydrę w ewentualnym Lochu i Diabła w ewentualnym Inferno. W każdym razie, bardzo podoba mi się pomysł dwóch czempionów, będzie szansa na ponowne spotkanie wielu lubianych jednostek ze starszych części.
45  Heroes VII / Heroes VII / Odp: Heroes VII - Aktualności - Dyskusja : 12 Września 2014, 18:42:21
Ja nad wyborem nie zastanawiałem się nawet 5 sek - opcja nr. 2 (zrównoważona) jest dla mnie oczywista. Myśliwy, Rusałka, Druid, Drzewiec, Smok, Feniks - o taki Sylvan walczyłem :P Wymieniłbym tylko tego "Wojownika" na Jednorożca, ale cóż... nie można mieć wszystkiego.

Opcje nr.1 i 3 dla mnie zbyt jednostajne, takie w stylu Ubisoftu...
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 ... 33




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.035 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry