Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 18    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Jednostki z Hammers of Fate (Czytany 91385 razy)
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« : 07 Grudnia 2006, 18:38:26 »
Opisy jednostek i umiejetności ze strony homm5.gram.pl:

Krasnoludy:

Umiejętności i bohaterowie:


Nowa szkoła magii oczywiście niesie ze sobą zupełnie nowe umiejętności. O tych umiejętnościach będzie można przeczytać Tutaj. Natomiast o dotychczas ujawnionych czterech krasnoludzkich bohaterach dowiecie się niedługo - ze względu na ograniczenia czasowe nie byliśmy w stanie zamieścić wszystkiego dzisiaj.

Jednostki krasnoludów:

Podobnie jak w Przystani, jedynie jedna jednostka różni się rasą od pozostałych. Większość to oczywiście krasnoludy, a ten pozostały stwór to kolejny smok, tym razem ognisty/ognia (Fire Dragon). Po wielu protestach fanów, jakoby smoków było już zbyt wiele – jeszcze przed dodatkiem połowa jednostek siódmego poziomu to były smoki – twórcy odpowiedzieli, iż smoki są na tyle ważne w krainie Ashan, że mogą, a nawet powinni sobie pozwolić na taki objaw braku kreatywności. Nie nam się sprzeczać, w końcu to oni stworzyli tę krainę i tylko oni mogą ją edytować. Czy będzie to kolejny plus, to zobaczymy podczas grania.

Dokładny opis jednostek, wraz ze zdjęciami, pojawi się również niedługo. Powody podobne jak i przy bohaterach ;).


Oczywiście nie mogę nie wspomnieć o tym, czego oczekiwali wszyscy gracze, czyli nowych zdolnościach specjalnych jednostek, specyficznych dla krasnoludów:

Armored – Ta jednostka jest odporna na wszystkie czary, bądź umiejętności, które mogą zmniejszyć jej Obronę.

Berserker Rage - Kiedy ta umiejętność jest użyta, to Obrona jednostki aktywującej spada do zera, natomiast jej atak wzrasta o liczbę punktów straconych na Obronie.

Crossfire – Pole ataku jednostki ma kształt krzyża.

Magma Shield – Jeśli jednostka posiadająca tę umiejętność zostanie zaatakowana, to przeciwnik otrzyma pewną ilość obrażeń (zależnych od siły przeciwnika).

Mark of Fire – Podczas atakowania jednostka posiadająca tę umiejętność może przekląć przeciwnika tak, by ten otrzymywał podwójne obrażenia od ognia.

Paw Strike – Podczas ataku, jednostka może odepchnąć przecinika od siebie o jedno pole i wyzerować całą inicjatywę, jaką posiadał.

Shield Wall - Obrażenia, jakie mogłaby otrzymać jednostka są zmniejszane o 10% za każde pole, jakie musiał przejść przeciwnik, by ją zaatakować.

Stormstrike – Oprócz zwykłych obrażeń, jednostka może udeżyć cel błyskawicą (niemagiczną), która następnie przechodzi na kolejnego przeciwnika, jeśli ten stoi przy jednostce używającej tej zdolności, po czym kontynuuje, aż łańcuch się skończy.

Stormbolt – Raz w czasie bitwy jednostka może użyć tej umiejętności i wywołać łańcuch piorunów.

Wound – Jeśli atak się powiedzie, to jednostka ma szansę na zmniejszenie szybkości przeciwnika o 50% oraz inicjatywy o 30%.
Renegaci:

Następną nowością, jaką wprowadzać będzie pierwszy dodatek do HoMM5, są renegaci, czyli prawie nowa frakcja. Czemu ‘prawie’? Ponieważ będą to jedynie alternatywne ulepszenia dla jednostek z Przystani. Miłe uzupełnienie, jednakże wygląda, jakby było dodane trochę na siłę i w mojej opinii nieco za bardzo przypomina ‘WoGowe’ pomysły. Jednakże podobnie jak z kolejnym smokiem – dopiero po ukazaniu się gry okaże się, czy pomysł był trafiony.

A oto jednostki, jakie przyjdzie nam spotkać wśród renegatów:


Brute – ulepszenie chłopów, podobnie jak podstawowa wersja posiadają umiejętność Podatnik a do tego Cios Tarczą szeregowców.

Crossbowman – ulepszenie łuczników, jak łatwo się domyślić są to jednostki strzelające, a do tego posiadają nową umiejętność, która nie pojawiła się do tej pory w podstawowej wersji gry – Rapid Fire

Vindicator - ulepszenie zbrojnych, z nową umiejętnością Cleave.

Battle Griffin - oczywiście zamiennik Gryfa Królewskiego, Duża istota, oczywiście Latanie, Nieograniczony kontratak i do tego kolejna nowa umiejętność – Battle Frenzy

Zealot – rekrutowany zamiast inkwizytora, strzelec, magik, pełna skuteczność w walce wręcz.

Champion – renegackie ulepszenie Kawalerzysty, podobnie jak ‘wersja podstawowa’ jest jednostką dużą, lecz poza tym posiada bardzo ciekawą zdolność – Champion Charge

Fallen Angel – oczywiście jest to ulepszenie Anioła, prócz jego zdolności posiada jeszcze umiejętność wampirów – wysysanie życia.

Wśród jednostek renegatów, jak zapewne zauważyliście, są również cztery nieznane wcześniej zdolności:

Rapid Fire – jak na razie nie posiada oficjalnego opisu, lecz można się domyślać, że albo będzie zwiększał inicjatywę przy strzale, albo pozwalał atakować dwa razy. Jak będzie dokładnie mam nadzieję dowiedzieć się już wkrótce

Cleave – jeśli jednostka podczas pierwszego ataku zabije przynajmniej jedną jednostkę przeciwną, to wykonuje kolejny atak

Champion Charge – jeśli jednostka podczas ataku przebyła przynajmniej dwa pola ruchu, to prócz przeciwnika atakuje jednostkę stojącą na linii ataku po drugiej stronie przeciwnika

Battle Frenzy – za każdym kolejnym kontratakiem jednostka zadaje półtora razy większe obrażenia
Jednostki neutralne:

Dodatek Hammers of Fate wprowadza w świat Ashan cztery jednostki neutralne (a wraz z nimi oczywiście nowe zdolności specjalne):
Wolf – wilk posiadał będzie dwie nowe umiejętności – Pack Hunter, oraz Howl

Snow Ape – jednostka ta posiadać będzie Nieograniczony kontratak, oraz nową zdolność Agility

Mummy – mumia będzie się klasyfikowała do jednostek nieumarłych, oraz magicznych. Prócz tego posiadać będzie zdolność Hexing Attack

Manticore – mantykora jako jedyna jednostka wśród neutralnych nie będzie posiadała żadnych nowych umiejętności. Prócz Latania i Dużej jednostki

będzie również posiadała Trujący atak

Podajemy również opis nowych umiejętności jednostek neutralnych:

Pack Hunter – jeśli ta jednostka jednostkę przeciwnika, wszystkie stworzenia tego samego typu, co atakujący, stojące przy tej jednostce przeciwnika, również ją zaatakują

Howl – raz na bitwę jednostka może przyzwać taką samą jednostkę walczącą w tych samych szeregach, w identycznej liczebności jak jednostka przyzywająca

Hexing Attack – po trafieniu przez jednostkę posiadającą tę umiejętność, jednostka przeciwnika doznaje również jednej z klątw – Osłabienia, Spowolnienia, Cierpienia, bądź Osłabienia. Wszystkie klątwy mają poziom ekspercki.

Agility – jednostka otrzymuje +30% do obrony w następnej turze, za przejście każdego pol


IP: Zapisane
degreez

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 27 Grudnia 2006, 22:30:58 »
ok nie wiem czemu ale chyba mam jakis taki dziwny problem;) zainstalowalem dodatek na 5 czesc sagi i teraz chcialem spróbowac swoich sil nowym zamkiem i kicha okazuje sie ze nie moge wybrac bohatera okazuje sie ze nie mam bohatera;) tak ma byc czy cos sie zepsulo? mowie oczywiscie o fortress jesli byl juz taki temat to podajcie link please i sorry za zasmiecanie ale nie moglem znalesc


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 27 Grudnia 2006, 23:53:56 »
Sprecyzuj - nie mozesz wybrać dokładnie z Fortecy czy nie mozesdz zadnego bohatera. Bpo jesli to pierwsze to muwsisz mieć mape akurat dostosowanej do dodatku do tego z mozliwoscia wyboru tej nacji jako poczatkowa.


IP: Zapisane
degreez

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 28 Grudnia 2006, 00:39:33 »
chodzi o to ze nie moge posiadac w zaden sposob bohatera z fortecy wlasnie sprawdzalem na kilku mapach i zaczynam bez bohateraz a pozniej nawet jak kupuje pod zad kilku z tawerny to nie trafiam na zadnego z fortecy moze po prostu mialem pecha i ciagle wybieralem jakies nieprzystosowane mapy poprobuje wiec jeszcze bo moze spanikowalem;) w kazdym razie to troche dziwne bo przeciez te mapy sa defaultowe nie sciagalem zadnych nowych wiec czemu mialy by nie pasowac ;/ ?;D
btw. dzieki za wskazowke


IP: Zapisane
degreez

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 3

Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 28 Grudnia 2006, 00:47:32 »
ok na niektorych mapach rzeczywiscie moge wybrac dzieki za pomoc;P choc wydaje mi sie to troche denne ze nie mozna wybrac bohatera jakby przeszkadzalo to w czyms heh widze ze ta czesc pozostanie jeszcze duzo w tyle za 3 ;D no ale ile mozna grac w to samo pozdro thx for hlp


IP: Zapisane
Sandro

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 28 Stycznia 2007, 13:59:23 »
Czy istnieje sposób, aby szkolić te mroczne jednostki? nie wiem np. coś zwiazanego z placem ćwiczeń czy coś? Czy to tylko tak walnięte na potrzeby kampanii i nic więcej?


« Ostatnia zmiana: 17 Czerwca 2007, 10:47:55 wysłane przez Martin » IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #6 : 28 Stycznia 2007, 21:57:58 »
Chodzi ci o fanatyków Izabeli? Sa tylko w kampanii.


IP: Zapisane
Sandro

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34

Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 01 Lutego 2007, 23:45:58 »
Wiem, ale nie da sie ich w kampanii nabierzaco szkolić tylko to, co sie nawinie po drodze? szkoda bo na dłuższa mete, to i tak tych fanatyków sie zastapi regularnym wojskiem z Przystani, którego bedzie wiecej .... może moda na to zrobią :D


IP: Zapisane
morthi

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 27

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #8 : 02 Lutego 2007, 13:17:33 »
po zainstalowaniu patcha 2.1 mozesz juz grac na wszystkich mapkach forteca z bohaterem


IP: Zapisane
Esgeth

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 04 Lutego 2007, 10:42:10 »
Potwierdzam poprzednika , miałem dokładnie ten sam problem ale po zainstalowaniu patcha 2.1 można grać bezproblemowo :)


IP: Zapisane
Esgeth

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 24

Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 04 Lutego 2007, 10:44:34 »
Fanatycy izabeli to całkiem klimatyczny pomysł a zarazem dobry materiał na moda także prognozuję że za jakiś zcas ukaże się jakiś modzik umożliwiający rekrutacje wojsk przystani w wyżej wspomnianej fanatycznej wersji ^^ taka miła odmiana dla mniej "dobrotliwych" graczy Przystani.


IP: Zapisane
Sandro

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 34

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 08 Lutego 2007, 23:10:33 »
WYstarczyłoby np udostępnić tych złych hero rycerzy, dać im jakaś przerobiona wersje umiejetności szkolenie, która zmieniałaby na fanatyków i gotowe :D


IP: Zapisane
WhitePride
Shelv

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 425


Administrator sekcji CzatGG

Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 09 Lutego 2007, 16:01:57 »
UUU, marzenia żeby zrobili takie Hero ;S Ale jeśli...tak by
się stało to bym był chyba w niebie ;D


IP: Zapisane
Gellenter

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 21 Marca 2007, 21:26:20 »
Witam wszystkich, to mój pierwszy post.
Gram w mapę pt. W poszukiwaniu mocy (to chyba poprawna nazwa /blink/ ) i mam za zadanie zdobyć Veyerem tzw. Wrota. Zgaduję, że jest to właśnie umiejętność ostateczna dla bohatera inferno. Czy mógłby mi ktoś napisać ścieszkę rozwoju umiejętności dla zdobycia tej zdolności bo to co pisze na stronie jest dla mnie niezrozumiałe (i chyba błędne???)


IP: Zapisane
Martin
"Król Multikont"

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 397


Nobody expects the Spanish Inquisition!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #14 : 21 Marca 2007, 22:30:40 »
Na stronie są tłumaczenia jescze z angielskiej wersji gry. Póżniej wyszła wersja polska i nazwy zostały zmienione z racji innego tlumaczenia. Co do tematu to ściągnij koło umijętnosci z naszego downloadu i zobacz co cie interesuje.


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 18    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.056 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry