Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 105 106 107 [108] 109    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Heroes VII - Aktualności - Dyskusja (Czytany 429778 razy)
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #1605 : 29 Września 2015, 18:40:38 »
@UP

Kto wie, może tak dobre, że ciężko się oderwać :D


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1606 : 07 Października 2015, 19:56:00 »
Mam taką dosyć nietypową prośbę. Jako iż edytor u mnie nie działa, chciałbym poprosić o wygenerowanie największej mapy z jak największą ilością zamków i każdy ma łzę ashy. Mógłby ktoś to zrobić? (Generator map losowych jest, prawda?) :D. Proszę. Z góry dziękuję


IP: Zapisane
Grym98

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #1607 : 08 Października 2015, 16:45:30 »
Ogl VII cz. Heroesa bardzo mi się podoba ale mam jeden problem. Otóż gram wraz z moim kolegą w tryb gra wieloosobowa. Niestety chcąc dziś pograć w tą gre nie chciala nam sie uruchomic... co zrobic ktos sie juz spotkal z taką sytuacją ?


IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1608 : 10 Października 2015, 09:02:00 »
Znalazłem w internecie muzykę Fortecy i Inferno: https://youtu.be/1DF8z3O4W_c?t=2498

Oby była szansa na dodatek :niepewny:


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1609 : 10 Października 2015, 10:46:27 »
O muzyce było już dawno, a dodatek... Ubi powiedziało, że jeśli już, to krasnoludy pojawią się pierwsze niż Inferno.


IP: Zapisane
Karti

******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 82

Zobacz profil
« Odpowiedz #1610 : 11 Października 2015, 18:41:51 »
Ja dopiero teraz zobaczyłem, że soundtracki fortecy i inferno były gotowe i na poczekaniu i jako że muzyka jest dla mnie bardzo ważna w sadze Heroes, chcę ocenić te oba utwory.

Zakochałem się w utworze fortecy. Wstęp bardzo skojarzył mi się z sagą Baldur's Gate, jednej z najlepszych gier w historii, przez co od razu mnie kupił. Późniejsze motywy utworu dalej stoją na tak samym dobrym poziomie, co wstęp, przez co nie mam do czego się przyczepić. Z intensywnego i szybkiego brzmienia weszło w spokojny i trochę melancholijny klimat, ale za to niezwykle dobrze zaprojektowany i wykonany, gdyż pasuje w sam raz krasnoludom. 10/10 zdecydowanie, a taką ocenę dałem niewielu soundtrackom z całej sagi Heroes. Mega szacun za solidną robotę! Żałuję, że w grze nie można obecnie wysłuchać tego.

Inferno natomiast wypada słabo. Wstęp zaczyna się całkiem ciekawie i tak by zapewne było, ale zamiast mroczniejszego klimatu staje się za bardzo dziwny. Ni to mroczne, ni to tajemnicze, ni to wesołe, ni to kosmiczne. Po prostu nijakie, bez konkretnego nawiązania do jakiejkolwiek tematyki frakcji. Gdy słuchasz muzyki frakcji chcesz poczuć się, jakbyś tę frakcję oglądał własnymi oczami. W H5 zostało to bardzo fajnie zaprezentowane, trochę monotonnie co prawda, ale było czuć klimat samej frakcji, a tego tutaj nie ma. Widać próbę odniesienia do muzyki inferno z H3, ale tam był inny świat, Antagarich, a tutaj mamy Ashan (nie muszę chyba pisać o różnicach w tych frakcjach w obu światach). Słabiutkie 4/10 za kompletny chaos w tymże utworze (nie taki chaos, jaki być powinien :P).


IP: Zapisane
Mcichosz16
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 77


Słuszny głos Tawerny

Zobacz profil
« Odpowiedz #1611 : 06 Października 2016, 08:01:45 »
https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/wane-ogoszenie-od-zespou-twrcw-gry

Oto nieunikniony koniec serii!!! :( Nie zostanie wydana żadna następna gra. Ubisoft zabił serię swoją ignorancją! Niech jednak tawerna nie umiera. My, zjednoczeni miłością do Might and Magic, musimy pozostać razem, wtedy wspólnie z zagranicznymi fanami wymyślimy jak wskrzesić uniwersum!


IP: Zapisane
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1612 : 06 Października 2016, 17:44:33 »
"Po 4 latach współpracy, nasze partnerstwo z Limbic Entertainment dobiega końca..."

"W imieniu zespołu Heroes, wyrażamy nadzieję, że nadal będziecie cenić tę serię tak bardzo jak my. Nie możemy się doczekać na kolejne spotkanie z Wami w Ashan!"

Heroes 6 (Choć bardzo lubię - Chyba najlepsza część z serii) było niewypałem - Limbic tworzył
Heroes 7 nie sprzedało się za dobrze - Limbic tworzył

Być może zrozumieli, że Limbic nie działało na korzyść serii i zakończyli  z nimi współpracę, by pójść inną drogą. Np. Nival, które było odpowiedzialne za Heroes 5. Tamta gra była uważana za "godną następczynię trójki".


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1613 : 06 Października 2016, 19:19:55 »
Heroes VI nie był tworzony przez Limbic. Poza tym, Limbic kształt na produkt miało, jaki miało, skoro i tak o wszystkim zadecydować mogło Ubi.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Japko

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 220


.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1614 : 06 Października 2016, 20:01:19 »
Limbic jest jednym z producentów H6. Udział swój tam miał


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #1615 : 06 Października 2016, 20:21:39 »
Przy dodatkach. Jednak całą podstawową część zaprojektował Black Hole.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Ursus2014

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 48


"Carpe Diem".

Zobacz profil
« Odpowiedz #1616 : 06 Października 2016, 20:31:04 »
W H6 Limbic robiło tylko Danse Macabre i Piratów z Dzikiego Morza, Cienie Mroku robił Virtuos. Limbic sam robił MMX i H7 oczywiście.


IP: Zapisane
Baronus

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 105


Zobacz profil
« Odpowiedz #1617 : 06 Października 2016, 22:04:37 »
Ja tam jestem optymistą. Jest szansa ze Ubi odczepi sie od MM. To daje szansę.


IP: Zapisane
LordSauron

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 41


Zobacz profil
« Odpowiedz #1618 : 07 Października 2016, 14:11:25 »
Przy czym pomysłodawcą DLC do szóstki jak też Lost Tales of Axeoth był Marzhin, który próbował przełożyć do Ashanu tyle ze starego uniwersum co się dało. On sam został przeniesiony tak jak wiele innych osób i będzie robił zupełnie coś innego niż Heroesy.

Black Hole robiło podstawkę, a że coś tam się nie zabezpieczyli z kruczkami prawnymi to Ubi ich zabiło zmuszając do wykończenia gry z własnej kieszeni i wstrzymując wypłaty na czas. Szkoda studia, Warhammer: Mark of Chaos czy Armies of Exigo to były całkiem fajne gry na solidne 7+/10.

Akurat to Ubi samo działało sobie na szkodę, bo zwiera swoje szeregi i oddziela się od zbędnego tłuszczyku, żeby wybronić się od przejęcia przez Vivendi. Activision Blizzard całkiem niedawno się od nich uwolnili kładąc na ławę grubą kasę (z tego co zarobili na WoW czy Call of Duty to pewnie nie był szczególny problem, aczkolwiek kasy poszło dużo). Vivendi jest jeszcze gorsze, stąd Baron nie spodziewaj się cudów.

Limbic sam miał pod górkę, stworzyć arcydzieło bez zaplecza finansowego? Ciężko, chociaż historia pokazuje, że budżet to nie wszystko. Zabrakło przede wszystkim czasu, deadline'y gonią, studio nie takie duże i wyszła gra która mogła spokojnie cały rok być w produkcji. Nawet więcej, bo ciągle są błędy. Akurat do Limbic mam najmniej pretensji, bo widać że chcieli nieco trafić w preferencje graczy pozwalając im decydować jak miały np. wyglądać ekrany niektórych miast, jakie mają być kompozycje ich armii czy w ogóle jakie miasta znajdą się w podstawce, a które w DLC. Zdaje się, że nawet znaleźli ciut zaskórniaków, żeby wymienić lisza z wampirem w Nekropolii, bo inaczej znowu dostalibyśmy lisza skinheada. Wampir szlachcic był dla mnie w porządku, ale zmiana mi nie przeszkadzała.

Oto nieunikniony koniec serii!!! :( Nie zostanie wydana żadna następna gra. Ubisoft zabił serię swoją ignorancją! Niech jednak tawerna nie umiera. My, zjednoczeni miłością do Might and Magic, musimy pozostać razem, wtedy wspólnie z zagranicznymi fanami wymyślimy jak wskrzesić uniwersum!

Życzę szczęścia, jak chcesz samą miłością wskrzesić uniwersum. Póki co Ubisoft kombinuje z grą mobilną na rynek azjatycki, więc jeszcze kompletnie nie odpuścili. A nawet jeśli, to musisz wykupić prawa do marki, inaczej prawnicy pożrą cię na śniadanie. Przyjmując, że uda się wykupić prawa, trzeba teraz znaleźć studio, lub takie założyć. Jeśli nie macie budżetu to musicie znaleźć sponsora, czyli wydawcę. Ten musi wykalkulować, czy mu się to w ogóle opłaca. Musisz zmusić wydawcę do wydania produkcji w gatunku wymierających gier strategicznych, w serii której fani są wkurzeni i ogólnie będą ciągle marudzić jaka to trójka była zajebista, więc z samej racji kolejne części są niegrywalne. Wydawca musi też zorganizować porządny marketing, by o grze ktoś w ogóle usłyszał. Jeszcze ktoś musi to w ogóle kupić, bo usłyszeć to inna sprawa. No i koszty produkcji gry muszą mu się zwrócić, ale to tak porządnie zwrócić. Po co np. wykładać 2000 euro i dostać z powrotem 2500 euro, jak można wyłożyć gdzieś 2000 i dostać 5000. Niby w obu przypadkach wyjdziesz na plus, ale to nie to samo. Ekonomistów nie obchodzą urażone uczucia Kowalskich przed komputerami. Ryzyko niewspółmierne do zysków.

Oczywiście ciągle są strategie, to nie tak że wszystko wymarło. Ciągle jest wybór kilku gier, ale w porównaniu do tytułów AAA to naprawdę jest gatunek niszowy. Chciałbym, żeby było inaczej. Nie bierz do siebie tej tyrady, bo ja uwielbiam strategie. To nie jest pierwsza zarżnięta marka przez durny koncern. Command & Conquer z EA może komuś coś mówi.




« Ostatnia zmiana: 07 Października 2016, 14:30:31 wysłane przez LordSauron » IP: Zapisane
Andre94nt
Pierwszy Andrzej

*

Punkty uznania(?): 2
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 822


Zobacz profil
« Odpowiedz #1619 : 07 Października 2016, 15:38:51 »
Bardzo smutno się robi, zwłaszcza, że moim zdaniem heroes 7 miało wielki potencjał ale za mały budżet. Jednak sprzedaż nowego dodatku zmusiła ich do wywalenia biednego Limbic. Coś mi się wydaje, że przez kilka kolejnych lat Ubi będzie chciało coś jeszcze wydusić z marki a potem albo ją odsprzeda, albo znowu zatrudni jakieś mniejsze studio do stworzenia h8, tym razem miejmy nadzieje nie wtrącając się im tak bardzo do pracy, oraz dając trochę luzu, bo ubi sie samo wykańcza na dobrą sprawę przez te deadlajny i robienie w kółko tego samego. Może i strategie nie są w tej chwili wiodącym gatunkiem, ale zauważcie jedno- ludzie bardzo ciepło przyjęli powrót do starych rozwiązań w strzelankach - nowy Doom i Wolfenstein, ogólnie moda na retro się pojawia i znika, więc może jednak za kilka lat ta marka się odrodzi. No nic, pozostaje mieć nadzieję i trzymać kciuki.


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 105 106 107 [108] 109    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.103 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry