Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Nasze frakcje w Might and Magic: Heroes VII (Czytany 19788 razy)
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« : 26 Września 2014, 11:09:00 »
Frakcje. Miasta. Zamki.

Każdy z nas słyszał ich różne określenia na przestrzeni niemal 20 lat. Występowały w rożnych kształtach, rozmiarach czy odmianach - poczynając od zamczysk wieków średnich, poprzez hołdujące magii strzeliste wieże na śnieżnych wzgórzach i bagienne cytadele zamieszkane przez wszelkie burozielone tałatajstwo, kończąc na szybujących w przestworzach metropoliach i koczowniczych obozach urodzonych wojowników.

Mowa oczywiście o ikonicznym, najważniejszym "assecie" wszystkich bohaterów mocy i magii - ich frakcjach, miastach przez nie zakładanych i armiach przezeń dowodzonych.

Wiemy, że w siódmej odsłonie cyklu grywalnych frakcji będzie sześć, znany z kolei już pięć z nich.

Co byłoby jednak gdybyś TY objął stanowisko dyrektora produkcji kreatywnej (lub inne fikuśne, korporacyjne stanowisko) w Ubisofcie i to TY miałbyś zadecydować, jakie frakcje miałyby wejść do finalnej wersji gry, jakie jednostki miałyby znaleźć się w jej armiach, jacy bohaterowie mieliby im przewodzić, jakie zdolności mieliby oni posiadać...

Zapraszam wszystkich kreatywnych userów do zabawy. Jeżeli macie jakąś ciekawą propozycję frakcji, jakiś nietuzinkowy pomysł na coś zupełnie innego (może odejście od Ashanu), albo po prostu chcecie wyładować gniew po pozornej wygranej Furii Sylanny (:P) - tutaj jest miejsce, w którym możecie to zrobić!

Zapraszam do prezentowania swoich propozycji frakcji, życzę dobrej zabawy i, jak mówi Fast, tylko poważne propozycje. 8)

Pozdrawiam


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 26 Września 2014, 11:22:23 »
Hellsiu, robisz sobie fejm na tych Herosach VII :D

Gdybym to ja był szefem Ubisoftu to bym stworzył frakcję super lwopsów, które byłyby tak over power, że w momencie wyboru tejże w trybie hot-seat i odpaleniu scenariusza - od razu wyświetlany byłby wynik.

A tak na poważnie - to chciałbym w końcu zobaczyć w Herosach demony zrobione na trochę poważniejszą modłę. O ile można w ogóle mówić o czymś takim, jak ,,poważniejsza modła". Chodzi mi o to, żeby zrezygnować ze standardowej koncepcji opierającej się na /dużo ognia, rogów i mięcha/ albo chociaż nieco ją podrasować. Twórcy Disciples III próbowali coś takiego osiągnąć, ale średnio im wyszło. Jedyny stworek, który imo jako tako się udał i nie był typowym rogaczem to Tiamath:



Niestety wrzucony już w grę i jako model 3D nie prezentował się tak fajnie.

Wydaje mi się, że obecnie prezentowane rogacze są nieco oklepane :P To wciąż wałkowanie tego samego, choć - trzeba przyznać - że między Heroes V i VI doszło do pewnego przeskoku. Niewielkiego, ale jednak. Dodanie siedmiu tych cosiów od destrukcji, rozrodu, nienawiści i tak dalej było nawet dobrym pomysłem.

W ogóle nadałbym herosom nieco dojrzalsze rysy x] Wiem, że stoi to w opozycji do przyjmowanej od lat konwencji, ale może wyszłoby to tej serii na dobre.


IP: Zapisane
Asderuki
Zielona wróżka

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 789


W szaleństwie rodzą się najlepsze pomysły

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #2 : 26 Września 2014, 12:29:41 »
Tak Hells chce otwierać nowe flame wary ^^

Ale i tak po poczytaniu trochę tamtego wątku z HC uważam, że my tutaj tak nie wariujemy... chociaż przy dyskusjach o h6 było... różnie.


A teraz do tematu. Fast tym razem nie w opozycji, bo zgodzę się z motywem poważniejszych herosów... albo poważniejszego, mroczniejszego wyglądu. Porzucenia na sztywno przyklejonych kolorów frakcji i spróbowania czegoś nowego :D
Kurczaki przecież nawet mhroczne elfy są takie jakieś mało mroczne w porównaniu do niektórych motywów z disciples u ludzi.

Na początek można by było zacząć od innych podejść do frakcji. U ludzi wykorzystano w końcu inne księstwo, orkowie są ponownie z innego miejsca. Dlaczego nie pójść dalej i zaprezentować odmienne ugrupowania, plemiona, klany? Chyba cała reszta frakcji nie jest jednolita nie? Mamy lodowe sanktuarium i z chęcią zobaczyła bym je w grze. Przyznam się, że nie wiem czy leśne elfy, krasnale i magowie mają jakieś inne motywy.

Zupełnie nowe frakcje? Coś z wolnymi miastami, coś więcej o Ylathu. Nie niszcząc lora nie bardzo jest miejsce na nową frakcję chyba, że zażyczyła bym sobie swojego Somnium :D istoty zrodzone ze snów Ashy przebywającej w księżycu. Taki żarcik.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 26 Września 2014, 12:40:18 »
Cytat: Fast
Hellsiu, robisz sobie fejm na tych Herosach VII
Nom, przeciem Władca Uniwersum i Cesarz Galaktyki. Muszę uczynić Minga dumnym, nosząc ten tytuł. x]

Cytat: Fast
Gdybym to ja był szefem Ubisoftu to bym stworzył frakcję super lwopsów, które byłyby tak over power, że w momencie wyboru tejże w trybie hot-seat i odpaleniu scenariusza - od razu wyświetlany byłby wynik.
Czekam, chciałbym to zobaczyć. Udowodnij nam, że Twoje zdolności światotwórcze nie ograniczają się tylko do zrobienia masy, ale to masy ludzkich państw-miast wzorowanych na wiekach średnich. :]

Cytat: Asderuki
Tak Hells chce otwierać nowe flame wary
Epoka najlepszych flamewarów przeminęła razem z hordami trolli. :C A jeśli mówisz o wątku "Monorasowość", to przecież tam prowadzicie argumentacyjną dyskusję na takim poziomie, którego dawno nie widziałem w tematycznej zakładce forum. Aż łezka się w oku kręci. :)

Cytat: Asderuki
Zupełnie nowe frakcje? Coś z wolnymi miastami, coś więcej o Ylathu. Nie niszcząc lora nie bardzo jest miejsce na nową frakcję chyba, że zażyczyła bym sobie swojego Somnium :D istoty zrodzone ze snów Ashy przebywającej w księżycu. Taki żarcik.
TO JEST GŁÓWNA IDEA TEGO TEMATU :D. Artystyczno-literackie danie upustu swym pragnieniom i fantazjom zanim zaczną napływać opowiadania na konkurs literacki i żeby Belegor przestał wytykać nieudane NRT 5.0. x]


Ja, z racji mojego chronicznego nadmiaru czasu (:>), uraczę Was podczas oczekiwania na HVII kilkoma frakcjami, zaprojektowanymi (niektóre już dawno temu, niektóre niedawno, a niektóre jeszcze w fazie konceptów) na modłę "hirołsów", jednakże osadzone i fabularnie inspirowane moim uniwersum, aczkolwiek w czasach bliższych "epoce" HoMM, a nie moim pokazowym technofantasy. Bo nic tak nie cieszy jak autoreklama i wykopanie Ashanu w kąt. :P

Atrybutami jednostek będą Atak, Obrona, Prędkość, Inicjatywa, Obrażenia, Punkty Życia, Morale i Szczęście. Atak i Obrona działać będą antagonistycznie – jeśli Atak atakującego oddziału jest większy od Obrony wroga, to obrażenia są proporcjonalnie zwiększane i vice versa. Prędkość to liczba pól, które oddział może pokonać w swojej kolejce. Inicjatywa określać będzie kolejność, z jaką oddziały podejmują działanie. Obrażenia (minimalne i maksymalne) przedstawią rany zadawane wrogowi, odejmowane od Punktów Życia, które określają żywotność poszczególnych istot w oddziale. Wysokie morale pozwalać będzie na ponowną akcję w tej samej turze, negatywne morale spowoduje pominięcie ruchu. Szczęście określi szansę na wykonanie krytycznego ciosu, zadającego podwójne obrażenia, lub pechowego ciosu, zadającego połowę obrażeń.

Każda jednostka będzie dopisana do konkretnego typu (podanego w nawiasie obok nazwy) – Piechoty, Strzelców, Kawalerii, Bestii lub Magów. Piechota jest najbardziej wszechstronną ze wszystkich typów – zadają 125% obrażeń Strzelcom oraz odnoszą 125% obrażeń od Kawalerii. Strzelcy domyślnie atakują na odległość, jednakże podczas prowadzenia ostrzału na zasięg większy niż połowa pola bitwy zadają jedynie połowę obrażeń. Co gorsza, podczas ataku wręcz ich obrażenia również spadają o połowę, wartość Ataku również podlega redukcji. Strzelcy zadają 125% obrażeń kawalerii, jednocześnie otrzymując 125% obrażeń od kawalerii i piechoty. Kawaleria wychodzi na tych modyfikacjach najlepiej, bowiem zadaje 125% obrażeń Piechocie i Strzelcom, otrzymując zwiększone obrażenia tylko od tych ostatnich. Magowie zadają obrażenia, których źródłem może być jeden z czterech żywiołów, ciemność bądź światło. Fizyczne pancerze i wartość Obrony oczywiście nie chronią w żaden sposób przed tego typu obrażeniami. Magowie otrzymują jednak 115% obrażeń fizycznych (tj. zwiększeniu nie podlegają obrażenia wyrządzane przez innych magów) od wszelkich pozostałych typów. Ostatnie są Bestie – wszelkiego rodzaju potwory, zwierzęta i inne istoty, których z pewnych powodów nie można przyporządkować do poprzedniego typu. Bestie otrzymują tylko 85% obrażeń fizycznych od pozostałych typów (a więc inne Bestie wyrządzają im 100% obrażeń) oraz 100% obrażeń od magii. Istnieją oddziały, które posiadają cechy wielu typów (na przykład mogąca strzelać kawaleria lub bestialscy magowie), jednakże znaczenie ma tylko pierwszorzędny typ danej istoty.

Powyższe reguły odnosić się będą do „standardowych” sytuacji, jednakże specyficzne właściwości mogą być z nimi sprzeczne i należy je wtedy traktować jako obowiązujące (np. większość jednostek uzbrojonych we włócznie nie otrzymuje zwiększonych obrażeń od kawalerii).

Na chwilę obecną zdradzę kilka frakcji, które czają się tuż za rogiem, to jest:

1. Cesarstwo Dalkii - frakcja inspirowana klasycznymi legendami naszego świata, heroic fantasy oraz tropami literackimi odnoszącymi się do wielkich imperiów. Bohaterami będą Rycerze i Klerycy, zaś ich miasto nosić będzie nazwę Zamku.
2. Wyznawcy Herazou - frakcja gnolli (Author Approves!) i jaszczuroludzi, połączonych wiarą religijną, swoiści duchowi spadkobiercy nieodżałowanej Tatalii. Bohaterami będą Przywódcy Stada i Mistycy, zaś ich miasto nosić będzie nazwę Warowni.
3. Midgaard - frakcja żyjących na północy cywilizowanego świata istot pochodzenia tytanicznego (tj. stworzonych przez tytanów), inspirowana mitologią nordycką. Bohaterami będą Jarlowie i Kapłani Tytanów, zaś ich miasto nosić będzie nazwę Fortecy.

Cheerio ;)


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 26 Września 2014, 12:41:08 »
Zależy czy wczuwamy się w ludzi z Ubi czy po prostu wymyślamy własną grę. Bo jak 1. to pewnie robiłbym wszystko tak jak robią bo znają się na zarabianiu kasy a tylko to jest celem. A jak mam prawo zrezygnować z Kaszanu i tak dalej, to cóż:

Podzieliłbym na modłę Heroes IV - na pierwszym miejscu szłaby jakaś idea przewodnia, która organizowałaby cały układ jednostek, magię itp., a nie byłaby dopisywana po fakcie do konkretnych ras i państw umiejscowionych zawczasu w świecie. Kompleksowy system wiążący w ścisły sposób wszystkie stronnictwa to było coś.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 26 Września 2014, 13:32:45 »
Cytuj
Czekam, chciałbym to zobaczyć. Udowodnij nam, że Twoje zdolności światotwórcze nie ograniczają się tylko do zrobienia masy, ale to masy ludzkich państw-miast wzorowanych na wiekach średnich. :]

HUEHEUHEUEHUEHEHUEHUHE XDDD O MATKO
To żeś mię rozbawił XD
Nie licz na to Hellsu :D Zresztą - opowiadanie na konkurs literacki cały czas jest przeze mnie rzeźbione i powiem Ci, że nie ma w nim ANI GRAMA innowacji względem tego co zwykle ^_^

Cytuj
A teraz do tematu. Fast tym razem nie w opozycji, bo zgodzę się z motywem poważniejszych herosów... albo poważniejszego, mroczniejszego wyglądu.
;>

Cytuj
Kurczaki przecież nawet mhroczne elfy są takie jakieś mało mroczne w porównaniu do niektórych motywów z disciples u ludzi
Racja, mroczne elfy są mroczne głównie z nazwy. To, że mają jedną czy dwie elfki w stroju sado-maso nie oznacza, że są mroczne.

Cytuj
a nie moim pokazowym technofantasy
Z elementami mythic-heroic-fetish-punku.

Cytuj
1. Cesarstwo Dalkii - frakcja inspirowana klasycznymi legendami naszego świata, heroic fantasy oraz tropami literackimi odnoszącymi się do wielkich imperiów. Bohaterami będą Rycerze i Klerycy, zaś ich miasto nosić będzie nazwę Zamku.
Brzmi zupełnie jak Święte Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego ^_^

Cytuj
2. Wyznawcy Herazou - frakcja gnolli (Author Approves!) i jaszczuroludzi, połączonych wiarą religijną, swoiści duchowi spadkobiercy nieodżałowanej Tatalii. Bohaterami będą Przywódcy Stada i Mistycy, zaś ich miasto nosić będzie nazwę Warowni.
To mi się podoba. Brakuje tylko lwopsów, ale tak to super :)

Cytuj
3. Midgaard - frakcja żyjących na północy cywilizowanego świata istot pochodzenia tytanicznego (tj. stworzonych przez tytanów), inspirowana mitologią nordycką. Bohaterami będą Jarlowie i Kapłani Tytanów, zaś ich miasto nosić będzie nazwę Fortecy.
Czyli typowi wikingowie...

Hellsu udowodnij, że Twoich pomysłach jest więcej akcentów z mythic-heroic fantasy i techno-gothic-apo  ;>

Trust me. I'm a lion.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 26 Września 2014, 13:46:38 »
Wklejam zdjęcie Mogłaja dzierżącego łuk z płonącą strzałą.


Jeśli nie jest on dla Ciebie esencją mythic-heroic fantasy i techno-gothic-apo klimatów, to po prostu źle je sobie wyobrażasz.

Cytuj
Czyli typowi wikingowie...
W tej frakcji nie ma ludzi, są krasnoludy, a nie ma czegoś takiego jak "typowe krasnoludy", ponieważ jedno z tzrech pryncypialnych praw fantasy brzmi "Krasnoludy zawsze są takie same".


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 26 Września 2014, 13:54:23 »
Mogłaj wygrał wszystko ^_^

Cytuj
W tej frakcji nie ma ludzi, są krasnoludy, a nie ma czegoś takiego jak "typowe krasnoludy", ponieważ jedno z tzrech pryncypialnych praw fantasy brzmi "Krasnoludy zawsze są takie same".

Czyli takie jak tolkienowskie? ;] Ciekawe.
Wydaje mi się, że w krasnoludach istnieje potencjał i zawsze pewne różnice się między różnymi koncepcjami pojawią.

Chociaż wiadomo - lepsze zawsze takie same krasnoludy niż tworzenie rasy podziemnych niskich górników, którzy PRZYSIĘGAM NA KONSTYTUCJĘ - nie są krasnoludami.


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 26 Września 2014, 14:09:05 »
Krasnoludy zawsze są szorstkie w obyciu, kochają złoto, przemysł, mówią wprost i mają szkockie akcenty. Są praktyczni, noszą stereotypowe hełmy wikingów, chleją piwsko na potęgę, czubią się z elfami, machają toporami. Są niewysokie, długobrode, twarde i dobrze zbudowane, lubią się chełpić swoimi zdolnościami bojowymi i swoimi podziemnymi halami. No i bardzo często lubią podkreślać, że "robią to a tamto" ponieważ są krasnoludami.

Potrafisz podać mi przykład krasnoludów, które nie posiadałyby chociaż ćwierci tych cech? :P


IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 26 Września 2014, 16:27:55 »
Krasnoludy zawsze są szorstkie w obyciu, kochają złoto, przemysł, mówią wprost i mają szkockie akcenty. Są praktyczni, noszą stereotypowe hełmy wikingów, chleją piwsko na potęgę, czubią się z elfami, machają toporami. Są niewysokie, długobrode, twarde i dobrze zbudowane, lubią się chełpić swoimi zdolnościami bojowymi i swoimi podziemnymi halami. No i bardzo często lubią podkreślać, że "robią to a tamto" ponieważ są krasnoludami.

Potrafisz podać mi przykład krasnoludów, które nie posiadałyby chociaż ćwierci tych cech? :P

Nie lubię ich... krasnale są lekko przereklamowane w fantasy i póki nie są przenoszone w czasy, gdzie ich technologia jest nie do zdarcia to wiele tracą w moich oczach... (tak, lubię OP krasnale, ale zwykłych już nie :P)

Jeżeli chodzi o nowe frakcje to zawsze miałem nadzieję na jakieś porządne demony. :rolleyes:
Tak, wiem, że napisał to już Fast (chwała mu za to), ale ja też mogę. :D
Ta frakcja zawsze miała być tą złą, a więc powinna także odpowiednio do tego wyglądać, a jeszcze w żadnej z części Heroes nie widziałem czegoś co mi się podobało. Zawsze brakuje mi jakiegoś elementu świadczącego, że jest to frakcja zła (sam kolor czerwony, kilka rogów, kły i pazury o niczym nie świadczą, a są jedynie stereotypami, które mnie zaczynają z lekka denerwować :P), czy to w H3, H4, H5, czy H7. Niczym się owe "istoty piekielne" tam nie wyróżniały, a były jedynie mizernymi przykładami tego co można by wyciągnąć z tej frakcji.
Moje wymarzone Inferno jest niczym wielka sala tortur, w której roi się od trupów byłych więźniów. Demony są wielkimi sadystami, którzy nie zważają na to kogo ranią, sprzymierzeńca, czy wroga, a mogą wyglądać tak:
(no co? Lubie warlords :))
No, ale lepiej się nie rozwijam, bo mam chorą wizję tej frakcji. x]
Ujmując ogólnie - chcę mroczniejszego inferno, które przyprawiałoby o ciarki samym swoim wyglądem. :)

Natomiast jeżeli chodzi o nową frakcję to chciałbym zobaczyć jakiś motyw z wykorzystaniem skorpionów (nie skorpikorę :P). Chcę frakcji typowo pustynnej, która nie bazowałaby na czarach, a na ataku z zaskoczenia, zabójstw z ukrycia i możliwości wtopienia się w otoczenie. Na pustyni żyje wiele wspaniałych stworzeń, więc czemu w Ashanie nie może być tak samo? W końcu są tam już nawet rekiny pustynne (tia...).


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 26 Września 2014, 16:38:28 »
Ze swej strony pragnę także dodać, że imo o ile demony powinny być przerażające i... hm? demoniczne?

To takiej nekropolii nadałbym rysów lovecraftowskich. Nie uważacie, że frakcja ta stałaby się nieco bardziej - bo ja wiem... - mhroczna? Wyobraźcie sobie jednostki nekropolii tworzone w stylu malarstwa beksińskiego... Wrzucę tu niebawem coś co by mi pasowało na art jakiejś jednostki truposzy x]


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 26 Września 2014, 17:04:00 »
Nie pojmujecie idei tego pięknego tematu. ;c

To są takie Nowe Rasy Tawerny wersja lite bez rywalizacji i nagród, czyste for fun and shitz and giggles, dopóki Belegr siedzi na wykopkach w Tunezji i nam nie bruździ. x]

Cytuj
No, ale lepiej się nie rozwijam, bo mam chorą wizję tej frakcji.
Ale w tym celu założono ten temat! :C


IP: Zapisane
Fast
Mołdawski Bulbulator

*****

Punkty uznania(?): 12
Offline Offline

Wiadomości: 873


Zobacz profil
« Odpowiedz #12 : 26 Września 2014, 17:15:04 »
No to Nekropolię bym zmienił na Koszmary i dał:

1. Grzyby z Yuggoth
2. Księżycowe Bestie
3. Mroczne młode
4. Gugi
5. Istota z Głębin
6. Kroczący między światami
7. i na koniec Shudde M'ell

To tak w ramach Lovecrafta. To moja wizja frakcji lovecrafta xd Byłoby to mega ciekawe :D A Nyarlathotepa na bohatera tegoż zamku ^ ^ 


IP: Zapisane
Hellscream
Orczilla

*

Punkty uznania(?): 4
Offline Offline

Wiadomości: 1 125


One, Two, Hellscream's coming for you...

Zobacz profil
« Odpowiedz #13 : 26 Września 2014, 17:42:55 »
A budynek Gralla pozwoliłby rekrutować jednego Cthulhu? :P

A tak już całkiem serio - byłaby to bardzo ciekawa frakcja, jeżeli tylko by zrobić ją dobrze, to znaczy "na serio", bez żadnej autoironii względem mat. źródłowego czy ustępstw na rzecz zmniejszenia ratingu wiekowego.


« Ostatnia zmiana: 26 Września 2014, 18:04:35 wysłane przez Hellscream » IP: Zapisane
Hadras

***

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 245


STRIP THE FLESH!! SALT THE WOUNDS!!!

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 26 Września 2014, 18:46:30 »

Cytuj
No, ale lepiej się nie rozwijam, bo mam chorą wizję tej frakcji.
Ale w tym celu założono ten temat! :C

Mnie chodzi o to, że moja wersja Inferno nie nadawałaby się do "kolorowego" świata Heroes, serii gier przyjaznych niemal dla każdego gracza w każdym wieku (chociaż te niewyjaśnione dla mnie PEGI 18+ na HVI :P). Po prostu mam zbyt diabelną wizję diabłów i demonów do HoMM. :P
No, ale dla czystej satysfakcji spiszę gdzieś swój pomysł. :3


IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.057 sekund z 18 zapytaniami.
                              Do góry