Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Ankieta
Pytanie: Czy podoba wam sie to miasto??
Tak - 172 (70.8%)
Nie - 18 (7.4%)
Niewiem - 7 (2.9%)
Takie sobie - 36 (14.8%)
Nie widziałem/am - 10 (4.1%)
Głosów w sumie: 243

Strony: 1 ... 11 12 13 [14] 15    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Co sądzicie o Twierdzy ( miasto orków) ??? (Czytany 78566 razy)
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #195 : 29 Stycznia 2011, 13:09:34 »
Runami można kozystać w bardzo sprytne sposoby. ;) Na przykład jednostki atakujące wręcz: jak są wolne to runa szarży, potem nietykalnosci, potem szału bojowego, potem berserkera... Strzelajace: nietykalności, magicznej kontroli (nie zawsze). ;P
Jak gram krasnalami to w 3 tyg. spokojnie mogę już podbijać. U orków siarka i rtęć mogą stanowić problem. A kapłanów i smoki mam juz w 2 tygodniu. :D


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #196 : 29 Stycznia 2011, 15:53:12 »
I tu właśnie jesteś narażony na atak byle jakiego gracza bo jeśli masz jednostki nawet 6 lub 7 poziomu to nie masz czym wykupić, podobnie jest z runami, bo mogą ci się trafić nie te co trzeba(Brak runy Szarży, wskrzeszenia, berka) mogą spowodować trudności.
Idąc dalej gdy mam finałową bitwę to orkowie swoim szałem(w tym wypadku inicjatywą) przygniatają krasnoludy przez co muszę znaczną część czasu oczekiwać na swój ruch.


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #197 : 29 Stycznia 2011, 16:10:40 »
Nawet bez tylu run można dać sobie radę. Trzeba nastawic sie na obronę i magię. Poza tym w mieście masz 5 run, a jak wybierzesz jeszcze Ingę... W każdym razie twórcy musieli wszystko zbalansować, bo gra nie miałaby sensu. ;D


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #198 : 29 Stycznia 2011, 16:30:02 »
Pozostałymi dużo i tak nie ździała się ale są szanse, nie żebym stawiał na straconej pozycji Fotecę. Ale jak wiadomo Orki z łatwością przełamują defensywę Krasnali, sam to wiem bo testowałem i było tak że pozbawiłem kuzyna Władców burz i strzelaków i pozostały jedynie Smoczki, Berkowie, Strażnicy i misiaki.



IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #199 : 29 Stycznia 2011, 16:45:57 »
Orkowie mają słabe tylko gobliny, zaś krasnoludy nie dość, że berserków to jeszcze i włóczników- głównych strzelających. To poważnie osłabia tą armię.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #200 : 29 Stycznia 2011, 19:16:00 »
Przyznam 2 poz. Fortecy jest słaby. ;P Tak samo jak berserkerzy, ale pogromcy to już inna bajka. Nimi najlepiej jest atakować jak wiadomo duże istoty, czyli cyklopy, wiwerny i centaury. A co do rzekomej siły jednostek twierdzy... Centaury w porównaniu do włóczników zadają większe obrażenia, ale mają mniejszy atak i obronę oraz pkt. żywotności (w praktyce szybko sie ich pozbywam). Miśki mają o niebo wyższą obronę, no i wyższe obrażenia od wojowników. Przyznam, że szamanki i siepacze to na prawdę czołgi, ale daję radę. Wiwerny natomiast nie mogą kożystać z um. rasowej orków, łatwo je wytrzebić, a włdcy mają dobre umiejętności (zwłaszcza ci z piorunami ;) ) i są w miarę wytrzymali. Co do jednostek 7 poziomu to smoki przebijają cyklopy obroną i pkt. życia. Cyklop ma nieco większy atak i obrażenia. ;P
Może to poprostu kwestia gustu, ale według mnie Fortecą można wieeeeele! ;D


« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2011, 19:07:51 wysłane przez MAGMOWY smok » IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #201 : 29 Stycznia 2011, 19:28:32 »
Akurat z wiwernami masz rację i być może co do wojowników (zwłaszcza jak białe miśki im sie sprzeciwstawią), lecz co do cyklopów i smoków.... Krwawe cyklopy podczas ataku moga użyć krawego oka i zmniejszyć obrażenia smoków, przez co krasnoludy tracą przewagę.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #202 : 29 Stycznia 2011, 20:33:10 »
Ale np. pkt. życia i obrona są te same. ;] Jakoś z tym całym okiem nigdy problemów nie miałem. xD


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Online Online

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #203 : 30 Stycznia 2011, 08:53:48 »
Cóż jeśli idzie o jednostki 6 i 7 poziomu to Wiwerny(w tym wypadku Pao kai) to jak dobrze gra się nimi to można wywołać piorunujący efekt na jednostkach, co do cyklopów to zwykle biorę Dziki gdyż mogę nimi rzucać a także burzyć mury i najlepsze że przez 5 pól, tylko wtedy umiejętnie inne jednostki rozlokować.
Córy Ziemi, Oprawcy i Podżegacze to gówna siła którą dobrze gram, przy szale dobrym niszczą co wpadnie im pod ostrze.


IP: Zapisane
Wukashi

***

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 623


Androgyne man... Naga Cesarska

Zobacz profil
« Odpowiedz #204 : 30 Stycznia 2011, 12:24:10 »
To samo Loczku mogę powiedzieć o smokach, władcach, kapłanach, strażnikach, pogromcach... Kwestia wprawy. ;] Bo każda jednostka ma potencjał, tylko trzeba go umiejętnie wykorzystać. ;)


IP: Zapisane
Jedyne co jest pewne to śmierć, więc zamiast się bać, staw jej czoło.
GGnat

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 46


Zobacz profil
« Odpowiedz #205 : 20 Lipca 2011, 12:03:27 »
Twierdza jest moim ulubionym miastem bo:
-Krwawy szał wymiata
-bardzo lubię orków
-niezły klimat
-podobają mi się krzyki bojowe
-ma silne jednostki np.Cyklopy,wiwerny,Herszci
-co prawda pierwsze 2 poziomy nie są najsilniejsze ,a podżegacze silni ale wolni ,to jednak odpowiednia strategia działa cuda
Każdy ma własne zdanie


IP: Zapisane
Banned
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 10


Dziedzic Loży Szyderców

Zobacz profil
« Odpowiedz #206 : 02 Sierpnia 2011, 20:30:18 »
Twierdza ma fajne jednostki

Gobliny - niezbyt fajne, ale ulepszone są nawet w porządku  :)
Centaury - Fajni strzelcy ;D
Wojownicy - średni :P
Szamanki - też fajne  ;D
Siepacze - nie wiem...
Wiwerny - fajne jednostki  :)
Cyklopy - postrach goblinów!

Miasto fajnie wygląda


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

czarcilord7890
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 20


widmowy smok i władca czartów

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #207 : 03 Sierpnia 2011, 07:19:29 »
Twierdza mi się podoba, bo ma wiele zalet  :)

- Krwawy szał  ;D
- Fajne jednostki  ;D
- Okrzyki bojowe są czasem przydatne  ;D
- ma silne jednostki Cyklop, Wiwerna Herszt  ;D centaur chyba też  8)

To jeden z moich ulubionych zamków  8)


IP: Zapisane
Zobaczcie moje forum



www.heroes6.pun.pl
Goblidak
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 20


Władca Goblinów i Orków

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #208 : 04 Sierpnia 2011, 22:16:18 »
Twierdza to jedno z moich ulubionych miast z wielu powodów

- Krwawy Szał jest fajowy   :D
- Jednostki też są bardzo ciekawe  :)
- Okrzyki bojowe wymiatają  ;D
- Fajny wygląd i klimat zamku  8)
- Może ta rasa ma mało czarów, ale siłe ma bardzo dużą!


IP: Zapisane
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #209 : 06 Sierpnia 2011, 11:56:47 »
Mi się to miasto podoba. Fajną ma muzykę i budynki są ciekawe. Tylko szkoda,że jednostki mają niską prędkość :( :(


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 13 [14] 15    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 22 zapytaniami.
                              Do góry