Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2] 3 4 5 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Wybór Ulepszenia: Nekropolis (Czytany 37361 razy)
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 17 Sierpnia 2010, 17:00:37 »
Nie wiem co wy widzicie w tej kostuchie, jej umiejętnośc jest beznadziejna, nadaje się tylko wtedy gdy ich jest mało, potem to tylko się naraża, jeśli tych siedmio-, czy sześciopoziomowych stworó jest więcej. Szybciej ginie niż banshee, która nie musi być bezpośrednio przed przeciwnikami by ich zaatakować. Może ma mniejszy atak, ale wiecej ona zabije niż kostucha z wiekszym hp.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 17 Sierpnia 2010, 17:07:28 »
Psycholu, Kostucha najmocniejsza w grze? Niektórzy zastanawiali się nad daniem jej na najsłabszą :P

Wiadomość doklejona: 17 Sierpnia 2010, 17:19:54
Belegor - Idę tymi twoimi Banshee na wojnę, oby były przydatne. To samo dotyczy innych jednostek, nie zmieniłem jedynie zdania co do szkieletu i łucznikiem na wojnę nie pójdę!!!


« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2010, 17:19:54 wysłane przez Bandaro » IP: Zapisane
ghul333

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 51


Jutro będzie lepiej.

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 17 Sierpnia 2010, 19:55:46 »
1.szkielet wojownik - większe staty
2.zombie - umiejetność gnijących działa tylko na żywe
3.widmo- kradziesz many i inicjatywa
4.ksiaze - duży ruch z szczęściem żołnierza i staty
5.mistrz - wskrzeszenie
6.tu nie wiem
7.widmowy - minus 1 morale dla wszystkich wrogich jednostek na mapie


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 17 Sierpnia 2010, 20:23:02 »
Wybór:

-Szkielet Wojownik: lepsze statystyki, odporność na magię.

-Zombie z osłabiającym atakiem: lepsze statystyki, wolę jednak go.

-Widmo: regeneracja dzięki magom, ładniejszy wygląd

-Książę(Księżniczka z Kucykiem 8D) Wampirów: statystyki i topór, mi co 2 raz działa, mam farta! Do Sylvanu i Lochu zwykłe ulepszenie.

-Arcylisz: obłok śmierci, lepszy wygląd, a do nekro kontra nekro liszmistrz.

-Kostucha:  :o lepszy wygląd, lepsza kontra Przystań, Sylvan i Krasnoludy, do innych Banshee.

-Smok Widmowy: atak czarem lepszy, statystyki lepsze, wygląd lepszy.



IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Bandaro
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
******

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 477


Dziki z natury...

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 17 Sierpnia 2010, 21:11:40 »
Ponieważ po dzisiejszej grze Nekro żołnierzami których normalnie nie używam, zmieniły się mi poglądy ^_^

1. Szkielet Wojownik - Nic się nie zmieniło, on jest silny a łucznicy to gówno ;D
2. Zombie - Także nic.
3. Widma, mimo iż walczyłem przeciw 2 orkom i 1 przystani na Hardzie to udało mi się uszczknąć trochę many dla nich, poza tym lepiej wyglądają.
4. Sam nie wiem... Jedynie zasiało wątpliwości
5. Liszmistrz - Razem z bohaterem zmniejszyli straty do minimum, a nawet na + bo nekromancja ;D
6. Nie wiem co ty w tym Banshee widzisz Belegor. Mój przeciwnik był zbyt głupi żeby zebrać jedną wielką armie, przez to może nie dostrzegłem zalet Banshee. Jutro ta sama mapa na Heroicu :/
7. Patrz na pkt 4, wcześniej nawet wolałem smoki widmowe, za wygląd, a później zmieniłem.


IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 17 Sierpnia 2010, 23:44:56 »
Cytat: Hadrian
-Książę(Księżniczka z Kucykiem 8D) Wampirów: statystyki i topór, mi co 2 raz działa, mam farta! Do Sylvanu i Lochu zwykłe ulepszenie.

-Kostucha:  :o lepszy wygląd, lepsza kontra Przystań, Sylvan i Krasnoludy, do innych Banshee.

Hadrian, czy mógłbym Cię prosić o wytłumaczenie dlaczego przeciwko jednym zamkom wybierasz zwykłe ulepszenie, a przeciwko innym wystawiasz alternatywę?


IP: Zapisane
Cebulak
(Hadrian)

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 062


Uzależniony od niebieskiego

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 18 Sierpnia 2010, 09:19:06 »
Cytat: Hadrian
-Książę(Księżniczka z Kucykiem 8D) Wampirów: statystyki i topór, mi co 2 raz działa, mam farta! Do Sylvanu i Lochu zwykłe ulepszenie.

-Kostucha:  :o lepszy wygląd, lepsza kontra Przystań, Sylvan i Krasnoludy, do innych Banshee.

Hadrian, czy mógłbym Cię prosić o wytłumaczenie dlaczego przeciwko jednym zamkom wybierasz zwykłe ulepszenie, a przeciwko innym wystawiasz alternatywę?
To proste i nie którym znane:
-(kostucha vs. Banshee)otóż Przystań, Sylvan i Forteca używają często błogosławieństw, a je zdejmuje przydatne Kostucha, natomiast banshee je dobre do reszty.

-(Książę Wampirów vs. Lord Wampirów) otóż do Sylvanu i Lochu wybrałem tak, bo  jak wiemy powyższe miast ma szybkie jednostki(duża inicjatywa) a lord ma chyb lepszą szybkość i zwłaszcza brak kontrataku, a do nich zliczę od razu też Nekropolis.


IP: Zapisane
Cytuj
Cahan: Hadrian się ucieszy, a jeśli ktoś nie będzie chciał grać, to będzie znaczyło, że go nie lubi. A przecież Hadriana wszyscy lubią, więc wszyscy zagrają. Plan idealny  8)
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 18 Sierpnia 2010, 10:00:38 »
A więc i ja dorzucę swoje 3 grosze:

Poziom 1: Kościany wojownik za lepsze statystyki, odporność na magię i osłonę przed strzelcami. Dobry wojownik jest lepszy niż kiepski strzelec.

Poziom 2: Zombie, gdyż jego umiejętność wydaje mi się dużo lepsza. Może on osłabić kilka jednostek, podczas gdy Gnijący Zombie ma na to małe szanse. Statystyki mniej więcej równe.

Poziom 3: Widmo za lepszą umiejętność. Przeciwnik zwykle będzie miał Wóz z Amunicją, więc na niewiele nam się zda umiejętność Poltergeista, za to Widmo może się całkiem ładnie zregenerować na jednostkach magicznych. W walce z zamkami nieposiadającymi jednostek magicznych wybieramy oczywiście Poltergeista za lepsze statystyki.

Poziom 4: Ciężki wybór. Mając Szczęście Żołnierza, Torpor będzie wchodził dość często, lecz zawsze może się to nie udać w najmniej odpowiednim momencie. Nieco lepsze statystyki przeważają jednak szalę na jego korzyść, a więc Książę Wampirów, choć jest to moim zdaniem trudny wybór i o te jednostki będą się toczyć burzliwe dyskusje.

Poziom 5: Arcylisz za obłok śmierci, który nadrabia słabsze statystyki. Co do czarów, można polemizować, osobiście uważam, że to, które czary są bardziej przydatne, zależy w dużej mierze od sytuacji.

Poziom 6: Następny ciężki wybór. Banshee ma gorsze statystyki, lecz posiada lepszą umiejętność niż Kostucha. Szkodliwy dotyk jest dobry jedynie w przypadku małych armii, gdyż lepiej zadać duże obrażenia niż zdjąć błogosławieństwo. Z drugiej strony, śmiertelne zawodzenie również nie zawsze nam się przyda, więc wybieram Kostuchę za lepsze statystyki.

Poziom 7: Upiorny smok. Jego statystyki są lepsze, jeśli chcemy ofensywnej jednostki, a taką powinien być stwór 7 poziomu. Nasz bohater zwykle ma rozwiniętą Magię Mroku, co zmniejsza przydatność Widmowego smoka, a atak Smutkiem wydaje mi się lepszą umiejętnością od Grozy.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 18 Sierpnia 2010, 10:14:24 »
@Up
Czyli można powiedzieć, że poltergeista nigdy nie wybierasz, bo każdy zamek ma przynajmniej jedną jednostkę magiczną.


IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 18 Sierpnia 2010, 10:23:17 »
Polteigersta można przeciwko Sylvanowi i Twierdzy, zwłaszcza gdy zniszczy im się wóz z amunicją.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 18 Sierpnia 2010, 11:36:44 »
Cytat: Hadrian
-(Książę Wampirów vs. Lord Wampirów) otóż do Sylvanu i Lochu wybrałem tak, bo  jak wiemy powyższe miast ma szybkie jednostki(duża inicjatywa) a lord ma chyb lepszą szybkość i zwłaszcza brak kontrataku, a do nich zliczę od razu też Nekropolis.

Niestety to Książę Wampirów ma lepszą prędkość (8 zamiast 7). Odsyłam do pierwszego postu w temacie. :D

Szansa na zadziałanie Torporu jest na prawdę duża. Przy podobnej liczbie przyrostów jednostek wroga i naszych wampirów, Książę zaatakuje Torporem w co drugim ataku. Mając szczęście żołnierza szansa ta wzrasta do 70+ %.


IP: Zapisane
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 18 Sierpnia 2010, 12:13:47 »
Chciałem zauważyć, że dobrym wariantem jest wybór Banshee, gdy mamy Upiornego Smoka. Smok obniża Szczęście i Morale wroga, a obrażenia zadawane przez Śmiertelne Zawodzenie Banshee zależą m.in. od Morale atakowanych wrogów.


IP: Zapisane
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 21 Sierpnia 2010, 22:12:20 »
Nie jestem pewien jak dokładnie działa smutek. W niektórych wersjach obniżało morale i szczęście o 1, w innych o 3. Słyszałem także, że w którejś wersji gry jedno z mistrzostw magii mroku dawało także zaklęcie grupowy smutek. Jeśli ktoś zna się na tych modyfikacjach byłoby dobrze, jeśli mógłby je tutaj na forum przybliżyć, bowiem w przypadku nekropolii, a zwłaszcza smoka i Banshee może to wiele zmienić.

Ja tymczasem wyjeżdżam na parę dni, w czasie których z powodu braku internetu nie odwiedzę forum.

Piszcie zatem, dzielcie się swoimi opiniami, dyskutujcie i nie zbaczajcie zbyt mocno z tematu.

Administrację proszę o wzmożoną czujność, pilnowanie przebiegu dyskusji i kasowanie ewentualnych postów nie na temat.


IP: Zapisane
Sylu
książe Szlezwiku, hrabia Esbjerg

*

Punkty uznania(?): 17
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 236


Doświadczenie jest najlepszym nauczycielem.

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 21 Sierpnia 2010, 22:17:51 »
Smutek obniża szczęście i morale w zależności do zaawansowania talentu.
Na podstawowym talencie obniża 2 szczęścia i morali, na zaawansowanym   
3 a na mistrzowskim 4. Brak talentu, to obniżenie o 1. Nie spotkałem się jeszcze z grupowym smutkiem, chociaż na niektórych powtórkach z turnieju widziałem grupowe czary ofensywne, np. kulę ognia, nie wiem skąd.


« Ostatnia zmiana: 22 Sierpnia 2010, 08:36:31 wysłane przez Sylath » IP: Zapisane
Cytuj
Nigdy nie ogarniam czy Sylath żartuje, nie ogarnia, czy udaje, że żartuje, a tak naprawdę nie ogarnia. Albo udaje, że nie ogarnia, a żartuje.
- Unkown
Boski

******

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 96


Zobacz profil
« Odpowiedz #29 : 21 Sierpnia 2010, 23:05:26 »
Takie proste, a nie wiedziałem :P... dziękuję, to wiele mi wyjaśnia. :D

Zatem Upiorny Smok obniża morale i szczęście przeciwnika o 4, więc dość znacznie. Czyli rzeczywiście bardzo przydatnym będzie, żeby wybrać go, jeśli zdecydujemy się na Banshee.

Dalszą dyskusję pozostawiam Wam.


IP: Zapisane
Strony: 1 [2] 3 4 5 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.074 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry